Oh daar heb ik van vrienden wel goede verhalen over gehoord ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdens de Sneekweek is leuk.Elke dag feest.
Vandaar dat ik klb onzichtbaar heb gemaakt. Is alleen maar niet grappige verzonnen shit.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat treurig dat persoon met al zijn verzonnen onzin
Maar zon persoon zoals Vogeltjesdans denk ik bij mezelf waar de fuck ben je mee bezig maatquote:Op zondag 1 mei 2022 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaar dat ik klb onzichtbaar heb gemaakt. Is alleen maar niet grappige verzonnen shit.
Hmm das minder... heb je naast handbagage nog een hele koffer ingecheckt?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jup eerste vlucht gehad en zit nu in Amsterdam in het volgende vliegtuig. Ze wachten op personeel om de koffers in te laden
Jij bent wel iemand die er iets van kan zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Maar zon persoon zoals Vogeltjesdans denk ik bij mezelf waar de fuck ben je mee bezig maat![]()
Jup maar dat moet ook wel. Werkkleding en schoenen krijg ik niet in de handbagage gepropt.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmm das minder... heb je naast handbagage nog een hele koffer ingecheckt?
Wat bedoel je met deze post ik snap hem ff nietquote:Op zondag 1 mei 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand die er iets van kan zeggen.
Ik vermaak me prima in de KLB met al die verzonnen verhalen van kloontjesquote:Op zondag 1 mei 2022 16:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Maar zon persoon zoals Vogeltjesdans denk ik bij mezelf waar de fuck ben je mee bezig maat![]()
Dan maar hopen dat dat goed gaat... maar ze hebben genoeg tijdquote:Op zondag 1 mei 2022 16:57 schreef engine het volgende:
[..]
Jup maar dat moet ook wel. Werkkleding en schoenen krijg ik niet in de handbagage gepropt.
Ik vind er niks aan om eerlijk te zijnquote:Op zondag 1 mei 2022 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima in de KLB met al die verzonnen verhalen van kloontjes
Je post er ook niet toch. dus is het ook geen probleem neem ik aanquote:Op zondag 1 mei 2022 16:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan om eerlijk te zijn
Soort van compliment. Jij kan heel veel maken,je bent direct en hard.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze post ik snap hem ff niet
Daar heb je wel een goed puntquote:Op zondag 1 mei 2022 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je post er ook niet toch. dus is het ook geen probleem neem ik aan
Welneequote:Op zondag 1 mei 2022 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van compliment. Jij kan heel veel maken,je bent direct en hard.
Aantrekken?quote:Op zondag 1 mei 2022 16:57 schreef engine het volgende:
[..]
Jup maar dat moet ook wel. Werkkleding en schoenen krijg ik niet in de handbagage gepropt.
Welja.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van compliment. Jij kan heel veel maken,je bent direct en hard.
Ik meen het echt,jij kan uitdagen en daar mee wegkomen.quote:
Wil je me iets zeggen?quote:
En? Hoe gaat het nu?quote:
Ik weet het nog niet, moest een ingreep hebben maar die kon nu niet.quote:
Ik hecht veel waarde aan deze chat en als ik dat moet verdedigen dan doe ik dat tegen mods admins maakt mij niks uitquote:Op zondag 1 mei 2022 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik meen het echt,jij kan uitdagen en daar mee wegkomen.
Hopen op het laatste.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, moest een ingreep hebben maar die kon nu niet.
Dus morgen om 9 uur terugkomen. Tenzij het probleem zich vanzelf (zoals meestal) oplost.
Rustig aan doen dan maarquote:Op zondag 1 mei 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus morgen om 9 uur terugkomen. Tenzij het probleem zich vanzelf (zoals meestal) oplost.
Dat zie ik dus ook wel.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik hecht veel waarde aan deze chat en als ik dat moet verdedigen dan doe ik dat tegen mods admins maakt mij niks uit
Goede reis! Ik duim dat je koffer ook mee gaat vliegenquote:
Hopelijk lost het zich vanzelf op!quote:Op zondag 1 mei 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker op tijdquote:Op zondag 1 mei 2022 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Maar eens ontbijten en iets drinken .......
Jij bent in de war met Prisha en Dees.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Maar eens ontbijten en iets drinken .......
Zijn chicky.quote:
Doe ik niet aan.quote:
Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op zondag 1 mei 2022 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdens de Sneekweek is leuk.Elke dag feest.
We werken niet samen hier dus jij mag het doen , maar gezien de reacties zou ik er niet aan beginnenquote:
Ik ook, blij dat ik weer thuis benquote:
En wijn, en in de tuin dus kon ik rokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |