Prima, maar het lijkt me hier net zoveel horen als NWS / VI breit er een einde aan #18 Beter een stompkaars dan een squote:
Als ik heel eerlijk ben gaat dit verhaal vele malen verder dan het verhaal van Johan.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:41 schreef Twiitch het volgende:
Ach, een beetje platte kantinehumor moet gewoon kunnen toch.
Wie is er precies hypocriet dan?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:38 schreef Cockwhale het volgende:
Goed om die vuile omhoog geneukte hypocrieten het stront in de gezicht te drukken. Een beetje vingertjes wijzen wanneer het goed uitkomt, maar zelf geen haar beter zijn.
Hun schijnheiligheid.quote:
Nou, die Jinek vond het lachen om de opmerking van Derksen veel te ver gaan, en riep zelfs op tot een boycot. Als je nu die beelden ziet bij dat verhaal van Polak, waarbij ze zelf helemaal in een deuk ligt, dan kun je dus rustig stellen dat ze zelf geen haar beter is. Een hypocriete kutmuts is het.quote:
Oke, want beide uitspraken zijn eigenlijk zo fout dat iedereen die erom lacht geen dagelijkse talkshow zou mogen hebben toch?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, die Jinek vond het lachen om de opmerking van Derksen veel te ver gaan, en riep zelfs op tot een boycot. Als je nu die beelden ziet bij dat verhaal van Polak, waarbij ze zelf helemaal in een deuk ligt, dan kun je dus rustig stellen dat ze zelf geen haar beter is. Een hypocriete kutmuts is het.
Heeft Jinek iemand aangerand en dat als een smakelijke anekdote op tv verteld?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:47 schreef Red_85 het volgende:
Waar zijn al die gasten nu due bij derksen zate te: 'Cancelen die onbeschoftr ranzige gek!
Dit kan toch niet meer op de hedendaagse tv?
Stelletje hypcrieten!!
Haal haar van de buis!!!!!!!!'
???
Ga me geen woorden in de mond leggen.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:49 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Oke, want beide uitspraken zijn eigenlijk zo fout dat iedereen die erom lacht geen dagelijkse talkshow zou mogen hebben toch?
Niet verrassend dat een lid van de criminele, gewetenloze familie Vloet hier op een negatieve manier bij betrokken is. Walgelijk verhaal verderquote:Op zondag 1 mei 2022 10:50 schreef Stepperoller het volgende:
Obodai heeft zijn tijd bij Sparta overigens ervaren als een periode van pesterijen. Door o.a. Sjaak Polak (die uit het filmpje en van de spatel).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij stelde een vraag wie er hypocriet was, daar gaf ik je antwoord op, waarop je vervolgens weer met een vraag kwam, ik blijf niet aan de gang met je.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:56 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, je kunt gewoon met ja/nee antwoorden.
Maar deze constatering over beide verhalen, wat voor gevolgen moet dat hebben in jouw ogen?quote:Op zondag 1 mei 2022 10:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij stelde een vraag wie er hypocriet was, daar gaf ik je antwoord op, waarop je vervolgens weer met een vraag kwam, ik blijf niet aan de gang met je.
Het hoeft helemaal geen gevolgen te hebben wat mij betreft, dat had het Derksen verhaal van mij ook niet gehoeven, maar die heeft zelf zijn conclusies getrokken. Ik geef alleen aan dat de oproep tot een boycot door Jinek hypocriet is, omdat ze zelf ook in lachen uitbarstte na het horen van een ranzig verhaal.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:58 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar deze constatering over beide verhalen, wat voor gevolgen moet dat hebben in jouw ogen?
Lekkere reactie van Sparta ook zegquote:Op zondag 1 mei 2022 10:50 schreef Stepperoller het volgende:
Obodai heeft zijn tijd bij Sparta overigens ervaren als een periode van pesterijen. Door o.a. Sjaak Polak (die uit het filmpje en van de spatel).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen. Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:13 schreef Azula2.0 het volgende:
En ik maar denken dat de volgende cancel pas volgende week zou zijn.
Gaat goed wel
Straks allemaal borden met vacatures voor presentators langs de weg.
Goed om dit te delen voordat iedereen hier begint te roepen dat Obodai er zelf het hardste om moest lachen.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:50 schreef Stepperoller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken dit verhaal over Jinek niet, maar deugend Nederland is nu natuurlijk verzadigd door het door hun gretig gedronken Derksen bloed. Die liggen uit te buiken en negeren dit gemakshalve maar even.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:23 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen. Ik denk het eigenlijk niet.
Ik verwacht dat het OM hier strafrechtelijk onderzoek naar gaat doen, want deze aanranding is nog niet verjaard.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:23 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen. Ik denk het eigenlijk niet.
Niet schuddenbuiken van het lachen om verhalen van seksueel misbruik maakt je tegenwoordig al een deuger? Niet zo lang geleden moest je daar aanzienlijk meer moeite voor doen...quote:Op zondag 1 mei 2022 11:29 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ken dit verhaal over Jinek niet, maar deugend Nederland is nu natuurlijk verzadigd door het door hun gretig gedronken Derksen bloed. Die liggen uit te buiken en negeren dit gemakshalve maar even.
Als dat gaat gebeuren; waarom nu pas?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:30 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het OM hier strafrechtelijk onderzoek naar gaat doen, want deze aanranding is nog niet verjaard.
Alles voor de kijkcijfers…quote:Sterker nog: ze opperde deze week zelfs een advertentie- en kijkersboycot.
Dit is niet ondeugend, dit is strafbaar. Wat een flauwekul-tegenstelling zit je erbij te slepen. Ik mag toch hopen dat iedereen tegen aanranding en verkrachting is?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:29 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ken dit verhaal over Jinek niet, maar deugend Nederland is nu natuurlijk verzadigd door het door hun gretig gedronken Derksen bloed. Die liggen uit te buiken en negeren dit gemakshalve maar even.
Het OM kijkt normaal niet naar Jinek? Iedereen is meer geinteresseerd in de hypocrisie tussen Johan Derksen en dit geval? Beide zijn strafbaar.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:32 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren; waarom nu pas?
Wat is het punt van Derksen? Beide gevallen zijn strafbaar.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:39 schreef Poefbank het volgende:
Ik ben benieuwd of we dit de komende dagen voorbij zien komen in de krantenkoppen of bij talkshows. Toch mooi dat Derksens punt toch weer eens wordt bewezen.
Dat niemand zonder zonden is.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:40 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Wat is het punt van Derksen? Beide gevallen zijn strafbaar.
En het verhaal van Jinek was minder erg? Klinkt mij kwalijk genoeg in de oren anders. Ik snap niet dat de mensen die nu Derksen vierendelen toen rustig waren.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:34 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dit is niet ondeugend, dit is strafbaar. Wat een flauwekul-tegenstelling zit je erbij te slepen. Ik mag toch hopen dat iedereen tegen aanranding en verkrachting is?
Ik kan me zo voorstellen dat de mensen die Derksen nu vierendelen dit simpelweg nooit meegekregen hebben. Kan me iig niet herinneren dat dit groot in het nieuws kwam.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:42 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
En het verhaal van Jinek was minder erg? Klinkt mij kwalijk genoeg in de oren anders. Ik snap niet dat de mensen die nu Derksen vierendelen toen rustig waren.
En behalve aanranding is er bij Sparta schijnbaar wel meer aan de hand geweest. Vernedering, stelselmatig iemand pesten op het werk en dus een sfeertje wat uiteindelijk ontaarde in aanranding en het merendeel wat er om kon lachen. Ik heb het toen niet meegekregen maar ik vind dit toch echt wel hele kwalijke zaken die zich voorgedaan hebben bij Sparta.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:41 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De ene zonde is de andere niet. Ik heb nog nooit iemand aangerand.
Het was kennelijk bij het Derksen verhaal duidelijker dat het verkrachting was. Bij het Sparta-verhaal hadden kennelijk velen het idee dat het kleedkamer-humor was en geen aanranding.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:42 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
En het verhaal van Jinek was minder erg? Klinkt mij kwalijk genoeg in de oren anders. Ik snap niet dat de mensen die nu Derksen vierendelen toen rustig waren.
Klopt, maar een sterk verhaal en een daadwerkelijke bekentenis zijn toch twee verschillende dingen. En als mensen dat niet vinden, dan moet in diezelfde redenering de kop van Jinek nu ook eraf.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:41 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De ene zonde is de andere niet. Ik heb nog nooit iemand aangerand.
Sjaak Polak zal straks ook vertellen dat het een sterk verhaal was en dat het niet echt was gebeurd, net zoals Johan Derksen.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:46 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Klopt, maar een sterk verhaal en een daadwerkelijke bekentenis zijn toch twee verschillende dingen. En als mensen dat niet vinden, dan moet in diezelfde redenering de kop van Jinek nu ook eraf.
Dan zal diezelfde verontwaardiging moeten blijven en zal het OM het gaan onderzoeken. Sjaak en Jinek zullen publiekelijk excuses moeten maken. Doen ze dat niet, dan moeten sponsoren, werkgevers en collega’s hun moeten boycotten. Maar het moet wel gebeuren zoals deugend Nederland het wil.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:49 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Sjaak Polak zal straks ook vertellen dat het een sterk verhaal was en dat het niet echt was gebeurd, net zoals Johan Derksen.
Heel Nederland is tegen aanranding en verkrachting, niet alleen deugend Nederland.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dan zal diezelfde verontwaardiging moeten blijven en zal het OM het gaan onderzoeken. Sjaak en Jinek zullen publiekelijk excuses moeten maken. Doen ze dat niet, dan moeten sponsoren, werkgevers en collega’s hun moeten boycotten. Maar het moet wel gebeuren zoals deugend Nederland het wil.
Ieder weldenkend mens is het daar mee eens.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:54 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Heel Nederland is tegen aanranding en verkrachting, niet alleen deugend Nederland.
Klopt, maar ik zie bepaalde figuren vooral concentreren op de vermeende hypocrisie van 'deugend Nederland' ipv de aanranding en verkrachting zelf.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:55 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens is het daar mee eens.
Als Derksen zijn anekdote 2 jaar geleden had gedeeld had de reactie wellicht ook anders geweestquote:Op zondag 1 mei 2022 11:44 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat de mensen die Derksen nu vierendelen dit simpelweg nooit meegekregen hebben. Kan me iig niet herinneren dat dit groot in het nieuws kwam.
Wie weet. Misschien ook wel niet. We gaan er nooit achter komen.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Derksen zijn anekdote 2 jaar geleden had gedeeld had de reactie wellicht ook anders geweest
Ik zie vooral dat er weinig nuance is qua context. Derksen zat fout, heeft boetedoening gedaan. Dat dit niet in het straatje past van een aantal mensen is hun probleem. En vermeende? Als je dat niet inziet dan heb je echt een bord voor je kop.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:57 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie bepaalde figuren vooral concentreren op de vermeende hypocrisie van 'deugend Nederland' ipv de aanranding en verkrachting zelf.
Het was toch wel fijn geweest als Johan Derksen spijt had betuigd dat hij die vrouw toen had verkracht? Was dat nou echt teveel gevraagd?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dan zal diezelfde verontwaardiging moeten blijven en zal het OM het gaan onderzoeken. Sjaak en Jinek zullen publiekelijk excuses moeten maken. Doen ze dat niet, dan moeten sponsoren, werkgevers en collega’s hun moeten boycotten. Maar het moet wel gebeuren zoals deugend Nederland het wil.
Hij heeft niemand verkracht. En imo heeft voldoende excuses gemaakt.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het was toch wel fijn geweest als Johan Derksen spijt had betuigd dat hij die vrouw toen had verkracht? Was dat nou echt teveel gevraagd?
Eerst zei hij van wel. En de dag daarna had hij zijn verhaal veranderd. Talpa vond dat hij geen excuses had gemaakt. Hij had excuses kunnen maken en daarna gewoon door kunnen gaan met zijn flut-programma.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:04 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Hij heeft niemand verkracht. En imo heeft voldoende excuses gemaakt.
Dat mag Talpa vinden. Hij heeft er spijt van en schaamt zich. Voldoende excuses voor een opgeblazen verhaal.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:07 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Eerst zei hij van wel. En de dag daarna had hij zijn verhaal veranderd. Talpa vond dat hij geen excuses had gemaakt. Hij had excuses kunnen maken en daarna gewoon door kunnen gaan met zijn flut-programma.
En Talpa bepaalt of het programma op de buis mag blijven of niet. En kennelijk vindt Talpa dat Johan Derksen geen excuses heeft aangeboden dat hij die vrouw heeft verkracht.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:11 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat mag Talpa vinden. Hij heeft er spijt van en schaamt zich. Voldoende excuses voor een opgeblazen verhaal.
Dat mag Talpa vinden. Hij heeft niemand verkracht.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:12 schreef grrrrg het volgende:
[..]
En Talpa bepaalt of het programma op de buis mag blijven of niet. En kennelijk vindt Talpa dat Johan Derksen geen excuses heeft aangeboden dat hij die vrouw heeft verkracht.
Johan Derksen gaf zelf toe dat een officier van justitie het technisch gezien als verkrachting zou kunnen uitleggen.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:13 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat mag Talpa vinden. Hij heeft niemand verkracht.
Dat geldt iig wel voor mij. Jinek heb ik itt VI nooit gekeken.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:44 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat de mensen die Derksen nu vierendelen dit simpelweg nooit meegekregen hebben. Kan me iig niet herinneren dat dit groot in het nieuws kwam.
Klopt. Derksen gaf ook aan dat de vork uiteindelijk anders in de steel zit en dat ie het verhaal te smeuïg had gemaakt en dat het verkeerd uitpakte. En Derksen kennende doet hij dat wel vaker. Dus ik stel voor om op te houden met hem een verkrachter te noemen tenzij het wordt bewezen.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:15 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Johan Derksen gaf zelf toe dat een officier van justitie het technisch gezien als verkrachting zou kunnen uitleggen.
Dus het verkrachtingsverhaal was te smeuïg?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:19 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Klopt. Derksen gaf ook aan dat de vork uiteindelijk anders in de steel zit en dat ie het verhaal te smeuïg had gemaakt en dat het verkeerd uitpakte. En Derksen kennende doet hij dat wel vaker. Dus ik stel voor om op te houden met hem een verkrachter te noemen tenzij het wordt bewezen.
Je wil het gewoon niet zien hè. Fijne dag.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:23 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dus het verkrachtingsverhaal was te smeuïg?![]()
Waarom wil hij daar dan geen excuses voor maken?
Wat zien?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:25 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Je wil het gewoon niet zien hè. Fijne dag.
Is de strijdkreet "whataboutism" al gevallen?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:29 schreef Tengano het volgende:
Ah, we hebben nu dus twee topics over Johan.
Is me niet opgevallen, wel het woord verkrachting.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:36 schreef DarkwingDuck het volgende:
Is de strijdkreet "whataboutism" al gevallen?
Bovendien kon ze het verhaal al, maar ze stond erop dat hij het nog een keer vertelde, het bekt natuurlijk lekker met dat Haagse dialect van Polak. Het is inderdaad een ranzig verhaal en bijna onbegrijpelijk dat daar nooit enige ophef over is ontstaan, temeer omdat ik het idee heb als dit besproken zou zijn VI, de poep het plafond wel geraakt zou hebben.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd of we hier nog meer over gaan horen. Neem aan nog wel een verklaring van Jinek met excuses.
Ik vind dit eigenlijk ernstiger dan dat van Johan. Tegen je wil door meerdere mensen vastgebonden worden en aangerand worden met een houten spatel lijkt me best traumatiserend. Ook al is het kleedkamerhumor.
Maar in deze is Jinek vergelijkbaar met Gijp of Genee en daarvoor kwam toch ook niet direct de oproep om die te cancellen?
Jazeker, het maakt uit wie het zegt en niet wat je zegt, tot mijn grote verdriet. Eerlijke behandeling bestaat niet meer.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bovendien kon ze het verhaal al, maar ze stond erop dat hij het nog een keer vertelde, het bekt natuurlijk lekker met dat Haagse dialect van Polak. Het is inderdaad een ranzig verhaal en bijna onbegrijpelijk dat daar nooit enige ophef over is ontstaan, temeer omdat ik het idee heb als dit besproken zou zijn VI, de poep het plafond wel geraakt zou hebben.
quote:Op zondag 1 mei 2022 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is totaal niet vergelijkbaar. Jinek is een linkse vrouw dus dan mag dit gewoon
Hoe weet je dat ze links is?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is totaal niet vergelijkbaar. Jinek is een linkse vrouw dus dan mag dit gewoon
Je moet je gewoon verantwoorden zie Braboneger anders ben je je baantje kwijt.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:51 schreef Harvest89 het volgende:
Belachelijk verhaal. Die Sjaak Polak zou tot de verantwoording geroepen moeten worden.
Maar Jinek is in deze niet te vergelijken met Derksen. Zij heeft niemand vastgebonden en aangerand/verkracht. Johan Derksen wel.
Dit punt lijkt maar niet door te dringen hierquote:Op zondag 1 mei 2022 12:51 schreef Harvest89 het volgende:
Maar Jinek is in deze niet te vergelijken met Derksen. Zij heeft niemand vastgebonden en aangerand/verkracht. Johan Derksen wel.
Antisemiet! Hoe durf je om hem dit te vragen?!?!?!quote:Op zondag 1 mei 2022 12:51 schreef Harvest89 het volgende:
Belachelijk verhaal. Die Sjaak Polak zou tot de verantwoording geroepen moeten worden.
Jinek lacht nog harder om dit verhaal dna Gijpie. En Gijp wordt aan alle kanten gecanceld, mede door Jinke zelf. Dus ook Jinek mag nu op de blaren zitten en dient op te zoutenquote:Op zondag 1 mei 2022 12:51 schreef Harvest89 het volgende:
Kwestie van leren van de situatie en excuses maken. Iets wat die ranzige figuren van VI niet toe in staat zijnquote:Op zondag 1 mei 2022 13:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jinek lacht nog harder om dit verhaal dna Gijpie. En Gijp wordt aan alle kanten gecanceld, mede door Jinke zelf. Dus ook Jinek mag nu op de blaren zitten en dient op te zoutengelijke monniken, gelijke kappen.
Doei
Niet knielen voor debielen.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:09 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Kwestie van leren van de situatie en excuses maken. Iets wat die ranzige figuren van VI niet toe in staat zijn
Sowieso geweldig hoe de usual suspects werkelijk overal iets links in te menen zien, ook wanneer dat geen fuk met het onderwerp van doen heeft.quote:
Nee, maar ze heeft wel als Talkshowhost een aanranding uit een talkshowgast weten te toveren, waarna er daarna nog om gelachen werd ook. (en terecht, de tijgerbalsem was grappig, de kaars ook). Het feit dat Jinek & Co zo fel van leer trekken omdát er om de kaars gelachen werd, maar dat bij de tijgerbalsem zelf ook deden...quote:Op zondag 1 mei 2022 10:50 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Heeft Jinek iemand aangerand en dat als een smakelijke anekdote op tv verteld?
Jinek kennende zal ze er wel even bij stilstaan, excuses maken en de situatie uitleggen, net zoals braboneger heeft gedaan. Ik gok dat mensen dit in eerste instantie niet zo erg vinden omdat het een man betreft en het een beetje bij mannelijke machocultuur hoort of zo. Harde humor.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jinek lacht nog harder om dit verhaal dna Gijpie. En Gijp wordt aan alle kanten gecanceld, mede door Jinke zelf. Dus ook Jinek mag nu op de blaren zitten en dient op te zoutengelijke monniken, gelijke kappen.
Doei
Zou kunnen dat ze dat label heeft gekregen na de afgang van Jan Roos bij haar show samen met Pauw.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sowieso geweldig hoe de usual suspects werkelijk overal iets links in te menen zien, ook wanneer dat geen fuk met het onderwerp van doen heeft.
Simplisme, en zulks.
Voor Roos is idd ook alles en iedereen links.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ze dat label heeft gekregen na de afgang van Jan Roos bij haar show samen met Pauw.
Nee Derksen heeft dat ook niet, hij heeft met zijn domme kop een verhaal verzonnen en dacht dat hij daar wel de lachers mee op zijn hand zou krijgen. En als ik het me goed herinner, ging de ophef hierover niet eens zo zeer over het verhaal zelf, maar om de hilariteit aan tafel als gevolg van dat verhaal, en diezelfde hilariteit zag je ook aan tafel bij Jinek, en niet in de eerste plaats bij haarzelf. Gelijke monikken gelijke kappen, als Derksen en zijn tafelgenoten helemaal afgefakkeld moeten worden vanwege een ranzig, al dan niet verzonnen verhaal, dan moet zij de gevolgen ook maar voelen.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:51 schreef Harvest89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |