SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
O dan ga ik weerquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem nog even duiden met z’n allen.
Kunnen jouw ratjes eigenlijk in de weekenden alleen thuis blijven?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ama het volgende:
Waarom heb ik van die tokkies om mij heen wonen.
Je woont in Angelslo?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ama het volgende:
ja Drente is een provincie waar mensen de minste kansen krijgen en dus vaak vervallen in alcoholisme enzquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ama het volgende:
In het begin komt er wel iemand kijken maar ben niet ieder weekend weg.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kunnen jouw ratjes eigenlijk in de weekenden alleen thuis blijven?
Volgens mij heeft het meer te maken met hele goedkope woning bewonen. Ik heb ook allemaal tokkies om me heen. En daar hoort ook af en toe harde muziek bij. (Van hun dan, want zelf luister ik eigenlijk nooit muziek)quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja Drente is een provincie waar mensen de minste kansen krijgen en dus vaak vervallen in alcoholisme enz
dat is niet mijn definitie van plezierquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou godverdomme ook een keer ergens plezier maken in het leven!
Ja dat is ook zoquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meer te maken met hele goedkope woning bewonen. Ik heb ook allemaal tokkies om me heen. En daar hoort ook af en toe harde muziek bij. (Van hun dan, want zelf luister ik eigenlijk nooit muziek)
Blijft lachen met jou...quote:
Ach ik moet van de extreme christenen niets hebben en ook van de radicale feministen nietsquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blijft lachen met jou...
Genoeg van die conservatieve broeders van je die je op de brandstapel zouden zetten. Maar jakkiebah de feministen...
Priceless.
Kun je morgen weer vroeg de schimmige nazibossen inquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je morgen weer vroeg de schimmige nazibossen in
Gewoon een beetje aan de wandel gaan en maar zien waar je uitkomtquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Moet nog wel een leuke wandeling uitzoeken
industrieterreintje ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan de wandel gaan en maar zien waar je uitkomt
Dan mis je de mooiste plekjesquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan de wandel gaan en maar zien waar je uitkomt
Of je ontdekt verborgen plekjesquote:
Ja maar dat zijn Duitsers zonder gevoel voor exploratie en plezier, ordnung muss seinquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die routes zijn uitgezet door mensen die de omgeving beter kennen dan ik
Ga jij nou morgen maar lekker op je industrieterrein lopen, dan zoek ik gewoon weer een leuke route uitquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn Duitsers zonder gevoel voor exploratie en plezier, ordnung muss sein
Ik moet morgen gewoon werkenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga jij nou morgen maar lekker op je industrieterrein lopen, dan zoek ik gewoon weer een leuke route uit
Heb nog een hele set nieuw in de doosquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi de Hema handdoeken zijn weer in de aanbieding
ahquote:
Maar ik heb er drie?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:13 schreef gianni61 het volgende:
Alsof er andere opties zijn dan Pinky & The Brain
ohw, ja dan wordt het Ed, Edd & Eddyquote:
daar kon ik dus niet op komenquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ja dan wordt het Ed, Edd & Eddy
Godver dat ging ook echt net door mijn hoofd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel nog een klein plankje in de kooi er bij leggenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel nog een klein plankje in de kooi er bij leggen
Ik vind dit eerst wel even genoeg huisdieren.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het splinter zou worden.. dan moet ze nog 4 schildpadden halen
je kan ook kippen halen, heb je ook een dagelijkse voedselvoorzieningquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit eerst wel even genoeg huisdieren.
Slecht plan. Die beesten stoppen niet met groeienquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het splinter zou worden.. dan moet ze nog 4 schildpadden halen
Kippen moet ik ook verzorgen enz.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook kippen halen, heb je ook een dagelijkse voedselvoorziening
Ben slecht in dat soort dingen onthouden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
peter pettigrew
harry potter
je weet zelf
ik wacht nog op de filmquote:
Zou daar een film van komen?quote:
er is schijnbaar an een film van gemaakt in 2002, maar er moet nog een nieuwe komen.quote:
Ik ben het hier mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |