Komt wel dichtbij zo.quote:
Dat is algemeen bekend.quote:
lekker losgeklopt en dan fijn gesneden ham en geraspte kaas er door en dan op de sandwiches nog een plakje cheddar ...quote:
mariooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 1 mei 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Heb je weer aandacht nodig ?quote:Op zondag 1 mei 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
holaquote:Op zondag 1 mei 2022 15:15 schreef mario390 het volgende:
Je bent welkom hier hoor ik dol maar wat gooi dat maar door de translatorquote:
Trancequote:Op zondag 1 mei 2022 15:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je bent welkom hier hoor ik dol maar wat gooi dat maar door de translator
Ik mag niet posten in onzinquote:Op zondag 1 mei 2022 15:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hoe is op met je onzin anders bel ik de politie !!!
Dat kan ...quote:Op zondag 1 mei 2022 15:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Toen ik klein ws stonden die hekken daar niet
Wilde mossels.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Toen ik klein ws stonden die hekken daar niet
Je bent er gewoon ingenaaid.quote:
Dat zag ik van verre aankomen,quote:
Wat staat je tegen dan?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Sorry fruitige vriend maar Friesland is niks voor mij
Dat geloof ik gelijk,Friesland is de mijne.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn plekje denk ik dan maar
Dat rare taaltje.quote:
Als dat het enige is.quote:
Ik kom er nooit eigenlijk dus geen ideequote:
ZIt je al in het vliegtuig ?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kom er nooit eigenlijk dus geen idee
Beetje gezellig daar?
Ik vind Friesland echt leuk.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kom er nooit eigenlijk dus geen idee
Beetje gezellig daar?
Jup eerste vlucht gehad en zit nu in Amsterdam in het volgende vliegtuig. Ze wachten op personeel om de koffers in te ladenquote:
Gewoon gaan rellen daarquote:Op zondag 1 mei 2022 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jup eerste vlucht gehad en zit nu in Amsterdam in het volgende vliegtuig. Ze wachten op personeel om de koffers in te laden
Misschien moet ik eens op vakantie danquote:
Heb al voorgesteld om het zelf in te laden maar mag niet.quote:
Waanzinquote:Op zondag 1 mei 2022 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
Heb al voorgesteld om het zelf in te laden maar mag niet.
Die werkt op Schiphol?quote:
Tijdens de Sneekweek is leuk.Elke dag feest.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Die ging daarheen om wachtenden uit te lachen
Meen je niet?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:42 schreef maily het volgende:
[..]
Die ging daarheen om wachtenden uit te lachen
Oh daar heb ik van vrienden wel goede verhalen over gehoord ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdens de Sneekweek is leuk.Elke dag feest.
Vandaar dat ik klb onzichtbaar heb gemaakt. Is alleen maar niet grappige verzonnen shit.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat treurig dat persoon met al zijn verzonnen onzin
Maar zon persoon zoals Vogeltjesdans denk ik bij mezelf waar de fuck ben je mee bezig maatquote:Op zondag 1 mei 2022 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaar dat ik klb onzichtbaar heb gemaakt. Is alleen maar niet grappige verzonnen shit.
Hmm das minder... heb je naast handbagage nog een hele koffer ingecheckt?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jup eerste vlucht gehad en zit nu in Amsterdam in het volgende vliegtuig. Ze wachten op personeel om de koffers in te laden
Jij bent wel iemand die er iets van kan zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Maar zon persoon zoals Vogeltjesdans denk ik bij mezelf waar de fuck ben je mee bezig maat![]()
Jup maar dat moet ook wel. Werkkleding en schoenen krijg ik niet in de handbagage gepropt.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm das minder... heb je naast handbagage nog een hele koffer ingecheckt?
Wat bedoel je met deze post ik snap hem ff nietquote:Op zondag 1 mei 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand die er iets van kan zeggen.
Ik vermaak me prima in de KLB met al die verzonnen verhalen van kloontjesquote:Op zondag 1 mei 2022 16:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Maar zon persoon zoals Vogeltjesdans denk ik bij mezelf waar de fuck ben je mee bezig maat![]()
Dan maar hopen dat dat goed gaat... maar ze hebben genoeg tijdquote:Op zondag 1 mei 2022 16:57 schreef engine het volgende:
[..]
Jup maar dat moet ook wel. Werkkleding en schoenen krijg ik niet in de handbagage gepropt.
Ik vind er niks aan om eerlijk te zijnquote:Op zondag 1 mei 2022 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima in de KLB met al die verzonnen verhalen van kloontjes
Je post er ook niet toch. dus is het ook geen probleem neem ik aanquote:Op zondag 1 mei 2022 16:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan om eerlijk te zijn
Soort van compliment. Jij kan heel veel maken,je bent direct en hard.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze post ik snap hem ff niet
Daar heb je wel een goed puntquote:Op zondag 1 mei 2022 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je post er ook niet toch. dus is het ook geen probleem neem ik aan
Welneequote:Op zondag 1 mei 2022 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van compliment. Jij kan heel veel maken,je bent direct en hard.
Aantrekken?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:57 schreef engine het volgende:
[..]
Jup maar dat moet ook wel. Werkkleding en schoenen krijg ik niet in de handbagage gepropt.
Welja.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van compliment. Jij kan heel veel maken,je bent direct en hard.
Ik meen het echt,jij kan uitdagen en daar mee wegkomen.quote:
Wil je me iets zeggen?quote:
En? Hoe gaat het nu?quote:
Ik weet het nog niet, moest een ingreep hebben maar die kon nu niet.quote:
Ik hecht veel waarde aan deze chat en als ik dat moet verdedigen dan doe ik dat tegen mods admins maakt mij niks uitquote:Op zondag 1 mei 2022 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik meen het echt,jij kan uitdagen en daar mee wegkomen.
Hopen op het laatste.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, moest een ingreep hebben maar die kon nu niet.
Dus morgen om 9 uur terugkomen. Tenzij het probleem zich vanzelf (zoals meestal) oplost.
Rustig aan doen dan maarquote:Op zondag 1 mei 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus morgen om 9 uur terugkomen. Tenzij het probleem zich vanzelf (zoals meestal) oplost.
Dat zie ik dus ook wel.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hecht veel waarde aan deze chat en als ik dat moet verdedigen dan doe ik dat tegen mods admins maakt mij niks uit
Goede reis! Ik duim dat je koffer ook mee gaat vliegenquote:
Hopelijk lost het zich vanzelf op!quote:Op zondag 1 mei 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker op tijdquote:Op zondag 1 mei 2022 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Maar eens ontbijten en iets drinken .......
Jij bent in de war met Prisha en Dees.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Maar eens ontbijten en iets drinken .......
Zijn chicky.quote:
Doe ik niet aan.quote:
Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdens de Sneekweek is leuk.Elke dag feest.
We werken niet samen hier dus jij mag het doen , maar gezien de reacties zou ik er niet aan beginnenquote:
Ik ook, blij dat ik weer thuis benquote:
En wijn, en in de tuin dus kon ik rokenquote:
Pizza carabonara? wat is dat dan..quote:
Jaquote:
Klopt een tijd terug had ik met veel kaas, maar dat vond ik viesquote:Op zondag 1 mei 2022 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel verschil wel in Pozzas...valt soms wel tegen.
Oh nog nooit gezien, ik ben wel dol op pasta crabonaraquote:Op zondag 1 mei 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou het zelfde als dat met pasta eet
https://www.dominos.nl/menu-pizza/pizza-carbonara-PCBO
Ik haal ze het liefst bij de Pizzeria zelfquote:Op zondag 1 mei 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt een tijd terug had ik met veel kaas, maar dat vond ik vies
Me 2 daarom dacht ik, probeer die pizza ook maar eensquote:Op zondag 1 mei 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nog nooit gezien, ik ben wel dol op pasta crabonara
Hier helaas nietquote:Op zondag 1 mei 2022 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik haal ze het liefst bij de Pizzeria zelfZit wel een hele goeie hier.
Zullen we een clubje oprichten?quote:
quote:
Ik post hier al jaren. Dus in mijn geval niet toevallig.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
En we posten allemaal hier nu... is dat toeval
Als het maar niet iets is met "verkeren met "quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik post hier al jaren. Dus in mijn geval niet toevallig.
Kijk wel uitquote:Op zondag 1 mei 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het maar niet iets is met "verkeren met "
heeeeequote:
Ja nog een beetje incognitoquote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het maar niet iets is met "verkeren met "
Ik weet niet meer wie deze gemaakt heeft, zit al jaren in mijn UI collectiequote:
Ik moet steeds lachen als ik hem zie.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie deze gemaakt heeft, zit al jaren in mijn UI collectie
Heeeuujjj je bent er weerquote:
Helaas niet geluktquote:Op zondag 1 mei 2022 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goede reis! Ik duim dat je koffer ook mee gaat vliegen
Lekker rollenquote:Op zondag 1 mei 2022 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.nu.nl/292797/(...)npanda-fan-xing.html
Nee kan ik vanavond of morgen ophalen of laten bezorgen. Nog even kijken. Hoop dat ik ergens m'n telefoon op kan laden vanavond.quote:
Prutsers zijn hetquote:Op zondag 1 mei 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nee kan ik vanavond of morgen ophalen of laten bezorgen. Nog even kijken. Hoop dat ik ergens m'n telefoon op kan laden vanavond.
Eigenlijk moet het zo een tadadada thug life brilletje zijnquote:Op zondag 1 mei 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen als ik hem zie.
Oops engels stekkers?quote:Op zondag 1 mei 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nee kan ik vanavond of morgen ophalen of laten bezorgen. Nog even kijken. Hoop dat ik ergens m'n telefoon op kan laden vanavond.
Domme beesten te lui om te neuken.quote:
Ja dus riemen vastquote:
Ja vast wel maar in m'n koffer zit een wereldstekker.quote:
Nee ik miste je vaste kut PI !!!!!!quote:
Balenquote:Op zondag 1 mei 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Uhquote:
Is dat een hint?quote:Op zondag 1 mei 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het zo een tadadada thug life brilletje zijn[ link | afbeelding ]
Jawel ze zijn te lui om voor te planten en als ze er per ongeluk twee hebben laten ze er één doodgaan. Ze roeien zichzelf uit. Lekker slimquote:
Kunnen ze van een glijbaan af .. Ja ze kunnen van een glijbaan af.... Maar niet door een sleutelgatquote:
Het is dat die beesten in dierentuinen zitten anders was het allang einde oefeningquote:Op zondag 1 mei 2022 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen ze van een glijbaan af .. Ja ze kunnen van een glijbaan af.... Maar niet door een sleutelgat
Oh dat is idd niet echt slimquote:Op zondag 1 mei 2022 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel ze zijn te lui om voor te planten en als ze er per ongeluk twee hebben laten ze er één doodgaan. Ze roeien zichzelf uit. Lekker slim
Er was ooit iemand op fok die een heel pleidooi had over hoe nutteloos die dieren waren. Dat was erg grappigquote:
Ze kosten alleen maar geld ...quote:Op zondag 1 mei 2022 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ooit iemand op fok die een heel pleidooi had over hoe nutteloos die dieren waren. Dat was erg grappig
Morgen maar eens zoeken of ik het kan vindenquote:Op zondag 1 mei 2022 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ooit iemand op fok die een heel pleidooi had over hoe nutteloos die dieren waren. Dat was erg grappig
Ik heb dat ook al een keer gedaan. En als het ooit in ONZ heeft gestaan kan ik het zeker niet lezenquote:Op zondag 1 mei 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen maar eens zoeken of ik het kan vinden
Oh een ban daar ?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ook al een keer gedaan. En als het ooit in ONZ heeft gestaan kan ik het zeker niet lezen
Ja wie niet?quote:
Graag dat klinkt best grappig na al die gifs van de laatste tijd over die sufferdjesquote:Op zondag 1 mei 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen maar eens zoeken of ik het kan vinden
Als je daar geen ban hebt dan tel je ook niet meer mee.quote:
Hopen dat het te vinden isquote:Op zondag 1 mei 2022 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Graag dat klinkt best grappig na al die gifs van de laatste tijd over die sufferdjes
Nou zo boeiend is het niet, wel jammer ik deed wel eens mee in dat topic waar een een onderschrift schrijft op een foto. Ook het leukste topic in ONZ wat mij betreft. Misschien kan het naar MENquote:
Nee dat had ik ook al gevonden.quote:
Dat topic ken ik zo nietquote:Op zondag 1 mei 2022 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo boeiend is het niet, wel jammer ik deed wel eens mee in dat topic waar een een onderschrift schrijft op een foto. Ook het leukste topic in ONZ wat mij betreft. Misschien kan het naar MENGelijk een ok mod daar.
Dat kan ik wel geloven sinds ik daar niet meer mag komen.quote:
Wat heb jij nu weer gedaan dan? man3quote:Op zondag 1 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik wel geloven sinds ik daar niet meer mag komen.
Gelukkig post je hier en in GCquote:Op zondag 1 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik wel geloven sinds ik daar niet meer mag komen.
Ik kijk even mobiel daar ben ik niet ingelogd dus kan ik het wel zien. Verzin een leuk onderschrift heet het. En ik heb al een paar keer gewonnenquote:
Ik heb geen idee, ik kreeg ineens een melding dat ik tegen een moderator te ver was gegaan. Ik heb geen idee waar het op sloeg. Iig een 24 uurs Fokban en een permanente onz ban.quote:
Hmmz okquote:Op zondag 1 mei 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kreeg ineens een melding dat ik tegen een moderator te ver was gegaan. Ik heb geen idee waar het op sloeg. Iig een 24 uurs Fokban en een permanente onz ban.
Soms weet je wel dat je iets zegt wat een mod of fa niet zo ok vindt maar dat permanente geban is ook weer zoiets, hoe jaag je users weg. Sommige kunnen alles maken. En weet je als moderator mag je wat mij betreft best een grote smoel terug geven. Geen enkel probleem wat mij betreft maar achterlangs gejank bij een admin is best kwalijkquote:Op zondag 1 mei 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kreeg ineens een melding dat ik tegen een moderator te ver was gegaan. Ik heb geen idee waar het op sloeg. Iig een 24 uurs Fokban en een permanente onz ban.
Crewbashquote:Op zondag 1 mei 2022 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms weet je wel dat je iets zegt wat een mod of fa niet zo ok vindt maar dat permanente geban is ook weer zoiets, hoe jaag je users weg. Sommige kunnen alles maken. En weet je als moderator mag je wat mij betreft best een grote smoel terug geven. Geen enkel probleem wat mij betreft maar achterlangs gejank bij een admin is best kwalijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Tegen een aantal kan ik ook wel een rake opmerking maken en dan lachen ze erom of ik krijg er eentje terug waarop ik weer kan lachen.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms weet je wel dat je iets zegt wat een mod of fa niet zo ok vindt maar dat permanente geban is ook weer zoiets, hoe jaag je users weg. Sommige kunnen alles maken. En weet je als moderator mag je wat mij betreft best een grote smoel terug geven. Geen enkel probleem wat mij betreft maar achterlangs gejank bij een admin is best kwalijk
Jij kan het hebbenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:34 schreef Soury het volgende:
Maar ik hou me maar in voordat ik weer een streepjes pak krijg. Die kleedt niet erg af
Die film is heftig.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Komt ie dit jaar weer trouwens, The boys in striped pyjama?
Je bent de enige niet.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Crewbash
Persoonlijk heb ik niet het gevoel dat ik tegenover een blauw of rood anders zou moeten reageren. Ik lees dat ook vaak terug in FB, ja zijn ook maar mensen en goh die hebben ook een leven. Helemaal mee eens maar dat zijn ook de users. Je kan als crew ook iemand en publiek op zijn kloten geven, niks mis mee. Het gaat wat vaak sneaky achterlangs. Of dat waar is kan ik niet weten. Dat is mijn gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Eens.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik niet het gevoel dat ik tegenover een blauw of rood anders zou moeten reageren. Ik lees dat ook vaak terug in FB, ja zijn ook maar mensen en goh die hebben ook een leven. Helemaal mee eens maar dat zijn ook de users. Je kan als crew ook iemand en publiek op zijn kloten geven, niks mis mee. Het gaat wat vaak sneaky achterlangs. Of dat waar is kan ik niet weten. Dat is mijn gevoel
Die staat op Netflixquote:Op zondag 1 mei 2022 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Komt ie dit jaar weer trouwens, The boys in striped pyjama?
Dat vermoedde ik al, ik denk ook niet dat ik ga kijken als ie komt.quote:
Oh we zitten in mei. Het is wel een aanrader hoor. Heel confronterend.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, ik denk ook niet dat ik ga kijken als ie komt.
Misschien heeft het met filmrechten te maken maar ze zouden beter eens wat andere oorlogsfilms kunnen uizenden dan steeds dezelfde.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, ik denk ook niet dat ik ga kijken als ie komt.
Zoveel heel goede zijn er nou ook weer niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien heeft het met filmrechten te maken maar ze zouden beter eens wat andere oorlogsfilms kunnen uizenden dan steeds dezelfde.
Ik heb hem al eens gezien, prachtige film, maar zo triest, sommige van die films hakken er harder in dan de ander.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh we zitten in mei. Het is wel een aanrader hoor. Heel confronterend.
Zoals wat? Volgens mij gaat Soldaat van Oranje ook weer op tv.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien heeft het met filmrechten te maken maar ze zouden beter eens wat andere oorlogsfilms kunnen uizenden dan steeds dezelfde.
Haar naam was Sarah heb ik volgens mij niet eerder op tv langs zien komen.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De overval bv.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoals wat? Volgens mij gaat Soldaat van Oranje ook weer op tv.
Die is mooi.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar naam was Sarah heb ik volgens mij niet eerder op tv langs zien komen.
Prima toch dat het op reguliere tv uitgezonden wordt des te meer mensen het zien des te beter. Tegenwoordig laten jonge dames hun billen op de foto zetten op de trein rails van Auschwitzquote:Op zondag 1 mei 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens gezien, prachtige film, maar zo triest, sommige van die films hakken er harder in dan de ander.
Dan ben je pas echt triest.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima toch dat het op reguliere tv uitgezonden wordt des te meer mensen het zien des te beter. Tegenwoordig laten jonge dames hun billen op de foto zetten op de trein rails van Auschwitz
Nee nog niet. Maar de Lidl gaat deze week naar mijn budgetquote:
Dat is een andere. De overval gaat over het waargebeurde verhaal van verzetslieden uit de gevangenis in Leeuwarden.quote:
Die mogen wel een nachtje daar blijven iddquote:
Inderdaad prima en als je het niet wil zien zit er een knop je tv, die haalt je zo uit de puree.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima toch dat het op reguliere tv uitgezonden wordt des te meer mensen het zien des te beter. Tegenwoordig laten jonge dames hun billen op de foto zetten op de trein rails van Auschwitz
Ken hemquote:Op zondag 1 mei 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een andere. De overval gaat over het waargebeurde verhaal van verzetslieden uit de gevangenis in Leeuwarden.
Ze zijn wel gruwelijk duur dit jaar ja, ik heb ze twee weken geleden bij mijn dochter gegeten, ze had ze op de klassieke manier gemaakt maar ook een mengsel van gebakken chorizo, feta en geroosterde amandelen om erover te gooien, weer eens iets andersquote:Op zondag 1 mei 2022 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar de Lidl gaat deze week naar mijn budget
Ja mee eens hoor, dat permanent geban vaak nergens op slaat en users wegjaagt. En sommige moderators zijn zelf kleuters en achterbaks bezig. Als je issues hebt met bepaalde users dan moet je dat als moderator niet uit gaan buiten of extra benadrukken door die personen expres te negeren of te laten bannen of weet ik wat.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je echt geen respect in je donder als je zoiets doetquote:Op zondag 1 mei 2022 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel een aanrader, mooie film! Maar ook weer triestquote:Op zondag 1 mei 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar naam was Sarah heb ik volgens mij niet eerder op tv langs zien komen.
Haha erg specifieke hobbyquote:Op zondag 1 mei 2022 21:09 schreef Soury het volgende:
Ik ben trouwens redelijk verslaafd geraakt aan YT filmpjes van politie verhoren van mensen die iets gedaan hebben en liegen tijdens het verhoor. Ik zag deze op Netflix https://www.imdb.com/title/tt12987894/?ref_=nv_sr_srsg_0
Er staan er vele op YT soms uren lange verhoren. Echt schokkend maar ook erg interessant om te zien hoe mensen verstrikt raken in leugens en ook soms met uitleg over waarom sommige vragen op welk moment worden gesteld. Ook hoe lichaamstaal veel laat zien bij de daders. Ik kijk soms 3 uur verhoren
Dat scheelt per film. Sommige zijn ook educatie films, dan krijg je tussendoor een uitleg waarom een bv een rechercheur even weg loopt om de verdachte te observer. Of beginnen met simpele vragen te stellen waar een antwoord altijd makkelijk en waar is. "Waar woon je, wat heb je die avond gegeten", en dan bam een vraag over de misdaad en dat is bijzonder interessant gedoe.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha erg specifieke hobbymaar ik kan prima begrijpen dat dit boeiend kan zijn.
Krijg je er dan uitleg bij waar ze de mist in gingen elke keer of is het gewoon puur het filmpje van de ondervraging
Ik ook een rits bookmarks met recepten die je in 5 minuten maakt en nooit mis gaan HAHAHAHAHAquote:Op zondag 1 mei 2022 21:24 schreef chufi het volgende:
Ik kijk soms van die FB en YT korte filmpjes over eten
Ik bookmark ze verder niet maar haal er wel mn voordeel uit .. net als die ham/kaas/ei tosti...quote:Op zondag 1 mei 2022 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook een rits bookmarks met recepten die je in 5 minuten maakt en nooit mis gaan HAHAHAHAHA
Dat is een croque monsieur toch, lekkerquote:Op zondag 1 mei 2022 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bookmark ze verder niet maar haal er wel mn voordeel uit .. net als die ham/kaas/ei tosti...
Ja volgens mij wel. Franse tostiequote:Op zondag 1 mei 2022 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit daar ei in .. anyways wel lekker zelf gemaakt
Ja madam is met eiquote:
Smakelijk ... misschien doe ik straks ook nog ietsquote:Op zondag 1 mei 2022 21:46 schreef Soury het volgende:
Ik ga even wat snacken wat ik nog heb. Genoeg gehad vandaag met taart en hapjes. Bamiehap
Oven staat aan. Keuze.... kaas hapjes, frikandel of bamie schijfquote:Op zondag 1 mei 2022 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
De monsieur niet dus ... maar met ei kan op vele manieren
alle drie , maar dan 1 minder van elk of zoquote:Op zondag 1 mei 2022 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oven staat aan. Keuze.... kaas hapjes, frikandel of bamie schijfOf alle drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |