SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wauwquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Greys het volgende:
Kippenvel.
Backings on tape dus.
Prachtig licht.
[ twitter ]
Ik ook, ziet er prachtig uit zo en ik krijg er kippenvel bijquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik vind zwart/wit eigenlijk veel mooier en beter de sfeer en emotie oproepen dan kleur
Het hele plaatje klopt gewoonquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:16 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Ik ook, ziet er prachtig uit zo en ik krijg er kippenvel bij
Wie weet maken ze het beeld voor tv wel wat grijzig/zwart-wit/gelig zoals bij de Common Linnets. Het zou echt perfect zijn.
1000%!quote:Op zondag 1 mei 2022 03:08 schreef molloot200 het volgende:
Wat denken jullie gebaseerd op de eerste repetitie? Finale in de pocket?
Ik denk dat we toch wat overschaduwd gaan worden door Bulgarije voor onsquote:Op zondag 1 mei 2022 03:08 schreef molloot200 het volgende:
Wat denken jullie gebaseerd op de eerste repetitie? Finale in de pocket?
Ze zegt echt juist gewerkt te hebben aan het binnenkomen bij de mensen thuis, dus ik verwacht wel wat.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch wat overschaduwd gaan worden door Bulgarije voor ons![]()
Nee, even zonder gekheid is de finale natuurlijk een zekerheid. Ik vind het wel te vroeg om te oordelen over de effectiviteit van de act, ook met de extra Avrotros-beelden. Omdat het nog moeilijk in te schatten is hoe het eruit gaat zien op TV. Ik geloof zeker dat het mooi en representatief wordt, maar het verschil tussen een Barbara Pravi, die in haar eentje drie minuten de aandacht vasthoudt, en een Srbuk, die nogal verloren leek op zo’n groot podium, is ook weer niet zo heel groot. Dus daar gaan we woensdag meer over weten.
Oh god ja, krumper 2.0, alsof die inzending nog niet matig genoeg wasquote:Op zondag 1 mei 2022 15:35 schreef molloot200 het volgende:
Wat ik op zich een geruststelling vind, is dat het voor het eerst sinds 2014 is, dat ik geen ontzettende vraagtekens zet bij bepaalde keuzes gemaakt in de staging. Geen EVOLs en scheurjurken, geen 10 seconden stilte (ik weet dat sommigen hier fan van waren maar ik vind het echt niks), geen veenlijken, geen krumpers, geen ballengate, geen krumper 2.0, gewoon puur S10, haar eigen keuzes en een prachtig pak wat ook echt een S10-keuze is, dat kan je zo zien. Ook fijn om dat een keer te hebben
We hebben enkele seconden van de staging gezien en welgeteld núl camerabeelden. Wacht het even af. Bij de jurk maakten mensen zich ook druk voor niets, dat zal nu waarschijnlijk ook zo zijn.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:09 schreef Jensen1981 het volgende:
Ik was wel eventjes bezorgd over de kleding. Want laten we eerlijk zijn, Viktor & Rolf hebben nou niet echt de reputatie dat ze understated kleding ontwerpen (behalve dan hun bruidsbotiek-collecties). Maar dat is nu dus wel gebeurd en past S10 het beste.
Echter, ik vind de staging, naar wat ik kan zien in die snertvideo's van Tik Tok, nogal té simpel. Beetje Blanche-achtig simpel. Ik denk toch echt dat die eerste live-presentatie echt goed was. Die lasers beeldden dacht ik een beetje het gevangen zitten in uit.......de diepte dus. Nu is het wel érg simpel. Ik hoop dat het camerawerk echt subliem en inventief is, dus ook zoals bij Matthijs Gaat Door.
Nu vond ik vooral Moldavië en Portugal er uitschieten. En ook Griekenland en Armenië. Tja, we gaan wel kwalificeren hoor. Maar gezien de reacties en de exchange-odds op Betfair......wordt dit zo geen TOP 10 finale :-).
Je hebt godbetert 4 seconden ervan gezien. Zegt echt hélémáál niks nog hè.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:09 schreef Jensen1981 het volgende:
Ik was wel eventjes bezorgd over de kleding. Want laten we eerlijk zijn, Viktor & Rolf hebben nou niet echt de reputatie dat ze understated kleding ontwerpen (behalve dan hun bruidsbotiek-collecties). Maar dat is nu dus wel gebeurd en past S10 het beste.
Echter, ik vind de staging, naar wat ik kan zien in die snertvideo's van Tik Tok, nogal té simpel. Beetje Blanche-achtig simpel. Ik denk toch echt dat die eerste live-presentatie echt goed was. Die lasers beeldden dacht ik een beetje het gevangen zitten in uit.......de diepte dus. Nu is het wel érg simpel. Ik hoop dat het camerawerk echt subliem en inventief is, dus ook zoals bij Matthijs Gaat Door.
Nu vond ik vooral Moldavië en Portugal er uitschieten. En ook Griekenland en Armenië. Tja, we gaan wel kwalificeren hoor. Maar gezien de reacties en de exchange-odds op Betfair......wordt dit zo geen TOP 10 finale :-).
Eurovisie is op meer gebaseerd dan cijfers.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:09 schreef Jensen1981 het volgende:
Of Aaf Brandt Corstius haar column nu sarcastisch bedoeld of niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:09 schreef Jensen1981 het volgende:
Misschien was het initiële idee wel om gevangen te zitten in een openstaande kinetic sun, en hebben ze last minute nog wat om moeten gooien.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:09 schreef Jensen1981 het volgende:
Echter, ik vind de staging, naar wat ik kan zien in die snertvideo's van Tik Tok, nogal té simpel.
Die lasers beeldden dacht ik een beetje het gevangen zitten in uit.......de diepte dus.
Ja ik zag het gisteren bij Boulevardquote:Op zondag 1 mei 2022 21:38 schreef molloot200 het volgende:
Man man man, wat is Aran zuur dit jaar wat betreft ESFBen ik niet van hem gewend maar hij heeft overal iets op aan te merken, nooit is iets goed bij hem lijkt wel.
https://www.televizier.nl(...)rovisie-songfestival
Het conservatieve oosten? Dat zelf met nog veel blotere buiken komt? Ja, hoor! 😊quote:Op zondag 1 mei 2022 21:42 schreef Gerard-Joling het volgende:
Veel te bloot inderdaad. Dat gaat punten kosten vanuit het conservatieve oosten
GEEF MIJ DIE BUIKquote:Op zondag 1 mei 2022 23:26 schreef Prego het volgende:
Het « bloot » was me niet eens opgevallen om eerlijk te zijn 🤷♂
In dat soort programma's moet je ook een beetje reuring creëren natuurlijk. Er is nu eigenlijk niks, geen ballengate, krumpergate, scheurjurkgate. Dus dan komt hij maar met blote buikengate. Dat is aan de ene kant positief: er is blijkbaar niks raars aan de staging. Maar aan de andere kant... er moet wel iets in de staging zijn waardoor mensen het gaan onthouden. Er is een dunne lijn tussen 'niet raar' en gewoon saai.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:14 schreef Greys het volgende:
We liepen vroeger met blotere buiktruitjes op straat. Sterker nog, als ik die buik had deed ik het nóg.
Mijn hemel Aran.
Hij had haar liever in tule en pailletten gezien. Dat past toch helemaal niet bij dit lied.
Nou ja inderdaad, als dat de enige 'zorgen' zijn dan komt alles vast goed.
Aran heeft ook slechts 4,5 seconden gezien van de staging. Dus er valt inderdaad sowieso nog weinig over te zeggen.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In dat soort programma's moet je ook een beetje reuring creëren natuurlijk. Er is nu eigenlijk niks, geen ballengate, krumpergate, scheurjurkgate. Dus dan komt hij maar met blote buikengate. Dat is aan de ene kant positief: er is blijkbaar niks raars aan de staging. Maar aan de andere kant... er moet wel iets in de staging zijn waardoor mensen het gaan onthouden. Er is een dunne lijn tussen 'niet raar' en gewoon saai.
Never forget de Poolse melkmeisjesquote:Op zondag 1 mei 2022 22:24 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Het conservatieve oosten? Dat zelf met nog veel blotere buiken komt? Ja, hoor! 😊
Ik vind het PRECIES goed zo.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Never forget de Poolse melkmeisjes![]()
S10 ziet er prachtig en stijlvol uit in dat pak vind ik.
Zou Aran de Reetveger van dit jaar willen worden?
Ik moet nu telkens denken aan de "Pointy knees, would not bang" meme van een paar jaar geledenquote:Op maandag 2 mei 2022 10:22 schreef Em31 het volgende:
Al die journalisten hebben helemaal geen geduld johvolgend jaar gewoon 4 dagen later beginnen en deze dagen minder belangrijk maken, dan hoef je ook niet te klagen over onzinnige dingen.
Aran heeft (in deze) geen smaak.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:14 schreef Greys het volgende:
We liepen vroeger met blotere buiktruitjes op straat. Sterker nog, als ik die buik had deed ik het nóg.
Mijn hemel Aran.
Hij had haar liever in tule en pailletten gezien. Dat past toch helemaal niet bij dit lied.
Nou ja inderdaad, als dat de enige 'zorgen' zijn dan komt alles vast goed.
Vind ik ookquote:Op maandag 2 mei 2022 12:14 schreef Aadrianus het volgende:
De outfit van S10 past perfect bij haar. Bij haar lijf, bij haar image, bij wat ze vaker aan outfits draagt. En het past perfect bij deze gelegenheid. Het is tegelijkertijd stylish, als terughoudend en als eigenzinnig.
Blote buik past totaal niet bij de act. Daar hebben ze zeker een punt. Rest van de outfit is prima.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:14 schreef Aadrianus het volgende:
De outfit van S10 past perfect bij haar. Bij haar lijf, bij haar image, bij wat ze vaker aan outfits draagt. En het past perfect bij deze gelegenheid. Het is tegelijkertijd stylish, als terughoudend en als eigenzinnig.
En tûle en pailetten passen wel bij dit lied? Hoezo dan? Die blote buik is van haar, het staat symbool van haar kwetsbaarheid. Het is uiterst geraffineerd.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blote buik past totaal niet bij de act. Daar hebben ze zeker een punt. Rest van de outfit is prima.
Helemaal eens hoor. Het is ook helemaal haar eigen stijl als je ziet wat ze ook eerder droeg op social media. En het is zeker niet sexy op die manier inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:31 schreef molloot200 het volgende:
Ah, dan ben ik blijkbaar één van de personen die het er wel bij vindt passen. Weinig om het lijf, vrij basic, het laat zien dat S10 haarzelf (zowel letterlijk als figuurlijk) blootgeeft. Het "voelt" voor mij als een "kwetsbare" outfit. Iets wat perfect bij het nummer past. Het "bloot" hier is niet hoerig bloot, maar artistiek bloot vind ik. Nee, dit past echt bij het nummer vind ik
Een grote jurk paste er sowieso niet bij naar mijn idee.
Poepz0r vindt altijd graag nét iets anders dan wat de meesten vinden.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:31 schreef molloot200 het volgende:
Ah, dan ben ik blijkbaar één van de personen die het er wel bij vindt passen. Weinig om het lijf, vrij basic, het laat zien dat S10 haarzelf (zowel letterlijk als figuurlijk) blootgeeft. Het "voelt" voor mij als een "kwetsbare" outfit. Iets wat perfect bij het nummer past. Het "bloot" hier is niet hoerig bloot, maar artistiek bloot vind ik. Nee, dit past echt bij het nummer vind ik
Een grote jurk paste er sowieso niet bij naar mijn idee.
Dat lijkt mij ook niet te passen. Nee ik had haar outfit gewoon dichtgelaten zonder iets bloots. Beetje zoals dat Franse meisje met Voila deed als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:32 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
En tûle en pailetten passen wel bij dit lied? Hoezo dan? Die blote buik is van haar, het staat symbool van haar kwetsbaarheid. Het is uiterst geraffineerd.
Die had een blote buik én blote schouders Poepzie.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet te passen. Nee ik had haar outfit gewoon dichtgelaten zonder iets bloots. Beetje zoals dat Franse meisje met Voila deed als ik mij niet vergis.
Goed bewarenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had een blote buik én blote schouders Poepie.
Oh en ik heb deze nog bewaard he. Voor later.
[ afbeelding ]
Denk het ook dat dat moet lukken. Of net daaronder. Zoiets. Of zelfs verrassend nog hoger. Spannend!quote:Op maandag 2 mei 2022 13:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goed bewarenIk provoceer natuurlijk met die post. Top 5 moet wel lukken lijkt mij. Vind het veld niet heel bijzonder.
Noorwegen gaat heel hoog eindigen mark my wordsquote:Op maandag 2 mei 2022 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het ook dat dat moet lukken. Of net daaronder. Zoiets. Of zelfs verrassend nog hoger. Spannend!
Zou tof zijn, zeker met een Nederlandstalig lied.
Nee hoor. Is qua sfeer en gimmick een flauwe herhaling van The Roop, Litouwen 2021. Die eindigde hoog, maar dit soort herhalingen worden een jaar later altijd afgestraft.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noorwegen gaat heel hoog eindigen mark my words
Ik vind deze lastig te voorspellen dit keer. Mijn gevoel zegt ook wel dat het aardig hoog kan eindigen. Omdat er niet héél veel vrolijkheid bij zit qua inzendingen dit jaar wordt het misschien alsnog wel een stemmenmagneetje.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:45 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Nee hoor. Is qua sfeer en gimmick een flauwe herhaling van The Roop, Litouwen 2021. Die eindigde hoog, maar dit soort herhalingen worden een jaar later altijd afgestraft.
Denk eerder Spanje dan UK.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind deze lastig te voorspellen dit keer. Mijn gevoel zegt ook wel dat het aardig hoog kan eindigen. Omdat er niet héél veel vrolijkheid bij zit qua inzendingen dit jaar wordt het misschien alsnog wel een stemmenmagneetje.
Vind het sowieso lastig te voorspellen allemaal zit jaar.
(Mijn gevoel zegt nog steeds UK wint.)
EN MISSCHIEN STIEN WEL.
Een mens mag dromen.
'Uiterst geraffineerd' is misschien wat overdreven. Ze is gewoon een dagje gaan passen bij Viktor & Rolf en daar heeft ze dit uitgekozen. Hier voelt ze zich blijkbaar prettig in.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:32 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
En tûle en pailetten passen wel bij dit lied? Hoezo dan? Die blote buik is van haar, het staat symbool van haar kwetsbaarheid. Het is uiterst geraffineerd.
Uiterst geraffineerd uitgekozen dan. Het doet wat het moet doen; het is een beetje ondeugend en het past bij haar, net zoals het lied ook bij haar past. 😊quote:Op maandag 2 mei 2022 14:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
'Uiterst geraffineerd' is misschien wat overdreven. Ze is gewoon een dagje gaan passen bij Viktor & Rolf en daar heeft ze dit uitgekozen. Hier voelt ze zich blijkbaar prettig in.
Blijkbaar niet. Uit de VK van vandaag:quote:Op maandag 2 mei 2022 14:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
'Uiterst geraffineerd' is misschien wat overdreven. Ze is gewoon een dagje gaan passen bij Viktor & Rolf en daar heeft ze dit uitgekozen. Hier voelt ze zich blijkbaar prettig in.
Hoe het ook zij, 'uiterst geraffineerd' vind ik wel een beetje overdrevenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:36 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Uit de VK van vandaag:
Viktor & Rolf
S10 trad aan in een outfit van de hand van ontwerpersduo Viktor & Rolf, dat voor haar een variatie op de klassieke pandjesjas ontwierp. Een exemplaar in stemmig donkerblauw dat haar navel bloot laat, werd het.
Druk niet, maar het past in geen velden of wegen bij de act. Vreemde keus, rest van de outfit is prima.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:37 schreef dollce het volgende:
Het is 2022 geen 1950 , zijn er serieus mensen die zich druk maken om een stukje buik?
Outfit staat haar hartstikke mooi en past prima bij de staging, voor zover we kunnen zien.
misschien passen ze het nog wel aan n.a.v. de 1ste repetitie met een indianentooitje, wat lampjes die flikkeren, toch op blote voeten en een scheurtje her en derquote:Op maandag 2 mei 2022 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Druk niet, maar het past in geen velden of wegen bij de act. Vreemde keus, rest van de outfit is prima.
quote:Op maandag 2 mei 2022 17:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
misschien passen ze het nog wel aan n.a.v. de 1ste repetitie met een indianentooitje, wat lampjes die flikkeren, toch op blote voeten en een scheurtje her en der
Vind jij. Mag. Maar daarmee is het niet een waarheid.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Druk niet, maar het past in geen velden of wegen bij de act. Vreemde keus, rest van de outfit is prima.
Bedankt! Tweetje van gemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:43 schreef Mlita het volgende:
[ instagram ]
Mooi artikelWende zong de backing vocals in op de Eurovision track die ze gebruikt bij het optreden
Geen Duncan dus? Waar heb je dat gevonden?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Jeangu deelt de 12 punten uit van de Nederlandse jury
Dan geeft hij meer punten weg dan bij zelf ontvingquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Jeangu deelt de 12 punten uit van de Nederlandse jury
Insta!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geen Duncan dus? Waar heb je dat gevonden?
Maar Jeangu is toch logischer ook?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geen Duncan dus? Waar heb je dat gevonden?
Ik dacht Duncan omdat het hem vorig jaar door Corona beetje door de neus is geboord.quote:
Bijna Anouk-achtig ditquote:Op zondag 1 mei 2022 15:35 schreef molloot200 het volgende:
Wat ik op zich een geruststelling vind, is dat het voor het eerst sinds 2014 is, dat ik geen ontzettende vraagtekens zet bij bepaalde keuzes gemaakt in de staging. Geen EVOLs en scheurjurken, geen 10 seconden stilte (ik weet dat sommigen hier fan van waren maar ik vind het echt niks), geen veenlijken, geen krumpers, geen ballengate, geen krumper 2.0, gewoon puur S10, haar eigen keuzes en een prachtig pak wat ook echt een S10-keuze is, dat kan je zo zien. Ook fijn om dat een keer te hebben
Gaaf!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 18:58 schreef Em31 het volgende:
LPS zingt De Diepte, klinkt alsof hij gewoon een Nederlander is hier
https://instagram.com/sto(...)&igshid=YmMyMTA2M2Y=
Hij eindigt nog steeds met 0quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan geeft hij meer punten weg dan bij zelf ontving![]()
Leuk voor Jeangu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |