quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Van Enschede naar Valkenburg! Tududududu.
Tenzij het nooit echt heeft gewerkt en dit geen verassing voor de organisatie is (wat zou kunnen in Italië).quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:05 schreef aarontje112 het volgende:
Maar dan zet je toch alles op alles om het te reageren? Ze hebben de hele avond en de nacht de tijd. Succes ermee
Het waren ooit wel LED-schermenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tenzij het nooit echt heeft gewerkt en dit geen verassing voor de organisatie is (wat zou kunnen in Italië).
Haha je hoeft niet steeds alles af te schuiven op stereotyperingen. Als dit al weken bekend was, wisten delegaties er ook wel van hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tenzij het nooit echt heeft gewerkt en dit geen verassing voor de organisatie is (wat zou kunnen in Italië).
Die was al even vertrokken:quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:01 schreef molloot200 het volgende:
Eurovision blog
[..]
Geen trein op het podium helaas
Durf ik te betwijfelen maar dan moet ik weer mijn kennis van Italië en Italianen gebruiken en dat is klaarblijkelijk enkel een stereotypering.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:08 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Haha je hoeft niet steeds alles af te schuiven op stereotyperingen. Als dit al weken bekend was, wisten delegaties er ook wel van hoor.
Tja, beetje hetzelfde als dat alle Fransen arrogant zijn, alle Nederlanders onbeschoft en direct etc etc. En daarnaast: een aanzienlijk deel bestaat uit Nederlandersquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Durf ik te betwijfelen maar dan moet ik weer mijn kennis van Italië en Italianen gebruiken en dat is klaarblijkelijk enkel een stereotypering.
Had niet 1 kant led schermen en 1 kant de lampen die we nu zien? Misschien is het scherm nu zo gedraaid dat de lampen zichtbaar zijn, en kan het niet meer terugdraaien.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het waren ooit wel LED-schermenen van de week was er ook nog een filmpje dat alles gewoon draaide
[ afbeelding ]
Klopt, alleen het kleinste deel in het midden van de zon staat nog met de LED kant naar vorenquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Had niet 1 kant led schermen en 1 kant de lampen die we nu zien? Misschien is het scherm nu zo gedraaid dat de lampen zichtbaar zijn, en kan het niet meer terugdraaien.
Ja volgens mij zijn er eigenlijk twee problemen. Dat wat jij zegt en dat ze niet meer kunnen los kunnen draaien. Je zou zeggen, los dan in ieder geval het eerste op, maar misschien kan dat dan ook niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Had niet 1 kant led schermen en 1 kant de lampen die we nu zien? Misschien is het scherm nu zo gedraaid dat de lampen zichtbaar zijn, en kan het niet meer terugdraaien.
In de NF had alleen de leadzanger een zonnebril, die hebben ze goed verwisseldquote:
Tja. 't ziet er uit.quote:
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:20 schreef Mandy040986 het volgende:
OGAE Greece zegt dit over Nederland: (ff door google translate gehaald)
Na de 2e pauze van de dag was het de beurt aan de organisator van vorig jaar, Nederland. S10 is klaar om te beginnen met de eerste repetitie van het lied van De diepte, een ballad die geheel in het Nederlands zal worden uitgevoerd.
S10 is absoluut een van de liefste en luidste stemmen van dit jaar. Zij draagt een zwarte broek met een zwarte jas, wat nogal onthullend is! Er is ook een lange zwarte staart op de achterkant van de jas. Op het podium hebben we het gebruik van rook en verlichting die een dramatisch gevoel geeft. Een heel sterk moment van de eerste halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |