Had ze niet ook iets van een lichtcirkel op de rug?????quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit ja
En had ergens verwacht dat ze overboord zou gaan met de outfit, maar die is heel smaakvol.
Ik vond sierlijke dementors een passende term, maar zou zo je het ook kunnen noemenquote:
Zoals verwacht.quote:🇸🇪 Sweden take to the stage…
Cornelia has brought the same circular projection screen she used in Melfest, and it’s the same outfit too – black trousers and a silver top with lots of sparkly fringing. And our first bare feet of the contest – we can’t believe it’s taken this long for someone to take their shoes off.
This has such clever movement and camera work, which makes it feel like a really intimate, intense performance. The Sweden delegation shouldl be really happy with that.
Never change a winning strategyquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:19 schreef koffieleuk het volgende:
Van de Eurovision.tv liveblog:
[..]
Zoals verwacht.
Die sprong er bij mij ook gelijk uitquote:
Elke keer als iemand die achterste LED-muur zwart houdt ziet het er mooi uitquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:37 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Mooi beeld
[ afbeelding ]
https://eurovision.tv/gallery/belgium-first-rehearsal-2022
eurovision.tvquote:16:58 CEST
2 MINUTEN GELEDEN
🇨🇿 Czech Republic take to the stage…
Well this is a HUGE finish – I think We Are Domi have deployed every light rig in the arena, and suddenly we’re quite keen to go clubbing. We’ve also learned that the guitarist made his cello-string guitar himself – he plays it with a bow on stage, and that might be the coolest thing we’ve seen today.
Bonus points for a) rhyming 'lovers’ with 'bed covers’ and b) excellent use of the word 'peripheral’. You don’t hear that in pop lyrics every day, and we should definitely celebrate it.
Snap nog steeds die cirkel niet......quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:04 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Foto's Zweden: https://eurovision.tv/gallery/sweden-first-rehearsal-2022
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet ook iets te knabbelen hebben tijdens de intervalact inderdaad.quote:
Zin in de greviews en ceeviews morgenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:50 schreef Em31 het volgende:
Nou eindelijk zijn deze 4 dagen voorbij, morgen begint het echte werk
Echt he. Kijk ook uit naar de tekeningen van Cee!quote:
Oh verrek, goed dat je het zegt. *zoekt pen en papier*quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:07 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Echt he. Kijk ook echt uit naar de tekeningen van Cee!
Uiteraard gewoon doen wat jullie zelf willen en hoe het voor jullie uitkomt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:20 schreef Greys het volgende:
Even voor de duidelijkheid: we gaan geen 8 uren per dag streamen hoor. Deden we in Ahoy ook niet. De eerste paar landen morgen bv nog niet, dan ben ik zelf nog onderweg naar Cee en dan houden we jullie met wat tekstuele omschrijvingen daarvan op de hoogte net als vorig jaar (en dan hebben jullie toch Matt enzo!). En uiteraard ruimmmmm voor Nederland gaan wij streamen maar we kondigen het hier op tijd aan!
Doe vooral wat je wilquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:20 schreef Greys het volgende:
Even voor de duidelijkheid: we gaan geen 8 uren per dag streamen hoor. Deden we in Ahoy ook niet. De eerste paar landen morgen bv nog niet, dan ben ik zelf nog onderweg naar Cee en dan houden we jullie met wat tekstuele omschrijvingen daarvan op de hoogte net als vorig jaar (en dan hebben jullie toch Matt enzo!). En uiteraard ruimmmmm voor Nederland gaan wij streamen maar we kondigen het hier op tijd aan!
Logisch uiteraardquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:20 schreef Greys het volgende:
Veel plezier morgen! Begrijpelijk dat je dat niet 8 uur gaat doen. Lijkt mij behoorlijk vermoeiend.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:20 schreef Greys het volgende:
Maar dit is niks seksueels, dit is kunst.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]dat zie jij dan weer he!
Nou als dit mag dan mag dat van Albanië ook hoor
Dus dat moet Ronela ook gewoon zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dit is niks seksueels, dit is kunst.
Mooi dat onze staging zo donker is, want dit kan toch nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:18 schreef Funhouse het volgende:
Wat beeldmateriaal van Letland:
[ twitter ]
Wij zijn blij met allesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:20 schreef Greys het volgende:
Even voor de duidelijkheid: we gaan geen 8 uren per dag streamen hoor. Deden we in Ahoy ook niet. De eerste paar landen morgen bv nog niet, dan ben ik zelf nog onderweg naar Cee en dan houden we jullie met wat tekstuele omschrijvingen van de eerste drie of vier landen op de hoogte net als vorig jaar (en dan hebben jullie toch Matt enzo!). En uiteraard ruimmmmm voor Nederland gaan wij streamen maar we kondigen het hier op tijd aan!
Hè hier kreeg geen notificatie vanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:23 schreef Meridiaan het volgende:
Als ik het mij goed herinner zijn de repetities van de intervalacts achter (echt) gesloten deuren.
@:NailQueen
Ben benieuwd naar de outfit van Ronela morgenochtend![]()
Die 2 balzakken rustend op het podium vielen mij meteen op.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte maar ik zie de piemels nu ook.
Toch morgen gewoon lekker gaan luisteren, je komt er vanzelf in. Laat je de lol die je in het geheel hebt niet ontnemenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb gewoon eigenlijk totaal nul hype voor de streams morgen door alle gedoe dit jaar
Ja, en dan komt er weer meer gezeik etc. Helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:10 schreef Funhouse het volgende:
Er zijn op social media echt nog best veel mensen die hoop vasthouden dat het podium nog gerepareerd gaat worden of dat ze de zon nog om gaan draaien naar de LED kant. Ik denk dat het bij velen morgen pas echt door gaat dringen dat het podium blijft zoals we het de afgelopen dagen hebben gezien.
Op tv komt het er echt prima uit te zien. Weet ik zeker.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb gewoon eigenlijk totaal nul hype voor de streams morgen door alle gedoe dit jaar
Dit heb ik dus ook, maar vooral door het feit dat al die eerste repetities niet fatsoenlijk bekeken konden worden, tenzij door de ogen van de EBU zelf.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
yes eindelijkquote:
Ik hou van die hysteriequote:Op woensdag 4 mei 2022 09:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook, maar vooral door het feit dat al die eerste repetities niet fatsoenlijk bekeken konden worden, tenzij door de ogen van de EBU zelf.
Ik snap ergens dat ze het hebben gedaan, want die hysterie die er altijd ontstaat als iemand een verkeerde panty aan blijkt te hebben is soms echt overdreven, maar dit is ook niks
Dan maak je maar hype!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:08 schreef molloot200 het volgende:
Blijf bij je leest, zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2022 09:32 schreef Gerard-Joling het volgende:
Welk hoofd is aan te bevelen? Voorheen keek ik altijd naar ESC United.
ik kijk nu naar ESC united, maar het is iedere keer weer kijken wat het fijnste is, ga waarschijnlijk wat heen en weer schakelen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:32 schreef Gerard-Joling het volgende:
Welk hoofd is aan te bevelen? Voorheen keek ik altijd naar ESC United.
no worries, we krijgen nu ook schetsenquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:05 schreef koffieleuk het volgende:
In plaats van de schetsen van wiwi zus hebben we nu een visuele demonstratie van Louis en William
Royquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:06 schreef TheVulture het volgende:
Wie is die gast linksboven bij Matt? Ik vraag dit voor een vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |