Gewoon hun eigen oorlog laten uitvechten, de Oeigoeren moeten het ook maar zien te rooien zonder pantserhouwitsersquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
En de-escaleren is natuurlijk dat Oekraïne maar zo snel mogelijk "water bij de wijn doet"?
er is juist nu een grijs gebied. we doen niet mee, want is niet onze oorlog. Maar sanctioneren rusland want we vinden er wel wat van. En ondersteunen Oekraïne op basis van onze normen en waarden waar volgens wij leven.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oorlog kent alleen zwart-wit meningen, de genuanceerde vijftig tinten grijs daartussen verdwijnen bij de eerste kogels, daarmee kom je tot de kern van elke oorlog, als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons.
Daarom zijn bommen op Moskou roepers en figuren die in hun broek pissen van het lachen bij iedere dode Russische soldaat gewoon stukjes menselijk stront zonder dat ze het zelf beseffen.
Dat zegt eigenlijk nog steeds genoeg. Er is een informatie-oorlog, en het gaat hoofdzakelijk tussen het "Westen" en de rest van de wereld. NL, VK, US, DE hebben wel dezelfde informatie. Waarom denk je dat ik CNN/BBC/NOS zei. Dan heb je de VK, VS en DE/NL kranten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
7 kranten, 2 uit Nederland, 2 in het VK, een uit Duitsland, 2 uit de VS. Iedere dag.
Inderdaad, een intern conflict of een soevereine staat die aangevallen wordt. Zowel praktisch als internationaal rechterlijk compleet hetzelfde inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon hun eigen oorlog laten uitvechten, de Oeigoeren moeten het ook maar zien te rooien zonder pantserhouwitsers
Inderdaad, de Pravda staat bekend om z’n geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk nog steeds genoeg. Er is een informatie-oorlog, en het gaat hoofdzakelijk tussen het "Westen" en de rest van de wereld. NL, VK, US, DE hebben wel dezelfde informatie. Waarom denk je dat ik CNN/BBC/NOS zei. Dan heb je de VK, VS en DE/NL kranten.
Ik kan me een idee vormenquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is wederom een antwoord dat nergens op slaat... Wat gaat er in je hoofd om? Wat denk je dat ik gestemd zou hebben?
CNN wel bedoel je? Voor iedere CNN, bekijk ik een Pravda, voor iedere BBC bekijk ik een RT.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Inderdaad, de Pravda staat bekend om z’n geloofwaardigheid.
Genocide op Turkse Chinezen ------> haha zoek het uit gele stinkerds.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:20 schreef Korenfok het volgende:
[..]
er is juist nu een grijs gebied. we doen niet mee, want is niet onze oorlog. Maar sanctioneren rusland want we vinden er wel wat van. En ondersteunen Oekraïne op basis van onze normen en waarden waar volgens wij leven.
Niemand praat hier over CNN. Maar inderdaad, dat is een onafhankelijk medium. De Pravda en RT zijn dat niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
CNN wel bedoel je? Voor iedere CNN, bekijk ik een Pravda, voor iedere BBC bekijk ik een RT.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tweetje van dat hulpje van Rob de Wijk.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tweetje van dat hulpje van Rob de Wijk.
Oh. Bullshit dus. Stiekem vind ik dat jammer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tijdens niet deze maar de vorige topic start circuleerde dat gerucht
Je punt?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genocide op Turkse Chinezen ------> haha zoek het uit gele stinkerds.
Genocide op een Kaukasisch volk ------> shit die zien er een beetje uit als wij, kom we beginnen er een wereldoorlog om.
Jij bent wel echt enorm cynisch geworden he?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genocide op Turkse Chinezen ------> haha zoek het uit gele stinkerds.
Genocide op een Kaukasisch volk ------> shit die zien er een beetje uit als wij, kom we beginnen er een wereldoorlog om.
Dat is de vriendelijke uitlegquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent wel echt enorm cynisch geworden he?
Dit vind ik zo vermoeiend worden. Het is een discussieplatform en iemand heeft een mening die wat afwijkt van die van de meerderheid hier, maar probeert die redelijk beschaafd te verwoorden. Die persoon moet dan gereduceerd worden tot 'trol' en genegeerd worden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:18 schreef dudewhereismycar het volgende:
Niet de trollen voeden mensen.. stop met reageren op users zoals Burner82.
Ik ben dan ook gewoon een vriendelijke kerelquote:
Mhmm, prima, joh, als jij liever Pravda leest dan is dat ook prima, ik denk alleen niet dat je daarmee een beter beeld krijgt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk nog steeds genoeg. Er is een informatie-oorlog, en het gaat hoofdzakelijk tussen het "Westen" en de rest van de wereld. NL, VK, US, DE hebben wel dezelfde informatie. Waarom denk je dat ik CNN/BBC/NOS zei. Dan heb je de VK, VS en DE/NL kranten.
Welwillende mensen hebben hier al miljarden keren uitgelegd waarom onze affiniteit met UKR groter is dan met verweggistan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging en erg selectieve militaire hulp.
Ja. Dat is waar. Hoewel het natuurlijk een totaal onlogische vergelijking is tussen Oekraine en Oeigoeren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging en erg selectieve militaire hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |