abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204621307
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Jij bent wel echt enorm cynisch geworden he?
Ik irriteer me slechts een beetje aan de vrolijke oorlogshitsers.
graag verwijderen
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:32:33 #52
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik irriteer me slechts reen beetje aan de vrolijke oorlogshitsers.
Precies, want we moeten de-es-ca-le-ren!
Scorched earth
pi_204621316
Aangezien de Russische media op het moment volledig onder controle staat van het Kremlin is alles wat ze uitbrengen per definitie niet te vertrouwen. Ze zijn hoogstens goed om de kijk van de overheid op deze oorlog te beschouwen. Russische media is tegenwoordig niks meer dan een opiniekanaal, geen nieuwskanaal.

Oh, en het Zwanenmeer opgevoerd door het Bolshoi ballet. Wat dan wel weer mooi is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204621320
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
Precies, want we moeten de-es-ca-le-ren!
Heb je liever dat we Poetin verslaan met een kernbom op zijn en onze hoofden of zullen we gewoon een kogel door zijn kop jagen als hij eventjes een stukje gaat rijden op zijn beer?
graag verwijderen
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:35:49 #55
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:35 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Heb je liever dat we Poetin verslaan met een kernbom op zijn en onze hoofden of zullen we gewoon een kogel door zijn kop jagen als hij eventjes een stukje gaat rijden op zijn beer?
Dan lijkt me dat laatste beter.

Jou niet?
Scorched earth
pi_204621327
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Selectieve verontwaardiging en erg selectieve militaire hulp.
oké, al vaak uitgelegd waarom rusland ene bedreiging is voor ons en dit een neutrale oplossing is voor ons als europeanen. dus je punt is?
pi_204621330
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:35 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat laatste lijkt mij veruit te prefereren maar ik acht de kans vrij klein.
pi_204621333
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik irriteer me slechts een beetje aan de vrolijke oorlogshitsers.
Een paar jaar geleden liep je in R&P iedere keer je sexuele escapades op te hemelen. Misschien moet je je weer wat meer daar op gaan richten. Want ik heb azijn in m'n keuken dat minder zuur is dan jij.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204621334
quote:
12s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Welwillende mensen hebben hier al miljarden keren uitgelegd waarom onze affiniteit met UKR groter is dan met verweggistan.

Maar laat dat je zeker niet beletten, die deur die ondertussen al 100 meter verder uit z'n sponningen ligt, nog een keer open te trappen ;)
misschien vindt hij dat we vaker militaire moeten steunen?
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:38:30 #60
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:34 schreef Barbusse het volgende:
Bolshoi ballet
Wel jammer dat die nu ultra fout zijn.

Optredens waarvan de helft van de opbrengsten naar de RUS slachtoffers van de "Speciale Militaire Operatie" gaan.
Scorched earth
pi_204621338
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:35 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dan lijkt me dat laatste beter.

Jou niet?
Jazeker, daarom is de huidige koers niet de beste denk ik, kun je beter je centjes en heimelijke energie investeren in wat mannen die hem van die beer af kunnen schieten dan Oekraïne voorzien van pantserhouwitsers, dictators stikken van de interne vijanden en er loopt daar vast een welwillende Claus von Stauffenberg rond.
graag verwijderen
pi_204621341
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Een paar jaar geleden liep je in R&P iedere keer je sexuele escapades op te hemelen. Misschien moet je je weer wat meer daar op gaan richten. Want ik heb azijn in m'n keuken dat minder zuur is dan jij.
Anders pak je de pohi van iedereen erbij. Jezus. Zwak
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204621343
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wel jammer dat die nu ultra fout zijn.

Optredens waarvan de helft van de opbrengsten naar de RUS slachtoffers van de "Speciale Militaire Operatie" gaan.
Ja, dat hoorde ik. 1000x zonde. Heb ze in Helsinki gezien en het is wel echt grandioos talent. Zonde dat ze nu gebruikt worden als melkkoe voor een zinloze oorlog.
pi_204621346
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Jazeker, daarom is de huidige koers niet de beste denk ik, kun je beter je centjes en heimelijke energie investeren in wat mannen die hem van die beer af kunnen schieten dan Oekraïne voorzien van pantserhouwitsers, dictators stikken van de interne vijanden en er loopt daar vast een welwillende Claus von Stauffenberg rond.
Ik betwijfel dat eerlijk gezegd.
pi_204621348
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Je verpakt je woorden alsof je een lieve beschaafde belezen ingetogen man bent die graag oude platen draait maar eigenlijk ben je nog steeds die vrouwen- en seksverslaafde man op dat eilandje :)
graag verwijderen
pi_204621349
quote:
13s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik heb een goed geheugen. Trots op. Wel storend soms. Voor anderen.
pi_204621352
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Je verpakt je woorden alsof je een lieve beschaafde belezen ingetogen man bent die graag oude platen draait maar eigenlijk ben je nog steeds die vrouwen- en seksverslaafde man op dat eilandje :)
quote:

[..]
Ik woon trouwens niet meer op een eiland.
pi_204621355
quote:

[..]
Mooi hè zo'n schot in eigen voet.
graag verwijderen
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:44:20 #69
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621357
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Want het probleem is niet qua dit dat putin gewoon niet te bereiken is, nee het probleem is dat de VS geen Seals, geen Delta force hebben, geen CIA Clandestine Sevices, de UK geen SAS, MI5/6, Duitsland geen GSG9/BND, Frankrijk geen GIGN, etc, etc etc, nee, daar moeten we in "investeren".

:')

Nee. Realiteit is wat anders dan een michael bay blockbuster.
Scorched earth
pi_204621361
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nee hoor. Ik heb een goed geheugen. Trots op. Wel storend soms. Voor anderen.
Zal ik even gaan graven bij jou? Zwak, mensen veranderen, evolueren. En ik heb ook een zeer goed geheugen en relativeringsvermogen. Probeer het eens.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204621363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:44 schreef ExTec het volgende:

Godzijdank, ik zou gek worden van die lensflares de hele dag door :+
pi_204621365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Want het probleem is niet qua dit dat putin gewoon niet te bereiken is, nee het probleem is dat de VS geen Seals, geen Delta force hebben, geen CIA Clandestine Sevices, de UK geen SAS, MI5/6, Duitsland geen GSG9/BND, Frankrijk geen GIGN, etc, etc etc, nee, daar moeten we in "investeren".

:')

Michael Bay is toch juist van de enorme explosies die gemankeerden zo prachtig vinden?
graag verwijderen
pi_204621368
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]
Ik woon trouwens niet meer op een eiland.
De rest geef je toe dus?
Je was toch gevlucht vanwege de Russen op Malta? Snap je frustratie.
Vakman pur sang
pi_204621369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Mooi hè zo'n schot in eigen voet.
Jammer vooral. Maarja.
pi_204621372
Maar mischien kunnen we allemaal weer gezellige ontopic in plaats van op de user(s)? Leuk idee toch?
pi_204621374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Godzijdank, ik zou gek worden van die lensflares de hele dag door :+
Das J J Abrams. Bij Michael Bay veroorzaakt een fender bender een kettingexplosie in een binnenstad. There's a difference :{w
pi_204621376
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De rest geef je toe dus?
Je was toch gevlucht vanwege de Russen op Malta? Snap je frustratie.
Eh?
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:48:49 #78
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621377
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Michael Bay is toch juist van de enorme explosies die gemankeerden zo prachtig vinden?
Ja, die gemankeerden die gewoon denken dit wel ff te beslechten door wat hitmen op putin af te sturen, die.
Scorched earth
pi_204621379
Kan die TT aangepast worden?
Цой жив
pi_204621381
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Zal ik even gaan graven bij jou? Zwak, mensen veranderen, evolueren. En ik heb ook een zeer goed geheugen en relativeringsvermogen. Probeer het eens.
Ik heb geen idee wie jij bent. Ik merk slechts op dat in dit topic UitStraling echt enorm cynisch is, terwijl hij niet zo was. Vind ik jammer. C'est tout. Als jij mij daarop wilt aanvallen, prima hoor. Doe je ding.
pi_204621384
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:48 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, die gemankeerden die gewoon denken dit wel ff te beslechten door wat hitmen op putin af te sturen, die.
Beetje creatiever mag ook wel, je smeert wat twee componentengif op de vagina van Alina, ook goed.
graag verwijderen
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:53:05 #82
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621388
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Beetje creatiever mag ook wel, je smeert wat twee componentengif op de vagina van Alina, ook goed.
Hoe klinkt:

Waarom niet beide?

Dus EN UKR tot de tanden bewapenen, EN ondertussen jouw james bond mannetjes hun ding laten doen.

Een sluit het ander niet uit?
Scorched earth
pi_204621390
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:48 schreef ExTec het volgende:

[..]
Er zal vast wel over nagedacht worden, maar ik denk niet dat het echt haalbaar is. De CIA probeerde immers ook Castro te vermoorden door z'n sigaren te vergiftigen :')

Als Putin valt, moet dat echt van binnenuit komen.
pi_204621391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:51 schreef Repentless het volgende:

[..]
Als je zaken m.b.t. een persoon gaat noemen die totaal irrelevant zijn voor zijn mening over een onderwerp van een topic, dan is het vrij logisch dat dat storend is voor anderen.
Dat dus, daar reageer ik op. Carry on.
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:55:22 #85
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621393
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Er zal vast wel over nagedacht worden, maar ik denk niet dat het echt haalbaar is. De CIA probeerde immers ook Castro te vermoorden door z'n sigaren te vergiftigen :')

Als Putin valt, moet dat echt van binnenuit komen.
Amerika doet dat niet meer. Volgens mij was dat een dictaat van reagan.

Denk, vanwege het laatste; interne verandering is het meest duurzaam.
Scorched earth
pi_204621398
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hoe klinkt:

Waarom niet beide?

Dus EN UKR tot de tanden bewapenen, EN ondertussen jouw james bond mannetjes hun ding laten doen.

Een sluit het ander niet uit?
Dat tot de tanden bewapenen en burgers een lange bloederige oorlog in sleuren heb ik een beetje moeite mee, doet me ook een beetje aan de mindset van de voltallige Duitse vrouwelijke bevolking in 1945 denken "beter een Rus op je buik dan een Amerikaanse bom op je hoofd"
graag verwijderen
pi_204621403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Amerika doet dat niet meer. Volgens mij was dat een dictaat van reagan.

Denk, vanwege het laatste; interne verandering is het meest duurzaam.
Het zou ook een directe oorlogsverklaring zijn als een land zoiets zou proberen, dus het zou het risico ook niet waard zijn. Want dan ben jij opeens de aggressor.
  woensdag 4 mei 2022 @ 00:58:27 #88
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621405
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:56 schreef UitStraling het volgende:

mindset van de voltallige Duitse vrouwelijke bevolking in 1945
Want je was er en je hebt het ze gevraagd?

Maar de hele beredenering dat je maar vooral geen wapens moet geven "want dan vallen er alleen maar meer doden :'( " vind ik nogal kansloos.
Scorched earth
pi_204621408
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Maak een tr dan joh. Dit is gewoon kleinzielig. Laat het gaan en ga ontopic. Deze hele reeks staat vol met op de man posts, maar die van mij is opeens storend? Fuck off :')
Je moet een leeuw niet tegen zijn ballen aan tikken als hij ligt te slapen.
graag verwijderen
  woensdag 4 mei 2022 @ 01:00:57 #90
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621414
quote:

[..]
Dat tot de tanden bewapenen en burgers een lange bloederige oorlog in sleuren heb ik een beetje moeite mee,
Waar heb jij dan precies moeite mee?

Niet met de 100.000 mensen die daarna dood gaan door het regime, en de tergende armoede waar je die mensen toe veroordeelt ook niet?
Scorched earth
pi_204621418
quote:

[..]
Dat tot de tanden bewapenen en burgers een lange bloederige oorlog in sleuren heb ik een beetje moeite mee, doet me ook een beetje aan de mindset van de voltallige Duitse vrouwelijke bevolking in 1945 denken "beter een Rus op je buik dan een Amerikaanse bom op je hoofd"
Duitsland was toen defacto al verslagen, Oekraïne is dat nog lang niet, àls ze al verslagen worden. En Oekraïne kiest ervoor om door te vechten in een oorlog die ze zelf niet begonnen is. De 2 situaties die je schetst zijn totaal onvergelijkbaar.
  woensdag 4 mei 2022 @ 01:03:29 #92
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621422
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 01:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Duitsland was toen defacto al verslagen, Oekraïne is dat nog lang niet, àls ze al verslagen worden. En Oekraïne kiest ervoor om door te vechten in een oorlog die ze zelf niet begonnen is. De 2 situaties die je schetst zijn totaal onvergelijkbaar.
En anti-amerikaanse dat wij toch maar dienen aan te nemen dat Duitse vrouwen liever de sovjets kozen dan de amerikanen en canadezen stinkt ook ;)
Scorched earth
pi_204621425
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Je moet een leeuw niet tegen zijn ballen aan tikken als hij ligt te slapen.
Don't tell me what to do, you're not my real mum!
pi_204621427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:58 schreef Repentless het volgende:

[..]
Je geeft aan dat je goede geheugen waar je trots op bent soms storend is voor anderen. Ik beaam dat slechts.
Klaar dan. Ondertussen in de Oekraine.....#nobodygivesafuck #nietonzeoorlog
pi_204621428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 01:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
En anti-amerikaanse dat wij toch maar dienen aan te nemen dat Duitse vrouwen liever de sovjets kozen dan de amerikanen en canadezen stinkt ook ;)
Mwoah, anti-amerikaans... Ik denk niet dat de duitsers ten oosten van Berlijn de illusie hadden dat de Amerikanen ieder moment konden arriveren.
  woensdag 4 mei 2022 @ 01:07:32 #96
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 01:06 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Zit je in het verkeerde topic denk ik :s)
Scorched earth
  woensdag 4 mei 2022 @ 01:09:46 #97
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204621432
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 01:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Mwoah, anti-amerikaans... Ik denk niet dat de duitsers ten oosten van Berlijn de illusie hadden dat de Amerikanen ieder moment konden arriveren.
Dat is wat anders dan:

quote:
doet me ook een beetje aan de mindset van de voltallige Duitse vrouwelijke bevolking in 1945 denken "beter een Rus op je buik dan een Amerikaanse bom op je hoofd"
Dodo hier projecteert zijn zeer ordinaire VS haat ff met terugwerkende kracht op de gehele vrouwelijke bevolking in 1945' duitsland.
Scorched earth
pi_204621437
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 01:06 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Die laatste # klopt niet helemaal vind ik helaas. Rusland heeft wel degelijk heel Europa erbij betrokken door al z'n gedreig.
pi_204621438
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 01:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Die laatste # klopt niet helemaal vind ik helaas. Rusland heeft wel degelijk heel Europa erbij betrokken door al z'n gedreig.
Rusland? Ok. Heeft niks met Biden te maken met zijn demente hoofd.
  woensdag 4 mei 2022 @ 01:12:37 #100
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_204621439
Een nieuwe dag, een nieuw filmpje op de Russische staats tv met de impact van nukes op verschillende Europese steden. :')

twitter

Wanneer zijn wij aan de beurt? *O*
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')