abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204593535
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik vind daar bang voor zijn geen optie. Als je nu je daar door laat chanteren, wat maakt dan dat je dat niet meer doet bij Warschau of Oost-Duitsland? Dat kan gewoon niet.
Nouja, dat vind ik dus ook. Hoe verder van je eigen landsgrens je zegt... en nu ist klaar. Hoe beter. Maar daar denken anderen hier toch anders over geloof ik. Die laten liever over zich heen lopen totdat het probleem voor hun voordeur staat.

En roepen dan "ho! Wacht ff! We waren toch neutraal in de eerste wereldoorlog!" :')
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 23:00:58 #102
236264 crew  capricia
pi_204593553
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik vind daar bang voor zijn geen optie. Als je nu je daar door laat chanteren, wat maakt dan dat je dat niet meer doet bij Warschau of Oost-Duitsland? Dat kan gewoon niet.
Als je dat niet als bedreiging ziet, nucleaire wapens, dan vraag ik me af waarom bv de VS niet officieel mee vecht met troepen op de grond.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_204593554
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Over een maand of 2 operationeel, worden snel vernietigd mochten de locaties per ongeluk opspelen moeten ter plekke geïnstrueerd en getest worden.
Tegen die tijd liggen er al 3 grote steden tegen de vlakte.
Op die manier kun je geen enkel wapen inzetten. Want wapens vergen altijd kennis om te bedienen en wapens kunnen altijd uitgeschakeld worden.

Maar goed, je toont niet eens aan dat ze niet werken.
pi_204593579
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Er is een tijd geweest dat ze wapens doodleuk doorverkochten.
Zou er niet aan moeten denken dat dat met het restant straks gaat gebeuren.
quote:
If everyone in the world had at least ten percent of the courage that we Ukrainians have, there would be no danger to international law at all. There would be no danger to the freedom of the nations. We will spread our courage. We will start a special global campaign. We will teach the world to be not just a little bit, but full of courage. Like us, like Ukrainians.
Na dit soort melagomane uitspraken van Zelensky is je angst op zijn minst 10% gegrond

https://www.president.gov(...)ti-nashu-smili-74165
Vakman pur sang
pi_204593589
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:51 schreef capricia het volgende:
Ben wel blij dat Oekraïne aan onze kant staat.
En hebben inmiddels bizar veel wapens.
Ik ben blij dat China geen oorlogszuchtig land is want dit is de uitgelezen kans om ons allemaal in te nemen
pi_204593601
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Als je dat niet als bedreiging ziet, nucleaire wapens, dan vraag ik me af waarom bv de VS niet officieel mee vecht met troepen op de grond.
Omdat je ergens niet door laten chanteren iets anders is dan domme dingen doen.
zie email 27 oktober
pi_204593614
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat lijkt mij obvious. Dat is niet bepaald iets waar het Amerikaanse volk om zit te springen. En technisch gezien kan iedereen roepen "niet mijn oorlog". Dat er wat gesponsored wordt doet daar verder weinig aan af. En dat de Russen het bloed irritant vinden en daardoor behoorlijk hard hun doelen niet halen. Is mooi meegenomen.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 23:04:25 #108
236264 crew  capricia
pi_204593631
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:02 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Ik ben blij dat China geen oorlogszuchtig land is want dit is de uitgelezen kans om ons allemaal in te nemen
China valt in de buitencategorie qua problemen. Oekraïne is daar pinda's bij.
- Goethe, “Faust”
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:05:03 #109
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204593641
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
[..]
Na dit soort melagomane uitspraken van Zelensky is je angst op zijn minst 10% gegrond

https://www.president.gov(...)ti-nashu-smili-74165
Gaf het kreng zich maar over hè? Veel beter voor iedereen toch?
pi_204593668
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:05 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Gaf het kreng zich maar over hè? Veel beter voor iedereen toch?
Het punt is het zijn beide boevenstaten, verlies dat niet uit het oog.
Oranje boven. :P

Bovendien heeft hij niets over te geven, wel een stukkie land maar dan had UKR maar wat liever voor de inwoners moeten zijn.
Vakman pur sang
pi_204593671
Ik snap niet zo goed waarom die angst er is voor de nucleaire wapens. Het is leuk dat Rusland veel schreeuwt maar dat is ze nog niet gebruiken. Daarnaast hebben ze nog steeds goede banden met China en redelijke banden met Pakistan en India. Dat zijn alle 3 kernmachten die op gespannen voet met elkaar leven en die zitten echt niet te wachten dat de inzet van Nucleaire wapens wat makkelijker overgedaan wordt. Dan is Rusland die banden met die landen echt wel ineens kwijt en staan ze echt bijna helemaal alleen voor in de wereld.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 23:08:06 #112
236264 crew  capricia
pi_204593688
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Omdat je ergens niet door laten chanteren iets anders is dan domme dingen doen.
Ze hebben boots on the ground voor minder gehad.
Idem voor de UK.

Ik geloof echt dat ze met deze extreme hoeveelheid wapenleveranties al de max opzoeken met wat Rusland gaat tolereren (in hun optiek, de VS/UK etc). Boots on the ground gaat te ver. Dan is er WW3.
Denk dat dat de inschatting is.

Thin line.
- Goethe, “Faust”
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:10:53 #113
403588 mcmlxiv
pi_204593730
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het punt is het zijn beide boevenstaten, verlies dat niet uit het oog.
Oranje boven. :P
Ongetwijfeld. Daar mogen de Oekraïners na de oorlog fijn aan gaan werken.

De Oranjes, das door de geschiedenis heen pas een smerige boevenbende. Moordenaars van de mensen die dit land echt vooruit hebben geholpen.
pi_204593753
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:10 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. Daar mogen de Oekraïners na de oorlog fijn aan gaan werken.

De Oranjes, das door de geschiedenis heen pas een smerige boevenbende. Moordenaars van de mensen die dit land echt vooruit hebben geholpen.
Landsverraad! Eruit schavuit!
Had jij maar 10% moed van de Oekraïners, dan was je wel voor je land opgekomen.
Vakman pur sang
pi_204593861
Wat zijn jullie eng aan het lullen brrr.
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:24:06 #116
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_204593885
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:06 schreef ipa84 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom die angst er is voor de nucleaire wapens. Het is leuk dat Rusland veel schreeuwt maar dat is ze nog niet gebruiken. Daarnaast hebben ze nog steeds goede banden met China en redelijke banden met Pakistan en India. Dat zijn alle 3 kernmachten die op gespannen voet met elkaar leven en die zitten echt niet te wachten dat de inzet van Nucleaire wapens wat makkelijker overgedaan wordt. Dan is Rusland die banden met die landen echt wel ineens kwijt en staan ze echt bijna helemaal alleen voor in de wereld.
Ik hoop het. En dat ik niet volgende week hoef te zeggen 'This didn't age well'... Ik verwacht namelijk wel dat ze er een gaan gooien. Een 'kleintje' dan, om te laten zien dat ze het menen.

De NAVO heeft sowieso al besloten Rusland tot de grond toe af te breken
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_204593914
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Kortom Oekraïne had zich gewoon over moeten geven, dat is de conclusie van jouw mening. Want echt meer doen is onhaalbaar, dus hadden we niets moeten doen, wat Oekraïne kansloos had gelaten.

Rusland gaat dus bij verlies met kernwapens gooien. Best een mogelijkheid, maar volgens veel deskundigen ook behoorlijk onwaarschijnlijk. Nogmaals een oproep dat Oekraïne zich maar gewoon moet overgeven dus.

Tja, best jammer dat die Oekraïners best taai zijn hè?
Voor te tienduizendste keer, dat zegt hij helemaal niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 23:27:33 #118
236264 crew  capricia
pi_204593917
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:06 schreef ipa84 het volgende:
Gezien het feit dat er officieel geen grondtroepen uit andere (westerse) landen meevechten, denk ik dat ingeschat wordt dat die dreiging reëel is.
Er zijn westerse grondtroepen voor minder ingevlogen in andere landen, die geen kernwapens bezaten.
- Goethe, “Faust”
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 23:27:59 #119
236264 crew  capricia
pi_204593922
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:21 schreef quirina het volgende:
Wat zijn jullie eng aan het lullen brrr.
Tell me..
- Goethe, “Faust”
pi_204593927
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik hoop het. En dat ik niet volgende week hoef te zeggen 'This didn't age well'... Ik verwacht namelijk wel dat ze er een gaan gooien. Een 'kleintje' dan, om te laten zien dat ze het menen.

De NAVO heeft sowieso al besloten Rusland tot de grond toe af te breken
Laat hem lekker een kernwapen gooien. Niets op uit doen, behalve een persbericht dat een daadwerkelijke inzet wordt beschouwd als een existentiële dreiging voor het navo verdragsgebied.
zie email 27 oktober
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:29:03 #121
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_204593936
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Ze hebben boots on the ground voor minder gehad.
Idem voor de UK.

Ik geloof echt dat ze met deze extreme hoeveelheid wapenleveranties al de max opzoeken met wat Rusland gaat tolereren (in hun optiek, de VS/UK etc). Boots on the ground gaat te ver. Dan is er WW3.
Denk dat dat de inschatting is.

Thin line.
Rusland kon in WWII oprukken door het 'lend / lease' contract met de VS. Dat hebben ze nu aan Oekraïne gegeven... Wat valt er nog te tolereren? Dat maakt Oekraïne in een klap machtiger dan Rusland
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 23:30:31 #122
236264 crew  capricia
pi_204593948
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Laat hem lekker een kernwapen gooien. Niets op uit doen, behalve een persbericht dat een daadwerkelijke inzet wordt beschouwd als een existentiële dreiging voor het navo verdragsgebied.
En dan?
- Goethe, “Faust”
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 23:31:55 #123
236264 crew  capricia
pi_204593964
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Rusland kon in WWII oprukken door het 'lend / lease' contract met de VS. Dat hebben ze nu aan Oekraïne gegeven... Wat valt er nog te tolereren? Dat maakt Oekraïne in een klap machtiger dan Rusland
Ik denk dat het terug veroveren van al die door Rusland bezette Oekraïnse gebieden echt niet zo makkelijk gaat.

De vraag is een beetje: wat is je doel? :)
- Goethe, “Faust”
pi_204593969
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan?
Terugschieten. Eerst eentje op Russische stellingen in Oekraïne.

Je kunt dat niet over je kant laten gaan.
zie email 27 oktober
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:32:29 #125
403588 mcmlxiv
pi_204593972
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Voor te tienduizendste keer, dat zegt hij helemaal niet.
Hij zegt een deeltje geleden dat Oekraïne gewoon het hele oosten af moet staan en dan misschien wat overblijft in het westen misschien wel bij de NATO mag. Als dat geen overgave is weet ik het ook niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')