SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 1% gewijzigd door Budapestenaar op 03-05-2022 23:05:02 ]
@dud0r doe eens aanpassenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
De tt had ‘Insectenpaté in een potje’ moeten zijn.
Oh, dat is wel heel wat andersquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind deze ook gewoon prachtig, ben er stil, geroerd en bescheiden van.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Van US kun je ook wel paté makenquote:
Nou ja, cadeautje na een lange dag werk danquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind deze ook gewoon prachtig, ben er stil, geroerd en bescheiden van.
Uitpatélingquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind deze ook gewoon prachtig, ben er stil, geroerd en bescheiden van.
Naast de keukenkraan, lekker totaal logisch slapen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gok dat je in de slaapkamer moet zijn
Primitief gedoe, moet dan altijd denken aan de aboriginals in Australiëquote:
O deze was geroosterd en in een sausje gedoopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een cicade, het onderlijf en dat zat vol met knaloranje warme stinkende pus.
Of die gekken in Azië die alles eten dat kruipt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Primitief gedoe, moet dan altijd denken aan de aboriginals in Australië
Wordt wakker !!!quote:
Ook die ja, zie soms van die filmpjes op Tiktok, echt te goor voor woorden wat die gasten allemaal etenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of die gekken in Azië die alles eten dat kruipt.
quote:
Was ik maar weer 16quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaulo, ben je 16 en ontvang je een uitkering of wat?
Nee lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ik echt voor geen miljoen hoeven.
Ik zou ik er zo een miljoen voor overmakenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ik echt voor geen miljoen hoeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou ik er zo een miljoen voor overmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Alleen is het Molochquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou ik er zo een miljoen voor overmaken
Ernstig, waar haal je je geluk vandaan als je straks 65 bent en iedere dag in je broek pist dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd, zijn namelijk niet dezelfdequote:
Ik koop ze diepgevroren. Dan zijn ze nog te betalen en dan smaken ze ook wel in de havermout.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ook blauwe bessen.
Snap nu waarom ik toch weer twintig euro aan boodschappen kwijt was.
Weet ik maar die naam fascineerde me altijd, heb ik uit de Suske en Wiske of zoquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vreemd, zijn namelijk niet dezelfde
En toch herkende je er "gelijk Baal in"quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik maar die naam fascineerde me altijd, heb ik uit de Suske en Wiske of zo
In dat plaatjequote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En toch herkende je er "gelijk Baal in"
Plassen mensen van 65 dagelijks in hun broek?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ernstig, waar haal je je geluk vandaan als je straks 65 bent en iedere dag in je broek pist dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |