Ja wie niet?quote:
Ik nietquote:
Graag dat klinkt best grappig na al die gifs van de laatste tijd over die sufferdjesquote:Op zondag 1 mei 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen maar eens zoeken of ik het kan vinden
Als je daar geen ban hebt dan tel je ook niet meer mee.quote:
Dat is mooiquote:
Hopen dat het te vinden isquote:Op zondag 1 mei 2022 20:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Graag dat klinkt best grappig na al die gifs van de laatste tijd over die sufferdjes
Topperquote:
Nou zo boeiend is het niet, wel jammer ik deed wel eens mee in dat topic waar een een onderschrift schrijft op een foto. Ook het leukste topic in ONZ wat mij betreft. Misschien kan het naar MENquote:
Postenquote:
Nee dat had ik ook al gevonden.quote:
Dat topic ken ik zo nietquote:Op zondag 1 mei 2022 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo boeiend is het niet, wel jammer ik deed wel eens mee in dat topic waar een een onderschrift schrijft op een foto. Ook het leukste topic in ONZ wat mij betreft. Misschien kan het naar MENGelijk een ok mod daar.
Dat kan ik wel geloven sinds ik daar niet meer mag komen.quote:
Wat heb jij nu weer gedaan dan? man3quote:Op zondag 1 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik wel geloven sinds ik daar niet meer mag komen.
Gelukkig post je hier en in GCquote:Op zondag 1 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik wel geloven sinds ik daar niet meer mag komen.
Ik kijk even mobiel daar ben ik niet ingelogd dus kan ik het wel zien. Verzin een leuk onderschrift heet het. En ik heb al een paar keer gewonnenquote:
Ik heb geen idee, ik kreeg ineens een melding dat ik tegen een moderator te ver was gegaan. Ik heb geen idee waar het op sloeg. Iig een 24 uurs Fokban en een permanente onz ban.quote:
Hmmz okquote:Op zondag 1 mei 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kreeg ineens een melding dat ik tegen een moderator te ver was gegaan. Ik heb geen idee waar het op sloeg. Iig een 24 uurs Fokban en een permanente onz ban.
Soms weet je wel dat je iets zegt wat een mod of fa niet zo ok vindt maar dat permanente geban is ook weer zoiets, hoe jaag je users weg. Sommige kunnen alles maken. En weet je als moderator mag je wat mij betreft best een grote smoel terug geven. Geen enkel probleem wat mij betreft maar achterlangs gejank bij een admin is best kwalijkquote:Op zondag 1 mei 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kreeg ineens een melding dat ik tegen een moderator te ver was gegaan. Ik heb geen idee waar het op sloeg. Iig een 24 uurs Fokban en een permanente onz ban.
Crewbashquote:Op zondag 1 mei 2022 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms weet je wel dat je iets zegt wat een mod of fa niet zo ok vindt maar dat permanente geban is ook weer zoiets, hoe jaag je users weg. Sommige kunnen alles maken. En weet je als moderator mag je wat mij betreft best een grote smoel terug geven. Geen enkel probleem wat mij betreft maar achterlangs gejank bij een admin is best kwalijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Tegen een aantal kan ik ook wel een rake opmerking maken en dan lachen ze erom of ik krijg er eentje terug waarop ik weer kan lachen.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms weet je wel dat je iets zegt wat een mod of fa niet zo ok vindt maar dat permanente geban is ook weer zoiets, hoe jaag je users weg. Sommige kunnen alles maken. En weet je als moderator mag je wat mij betreft best een grote smoel terug geven. Geen enkel probleem wat mij betreft maar achterlangs gejank bij een admin is best kwalijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |