quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:53 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, een flamingoholocaust.![]()
[ twitter ]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tot gisteren: prima
gisteren: zwaar kut. Reden: mevr Koen is wederom werkeloos
Jij houdt het wel droog?quote:Op woensdag 4 mei 2022 05:12 schreef bitterbal het volgende:
hoor nu dat veel stukken op het eiland onder water staan
ja rond mijn huisje welmaar denk dat de weg waar de scooter staat ook onder water staatquote:
Dat klinkt best wel heftig.quote:Op woensdag 4 mei 2022 05:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rond mijn huisje welmaar denk dat de weg waar de scooter staat ook onder water staat![]()
Ik zit beneden aan een heuvel. Een van mijn vriendinnen stond tot aan haar knieen in het water
quote:Op woensdag 4 mei 2022 04:39 schreef bitterbal het volgende:
het regent al non stop sinds vannacht. En het was de ergste onweer die ik ooit in mijn leven heb gehoord
Oh dat is kutquote:Op woensdag 4 mei 2022 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze werkte er bijna een maand met veel plezier, vandaag telefoontje van uitzendbureau dat het over was omdat ze niet snel genoeg leerde. Wat een BS.
ja was echt engquote:
jaik kan het nog welquote:Op woensdag 4 mei 2022 05:33 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen jullie je berichten ook niet meer editen op mobiel?
Hier wel volgens mij.quote:Op woensdag 4 mei 2022 05:33 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen jullie je berichten ook niet meer editen op mobiel?
Ja moet het van de week weer eens even regelen, was te lui tot nu toe om de inloggegevens van m'n kloon (kwaboquote:Op woensdag 4 mei 2022 05:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je weer een abonnement nodig kwiwi?
Omdat FOK, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan, das logisch toch!quote:Op woensdag 4 mei 2022 05:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moet het van de week weer eens even regelen, was te lui tot nu toe om de inloggegevens van m'n kloon (kwabo) op te zoeken zodat ik mezelf het abo met paypal o.i.d. cadeau kan doen. Waarom je alleen met ideal kunt betalen voor jezelf en wel paypal als je het cadeau doet is me een raadsel
Leuker kunnen we het niet maken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 05:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat FOK, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan, das logisch toch!
Vraag het eens liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |