Das J J Abrams. Bij Michael Bay veroorzaakt een fender bender een kettingexplosie in een binnenstad. There's a differencequote:Op woensdag 4 mei 2022 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Godzijdank, ik zou gek worden van die lensflares de hele dag door
Eh?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De rest geef je toe dus?
Je was toch gevlucht vanwege de Russen op Malta? Snap je frustratie.
Ja, die gemankeerden die gewoon denken dit wel ff te beslechten door wat hitmen op putin af te sturen, die.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Michael Bay is toch juist van de enorme explosies die gemankeerden zo prachtig vinden?
Ik heb geen idee wie jij bent. Ik merk slechts op dat in dit topic UitStraling echt enorm cynisch is, terwijl hij niet zo was. Vind ik jammer. C'est tout. Als jij mij daarop wilt aanvallen, prima hoor. Doe je ding.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zal ik even gaan graven bij jou? Zwak, mensen veranderen, evolueren. En ik heb ook een zeer goed geheugen en relativeringsvermogen. Probeer het eens.
Beetje creatiever mag ook wel, je smeert wat twee componentengif op de vagina van Alina, ook goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, die gemankeerden die gewoon denken dit wel ff te beslechten door wat hitmen op putin af te sturen, die.
Hoe klinkt:quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje creatiever mag ook wel, je smeert wat twee componentengif op de vagina van Alina, ook goed.
Er zal vast wel over nagedacht worden, maar ik denk niet dat het echt haalbaar is. De CIA probeerde immers ook Castro te vermoorden door z'n sigaren te vergiftigenquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, die gemankeerden die gewoon denken dit wel ff te beslechten door wat hitmen op putin af te sturen, die.
Dat dus, daar reageer ik op. Carry on.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je zaken m.b.t. een persoon gaat noemen die totaal irrelevant zijn voor zijn mening over een onderwerp van een topic, dan is het vrij logisch dat dat storend is voor anderen.
Amerika doet dat niet meer. Volgens mij was dat een dictaat van reagan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zal vast wel over nagedacht worden, maar ik denk niet dat het echt haalbaar is. De CIA probeerde immers ook Castro te vermoorden door z'n sigaren te vergiftigen
Als Putin valt, moet dat echt van binnenuit komen.
Dat tot de tanden bewapenen en burgers een lange bloederige oorlog in sleuren heb ik een beetje moeite mee, doet me ook een beetje aan de mindset van de voltallige Duitse vrouwelijke bevolking in 1945 denken "beter een Rus op je buik dan een Amerikaanse bom op je hoofd"quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe klinkt:
Waarom niet beide?
Dus EN UKR tot de tanden bewapenen, EN ondertussen jouw james bond mannetjes hun ding laten doen.
Een sluit het ander niet uit?
Het zou ook een directe oorlogsverklaring zijn als een land zoiets zou proberen, dus het zou het risico ook niet waard zijn. Want dan ben jij opeens de aggressor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Amerika doet dat niet meer. Volgens mij was dat een dictaat van reagan.
Denk, vanwege het laatste; interne verandering is het meest duurzaam.
Want je was er en je hebt het ze gevraagd?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:56 schreef UitStraling het volgende:
mindset van de voltallige Duitse vrouwelijke bevolking in 1945
Je moet een leeuw niet tegen zijn ballen aan tikken als hij ligt te slapen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maak een tr dan joh. Dit is gewoon kleinzielig. Laat het gaan en ga ontopic. Deze hele reeks staat vol met op de man posts, maar die van mij is opeens storend? Fuck off
Waar heb jij dan precies moeite mee?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat tot de tanden bewapenen en burgers een lange bloederige oorlog in sleuren heb ik een beetje moeite mee,
Duitsland was toen defacto al verslagen, Oekraïne is dat nog lang niet, àls ze al verslagen worden. En Oekraïne kiest ervoor om door te vechten in een oorlog die ze zelf niet begonnen is. De 2 situaties die je schetst zijn totaal onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat tot de tanden bewapenen en burgers een lange bloederige oorlog in sleuren heb ik een beetje moeite mee, doet me ook een beetje aan de mindset van de voltallige Duitse vrouwelijke bevolking in 1945 denken "beter een Rus op je buik dan een Amerikaanse bom op je hoofd"
En anti-amerikaanse dat wij toch maar dienen aan te nemen dat Duitse vrouwen liever de sovjets kozen dan de amerikanen en canadezen stinkt ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 01:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duitsland was toen defacto al verslagen, Oekraïne is dat nog lang niet, àls ze al verslagen worden. En Oekraïne kiest ervoor om door te vechten in een oorlog die ze zelf niet begonnen is. De 2 situaties die je schetst zijn totaal onvergelijkbaar.
Don't tell me what to do, you're not my real mum!quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet een leeuw niet tegen zijn ballen aan tikken als hij ligt te slapen.
Klaar dan. Ondertussen in de Oekraine.....#nobodygivesafuck #nietonzeoorlogquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je geeft aan dat je goede geheugen waar je trots op bent soms storend is voor anderen. Ik beaam dat slechts.
Mwoah, anti-amerikaans... Ik denk niet dat de duitsers ten oosten van Berlijn de illusie hadden dat de Amerikanen ieder moment konden arriveren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
En anti-amerikaanse dat wij toch maar dienen aan te nemen dat Duitse vrouwen liever de sovjets kozen dan de amerikanen en canadezen stinkt ook
Zit je in het verkeerde topic denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 01:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Klaar dan. Ondertussen in de Oekraine.....#nobodygivesafuck #nietonzeoorlog
Dat is wat anders dan:quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwoah, anti-amerikaans... Ik denk niet dat de duitsers ten oosten van Berlijn de illusie hadden dat de Amerikanen ieder moment konden arriveren.
Dodo hier projecteert zijn zeer ordinaire VS haat ff met terugwerkende kracht op de gehele vrouwelijke bevolking in 1945' duitsland.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:56 schreef UitStraling het volgende:
doet me ook een beetje aan de mindset van de voltallige Duitse vrouwelijke bevolking in 1945 denken "beter een Rus op je buik dan een Amerikaanse bom op je hoofd"
Die laatste # klopt niet helemaal vind ik helaas. Rusland heeft wel degelijk heel Europa erbij betrokken door al z'n gedreig.quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Klaar dan. Ondertussen in de Oekraine.....#nobodygivesafuck #nietonzeoorlog
Rusland? Ok. Heeft niks met Biden te maken met zijn demente hoofd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die laatste # klopt niet helemaal vind ik helaas. Rusland heeft wel degelijk heel Europa erbij betrokken door al z'n gedreig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |