Verhuis danquote:
Hier ook. @Slobeendquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef Haags het volgende:
Regen genot beste genot te Den Haag. @:zipportal
Als een bui er eenmaal binnen zit, dan zit ie ook meteen vast.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:49 schreef Perrin het volgende:
Omgekeerd Leids schild, meeste neerslag viel daar de afgelopen uren?
ow dus die is van jou die hier nu in de tuin ligtquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:24 schreef Nattekat het volgende:
OPBOKKEN MET DIE WIND
Serieus, want toen ik weg ging naar werk heb ik omdat het windstil was mijn parasol opengeklapt laten staan
Geef terugquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow dus die is van jou die hier nu in de tuin ligt
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingenquote:Vooruitzichten en mogelijke waarschuwingen
In het weekeinde zonnige perioden en meest droog. Maandag is er een grote kans op regen- en onweersbuien, daarna is er elke dag kans op een enkele (onweers)bui. De temperaturen liggen (ruim) boven normaal met maxima rond 25°C, in het zuidoosten mogelijk rond 30°C.
Op maandag is er in het zuidoosten een grote kans (60-90%), op woensdag en donderdag in het zuiden een redelijke kans (30-60%), op de uitgifte van een code geel voor onweersbuien.
13/05/2022 03.54 uur LT
In Assen morgen 15 graden en zwaar bewolkt. Mogelijk zondag een beetje zon, maar daar moeten we maar niet te veel op hopenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier wel zon, maar ik ben wel klaar met die wind nou. Gelukkig houd die morgen op. En hoezo, de komende dagen gaan toch gewoon door? Morgen 24 en zondag 29 zie ik staan. En geen wind!
Ik ben er klaar voor!
Tja. Assen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
In Assen morgen 15 graden en zwaar bewolkt. Mogelijk zondag een beetje zon, maar daar moeten we maar niet te veel op hopen
Keehlquote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:52 schreef Kettlebell het volgende:
Hier fris en medium bewolkt. Niet slecht, maar wel weer een hoop overdrijving in de berichten van afgelopen week (''zomers weekend voor de boeg''). In oktober zou dit inderdaad een mooi weekend zijn.
Dat is ook wel goed te zien op de satelliet beelden, veel opbollende stapelwolkjes, ik zit hier net op de grens daarvan, zuid allemaal wolken en noord compleet blauw.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:15 schreef dick_laurent het volgende:
Hier toch vrijwel grotendeels bewolkt hoor, denk 85% wolk om 15% blauw.
Tis niet koud, dat niet. Dus ach… could be worse I guess.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |