Had je op tompoucen gegoogled vanwege koningsdag? Of die dingen zelfs besteld?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie de hele tijd reclame van een tompouce.
Ga weg Hem a.
hue hue ?quote:
Ik heb het over oranje tompoucen gehad hierquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je op tompoucen gegoogled vanwege koningsdag? Of die dingen zelfs besteld?
Iets over hi-fi, het laatste maal van Saddam Hoessein, een sushibar en genetische afwijkingen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker alleen van uiterst eloquente modehuizen en shit.
Ja wie niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het over oranje tompoucen gehad hier
Sushibar?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets over hi-fi, het laatste maal van Saddam Hoessein, een sushibar en genetische afwijkingen.
Ah ook allemaal Franklin Mint kutzooi dus.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets over hi-fi, het laatste maal van Saddam Hoessein, een sushibar en genetische afwijkingen.
Mijn neefje heeft op vrijdagen altijd de chef-kok van Oi Oi over de vloer in zijn kroeg en dan vreet iedereen sushi.quote:
Check*quote:
Trek in sushi maar gisteren al geweestquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft op vrijdagen altijd de chef-kok van Oi Oi over de vloer in zijn kroeg en dan vreet iedereen sushi.
Welke kroeg is dit? Asking for a bitterbal.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft op vrijdagen altijd de chef-kok van Oi Oi over de vloer in zijn kroeg en dan vreet iedereen sushi.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke kroeg is dit? Asking for a bitterbal.
Ja, ik ook, meer als reactie op de "adblock = instaban" hiero.quote:
waarom niet? wordt lekker weer vandaagquote:
ik ga de deur niet uit vanavond.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Gaan jullie nog ergens de dodenherdenking bijwonen of gewoon thuis op de bank?
Thuis op de bank voor mijn nieuwe tv.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Neuh. Überhaupt niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Zou ik best kunnen zeggen maar er zit hier ook wat simpel roddelvolk van lage komaf met een naar zielig bekrompen kutkarakterquote:
Keek je in de spiegel?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik best kunnen zeggen maar er zit hier ook wat simpel roddelvolk van lage komaf met een naar zielig bekrompen kutkarakter
we zijn ondertussen 80 jaar verder. Er mag wel een andere invulling aan gegeven worden wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
"JA MAAR HISTORIE"
Ik sta er al genoeg bij stil.
Goed excuus wel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik best kunnen zeggen maar er zit hier ook wat simpel roddelvolk van lage komaf met een naar zielig bekrompen kutkarakter
Meestal ging ik daar dus naartoe maar sla nog even over denk ik. Ook gezien de prijs van een treinkaartje tegenwoordig.quote:
Hartstikke mooi joh, gewoon even water geven.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik had een Roos van Jericho cadeau gekregen, lelijk ding, lag al in de prullenbak tot ik hoorde dat die al generaties in familiebezit is als teken van liefde, voorspoed, viriliteit en vrede, zucht...
Naja, dat doen ze op zich wel natuurlijk, aangezien ze er nu alle veteranen bij betrekken ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
we zijn ondertussen 80 jaar verder. Er mag wel een andere invulling aan gegeven worden wat mij betreft.
Ziet eruit als lelijk mos en schijnt te stinken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hartstikke mooi joh, gewoon even water geven.
Water. Geven.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet eruit als lelijk mos en schijnt te stinken.
Hij is 'm gewoon niet waard.quote:
Klein zinnetje "de oorlog in Oekraīne laat ons andermaal zien dat stilstaan bij alle oorlogsslachtoffers harder dan ooit nodig is"quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat doen ze op zich wel natuurlijk, aangezien ze er nu alle veteranen bij betrekken ook.
Ergens ben ik wel benieuwd wat ze doen met Ukraine nu.
Ja dat is ook wel zo. Vraag me ook wel af wat ze met Ukraine gaan doen. Ze zullen het vast wel melden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat doen ze op zich wel natuurlijk, aangezien ze er nu alle veteranen bij betrekken ook.
Ergens ben ik wel benieuwd wat ze doen met Ukraine nu.
DAAR HEB JE KUTMOD AMA DE VERSCHRIKKELIJKE WEERquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |