Komt 't wel op neer iddquote:Op woensdag 4 mei 2022 01:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb je wel lekker geregeld
Werk je als zzp'er?
Ik zie dat bij collega's wel maar is voor mij nu nog niet echt een optie.
das wel naadjequote:Op woensdag 4 mei 2022 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1/3 van de tijd was er geen ondersteuning / instructie. Eind vorige week kreeg ze nog complimenten dat het zo goed gingNooit enige klacht gehad, of opmerkingen om iets te verbeteren. En dan zoiets
quote:
Wel als er zo'n systeem in zit.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, daar kun je geen baantjes in trekken
Hoe laat ga je ze halenquote:
Met een been en bal in het water en de rest netjes in de huiskamer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet het wel twee meter lang zijn anders pas ik er alsnog niet in
Net wakker hehe.quote:
Ergens klinkt dat pijnlijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een been en bal in het water en de rest netjes in de huiskamer.
Alleen je bovenlichaam er inquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet het wel twee meter lang zijn anders pas ik er alsnog niet in
Temperatuur op 30 graden, je onderlijf aan een kant en je bovenlijf aan de andere kant van het zwembad, heb je een heerlijk ballenbad.quote:
Een hele tasquote:
Plausibelquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien bedoeld hij mij en een van je ledematen
Dus je had gisteravond shoarma?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:29 schreef kwiwi het volgende:
Ok het dode schaap is weg, nu staat de rest er weer te grazen![]()
[ afbeelding ]
De pootjes zijn eruit gezeefd hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nou weer voor viezige TT @:Budapestenaar
quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De pootjes zijn eruit gezeefd hoor
"Oh, dan is het goed"quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedkope paté heb je vaak nog van die stugge haren in zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedkope paté heb je vaak nog van die stugge haren in zitten.
Das de helft van 666quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens hoi3:33 extra zonnigheid vandaag. De 23 graden die er gisteren nog op stond is opeens POEFFF nergens meer te bekennen natuurlijk
Extra maagvulling, doen ze bij brood ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedkope paté heb je vaak nog van die stugge haren in zitten.
Maar de extra crunch dan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee dat waren gemalen meelzakken. Siege of Leningrad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Extra maagvulling, doen ze bij brood ook.
Mensenhaar of eendenveren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat waren gemalen meelzakken. Siege of Leningrad.
Brrrquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zal er ook wel in gegaan zijn toen ja
"Wil je alles in het leven winnen, eet dan meer torren en spinnen"quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn hele generaties op groot geworden, dus niets aan het handje
In z'n geheel wel, in stukjes vermalen tot poeder niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zijn eendenveren echt lastig om door te slikken.
ga maar even proberenquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zijn eendenveren echt lastig om door te slikken.
*legt broodje weg*quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn hele generaties op groot geworden, dus niets aan het handje
Ik krijg heel andere reclames.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie de hele tijd reclame van een tompouce.
Ga weg Hem a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |