Ze kunnen ook weinig vertellen lijkt me. Of bedoel je te zeggen dat ze meer hebben gezien? Want dat betwijfel ik, die zaten ook gewoon op hun hotelkamer online te refreshen en livestreamen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:08 schreef blackswangreen het volgende:
Het lijkt wel alsof de Wiwi's in ruil voor exclusieve access net zulk wollig commentaar moeten geven als het Eurovision-account zelf... hier kun je toch helemaal niks mee. We gaan het wel zien.
Jullie zijn daar?quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:19 schreef Greys het volgende:
Je ziet wel héél weinig zo van de staging zeg in die tiktok. Echt alleen die paar lampjes aan het eind.
Nou ja gelukkig gaan Cee en ik jullie woensdag via live stream ALLES vertellen wat we zien tijdens de 2e repetitie als we wel mogen kijken!
Ik wist niet dat het al 30 mei was. Gaat wel lekker daar.quote:
Niet daar, maar wel online, dus we kunnen meekijken. Lekker vanaf thuis. Helemaal naar Turijn afreizen zat er dit jaar niet in en eerlijk gezegd, met al die beperkingen die de afgelopen weken om de oren vlogen, vind ik dat nu best even prima.quote:
Is het daar nog zo erg?quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet daar, maar wel online, dus we kunnen meekijken. Lekker vanaf thuis. Helemaal naar Turijn afreizen zat er dit jaar niet in en eerlijk gezegd, met al die beperkingen die de afgelopen weken om de oren vlogen, vind ik dat nu best even prima.
Het lijkt nog strikter dan Rotterdam.quote:
Ik vind dit een dikke primaquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:54 schreef Em31 het volgende:
Ze klinkt trouwens fantastisch
Voor het gemak:
[ twitter ]
Avrotros dacht, we doen het zelf wel
Ze zullen dat vast wel mogen. Voorgaande jaren publiceerde ze zelf ook altijd al beelden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef aarontje112 het volgende:
Heerlijk dat AVROTROS gewoon schijt heeft aan heel die TikTok samenwerking
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:15 schreef blackswangreen het volgende:
Het klinkt zeker goed. Het is trouwens gewoon de normale toonsoort. Die tiktok-opname is versneld afgespeeld.
En er staan backings op band in het refrein.
Hier kijkt ze omhoog:quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:10 schreef Funhouse het volgende:
Zo te zien zitten er lampen in dat podiumpje waar ze op staat
[ afbeelding ]
Da laatste is een hele goede zet geweest. Klinkt gelijk voller.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:15 schreef blackswangreen het volgende:
Het klinkt zeker goed. Het is trouwens gewoon de normale toonsoort. Die tiktok-opname is versneld afgespeeld.
En er staan backings op band in het refrein.
Had ik ookquote:
Ja ze heeft echt toppers voor cameravoering en licht!quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Had ik ook![]()
![]()
Omdat ik zo’n vertrouwen ook in het team rond haar heb dat ik gewoon geloof dat het er op beeld ook fantastisch uit gaat zien.
Anders eet ik m’n schoen op
Das ook zo. Toch leuk dat jullie mogen meekijken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet daar, maar wel online, dus we kunnen meekijken. Lekker vanaf thuis. Helemaal naar Turijn afreizen zat er dit jaar niet in en eerlijk gezegd, met al die beperkingen die de afgelopen weken om de oren vlogen, vind ik dat nu best even prima.
quote:Citi Zēni heeft in #ConexiónTorino30A tot @eurospaincom bevestigd dat de organisatie de delegaties twee dagen geleden heeft laten weten dat de 'zon' zich niet zou kunnen bewegen. Ze hebben ook opgemerkt dat het niet zal worden opgelost omdat ze zelfs de motor hebben verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |