Deze nigeriaan had denk ik al een man gevonden die 'haar' huur e.d. wilde betalenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een like van een leuk vrouwmensch, maar toen ik teruglikete, was ze verschwunden
O, hier is het prima hoor, maar bij ballie valt het tegenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon in de regen wandelen. Doe ik ook wel vaker, en niks lekkerder dam dan onderweg even ergens iets warms drinken/eten, en daarna onder een warme douche of in bad
Ik nog minder.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben zelf niet zo spannend en dat verwacht ik ook niet van een partner
Oh, dacht regen want hier ookquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hier is het prima hoor, maar bij ballie valt het tegen
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze nigeriaan had denk ik al een man gevonden die 'haar' huur e.d. wilde betalen
Dat ze Gregoriaanse psalmen neuriënde boven je gezicht hurkt als je wakker aan het worden bent niks voor jou?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben zelf niet zo spannend en dat verwacht ik ook niet van een partner
En als bonus dat er gewoon niet zo heel veel mensen op pad zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon in de regen wandelen. Doe ik ook wel vaker, en niks lekkerder dam dan onderweg even ergens iets warms drinken/eten, en daarna onder een warme douche of in bad
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze Gregoriaanse psalmen neuriënde boven je gezicht hurkt als je wakker aan het worden bent niks voor jou?
Hey!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een debielen kom je tegen op facebook dating.
Maar goed, dat mag eigenlijk geen verrassing zijn
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nog minder.Spannende mensen, brengen ook weer extra andere mensen met zich mee
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Van die profielen waar mensen heel sociale foto’s hebben, swipe ik meestal snel weg
Hmm, ik sla overquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze Gregoriaanse psalmen neuriënde boven je gezicht hurkt als je wakker aan het worden bent niks voor jou?
Krijg volgende week de nieuwe vriendin van mijn maatje op bezoek, dan is het 25 graden, dus ik zei, mooi dan regel ik een terrasje, zegt hij, nou doe maar niet daar is ze niet van want ze heeft een hekel aan terrasje en aan mensen en ze kan nog wel eens raar reageren als mensen om haar heen lachen, oooooh boyquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nog minder.Spannende mensen, brengen ook weer extra andere mensen met zich mee
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hey!
Ik zat daarMaar goed, ik ben ook raar dus zegt mssn genoeg
Foto's met superveel andere mensen erop ?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Van die profielen waar mensen heel sociale foto’s hebben, swipe ik meestal snel weg
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg volgende week de nieuwe vriendin van mijn maatje op bezoek, dan is het 25 graden, dus ik zei, mooi dan regel ik een terrasje, zegt hij, nou doe maar niet daar is ze niet van want ze heeft een hekel aan terrasje en aan mensen en ze kan nog wel eens raar reageren als mensen om haar heen lachen, oooooh boy
Dat wordt een interessante middagquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg volgende week de nieuwe vriendin van mijn maatje op bezoek, dan is het 25 graden, dus ik zei, mooi dan regel ik een terrasje, zegt hij, nou doe maar niet daar is ze niet van want ze heeft een hekel aan terrasje en aan mensen en ze kan nog wel eens raar reageren als mensen om haar heen lachen, oooooh boy
Volgens mij kun je gewoon je profiel weer verwijderen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wel leuk raar hoor
Kun jij me straks uitleggen hoe ik weer van dat facebook dating af kom
Ja, foto’s van feestjes, dansen, om de nek hangen bij duizend mensen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Foto's met superveel andere mensen erop ?![]()
Yeps, zo'n onaangepaste wereldvreemde professor is dat dus die zal wel een slabbetje moeten dragen met het eten en die gaat al vreemd als ze een kikker hoort kwaken.quote:
In het donker met de gordijnen dicht.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een interessante middag
Brrrrquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, foto’s van feestjes, dansen, om de nek hangen bij duizend mensen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het donker met de gordijnen dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het type; vuige promiscue allemanssloerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, foto’s van feestjes, dansen, om de nek hangen bij duizend mensen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie allemaal zingen, Heino Heino Heino?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want zo oud waren we niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie allemaal zingen, Heino Heino Heino?
Met z'n ene oog in de broekzak?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
Zo stel ik me US wel een beetje voor
[ afbeelding ]
Is dit Heinrich Himmler zijn zoon?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
Zo stel ik me US wel een beetje voor
[ afbeelding ]
Spa rood, gatverdammequote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik vroeg ook, ok dan maak ik een uitgebreide brunch, moet ik nog ergens rekening mee houden?
Kreeg ik zowat de bijbel door van wat de mensenschuwe professor niet lust.
Dus ik terug reageren, ok lekker dan ga ik speciaal voor jullie watersoep met peperkorreltjes en Spa Rood maken.
Doe toch eens normaal kreeg ik terug
Gewoon een bring-your- own party organiseren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik vroeg ook, ok dan maak ik een uitgebreide brunch, moet ik nog ergens rekening mee houden?
Kreeg ik zowat de bijbel door van wat de mensenschuwe professor niet lust.
Dus ik terug reageren, ok lekker dan ga ik speciaal voor jullie watersoep met peperkorreltjes en Spa Rood maken.
Doe toch eens normaal kreeg ik terug
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het type; vuige promiscue allemanssloer![]()
Vrouwen die niet durven dansen zijn meestal ook wel een beetje beschadigd, zit je weer met zo'n bang onzeker vogeltje die misschien wel heel graag zou leren fladderen maar dat nooit zal kunnen omdat haar vleugeltjes geknakt zijn
Ja ik ga geen zeewier met quinoa en gekookte haver zitten vreten als het buiten 25 graden is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een bring-your- own party organiseren.
Kun je ook niets verkeerds doen.
Tevens: spa rood
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haverijs?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga geen zeewier met quinoa en gekookte haver zitten vreten als het buiten 25 graden is.
Kan ook een modus operandi zijn, maatje van me kwam eens bij me over de vloer met een ogenschijnlijk knappe vrouw terwijl hijzelf niet echt Brad Pitt is maar na een half uurtje kwam ik erachter dat er wel heel wat hersencelletjes de verkeerde kant op draaiden in dat koppie.quote:
Doorgaans filter ik die types er wel snel uitquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook een modus operandi zijn, maatje van me kwam eens bij me over de vloer met een ogenschijnlijk knappe vrouw terwijl hijzelf niet echt Brad Pitt is maar na een half uurtje kwam ik erachter dat er wel heel wat hersencelletjes de verkeerde kant op draaiden in dat koppie.
Die ging ook rustig 15 min op de wc zitten.quote:
Klinkt niet eens zo heel verkeerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga geen zeewier met quinoa en gekookte haver zitten vreten als het buiten 25 graden is.
Niet toevallig darmproblemen ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ging ook rustig 15 min op de wc zitten.
Ergens wel zielig, maar aan de andere kant.. wel volwassen, dus ja..
Nee, gewoon teveel prikkels van de kantoortuinquote:
Doe ik ook wel eens hoor. Even schuilen op de wc, weg van alle mensenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n type dat op een zonnige ochtend ineens met een kalasjnikov naar het werk komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen moeten ze eigenlijk euthanasie wat toegankelijker maken in Nederland.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon teveel prikkels van de kantoortuin
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |