Nee kan ik vanavond of morgen ophalen of laten bezorgen. Nog even kijken. Hoop dat ik ergens m'n telefoon op kan laden vanavond.quote:
Prutsers zijn hetquote:Op zondag 1 mei 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nee kan ik vanavond of morgen ophalen of laten bezorgen. Nog even kijken. Hoop dat ik ergens m'n telefoon op kan laden vanavond.
Eigenlijk moet het zo een tadadada thug life brilletje zijnquote:Op zondag 1 mei 2022 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen als ik hem zie.
Oops engels stekkers?quote:Op zondag 1 mei 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nee kan ik vanavond of morgen ophalen of laten bezorgen. Nog even kijken. Hoop dat ik ergens m'n telefoon op kan laden vanavond.
Domme beesten te lui om te neuken.quote:
Ja dus riemen vastquote:
Ja vast wel maar in m'n koffer zit een wereldstekker.quote:
Nee ik miste je vaste kut PI !!!!!!quote:
Dom zijn ze nietquote:
Balenquote:Op zondag 1 mei 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Uhquote:
Is dat een hint?quote:Op zondag 1 mei 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het zo een tadadada thug life brilletje zijn[ link | afbeelding ]
Jawel ze zijn te lui om voor te planten en als ze er per ongeluk twee hebben laten ze er één doodgaan. Ze roeien zichzelf uit. Lekker slimquote:
Kunnen ze van een glijbaan af .. Ja ze kunnen van een glijbaan af.... Maar niet door een sleutelgatquote:
Het is dat die beesten in dierentuinen zitten anders was het allang einde oefeningquote:Op zondag 1 mei 2022 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen ze van een glijbaan af .. Ja ze kunnen van een glijbaan af.... Maar niet door een sleutelgat
Oh dat is idd niet echt slimquote:Op zondag 1 mei 2022 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel ze zijn te lui om voor te planten en als ze er per ongeluk twee hebben laten ze er één doodgaan. Ze roeien zichzelf uit. Lekker slim
Er was ooit iemand op fok die een heel pleidooi had over hoe nutteloos die dieren waren. Dat was erg grappigquote:
Ze kosten alleen maar geld ...quote:Op zondag 1 mei 2022 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ooit iemand op fok die een heel pleidooi had over hoe nutteloos die dieren waren. Dat was erg grappig
Morgen maar eens zoeken of ik het kan vindenquote:Op zondag 1 mei 2022 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ooit iemand op fok die een heel pleidooi had over hoe nutteloos die dieren waren. Dat was erg grappig
Ik heb dat ook al een keer gedaan. En als het ooit in ONZ heeft gestaan kan ik het zeker niet lezenquote:Op zondag 1 mei 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen maar eens zoeken of ik het kan vinden
Oh een ban daar ?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ook al een keer gedaan. En als het ooit in ONZ heeft gestaan kan ik het zeker niet lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |