Het hoeft helemaal geen gevolgen te hebben wat mij betreft, dat had het Derksen verhaal van mij ook niet gehoeven, maar die heeft zelf zijn conclusies getrokken. Ik geef alleen aan dat de oproep tot een boycot door Jinek hypocriet is, omdat ze zelf ook in lachen uitbarstte na het horen van een ranzig verhaal.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:58 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar deze constatering over beide verhalen, wat voor gevolgen moet dat hebben in jouw ogen?
Lekkere reactie van Sparta ook zegquote:Op zondag 1 mei 2022 10:50 schreef Stepperoller het volgende:
Obodai heeft zijn tijd bij Sparta overigens ervaren als een periode van pesterijen. Door o.a. Sjaak Polak (die uit het filmpje en van de spatel).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen. Ik denk het eigenlijk niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:13 schreef Azula2.0 het volgende:
En ik maar denken dat de volgende cancel pas volgende week zou zijn.
Gaat goed wel
Straks allemaal borden met vacatures voor presentators langs de weg.
Goed om dit te delen voordat iedereen hier begint te roepen dat Obodai er zelf het hardste om moest lachen.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:50 schreef Stepperoller het volgende:
Obodai heeft zijn tijd bij Sparta overigens ervaren als een periode van pesterijen. Door o.a. Sjaak Polak (die uit het filmpje en van de spatel).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken dit verhaal over Jinek niet, maar deugend Nederland is nu natuurlijk verzadigd door het door hun gretig gedronken Derksen bloed. Die liggen uit te buiken en negeren dit gemakshalve maar even.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:23 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen. Ik denk het eigenlijk niet.
Ik verwacht dat het OM hier strafrechtelijk onderzoek naar gaat doen, want deze aanranding is nog niet verjaard.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:23 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen. Ik denk het eigenlijk niet.
Niet schuddenbuiken van het lachen om verhalen van seksueel misbruik maakt je tegenwoordig al een deuger? Niet zo lang geleden moest je daar aanzienlijk meer moeite voor doen...quote:Op zondag 1 mei 2022 11:29 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ken dit verhaal over Jinek niet, maar deugend Nederland is nu natuurlijk verzadigd door het door hun gretig gedronken Derksen bloed. Die liggen uit te buiken en negeren dit gemakshalve maar even.
Als dat gaat gebeuren; waarom nu pas?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:30 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het OM hier strafrechtelijk onderzoek naar gaat doen, want deze aanranding is nog niet verjaard.
Alles voor de kijkcijfers…quote:Sterker nog: ze opperde deze week zelfs een advertentie- en kijkersboycot.
Dit is niet ondeugend, dit is strafbaar. Wat een flauwekul-tegenstelling zit je erbij te slepen. Ik mag toch hopen dat iedereen tegen aanranding en verkrachting is?quote:Op zondag 1 mei 2022 11:29 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik ken dit verhaal over Jinek niet, maar deugend Nederland is nu natuurlijk verzadigd door het door hun gretig gedronken Derksen bloed. Die liggen uit te buiken en negeren dit gemakshalve maar even.
Het OM kijkt normaal niet naar Jinek? Iedereen is meer geinteresseerd in de hypocrisie tussen Johan Derksen en dit geval? Beide zijn strafbaar.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:32 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren; waarom nu pas?
Wat is het punt van Derksen? Beide gevallen zijn strafbaar.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:39 schreef Poefbank het volgende:
Ik ben benieuwd of we dit de komende dagen voorbij zien komen in de krantenkoppen of bij talkshows. Toch mooi dat Derksens punt toch weer eens wordt bewezen.
Dat niemand zonder zonden is.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:40 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Wat is het punt van Derksen? Beide gevallen zijn strafbaar.
En het verhaal van Jinek was minder erg? Klinkt mij kwalijk genoeg in de oren anders. Ik snap niet dat de mensen die nu Derksen vierendelen toen rustig waren.quote:Op zondag 1 mei 2022 11:34 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dit is niet ondeugend, dit is strafbaar. Wat een flauwekul-tegenstelling zit je erbij te slepen. Ik mag toch hopen dat iedereen tegen aanranding en verkrachting is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |