Ik ben geen techneut, maar de eerste berichten suggereerden dat er iets mis was met het motorblok onder het podium. Het kan zijn dat ze daar niet zomaar bijkunnen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze in ieder geval een poging gaan wagen om het werkend te krijgen.
Tenzij ze dit al wisten en ze er al wekenlang mee aan het kloten zijn en daar begint het nu met alle berichten wel een beetje op te lijken.
Echt weer zo'n Cornaldterm en -tweet hèquote:
Wordt al gereageerd dat het fake is, maar toch. Het zal je maar gebeuren.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:00 schreef molloot200 het volgende:
Al die geruchten overal, word je helemaal gek van
[ twitter ]
Even een nieuwe staging bedenken in een dag, ja joh, doen we ff.
We zetten ze 5 stations lager in de verwachte uitslag.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:01 schreef molloot200 het volgende:
Eurovision blog
[..]
Geen trein op het podium helaas
Van Enschede naar Valkenburg! Tududududu.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:52 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Zou het stiekem best wel leuk vinden als wij weer eens een echt feestliedje sturen.Een soort van Chișinău – București maar dan op zijn Nederlands.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:04 schreef molloot200 het volgende:
Mocht het echt zo blijven weet ik wel dat ik dit officieel de lelijkste stage ga vinden die ik in jaren heb gezienZiet er toch niet uit man
Daar zou geen brandweer mee akkoord gaan bij het geven van een brandveilig vergunning.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben geen techneut, maar de eerste berichten suggereerden dat er iets mis was met het motorblok onder het podium. Het kan zijn dat ze daar niet zomaar bijkunnen.
Gok dat het een wraakactie is van Florian Wieder.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:04 schreef molloot200 het volgende:
Mocht het echt zo blijven weet ik wel dat ik dit officieel de lelijkste stage ga vinden die ik in jaren heb gezienZiet er toch niet uit man
Snap best dat ze er niks aan kunnen doen. (Of toch wel en van te voren zorgen dat alles werkt misschien?)
quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Van Enschede naar Valkenburg! Tududududu.
Tenzij het nooit echt heeft gewerkt en dit geen verassing voor de organisatie is (wat zou kunnen in Italië).quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:05 schreef aarontje112 het volgende:
Maar dan zet je toch alles op alles om het te reageren? Ze hebben de hele avond en de nacht de tijd. Succes ermee
Het waren ooit wel LED-schermenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tenzij het nooit echt heeft gewerkt en dit geen verassing voor de organisatie is (wat zou kunnen in Italië).
Haha je hoeft niet steeds alles af te schuiven op stereotyperingen. Als dit al weken bekend was, wisten delegaties er ook wel van hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tenzij het nooit echt heeft gewerkt en dit geen verassing voor de organisatie is (wat zou kunnen in Italië).
Die was al even vertrokken:quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:01 schreef molloot200 het volgende:
Eurovision blog
[..]
Geen trein op het podium helaas
Durf ik te betwijfelen maar dan moet ik weer mijn kennis van Italië en Italianen gebruiken en dat is klaarblijkelijk enkel een stereotypering.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:08 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha je hoeft niet steeds alles af te schuiven op stereotyperingen. Als dit al weken bekend was, wisten delegaties er ook wel van hoor.
Tja, beetje hetzelfde als dat alle Fransen arrogant zijn, alle Nederlanders onbeschoft en direct etc etc. En daarnaast: een aanzienlijk deel bestaat uit Nederlandersquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Durf ik te betwijfelen maar dan moet ik weer mijn kennis van Italië en Italianen gebruiken en dat is klaarblijkelijk enkel een stereotypering.
Had niet 1 kant led schermen en 1 kant de lampen die we nu zien? Misschien is het scherm nu zo gedraaid dat de lampen zichtbaar zijn, en kan het niet meer terugdraaien.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het waren ooit wel LED-schermenen van de week was er ook nog een filmpje dat alles gewoon draaide
[ afbeelding ]
Klopt, alleen het kleinste deel in het midden van de zon staat nog met de LED kant naar vorenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Had niet 1 kant led schermen en 1 kant de lampen die we nu zien? Misschien is het scherm nu zo gedraaid dat de lampen zichtbaar zijn, en kan het niet meer terugdraaien.
Ja volgens mij zijn er eigenlijk twee problemen. Dat wat jij zegt en dat ze niet meer kunnen los kunnen draaien. Je zou zeggen, los dan in ieder geval het eerste op, maar misschien kan dat dan ook niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Had niet 1 kant led schermen en 1 kant de lampen die we nu zien? Misschien is het scherm nu zo gedraaid dat de lampen zichtbaar zijn, en kan het niet meer terugdraaien.
In de NF had alleen de leadzanger een zonnebril, die hebben ze goed verwisseldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |