Met veel plezier gestudeerd daar, jaquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Saboo het volgende:
[..]
Goede ervaringen dus ?![]()
Het industriële vind ik overigens wel tof hoor. Dus lelijk is een beetje een geuzenterm![]()
We gaan wonen in de Blaak!
Laat hem toch lekker dansenquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh god, daar moet hij echt eens mee ophouden.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:23 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat S10 niet naar de finale gaatquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wacht, we gaan toch dinsdag pas door naar de finale?
* afklopt
Dinsdag al de eerste halve finale?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wacht, we gaan toch dinsdag pas door naar de finale?
* afklopt
Blij dat jij het jinxt en niet ik.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat S10 niet naar de finale gaatBeter dan de meeste concurrenten.
Ik heb alle liedjes al wel een keer gehoord en daarvan kan ik me er genoeg nu niet voor de geest halen. Dat zegt ook wel watquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat jij het jinxt en niet ik.![]()
Ik heb nog steeds best wat concurrenten niet gehoord, ook helemaal niks meegekregen de afgelopen weken.
Ik ga er dus semi blind in dinsdag en ga er dus ook niks over zeggen/voorspellen.
Als S10 niet de finale haalt, dan word ik WOESTquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat S10 niet naar de finale gaatBeter dan de meeste concurrenten.
Ik kan me die eerste wedstrijd nog herinneren, toen ze zich probeerden te plaatsen voor de Conference League. Tegen een club uit Kosovo of zoiets. Toen speelden ze zo godsgruwelijk slecht... onvoorstelbaar dat ze nu de finale hebben gehaald. Die Arne Slot is echt een topcoach.quote:
Ja, in de voorronde tegen FC Drita uit Kosovo. Uit 0-0 en thuis na een 1-2 achterstand uiteindelijk na een doelpunt vlak voor tijd met 3-2 winnen. Toen had echt al voorbij kunnen zijnquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik kan me die eerste wedstrijd nog herinneren, toen ze zich probeerden te plaatsen voor de Conference League. Tegen een club uit Kosovo of zoiets. Toen speelden ze zo godsgruwelijk slecht... onvoorstelbaar dat ze nu de finale hebben gehaald. Die Arne Slot is echt een topcoach.
Epcot, langggggg geleden geweestquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Weer eens tijd voor een pretparkpost! In EPCOT (Walt Disney World, Orlando, Florida) gaat binnenkort een nieuwe achtbaan open, gethematiseerd naar Guardians of the Galaxy, en momenteel zijn daarvan de previews bezig. Daar lekken uiteraard beelden van uit en BOOOHHH, ziet er wel weer lekker uit, hoor!![]()
![]()
![]()
Achtbaan gefabriceerd door het Nederlandse Vekoma overigens!![]()
Nou vooruit.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had mijn auto in jouw stad geparkeerd. Dus je hoort er gewoon bij
Deze uitspraak in ESF..quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dinsdag al de eerste halve finale?
Oh Luctor...quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil best graag weer eens naar Orlandoquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Weer eens tijd voor een pretparkpost! In EPCOT (Walt Disney World, Orlando, Florida) gaat binnenkort een nieuwe achtbaan open, gethematiseerd naar Guardians of the Galaxy, en momenteel zijn daarvan de previews bezig. Daar lekken uiteraard beelden van uit en BOOOHHH, ziet er wel weer lekker uit, hoor!![]()
![]()
![]()
Achtbaan gefabriceerd door het Nederlandse Vekoma overigens!![]()
Meeste coëfficiënten punten van heel Europa las ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:41 schreef sportfreak het volgende:
De weg naar de finale:
Tweede voorronde:
FC Drita - Feyenoord 0-0
Feyenoord - FC Drita 3-2
Derde voorronde:
Luzern - Feyenoord 0-3
Feyenoord - Luzern 3-0
Play-off ronde:
Feyenoord - IF Elfsborg 5-0
IF Elfsborg - Feyenoord 3-1
Groepsfase:
Maccabi Haifa - Feyenoord 0-0
Feyenoord - Slavia Praag 2-1
Feyenoord - Union Berlin 3-1
Union Berlin - Feyenoord 1-2
Slavia Praag - Feyenoord 2-2
Feyenoord - Maccabi Haifa 2-1
1/8e finale:
FK Partizan - Feyenoord 2-5
Feyenoord - FK Partizan 3-1
Kwartfinale:
Feyenoord - Slavia Praag 3-3
Slavia Praag - Feyenoord 1-3
Halve finale:
Feyenoord - Olympique Marseille 3-2
Olympique Marseille - Feyenoord 0-0
Het was een lange weg
Volgens mij heeft alleen Liverpool er meer.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meeste coëfficiënten punten van heel Europa las ik
Ohquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:48 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen Liverpool er meer.
In de Champions League vallen wel bonuspunten te verdienen als je rondes verder komt. Maar de punten voor gewonnen wedstrijden zijn gelijk ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohben wel benieuwd of ze dit zo houden, dat je evenveel kan scoren met deze competitie. Maar voor Nederland is het super
Hmmmm, wie zou wie zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
Het bevrijdingsfestival was weer leuk.
@:Meke en @:Luctor.et.emergo, jullie zouden eens een concert van Sophie Straat moeten bezoeken. Een van jullie vindt haar te feministisch en de ander vindt haar geweldig feministisch
Ik twijfel nogquote:
Maar inmiddels is het ook vrijdag. Wil je daarmee zeggen dat je moeder uiteindelijk altijd gelijk heeft?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:32 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht echt de hele dag dat het vrijdag was, ik begin op m'n moeder te lijken
om 21:00 had ik d'r aan de lijn, ze vroeg aan me of het ochtend of avond wasquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar inmiddels is het ook vrijdag. Wil je daarmee zeggen dat je moeder uiteindelijk altijd gelijk heeft?
Ai, dat is minder. Naast dat je dan antwoord moet geven, schrik je ook van de vraag, lijkt me.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om 21:00 had ik d'r aan de lijn, ze vroeg aan me of het ochtend of avond was
regelmatig verbaas ik me er over hoe snel ze achteruit holt
het wisselt heel sterk, ze wisselt heldere momenten (ze klinkt en reageert als een paar jaar terug) af met momenten dat ze rijp lijkt voor een gesloten inrichtingquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, dat is minder. Naast dat je dan antwoord moet geven, schrik je ook van de vraag, lijkt me.
Heeft ze nog wel veel heldere momenten?
Koester die heldere momenten nu ze er nog zijn!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wisselt heel sterk, ze wisselt heldere momenten (ze klinkt en reageert als een paar jaar terug) af met momenten dat ze rijp lijkt voor een gesloten inrichting
klopt, zo probeer ik het inderdaad ook te zien. Enige dat ik me altijd afvraag is hoe je mee moet gaan met dementie. Beter zeggen dat ze onzin praat als ze weer eens dingen gehoord heeft die er niet zijn, of meepraten met d'r verhaal.............quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Koester die heldere momenten nu ze er nog zijn!En probeer een beetje de humor in te zien als ze rare dingen zegt. Dat deed ik ook met mijn oma.
Ik zie dat ze Ajax-fan is, dus dat is al positief.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
@:Meke en @:Luctor.et.emergo, jullie zouden eens een concert van Sophie Straat moeten bezoeken. Een van jullie vindt haar te feministisch en de ander vindt haar geweldig feministisch
Ik vind haar in elk geval heeel leuk, even voor de statistiekenquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
Hangt soms een beetje af van de fase waar ze in zit, of ze bijv gemakkelijk te corrigeren is of dat dat niet lukt. En dat kan per dag weer verschillen. Soms kan het dan voldoende om zijn om te zeggen: ‘kijk eens naar de lucht buiten, zal het avond of ochtend zijn’.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, zo probeer ik het inderdaad ook te zien. Enige dat ik me altijd afvraag is hoe je mee moet gaan met dementie. Beter zeggen dat ze onzin praat als ze weer eens dingen gehoord heeft die er niet zijn, of meepraten met d'r verhaal.............
Nou.., dan vind ik haar te feministisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind haar in elk geval heeel leuk, even voor de statistieken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |