Jij kan het hebbenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:34 schreef Soury het volgende:
Maar ik hou me maar in voordat ik weer een streepjes pak krijg. Die kleedt niet erg af

Die film is heftig.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Komt ie dit jaar weer trouwens, The boys in striped pyjama?

Je bent de enige niet.quote:

quote:Op zondag 1 mei 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Crewbash
Persoonlijk heb ik niet het gevoel dat ik tegenover een blauw of rood anders zou moeten reageren. Ik lees dat ook vaak terug in FB, ja zijn ook maar mensen en goh die hebben ook een leven. Helemaal mee eens maar dat zijn ook de users. Je kan als crew ook iemand en publiek op zijn kloten geven, niks mis mee. Het gaat wat vaak sneaky achterlangs. Of dat waar is kan ik niet weten. Dat is mijn gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen

Eens.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik niet het gevoel dat ik tegenover een blauw of rood anders zou moeten reageren. Ik lees dat ook vaak terug in FB, ja zijn ook maar mensen en goh die hebben ook een leven. Helemaal mee eens maar dat zijn ook de users. Je kan als crew ook iemand en publiek op zijn kloten geven, niks mis mee. Het gaat wat vaak sneaky achterlangs. Of dat waar is kan ik niet weten. Dat is mijn gevoel

Die staat op Netflixquote:Op zondag 1 mei 2022 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Komt ie dit jaar weer trouwens, The boys in striped pyjama?

Dat vermoedde ik al, ik denk ook niet dat ik ga kijken als ie komt.quote:

Oh we zitten in mei. Het is wel een aanrader hoor. Heel confronterend.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, ik denk ook niet dat ik ga kijken als ie komt.

Misschien heeft het met filmrechten te maken maar ze zouden beter eens wat andere oorlogsfilms kunnen uizenden dan steeds dezelfde.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, ik denk ook niet dat ik ga kijken als ie komt.

Zoveel heel goede zijn er nou ook weer niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien heeft het met filmrechten te maken maar ze zouden beter eens wat andere oorlogsfilms kunnen uizenden dan steeds dezelfde.

Ik heb hem al eens gezien, prachtige film, maar zo triest, sommige van die films hakken er harder in dan de ander.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh we zitten in mei. Het is wel een aanrader hoor. Heel confronterend.

Zoals wat? Volgens mij gaat Soldaat van Oranje ook weer op tv.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien heeft het met filmrechten te maken maar ze zouden beter eens wat andere oorlogsfilms kunnen uizenden dan steeds dezelfde.

Haar naam was Sarah heb ik volgens mij niet eerder op tv langs zien komen.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

De overval bv.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoals wat? Volgens mij gaat Soldaat van Oranje ook weer op tv.

Die is mooi.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar naam was Sarah heb ik volgens mij niet eerder op tv langs zien komen.

Prima toch dat het op reguliere tv uitgezonden wordt des te meer mensen het zien des te beter. Tegenwoordig laten jonge dames hun billen op de foto zetten op de trein rails van Auschwitzquote:Op zondag 1 mei 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens gezien, prachtige film, maar zo triest, sommige van die films hakken er harder in dan de ander.

Dan ben je pas echt triest.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima toch dat het op reguliere tv uitgezonden wordt des te meer mensen het zien des te beter. Tegenwoordig laten jonge dames hun billen op de foto zetten op de trein rails van Auschwitz

Nee nog niet. Maar de Lidl gaat deze week naar mijn budgetquote:

Dat is een andere. De overval gaat over het waargebeurde verhaal van verzetslieden uit de gevangenis in Leeuwarden.quote:

Die mogen wel een nachtje daar blijven iddquote:

Inderdaad prima en als je het niet wil zien zit er een knop je tv, die haalt je zo uit de puree.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima toch dat het op reguliere tv uitgezonden wordt des te meer mensen het zien des te beter. Tegenwoordig laten jonge dames hun billen op de foto zetten op de trein rails van Auschwitz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |