SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Schreeuw de frustratie maar van je af!quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
Pretty fly for a white guy![]()
The offspring (dacht ik)
Wat snackt u?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:03 schreef zorro28 het volgende:
Even wat drinken en snacks erbij gepakt
Dit is daar wel een heel goed nummer voor, jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Schreeuw de frustratie maar van je af!
Soms wel lekker. Ligt wel aan welke noten er in zitten.quote:
Hoge noten zijn het fijnste…quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms wel lekker. Ligt wel aan welke noten er in zitten.
haha wat een leed!quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik wilde vandaag een kloon aanmaken, maar na 5 usernames die al geregistreerd waren, gaf ik het maar weer op.
Allemaal van users die zich na registratie nooit meer hadden laten zien
Was je niet creatief genoeg?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik wilde vandaag een kloon aanmaken, maar na 5 usernames die al geregistreerd waren, gaf ik het maar weer op.
Ja, nu heb ik alleen nog maar mijn kloon lifelink, maar die zorgt toch niet voor de gewenste anonimiteit.quote:
Ik vond van wel, maar duidelijk niet.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik alleen nog maar mijn kloon lifelink, maar die zorgt toch niet voor de gewenste anonimiteit.
Nog nooit meegemaakt. Terwijl ik toch echt een stuk of 8 accounts heb gehadquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:06 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik alleen nog maar mijn kloon lifelink, maar die zorgt toch niet voor de gewenste anonimiteit.
Ik gebruik fogel als kloon, schiet ook niet opquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]Naar meets gaan werkt ook niet bevorderlijk. In de buurt wonen van Tjoent trouwens ook niet.
Hij was maar een kloon…quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gebruik fogel als kloon, schiet ook niet op
dat kan DJ11 het beste uitleggenquote:
Je bent clown genoeg van jezelf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |