Ik irriteer me slechts een beetje aan de vrolijke oorlogshitsers.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent wel echt enorm cynisch geworden he?
Precies, want we moeten de-es-ca-le-ren!quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik irriteer me slechts reen beetje aan de vrolijke oorlogshitsers.
Heb je liever dat we Poetin verslaan met een kernbom op zijn en onze hoofden of zullen we gewoon een kogel door zijn kop jagen als hij eventjes een stukje gaat rijden op zijn beer?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies, want we moeten de-es-ca-le-ren!
Dan lijkt me dat laatste beter.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je liever dat we Poetin verslaan met een kernbom op zijn en onze hoofden of zullen we gewoon een kogel door zijn kop jagen als hij eventjes een stukje gaat rijden op zijn beer?
oké, al vaak uitgelegd waarom rusland ene bedreiging is voor ons en dit een neutrale oplossing is voor ons als europeanen. dus je punt is?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging en erg selectieve militaire hulp.
Dat laatste lijkt mij veruit te prefereren maar ik acht de kans vrij klein.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je liever dat we Poetin verslaan met een kernbom op zijn en onze hoofden of zullen we gewoon een kogel door zijn kop jagen als hij eventjes een stukje gaat rijden op zijn beer?
Een paar jaar geleden liep je in R&P iedere keer je sexuele escapades op te hemelen. Misschien moet je je weer wat meer daar op gaan richten. Want ik heb azijn in m'n keuken dat minder zuur is dan jij.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik irriteer me slechts een beetje aan de vrolijke oorlogshitsers.
misschien vindt hij dat we vaker militaire moeten steunen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welwillende mensen hebben hier al miljarden keren uitgelegd waarom onze affiniteit met UKR groter is dan met verweggistan.
Maar laat dat je zeker niet beletten, die deur die ondertussen al 100 meter verder uit z'n sponningen ligt, nog een keer open te trappen
Wel jammer dat die nu ultra fout zijn.quote:
Jazeker, daarom is de huidige koers niet de beste denk ik, kun je beter je centjes en heimelijke energie investeren in wat mannen die hem van die beer af kunnen schieten dan Oekraïne voorzien van pantserhouwitsers, dictators stikken van de interne vijanden en er loopt daar vast een welwillende Claus von Stauffenberg rond.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat laatste beter.
Jou niet?
Anders pak je de pohi van iedereen erbij. Jezus. Zwakquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden liep je in R&P iedere keer je sexuele escapades op te hemelen. Misschien moet je je weer wat meer daar op gaan richten. Want ik heb azijn in m'n keuken dat minder zuur is dan jij.
Ja, dat hoorde ik. 1000x zonde. Heb ze in Helsinki gezien en het is wel echt grandioos talent. Zonde dat ze nu gebruikt worden als melkkoe voor een zinloze oorlog.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wel jammer dat die nu ultra fout zijn.
Optredens waarvan de helft van de opbrengsten naar de RUS slachtoffers van de "Speciale Militaire Operatie" gaan.
Ik betwijfel dat eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, daarom is de huidige koers niet de beste denk ik, kun je beter je centjes en heimelijke energie investeren in wat mannen die hem van die beer af kunnen schieten dan Oekraïne voorzien van pantserhouwitsers, dictators stikken van de interne vijanden en er loopt daar vast een welwillende Claus von Stauffenberg rond.
Je verpakt je woorden alsof je een lieve beschaafde belezen ingetogen man bent die graag oude platen draait maar eigenlijk ben je nog steeds die vrouwen- en seksverslaafde man op dat eilandjequote:Op woensdag 4 mei 2022 00:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden liep je in R&P iedere keer je sexuele escapades op te hemelen. Misschien moet je je weer wat meer daar op gaan richten. Want ik heb azijn in m'n keuken dat minder zuur is dan jij.
Nee hoor. Ik heb een goed geheugen. Trots op. Wel storend soms. Voor anderen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Anders pak je de pohi van iedereen erbij. Jezus. Zwak
quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je verpakt je woorden alsof je een lieve beschaafde belezen ingetogen man bent die graag oude platen draait maar eigenlijk ben je nog steeds die vrouwen- en seksverslaafde man op dat eilandje
Ik woon trouwens niet meer op een eiland.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mooi hè zo'n schot in eigen voet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Want het probleem is niet qua dit dat putin gewoon niet te bereiken is, nee het probleem is dat de VS geen Seals, geen Delta force hebben, geen CIA Clandestine Sevices, de UK geen SAS, MI5/6, Duitsland geen GSG9/BND, Frankrijk geen GIGN, etc, etc etc, nee, daar moeten we in "investeren".quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker, daarom is de huidige koers niet de beste denk ik, kun je beter je centjes en heimelijke energie investeren in wat mannen die hem van die beer af kunnen schieten dan Oekraïne voorzien van pantserhouwitsers, dictators stikken van de interne vijanden en er loopt daar vast een welwillende Claus von Stauffenberg rond.
Zal ik even gaan graven bij jou? Zwak, mensen veranderen, evolueren. En ik heb ook een zeer goed geheugen en relativeringsvermogen. Probeer het eens.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een goed geheugen. Trots op. Wel storend soms. Voor anderen.
Godzijdank, ik zou gek worden van die lensflares de hele dag doorquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:44 schreef ExTec het volgende:
Nee. Realiteit is wat anders dan een michael bay blockbuster.
Michael Bay is toch juist van de enorme explosies die gemankeerden zo prachtig vinden?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want het probleem is niet qua dit dat putin gewoon niet te bereiken is, nee het probleem is dat de VS geen Seals, geen Delta force hebben, geen CIA Clandestine Sevices, de UK geen SAS, MI5/6, Duitsland geen GSG9/BND, Frankrijk geen GIGN, etc, etc etc, nee, daar moeten we in "investeren".
Nee. Realiteit is wat anders dan een michael bay blockbuster.
De rest geef je toe dus?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik woon trouwens niet meer op een eiland.
Jammer vooral. Maarja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |