Verschil is dat je van de rechterlijk macht 200 uur schoffelen krijgt voor een kaars in de preut maar bij de deugdelijke macht kost het je een miljoentje of tien en jarenlange doodsbedreigingen en je leven is over.quote:Op maandag 2 mei 2022 06:52 schreef Noek het volgende:
Maar Johan probeerde dus lollig te doen en schoot rechtstreeks in zijn eigen voet.
En nog steeds is het iedereens schuld behalve die van Johan, die arme bescheiden Johan.
Tja dat had Johan dan maar eens eerder moeten bedenken voordat hij dit verhaal in het publieke domein gooide.quote:Op maandag 2 mei 2022 06:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschil is dat je van de rechterlijk macht 200 uur schoffelen krijgt voor een kaars in de preut maar bij de deugdelijke macht kost het je een miljoentje of tien en jarenlange doodsbedreigingen en je leven is over.
Tsja, vervelend inderdaad. Maar dat mensen een mening hebben over iemand met een publieke functie die zich vergallopeert is niet heel vreemd natuurlijk. Om diegene meteen helemaal kapot te maken, ja je kunt er over discussieren hoe ver daarin gegaan mag worden.quote:Op maandag 2 mei 2022 06:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschil is dat je van de rechterlijk macht 200 uur schoffelen krijgt voor een kaars in de preut maar bij de deugdelijke macht kost het je een miljoentje of tien en jarenlange doodsbedreigingen en je leven is over.
Wat is dan het verschil met kindermisbruik?quote:Op maandag 2 mei 2022 01:57 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat het programma op SBS6 stopt vind ik helemaal nog niet zo'n ramp. Keek het graag en ook bijna dagelijks. Waar ik van walg is half Nederland uit zo'n hol komt gekropen om er wat van te vinden. Die trend vind ik eigenlijk veel schadelijker voor de hele maatschappij. Laten we wel wezen, en dat blijf ik toch verdedigen, het verhaal was misschien niet geschikt voor tv maar we kennen de context niet en daarnaast weten we het helemaal niet of die mevrouw het nou onprettig vond. Toen ik mijn vriendin het fragment liet zien was het enige wat ze zei: "Ik heb er ook wel eens een kaars in gestopt".
Dan al die mensen die van het verhaal walgen... ja ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Daar zijn minderjarigen bij betrokken!quote:Op maandag 2 mei 2022 08:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met kindermisbruik?
Wilsonbekwaam agv leeftijd of agv drogering/bewusteloosheid.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Daar zijn minderjarigen bij betrokken!
Er zit natuurlijk een zekere ironie in moe worden van mensen die plotseling iets vinden van iemand die constant overal van alles over vindt en dat dagelijks op TV spuit.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:57 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat het programma op SBS6 stopt vind ik helemaal nog niet zo'n ramp. Keek het graag en ook bijna dagelijks. Waar ik van walg is half Nederland uit zo'n hol komt gekropen om er wat van te vinden. Die trend vind ik eigenlijk veel schadelijker voor de hele maatschappij. Laten we wel wezen, en dat blijf ik toch verdedigen, het verhaal was misschien niet geschikt voor tv maar we kennen de context niet en daarnaast weten we het helemaal niet of die mevrouw het nou onprettig vond. Toen ik mijn vriendin het fragment liet zien was het enige wat ze zei: "Ik heb er ook wel eens een kaars in gestopt".
Dan al die mensen die van het verhaal walgen... ja ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Precies. Alleen is het raar dat sommige mensen het al ongewenst vinden dat het Derksen-akkefietje bij het OM ligt.quote:Op maandag 2 mei 2022 03:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als ik nu vertel dat ik 10 jaar geleden iemand heb vermoord moet ik dan gelijk veroordeeld worden of gaan we eerst eens kijken of het allemaal wel waar is?
Gezien de huidige stapel aan recente zedendelicten die niet in behandeling worden genomen door de instanties vanwege capaciteitsproblemen vind ik het wat vreemd dat ze dit wel oppakken ondanks dat het, indien het al plaats heeft gevonden, verjaard is en er helemaal niets meer mee gedaan kan worden.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Precies. Alleen is het raar dat sommige mensen het al ongewenst vinden dat het Derksen-akkefietje bij het OM ligt.
Uit welke bron blijkt dat zedendelicten nog "niet eens" in gang gezet zijn vanwege capaciteitsproblemen?quote:Op maandag 2 mei 2022 09:00 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Gezien de huidige stapel aan recente zedendelicten die niet in behandeling worden genomen door de instanties vanwege capaciteitsproblemen vind ik het wat vreemd dat ze dit wel oppakken ondanks dat het, indien het al plaats heeft gevonden, verjaard is en er helemaal niets meer mee gedaan kan worden.
Doordat het OM dit oppakt blijft er iets anders liggen wat wel tot een veroordeling gebracht kan worden.
Het is algemeen bekend dat veel op de plank blijft liggen ivm capaciteitsproblemen. Ook zedendelicten. Zo ken ik een vrouw die na de Voice rel aangifte heeft gedaan van een verkrachting die 10 jaar geleden heeft plaatsgevonden toen zij onder de 10 jaar oud was. Dader is wel verhoord maar loopt nog steeds vrij rond. Zal uiteindelijk vast opgepakt worden maar we kennen ook allemaal de ontmoedingingsverhalen van aangerande en verkrachtte vrouwen.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Uit welke bron blijkt dat zedendelicten nog "niet eens" in gang gezet zijn vanwege capaciteitsproblemen?
Het kan zijn dat deze zaken "nog lopen" en tijd nodig hebben.
Het hoeft niet te betekenen dat door de Derksen-zaak andere zedendelicten vertraging oplopen.
Het gaat om misbruik van een wilsonbekwaam persoon.
Dat is hoe dan ook ernstig genoeg om strafrechtelijk te onderzoeken.
Het zou mij ook verbazen dat er over een week al uitspraak over is. Eerst moeten de feiten zsm vastgelegd worden. Daarna zal het onderdeel zijn van de stapel zedenzaken die lopende zijn.
En op de zaak Derksen zitten inmiddels dertig zedenrechercheurs?quote:Op maandag 2 mei 2022 09:22 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat veel op de plank blijft liggen ivm capaciteitsproblemen. Ook zedendelicten. Zo ken ik een vrouw die na de Voice rel aangifte heeft gedaan van een verkrachting die 10 jaar geleden heeft plaatsgevonden toen zij onder de 10 jaar oud was. Dader is wel verhoord maar loopt nog steeds vrij rond. Zal uiteindelijk vast opgepakt worden maar we kennen ook allemaal de ontmoedingingsverhalen van aangerande en verkrachtte vrouwen.
https://www.nporadio1.nl/(...)4c/nieuwsuur-verhaal
Elke rechercheur die er mee bezig is is er 1 die geen zedenzaak kan oppakken waar wel een veroordeling uit kan rollen.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
En op de zaak Derksen zitten inmiddels dertig zedenrechercheurs?
OK, nou dan loopt de zaak dus nog. Het is nu zaak dat de dader "Johan Derksen" ook wordt verhoord.quote:Dader is wel verhoord maar loopt nog steeds vrij rond.
https://www.nporadio1.nl/(...)4c/nieuwsuur-verhaal
Johan Derksen kan nooit meer veroordeeld worden aangezien het verjaard is. Dat is het grote verschil.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
OK, nou dan loopt de zaak dus nog. Het is nu zaak dat de dader "Johan Derksen" ook wordt verhoord.
De dader "Johan Derksen" loopt ook nog steeds vrij rond.
Waarom zou die "dader" die jij noemt eerder berecht moeten worden dan de dader "Johan Derksen".
Zodra de dader "Johan Derksen" is verhoord, kan het best zijn dat de dader "Johan Derksen" ook nog steeds vrij rond mag blijven lopen dus. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Vooralsnog is er alleen wat geroepen in de pers. De zaak die jij aanhaalt heeft al aantoonbaar meer aandacht van de politie gekregen dan de uitspraken van Derksen.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:40 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Elke rechercheur die er mee bezig is is er 1 die geen zedenzaak kan oppakken waar wel een veroordeling uit kan rollen.
Waarschijnlijk is het een zaak voor Justitie om te bepalen of de zaak idd verjaard is.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:43 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Johan Derksen kan nooit meer veroordeeld worden aangezien het verjaard is. Dat is het grote verschil.
Ik cancel ze niet. 6,5/10quote:Op maandag 2 mei 2022 10:39 schreef superniger het volgende:
Een discussie tussen Draak31 en Ootjekatootje.
FLOPSHOW.
Volgens mij heeft Johan zélf toch al besloten te stoppen.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:48 schreef Stikkelbaars het volgende:
Het echte probleem is natuurlijk dat Derksen en VI al gecanceld zijn voordat er überhaupt onderzoek naar is gedaan of het wel allemaal klopt. In zo'n land leven we nu: schuldig totdat het tegendeel bewezen is. Trial by media.
De jankmuilen hier en op asocial media gaan er ook al vanuit dat Derksen een smerige verkrachter is, terwijl hij net zo goed een perverse fantast zou kunnen zijn. Dat laatste wordt trouwens door diverse mensen dichtbij hem bevestigd.
Nog nooit 1 iemand heeft dat ooit gezegdquote:Op maandag 2 mei 2022 10:48 schreef Stikkelbaars het volgende:, terwijl hij net zo goed een perverse fantast zou kunnen zijn. Dat laatste wordt trouwens door diverse mensen dichtbij hem bevestigd.
En als het dan een perverse fantast is, dan kun je je afvragen waarom hij denkt dat het wel grappig is om daar over op te scheppen.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:48 schreef Stikkelbaars het volgende:
Het echte probleem is natuurlijk dat Derksen en VI al gecanceld zijn voordat er überhaupt onderzoek naar is gedaan of het wel allemaal klopt. In zo'n land leven we nu: schuldig totdat het tegendeel bewezen is. Trial by media.
De jankmuilen hier en op asocial media gaan er ook al vanuit dat Derksen een smerige verkrachter is, terwijl hij net zo goed een perverse fantast zou kunnen zijn. Dat laatste wordt trouwens door diverse mensen dichtbij hem bevestigd.
Meer nog waarom hij denkt dat een verhaal verzinnen om het vermeende drogeren en verkrachten door kleine Johnny, zoals ie hier liefkozend werd genoemd, goed te praten.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
En als het dan een perverse fantast is, dan kun je je afvragen waarom hij denkt dat het wel grappig is om daar over op te scheppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |