Dat viel me bij de andere Tiktoks ook al op bij Kalush enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:03 schreef Meridiaan het volgende:
Dat is uiteindelijk het mooiste, dat zij er blij mee is.
In de tiktok lijkt haar mond niet synchroon te lopen met het geluid tijdens het zingen
Volgens mij komt er onder meer content achter de schermen tijdens de liveshows. Dat lijkt me persoonlijk niet echt lekker kijken, met twee schermen naast elkaar overigens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:06 schreef Em31 het volgende:
Ik vind die TokToks tot nu toe niet echt een verbetering. En wat ik Wiwi William ergens hoorde zeggen, de EBU zou meer zelf laten zien dan ooit etc. etc. maar tot nu toe duurt alles vooral langer dan ooit.
Lijkt op Zwitserland?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:16 schreef Dave het volgende:
Lijkt op staging van Zwitserland, maar de windmachine shot is beautiful
Avrotros instagramquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:17 schreef Greys het volgende:
Weet iemand waar deze vandaan komt toevallig? Ik zie hem bij een fan op Twitter maar zonder bron. Prachtige foto.
[ twitter ]
Hier: https://www.instagram.com/p/Cc-3VztMVJM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:17 schreef Greys het volgende:
Weet iemand waar deze vandaan komt toevallig? Ik zie hem bij een fan op Twitter maar zonder bron. Prachtige foto.
[ twitter ]
Zwitserland dit jaar denk ik, maakt aan de beelden te zien ook weinig gebruik van veel meer extra. Alleen lichten en zo.quote:
Ik moest lachen om TokToksquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:06 schreef Em31 het volgende:
Ik vind die TokToks tot nu toe niet echt een verbetering. En wat ik Wiwi William ergens hoorde zeggen, de EBU zou meer zelf laten zien dan ooit etc. etc. maar tot nu toe duurt alles vooral langer dan ooit.
Wiwi’s zuster heeft het over een butterfly bij haar beschouwing. Had je die al gehoord @Greys?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:20 schreef Greys het volgende:
Dank jullie!
Ik zag hem niet in de officiële gallery en zag even door de bomen het bos niet meer wat ook alweer waar stond.
Eigenlijk vond ik de foto's van Zwitserland nogal saai dus ik heb liever niet dat ze het daarmee vergelijken. 😅quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zwitserland dit jaar denk ik, maakt aan de beelden te zien ook weinig gebruik van veel meer extra. Alleen lichten en zo.
Nee. Ik ga nu luisteren! Want het zal toch niet? Of bedoelde ze die in de clip?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:24 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wiwi’s zuster heeft het over een butterfly bij haar beschouwing. Had je die al gehoord @:Greys?
Ik word altijd wel blij als Gerda's het niks vinden want dat is vaak een teken dat we op de juiste weg zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:34 schreef Gerard-Joling het volgende:
Heerlijk om al die zure reacties van al die Gerda's op Facebook te lezen. Te somber, wordt niks blablabla.
Met name bij die William heb ik dat idee wel. Of ze hebben gewoon een bron die in de zaal is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:31 schreef Greys het volgende:
Oh nee Suzanne heeft het erover dat het vóelt alsof ze als een vlinder uit een cocon komt oid.
Al klinkt het stiekem ook wel alsof zij meer gezien hebben dan wij. Met 'de beam shooting up' enzo. Of bedoelt ze daarmee gewoon die ene lichtstraal in de tiktok. Ja dat zal wel.
Met donker haar en krullen slag? Wouter van Ransbeek.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:37 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wie is die waanzinnig knappe man die s10 begeleid? Ik vind hem me een partij lekker damn.
Ik denk dat laatste eigenlijk. Dat ze vanuit delegaties en mensen achter de schermen informatie doorgespeeld krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met name bij die William heb ik dat idee wel. Of ze hebben gewoon een bron die in de zaal is.
Schijnt weer eens fake te zijn als ik de comments eronder lees. Word er allemaal zo MOE van en we zijn nog maar 1 dag onderwegquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het kan echt niet meer gemaakt worden?
Nee dat met die coconquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:48 schreef Em31 het volgende:
Het klinkt inderdaad alsof de Wiwi’s wel iets meer hebben gezien, vooral dat wat Suzanne zegt kun je nergens echt zien tot nu toe.
Ja ik dacht wel, of ze hebben meer gezien, of ze kunnen er gewoon heel goed een mooi verhaal van makenquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat met die cocon
Ik haal dat absoluut niet uit die 10 seconden beeld. En ze blijft maar benadrukken dat het 'slechts een paar beelden' waren maar volgens mij verraadt ze zich af en toe nogal.
Hoewel, met de belly kon ze ook van alles zelf invullen over de oorsprong van leven enzo dus wie weet haalde ze dat met de cocon ook wel uit haar gevoel.
Ze kunnen ook weinig vertellen lijkt me. Of bedoel je te zeggen dat ze meer hebben gezien? Want dat betwijfel ik, die zaten ook gewoon op hun hotelkamer online te refreshen en livestreamen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:08 schreef blackswangreen het volgende:
Het lijkt wel alsof de Wiwi's in ruil voor exclusieve access net zulk wollig commentaar moeten geven als het Eurovision-account zelf... hier kun je toch helemaal niks mee. We gaan het wel zien.
Jullie zijn daar?quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:19 schreef Greys het volgende:
Je ziet wel héél weinig zo van de staging zeg in die tiktok. Echt alleen die paar lampjes aan het eind.
Nou ja gelukkig gaan Cee en ik jullie woensdag via live stream ALLES vertellen wat we zien tijdens de 2e repetitie als we wel mogen kijken!
Ik wist niet dat het al 30 mei was. Gaat wel lekker daar.quote:
Niet daar, maar wel online, dus we kunnen meekijken. Lekker vanaf thuis. Helemaal naar Turijn afreizen zat er dit jaar niet in en eerlijk gezegd, met al die beperkingen die de afgelopen weken om de oren vlogen, vind ik dat nu best even prima.quote:
Is het daar nog zo erg?quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet daar, maar wel online, dus we kunnen meekijken. Lekker vanaf thuis. Helemaal naar Turijn afreizen zat er dit jaar niet in en eerlijk gezegd, met al die beperkingen die de afgelopen weken om de oren vlogen, vind ik dat nu best even prima.
Het lijkt nog strikter dan Rotterdam.quote:
Ik vind dit een dikke primaquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:54 schreef Em31 het volgende:
Ze klinkt trouwens fantastisch
Voor het gemak:
[ twitter ]
Avrotros dacht, we doen het zelf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |