Met de kijkcijfers was juist niks mis mee. Puur een geldkwestie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:40 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Is dit nu puur voor de kijkcijfers, deze "rel"?
.
quote:‘Ik wist binnen een dag wie mijn echte vrienden zijn’, zegt hij. ‘Alleen Arrow Rock, RTV Drenthe en John de Bever zijn me trouw gebleven
ROTFLOL.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:37 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag Inside vanaf maandag weer te zien, mét Derksen
https://www.ad.nl/show/va(...)et-derksen~aae17e63/
quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:37 schreef Zipportal het volgende:
.quote:Nadat het trio was opgestapt, kantelde de publieke opinie. Plotseling regende het steunbetuigingen. Ook dat is Derksen niet ontgaan. ‘De postbode in Grolloo had drukke dagen. Als ik per brief werd betaald, liep ik binnen, zei hij. De cancel- en woke beweging maakt veel lawaai. Dat geldt ook voor de structureel gekwetsten. Onze doelgroep bestaat grotendeels uit de zwijgende meerderheid. Mensen die nooit een platform krijgen om hun mening te ventileren. Na verloop van tijd bleek die groep veel groter dan de al die druktemakers. Ik ben bedolven onder mails, brieven, bloemen en sigaren. Het waren hartverwarmende reacties, mijn dank daarvoor. Om al die mensen een plezier te doen en alle tegenstanders de indruk te ontnemen dat ze gewonnen hebben, ben ik bereid weer aan te schuiven. En dat doe ik ook een beetje om Miss Arrogantie 2022, Sigrid Kaag, te pesten.
Het blijft sowieso een ontzettend kinderachtige man, natuurlijk.quote:
Neen! Talpa directie was de grote boosdoener.... Je hoort je eigen personeel te steunen!quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijft sowieso een ontzettend kinderachtige man, natuurlijk.
Mooie indicatie van wat voor tokkie-land Nederland eigenlijk is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat deze rel is gemaakt om een prima bekeken show (best bekeken talkshow NL geloof ik) nog wat extra kijkertjes te gunnen.
Erg boos.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Mooie indicatie van wat voor tokkie-land Nederland eigenlijk is.
Ik heb ook zo'n idee ja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:20 schreef Hathor het volgende:
Alle geloofwaardigheid verloren nu. Ik blijf erbij dat dit allemaal in scene is gezet.
Nonsens. Complottheorieën hebben hier niets mee van doen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:20 schreef Hathor het volgende:
Alle geloofwaardigheid verloren nu. Ik blijf erbij dat dit allemaal in scene is gezet.
Dat zullen we toch nooit weten. Maar ze doen maar lekker hun best, vanaf het moment dat het geen voetbalprogramma meer was keek ik toch al niet meer, en dat zal niet veranderen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:21 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nonsens. Complottheorieën hebben hier niets mee van doen.
Nee, hoor. Gewoon een constatering. Kan me niet druk maken om marginale figuren zoals Derksen en van der Gijp.quote:
Dikke prima. Ze gaan denk ik idd hun best doen. Ik heb het sporadisch gezien maar ga volgende week zeker kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zullen we toch nooit weten. Maar ze doen maar lekker hun best, vanaf het moment dat het geen voetbalprogramma meer was keek ik toch al niet meer, en dat zal niet veranderen.
Wat heeft zijn opmerking tegenover Kaag met Talpa te maken?quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Neen! Talpa directie was de grote boosdoener.... Je hoort je eigen personeel te steunen!
Nee niets, dat is alleen om kaag te pesten... ze zei dat het goed was dat johan van de buis is...quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft zijn opmerking tegenover Kaag met Talpa te maken?
Typisch ja, gedrag van een klein kind. Al ben ik het ook niet per se eens met Kaag in dezen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee niets, dat is alleen om kaag te pesten... ze zei dat het goed was dat johan van de buis is...
quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:32 schreef Straatcommando. het volgende:
In veel huizen op dit moment..[ afbeelding ]
Nog meer come-backs dan Heintje Davidsquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:37 schreef Zipportal het volgende:
Woke Nederland dacht de boel wel even naar hun hand te kunnen zetten!quote:
Kom je weer met woke smijtenquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Woke Nederland dacht de boel wel even naar hun hand te kunnen zetten!
Wiki is your friend!quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom je weer met woke smijten
Er is jou meermaals gevraagd om uit te leggen wat woke betekent maar kennelijk vind je dat erg lastig?
Zij ging in persconferentie pleiten voor ontslag Johanquote:
Dit ja. Niemand die ook op hun woorden terugkomt natuurlijk. Treurig treurig treurigquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:40 schreef EinarBoe het volgende:
Hahaha, hebben alle stoere fans die weken lang alles bijeen hebben gehuild over cancelculture nou toch gewoon ongelijk gekregen omdat, zoals al de hele tijd gezegd werd, het programma helemaal niet gecanceld was. Goh, wat verrassend.
Maarja, ze hebben wel lekker met zijn allen kunnen janken dat het een lieve lust was, en dat is ook wat waard! Hinderlijke Calimero-gedrag
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zij ging in persconferentie pleiten voor ontslag Johan
Johan Derksen is er niks bij, ik mag ook op tv!quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij zo'n zure kut was.
Ik zal kijken!quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Johan Derksen is er niks bij, ik mag ook op tv!
Ik ben voor een kaarsgrap waarin Sigrid Kaag de hoofdrol speelt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef Bananenpap het volgende:
Heerlijk dat al die zure columnisten en beroepsverontwaardigden aan de talkshowtafels van Jinek en Op1 een deksel op de neus krijgen!![]()
![]()
![]()
Johangod.
Diegene die anderen beschuldigen van woke-heid zijn niet veel beter hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef Draak31 het volgende:
Al die domme woke schreeuwertjes zijn hetzelfde; type incel, vrijwel altijd alleen, veel alcohol, veel politiek via social media (fvd) en veel generatie X. Dat soort mensen hebben deze maatschappij niets te bieden.
Die bedoelt hij ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Diegene die anderen beschuldigen van woke-heid zijn niet veel beter hoor.
Ik voldoe niet aan je omschrijving, maar vond de hele ophef behoorlijk woke.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:33 schreef Draak31 het volgende:
Al die domme woke schreeuwertjes zijn hetzelfde; type incel, vrijwel altijd alleen, veel alcohol, veel politiek via social media (fvd) en veel generatie X. Dat soort mensen hebben deze maatschappij niets te bieden.
Kijkcijfers voor een week ofzo omhoogtrekkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:48 schreef theunderdog het volgende:
Wat is precies de gedachte achter dat: 'weggaan en weer terugkeren, weggaan en weer terugkeren'?
Mwau, die zijn al jaren onwijs goed.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijkcijfers voor een week ofzo omhoogtrekken
Weggaan uit onvermogen en reflecteren. Na enige tijd er toch achter komen dat het best zonde is en weer terugkomen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:48 schreef theunderdog het volgende:
Wat is precies de gedachte achter dat: 'weggaan en weer terugkeren, weggaan en weer terugkeren'?
Want?quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:09 schreef Nielsch het volgende:
Als Johan niet bekend en rijk was geweest zou 't echt zo'n goedkope hoerenloper zijn geweest omdat ie er thuis niet meer overheen mag.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:09 schreef Nielsch het volgende:
Als Johan niet bekend en rijk was geweest zou 't echt zo'n goedkope hoerenloper zijn geweest omdat ie er thuis niet meer overheen mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |