SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 1% gewijzigd door Budapestenaar op 03-05-2022 23:05:02 ]
@dud0r doe eens aanpassenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
De tt had ‘Insectenpaté in een potje’ moeten zijn.
Oh, dat is wel heel wat andersquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind deze ook gewoon prachtig, ben er stil, geroerd en bescheiden van.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Van US kun je ook wel paté makenquote:
Nou ja, cadeautje na een lange dag werk danquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind deze ook gewoon prachtig, ben er stil, geroerd en bescheiden van.
Uitpatélingquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind deze ook gewoon prachtig, ben er stil, geroerd en bescheiden van.
Naast de keukenkraan, lekker totaal logisch slapen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok dat je in de slaapkamer moet zijn
Primitief gedoe, moet dan altijd denken aan de aboriginals in Australiëquote:
O deze was geroosterd en in een sausje gedoopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een cicade, het onderlijf en dat zat vol met knaloranje warme stinkende pus.
Of die gekken in Azië die alles eten dat kruipt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Primitief gedoe, moet dan altijd denken aan de aboriginals in Australië
Wordt wakker !!!quote:
Ook die ja, zie soms van die filmpjes op Tiktok, echt te goor voor woorden wat die gasten allemaal etenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of die gekken in Azië die alles eten dat kruipt.
quote:
Was ik maar weer 16quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaulo, ben je 16 en ontvang je een uitkering of wat?
Nee lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ik echt voor geen miljoen hoeven.
Ik zou ik er zo een miljoen voor overmakenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ik echt voor geen miljoen hoeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou ik er zo een miljoen voor overmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Alleen is het Molochquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou ik er zo een miljoen voor overmaken
Ernstig, waar haal je je geluk vandaan als je straks 65 bent en iedere dag in je broek pist dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd, zijn namelijk niet dezelfdequote:
Ik koop ze diepgevroren. Dan zijn ze nog te betalen en dan smaken ze ook wel in de havermout.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ook blauwe bessen.
Snap nu waarom ik toch weer twintig euro aan boodschappen kwijt was.
Weet ik maar die naam fascineerde me altijd, heb ik uit de Suske en Wiske of zoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vreemd, zijn namelijk niet dezelfde
En toch herkende je er "gelijk Baal in"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik maar die naam fascineerde me altijd, heb ik uit de Suske en Wiske of zo
In dat plaatjequote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En toch herkende je er "gelijk Baal in"
Plassen mensen van 65 dagelijks in hun broek?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ernstig, waar haal je je geluk vandaan als je straks 65 bent en iedere dag in je broek pist dan?
Maar het is Moloch, dus tjaquote:
Was zijn nichtjequote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst was het toch een vriend van hem die die cicade at en die in z'n lip werd gebeten?
Stel dat, ik bedoel meer dat het een beetje sneu en tragisch is om 16 te willen zijn, waarom zou je iets willen dat niet kan en zeker niet als je eigenlijk nog een piepkuiken bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plassen mensen van 65 dagelijks in hun broek?
Wat ben je toch suf somsquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat, ik bedoel meer dat het een beetje sneu en tragisch is om 16 te willen zijn, waarom zou je iets willen dat niet kan en zeker niet als je eigenlijk nog een piepkuiken bent.
Jij wil alleen dingen die kunnen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat, ik bedoel meer dat het een beetje sneu en tragisch is om 16 te willen zijn, waarom zou je iets willen dat niet kan en zeker niet als je eigenlijk nog een piepkuiken bent.
Nee, maar soms wil ik wel eens iets dat niet kan. Dan heb ik pech, maar ik kan moeilijk bepalen wat ik wel en niet wil.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, wil jij alleen maar dingen die helemaal niet kunnen dan?
Zou op sommige vlakken best een do over willen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je spijt van beslissingen die onomkeerbaar zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou op sommige vlakken best een do over willen.
Dat iets niet kan wil niet zeggen dat je het niet kunt willen.
Zou eerder in transitie gegaan zijn, een andere studie gedaan hebben, eerder bepaalde toxische mensen uit mijn leven hebben gesneden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je spijt van beslissingen die onomkeerbaar zijn?
Transitie lijkt me wel een dingetje ja omdat dat eigenlijk alles met leeftijd te maken heeft, de rest valt wel bij bij te draaien of overheen te komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou eerder in transitie gegaan zijn, een andere studie gedaan hebben, eerder bepaalde toxische mensen uit mijn leven hebben gesneden.
Ja zo dramatisch is het nou ook allemaal niet. Volgend jaar nieuwe studiequote:Op woensdag 4 mei 2022 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Transitie lijkt me wel een dingetje ja omdat dat eigenlijk alles met leeftijd te maken heeft, de rest valt wel bij bij te draaien of overheen te komen.
Nee, want dan zou dit topic niet ge-opent zijn. Uitstraling is eigenlijk heel verlegen. Lekker ding is hetquote:
Poffertjequote:Op woensdag 4 mei 2022 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had hem weer dik verdiend als bescheiden jongen mijn lieve zusje.
ben jij ene kloon van een ander account?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nee, want dan zou dit topic niet ge-opent zijn. Uitstraling is eigenlijk heel verlegen. Lekker ding is het
Iedereen is een kloonquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben jij ene kloon van een ander account?
ben d'r naam ff kwijtquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Iedereen is een kloonWie bedoel je?
Moeraskat?quote:
tot gisteren: primaquote:
owquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tot gisteren: prima
gisteren: zwaar kut. Reden: mevr Koen is wederom werkeloos
Heyquote:
nice man Firth of Forthquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:50 schreef engine het volgende:
[..]
Hey
Best prima. Paar weekjes Schotland nu en vind het wel weer even lekker om weg te zijn uit de werkplaats.
Hoe is het daar?
Dat moest ik Googlen. Ziet er wel gaaf uit en ben weekends vrij. Wil sowieso wel een weekend richting Edinburgh.quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice man Firth of Forth
ja lekker
5 weken vrij zoals t er naar uit ziet
Falkirk Wheel is gaafquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat moest ik Googlen. Ziet er wel gaaf uit en ben weekends vrij. Wil sowieso wel een weekend richting Edinburgh.
Vijf weken vrij is ook niks mis mee
ze werkte er bijna een maand met veel plezier, vandaag telefoontje van uitzendbureau dat het over was omdat ze niet snel genoeg leerde. Wat een BS.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze werkte er bijna een maand met veel plezier, vandaag telefoontje van uitzendbureau dat het over was omdat ze niet snel genoeg leerde. Wat een BS.
1/3 van de tijd was er geen ondersteuning / instructie. Eind vorige week kreeg ze nog complimenten dat het zo goed gingquote:
Dat heb je wel lekker geregeldquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Falkirk Wheel is gaaf
idd, daarna 2 weken werken op 4 weken tijd en dan weer 5 weken vrij
werk in principe nog 4-5 maanden per jaar vanaf nu
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:53 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, een flamingoholocaust.![]()
[ twitter ]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tot gisteren: prima
gisteren: zwaar kut. Reden: mevr Koen is wederom werkeloos
Jij houdt het wel droog?quote:Op woensdag 4 mei 2022 05:12 schreef bitterbal het volgende:
hoor nu dat veel stukken op het eiland onder water staan
ja rond mijn huisje welmaar denk dat de weg waar de scooter staat ook onder water staatquote:
Dat klinkt best wel heftig.quote:Op woensdag 4 mei 2022 05:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rond mijn huisje welmaar denk dat de weg waar de scooter staat ook onder water staat![]()
Ik zit beneden aan een heuvel. Een van mijn vriendinnen stond tot aan haar knieen in het water
quote:Op woensdag 4 mei 2022 04:39 schreef bitterbal het volgende:
het regent al non stop sinds vannacht. En het was de ergste onweer die ik ooit in mijn leven heb gehoord
Oh dat is kutquote:Op woensdag 4 mei 2022 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze werkte er bijna een maand met veel plezier, vandaag telefoontje van uitzendbureau dat het over was omdat ze niet snel genoeg leerde. Wat een BS.
ja was echt engquote:
jaik kan het nog welquote:Op woensdag 4 mei 2022 05:33 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen jullie je berichten ook niet meer editen op mobiel?
Hier wel volgens mij.quote:Op woensdag 4 mei 2022 05:33 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen jullie je berichten ook niet meer editen op mobiel?
Ja moet het van de week weer eens even regelen, was te lui tot nu toe om de inloggegevens van m'n kloon (kwaboquote:Op woensdag 4 mei 2022 05:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je weer een abonnement nodig kwiwi?
Omdat FOK, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan, das logisch toch!quote:Op woensdag 4 mei 2022 05:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet het van de week weer eens even regelen, was te lui tot nu toe om de inloggegevens van m'n kloon (kwabo) op te zoeken zodat ik mezelf het abo met paypal o.i.d. cadeau kan doen. Waarom je alleen met ideal kunt betalen voor jezelf en wel paypal als je het cadeau doet is me een raadsel
Leuker kunnen we het niet maken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 05:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat FOK, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan, das logisch toch!
Vraag het eens liefquote:
Oei.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 06:39 schreef bitterbal het volgende:
Volgens de app stopt het zo met regenen.
Wanneer ga je ons nou eens gelijk gevenquote:
Gisteren toch?quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:06 schreef Karzai het volgende:
Grote brand in Dordrecht, @:buda staat je huis nog?
In je bikini klaarstaan bij de deur danquote:Op woensdag 4 mei 2022 06:39 schreef bitterbal het volgende:
Volgens de app stopt het zo met regenen.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:06 schreef Karzai het volgende:
Grote brand in Dordrecht, @:buda staat je huis nog?
Dat sta ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In je bikini klaarstaan bij de deur dan
Ja graagquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Moeten we een zonnedans doen? [ afbeelding ]
pret sigaretten?quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:23 schreef bitterbal het volgende:
K zie vandaag iedereen lekkere sigaretten roken
Je doet het niet hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:23 schreef bitterbal het volgende:
K zie vandaag iedereen lekkere sigaretten roken
Mij vinden ze vast niet lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja graag
Misschien moeten we iemand offeren voor de weergoden
Dat heb ik met chocola en koekjes als dingen niet gaan zoals ik wilquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nee maar ze zien er vandaag zo lekker uit
Stuk betere opties :pquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met chocola en koekjes als dingen niet gaan zoals ik wil
Mja, zoek toch maar iemand andersquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan ze je op eten dan? Dacht meer op de brandstapel en dan er naakt omheen dansen ofzo
@mschol had k in gedachtequote:Op woensdag 4 mei 2022 07:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zoek toch maar iemand anders
quote:
Alsjeblieftquote:
huehuequote:
nee ben met de scooter naar het centrumpje gereden en heb daaar wat gelopen. Maar mijn maag begon te borrelen dus snel naar huis voor gerrie maar het was vals alarmquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je in de buurt vanalles om naartoe te gaan?
Een fopgerrie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben met de scooter naar het centrumpje gereden en heb daaar wat gelopen. Maar mijn maag begon te borrelen dus snel naar huis voor gerrie maar het was vals alarm
ja godverdomme @mscholquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Al die regen die wij missen die valt daar gewoon.
Ja hier hebben de boeren inmiddels al weer een beregeningsverbod vanwege de droogtequote:Op woensdag 4 mei 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Al die regen die wij missen die valt daar gewoon.
Zo zoquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
als we niet wegstromen gaan we vanaaf op bezoek bij die duitser die dat mooie huis heeft laten bouwen. Geruchten gaan dat het 1 miljoen euro koste
Je bent Nederlands, het koninkrijk der regen, lach ze uit daar met die paar druppels.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
lees nu dat ze de weg afzetten omdat men te hard rijdt en ze golven veroorzaken die daar bij demensen naar binnen komt want voor die auto's is die weg geen probleem
ja is wel duur hoor want echt groot is het niet maar het is wel een dure locatie op het eilandquote:
Met zwembad?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is wel duur hoor want echt groot is het niet maar het is wel een dure locatie op het eiland
nou ik wil het wel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen zwembad maar een gootsteen.
Komt 't wel op neer iddquote:Op woensdag 4 mei 2022 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb je wel lekker geregeld
Werk je als zzp'er?
Ik zie dat bij collega's wel maar is voor mij nu nog niet echt een optie.
das wel naadjequote:Op woensdag 4 mei 2022 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1/3 van de tijd was er geen ondersteuning / instructie. Eind vorige week kreeg ze nog complimenten dat het zo goed gingNooit enige klacht gehad, of opmerkingen om iets te verbeteren. En dan zoiets
quote:
Wel als er zo'n systeem in zit.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, daar kun je geen baantjes in trekken
Hoe laat ga je ze halenquote:
Met een been en bal in het water en de rest netjes in de huiskamer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet het wel twee meter lang zijn anders pas ik er alsnog niet in
Net wakker hehe.quote:
Ergens klinkt dat pijnlijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een been en bal in het water en de rest netjes in de huiskamer.
Alleen je bovenlichaam er inquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet het wel twee meter lang zijn anders pas ik er alsnog niet in
Temperatuur op 30 graden, je onderlijf aan een kant en je bovenlijf aan de andere kant van het zwembad, heb je een heerlijk ballenbad.quote:
Een hele tasquote:
Plausibelquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien bedoeld hij mij en een van je ledematen
Dus je had gisteravond shoarma?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:29 schreef kwiwi het volgende:
Ok het dode schaap is weg, nu staat de rest er weer te grazen![]()
[ afbeelding ]
De pootjes zijn eruit gezeefd hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nou weer voor viezige TT @:Budapestenaar
quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De pootjes zijn eruit gezeefd hoor
"Oh, dan is het goed"quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedkope paté heb je vaak nog van die stugge haren in zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedkope paté heb je vaak nog van die stugge haren in zitten.
Das de helft van 666quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens hoi3:33 extra zonnigheid vandaag. De 23 graden die er gisteren nog op stond is opeens POEFFF nergens meer te bekennen natuurlijk
Extra maagvulling, doen ze bij brood ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedkope paté heb je vaak nog van die stugge haren in zitten.
Maar de extra crunch dan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee dat waren gemalen meelzakken. Siege of Leningrad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Extra maagvulling, doen ze bij brood ook.
Mensenhaar of eendenveren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat waren gemalen meelzakken. Siege of Leningrad.
Brrrquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zal er ook wel in gegaan zijn toen ja
"Wil je alles in het leven winnen, eet dan meer torren en spinnen"quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn hele generaties op groot geworden, dus niets aan het handje
In z'n geheel wel, in stukjes vermalen tot poeder niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zijn eendenveren echt lastig om door te slikken.
ga maar even proberenquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zijn eendenveren echt lastig om door te slikken.
*legt broodje weg*quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn hele generaties op groot geworden, dus niets aan het handje
Ik krijg heel andere reclames.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie de hele tijd reclame van een tompouce.
Ga weg Hem a.
Zeker alleen van uiterst eloquente modehuizen en shit.quote:
Had je op tompoucen gegoogled vanwege koningsdag? Of die dingen zelfs besteld?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie de hele tijd reclame van een tompouce.
Ga weg Hem a.
hue hue ?quote:
Ik heb het over oranje tompoucen gehad hierquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je op tompoucen gegoogled vanwege koningsdag? Of die dingen zelfs besteld?
Iets over hi-fi, het laatste maal van Saddam Hoessein, een sushibar en genetische afwijkingen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker alleen van uiterst eloquente modehuizen en shit.
Ja wie niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het over oranje tompoucen gehad hier
Sushibar?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets over hi-fi, het laatste maal van Saddam Hoessein, een sushibar en genetische afwijkingen.
Ah ook allemaal Franklin Mint kutzooi dus.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets over hi-fi, het laatste maal van Saddam Hoessein, een sushibar en genetische afwijkingen.
Mijn neefje heeft op vrijdagen altijd de chef-kok van Oi Oi over de vloer in zijn kroeg en dan vreet iedereen sushi.quote:
Check*quote:
Trek in sushi maar gisteren al geweestquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft op vrijdagen altijd de chef-kok van Oi Oi over de vloer in zijn kroeg en dan vreet iedereen sushi.
Welke kroeg is dit? Asking for a bitterbal.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft op vrijdagen altijd de chef-kok van Oi Oi over de vloer in zijn kroeg en dan vreet iedereen sushi.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke kroeg is dit? Asking for a bitterbal.
Ja, ik ook, meer als reactie op de "adblock = instaban" hiero.quote:
waarom niet? wordt lekker weer vandaagquote:
ik ga de deur niet uit vanavond.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Gaan jullie nog ergens de dodenherdenking bijwonen of gewoon thuis op de bank?
Thuis op de bank voor mijn nieuwe tv.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Neuh. Überhaupt niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Zou ik best kunnen zeggen maar er zit hier ook wat simpel roddelvolk van lage komaf met een naar zielig bekrompen kutkarakterquote:
Keek je in de spiegel?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik best kunnen zeggen maar er zit hier ook wat simpel roddelvolk van lage komaf met een naar zielig bekrompen kutkarakter
we zijn ondertussen 80 jaar verder. Er mag wel een andere invulling aan gegeven worden wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
"JA MAAR HISTORIE"
Ik sta er al genoeg bij stil.
Goed excuus wel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik best kunnen zeggen maar er zit hier ook wat simpel roddelvolk van lage komaf met een naar zielig bekrompen kutkarakter
Meestal ging ik daar dus naartoe maar sla nog even over denk ik. Ook gezien de prijs van een treinkaartje tegenwoordig.quote:
Hartstikke mooi joh, gewoon even water geven.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een Roos van Jericho cadeau gekregen, lelijk ding, lag al in de prullenbak tot ik hoorde dat die al generaties in familiebezit is als teken van liefde, voorspoed, viriliteit en vrede, zucht...
Naja, dat doen ze op zich wel natuurlijk, aangezien ze er nu alle veteranen bij betrekken ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
we zijn ondertussen 80 jaar verder. Er mag wel een andere invulling aan gegeven worden wat mij betreft.
Ziet eruit als lelijk mos en schijnt te stinken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hartstikke mooi joh, gewoon even water geven.
Water. Geven.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet eruit als lelijk mos en schijnt te stinken.
Hij is 'm gewoon niet waard.quote:
Klein zinnetje "de oorlog in Oekraīne laat ons andermaal zien dat stilstaan bij alle oorlogsslachtoffers harder dan ooit nodig is"quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat doen ze op zich wel natuurlijk, aangezien ze er nu alle veteranen bij betrekken ook.
Ergens ben ik wel benieuwd wat ze doen met Ukraine nu.
Ja dat is ook wel zo. Vraag me ook wel af wat ze met Ukraine gaan doen. Ze zullen het vast wel melden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat doen ze op zich wel natuurlijk, aangezien ze er nu alle veteranen bij betrekken ook.
Ergens ben ik wel benieuwd wat ze doen met Ukraine nu.
DAAR HEB JE KUTMOD AMA DE VERSCHRIKKELIJKE WEERquote:
Ik heb er twee, weet niet of ik er een weg mag geven.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, wilde het altijd al eens proberen.
hij beweegt wat raar jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |