SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Schreeuw de frustratie maar van je af!quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
Pretty fly for a white guy![]()
The offspring (dacht ik)
Wat snackt u?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:03 schreef zorro28 het volgende:
Even wat drinken en snacks erbij gepakt
Dit is daar wel een heel goed nummer voor, jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Schreeuw de frustratie maar van je af!
Soms wel lekker. Ligt wel aan welke noten er in zitten.quote:
Hoge noten zijn het fijnste…quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms wel lekker. Ligt wel aan welke noten er in zitten.
haha wat een leed!quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik wilde vandaag een kloon aanmaken, maar na 5 usernames die al geregistreerd waren, gaf ik het maar weer op.
Allemaal van users die zich na registratie nooit meer hadden laten zien
Was je niet creatief genoeg?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik wilde vandaag een kloon aanmaken, maar na 5 usernames die al geregistreerd waren, gaf ik het maar weer op.
Ja, nu heb ik alleen nog maar mijn kloon lifelink, maar die zorgt toch niet voor de gewenste anonimiteit.quote:
Ik vond van wel, maar duidelijk niet.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik alleen nog maar mijn kloon lifelink, maar die zorgt toch niet voor de gewenste anonimiteit.
Nog nooit meegemaakt. Terwijl ik toch echt een stuk of 8 accounts heb gehadquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:06 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik alleen nog maar mijn kloon lifelink, maar die zorgt toch niet voor de gewenste anonimiteit.
Ik gebruik fogel als kloon, schiet ook niet opquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]Naar meets gaan werkt ook niet bevorderlijk. In de buurt wonen van Tjoent trouwens ook niet.
Hij was maar een kloon…quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gebruik fogel als kloon, schiet ook niet op
dat kan DJ11 het beste uitleggenquote:
Je bent clown genoeg van jezelf?quote:
quote:
#justmetooquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb je aangeraakt mét toestemming toch
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:17 schreef DJ11 het volgende:
In Limburg wordt dit nummer niet begrepen. Niemand snapt wat deze zanger bedoelt met botervlaai
Jij welquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb je aangeraakt mét toestemming toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Een hele grote boterkoek.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:17 schreef DJ11 het volgende:
In Limburg wordt dit nummer niet begrepen. Niemand snapt wat deze zanger bedoelt met botervlaai
Ik heb ooit eens X11 overwogen, maar ik zag dat die al bestond.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:19 schreef livelink het volgende:
@:metoo
[..]
@:metoo is ook al geregisteerd. Vooruitziende blik had deze user al in 2007. Had meer in gezeten.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Waarom zou je 12 willen gebruiken?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens X11 overwogen, maar ik zag dat die al bestond.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef livelink het volgende:
Use somebody van de Nederlandse Laura?
School waar mijn dochter voor was aangenomen in Utrecht, maar uitgeloot werdquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens X11 overwogen, maar ik zag dat die al bestond.
Leuke naam wel. Er staat eigenlijk: ikzelfquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
School waar mijn dochter voor was aangenomen in Utrecht, maar uitgeloot werd
Dankjewel Elfletterigquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuke naam wel. Er staat eigenlijk: ikzelf
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuke naam wel. Er staat eigenlijk: ikzelf
Als je het één keer weet, vergeet je het nooit meerquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dit had ik er dus echt nog nooit van gemaakt.
Die pijl zit er heel bewust in…quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je het één keer weet, vergeet je het nooit meerDat is bijvoorbeeld ook zo met het Fedex-logo. Daar zit een witte pijl in.
[ afbeelding ]
Kijk maar tussen de E en de X. Voortaan blijf je die pijl altijd zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |