SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is inmiddels bijna goedkoper dan het eten in de supermarktquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drie keer per week naar de Chinees
Mja, met goede wil en hard werken kom je een heel eind. Maar de economie en andere externe omstandigheden moeten ook een handje meehelpen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende: [..] Ik doel ook meer op het zelfvertrouwen en het geloof dat ik "vanzelf" weer uit de put kan klimmen/vechten.
De tijd moet ook meezitten inderdaad. Moet er nu niet aan denken om in m’n eentje een huis te kopen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, met goede wil en hard werken kom je een heel eind. Maar de economie en andere externe omstandigheden moeten ook een handje meehelpen.
Ik zoek wel een gaatje.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, met goede wil en hard werken kom je een heel eind. Maar de economie en andere externe omstandigheden moeten ook een handje meehelpen.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een gat in m'n hand. Ik heb amper nog een hand over.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga vandaag weer even geld achterlaten bij de bouwmarkt. Toedels
Mja, daar sta ik nu voor. Ik had een koophuis en dat heb ik verkocht omdat het niet beviel. Het even ‘tijdelijk’ huren is iets langer geworden omdat de huizenmarkt volledig explodeerdequote:Op zaterdag 30 april 2022 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De tijd moet ook meezitten inderdaad. Moet er nu niet aan denken om in m’n eentje een huis te kopen.
Mja het is een beetje dubbel natuurlijk, maar nu heb ik maar de helft betaald voor wat ik anders nu voor mijn huis zou moeten betalen. Plus toen ik het kocht waren de banken en makelaars je aan het smeken om een huis te kopen en deden ze er alles aan om het huis te kunnen verkopen, ook korting en zulks.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo eentje ken ik ook. Die kon eerst elke maand 250 euro aftikken en alsnog amper de maandlasten ophoesten want ja, talenstudie hè.
Kijk ook even of ze alpacavoer hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga vandaag weer even geld achterlaten bij de bouwmarkt. Toedels
quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, daar sta ik nu voor. Ik had een koophuis en dat heb ik verkocht omdat het niet beviel. Het even ‘tijdelijk’ huren is iets langer geworden omdat de huizenmarkt volledig explodeerde
Ik heb echt mazzel gehad tien jaar geleden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De tijd moet ook meezitten inderdaad. Moet er nu niet aan denken om in m’n eentje een huis te kopen.
Idem, liever op vakantie dan nutteloze gadgetsquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geef geld liever uit aan leuke ervaringen dan aan spullen. Kleding, meubels, gadgets zeggen me allemaal geen drol
Ik kan ook wel leven met een onderbroek, broek, hip shirtje, rugtas, paspoort en een tandenborstel, bel ik wel bij mensen die nog centjes hebben aan voor onderdak, wat eten en wat karweitjes, gaat snel weer dan, desnoods ga ik villa's af in Marbella om de muren te verven, het zwembad schoon te maken of de honden uit te laten, of ik kook voor ze, drink samen wat wijn met ze en ga er met de vrouw des huizes vandoor, opgelostquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geef geld liever uit aan leuke ervaringen dan aan spullen. Kleding, meubels, gadgets zeggen me allemaal geen drol
Hier hetzelfde. Volgens mij hebben we ongveeer tegelijk gekocht.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt mazzel gehad tien jaar geleden.
De herinneringen gaan een stuk langer meequote:Op zaterdag 30 april 2022 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Idem, liever op vakantie dan nutteloze gadgetsEn dan kijken mensen je raar aan als je zegt dat je naar de VS gaat want dat is zo duur. Ja dat is het misschien wel, maar ik koop niet elke maand allemaal nieuwe dingen die ja na een maand weer in de kast gooit en vervolgens nooit mee naar omkijkt.
Doe dat dan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan ook wel leven met een onderbroek, broek, hip shirtje, rugtas, paspoort en een tandenborstel, bel ik wel bij mensen die nog centjes hebben aan voor onderdak, wat eten en wat karweitjes, gaat snel weer dan, desnoods ga ik villa's af in Marbella om de muren te verven, het zwembad schoon te maken of de honden uit te laten, of ik kook voor ze, drink samen wat wijn met ze en ga er met de vrouw des huizes vandoor, opgelost
welke hand?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een gat in m'n hand. Ik heb amper nog een hand over.
Ik geef geld uit aan spullen waarmee ik leuke dingen doe. Telt dat ookquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Had ik ook, in de periode dat ik mijn huis kocht had de woningbouw zelfs gewoon een lijst gepubliceerd met de woningen die in de verkoop zouden gaan zodra de huurders er uit gingenquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt mazzel gehad tien jaar geleden.
huehue?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geef geld uit aan spullen waarmee ik leuke dingen doe. Telt dat ook
Ik ben in 2010 redelijk op de bonnefooi naar Hongarije vertrokken. Enorm uit mijn comfortzone, want ik hang erg aan zekerheid. Maar stiekem was dat wel een ontzettend toffe periode in mijn levenquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan ook wel leven met een onderbroek, broek, hip shirtje, rugtas, paspoort en een tandenborstel, bel ik wel bij mensen die nog centjes hebben aan voor onderdak, wat eten en wat karweitjes, gaat snel weer dan, desnoods ga ik villa's af in Marbella om de muren te verven, het zwembad schoon te maken of de honden uit te laten, of ik kook voor ze, drink samen wat wijn met ze en ga er met de vrouw des huizes vandoor, opgelost
2012. Toen je nog onder de vraagprijs kon bieden. Toen de makelaars jou belden als er iets nieuws op de markt kwam. En dan chagrijnig werden als je het toch niet zo mooi vondquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Volgens mij hebben we ongveeer tegelijk gekocht.
Nou vooruitquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk past echt leven en vrijheidquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben in 2010 redelijk op de bonnefooi naar Hongarije vertrokken. Enorm uit mijn comfortzone, want ik hang erg aan zekerheid. Maar stiekem was dat wel een ontzettend toffe periode in mijn leven
Je kind?quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kind is toch geen spul gekke Gerriequote:
quote:
Ik kwam volgens mij als 15e op de open Huizendag en kon in de week daarna het huis nog eens bezichtigen. 35k onder de vraagprijs bieden om mee te beginnenquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
2012. Toen je nog onder de vraagprijs kon bieden. Toen de makelaars jou belden als er iets nieuws op de markt kwam. En dan chagrijnig werden als je het toch niet zo mooi vond
Dat is waar. Maar als je ze kunt delen gaan ze nog langer mee.quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De herinneringen gaan een stuk langer mee
Ik was ook op de Open Huizendag en was in veel huizen de eerste en soms ook de enige die langs was gekomenquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam volgens mij als 15e op de open Huizendag en kon in de week daarna het huis nog eens bezichtigen. 35k onder de vraagprijs bieden om mee te beginnen
Ik kan me dit ook nog heugen, vraagprijs 320.000? Ok, laten we beginnen met een bod van 250.000 voor uw krakkemikkige bouwval meneertje, u mag blij zijn als u er ooit vanaf komt, vandaag beslissen en ik kan en zal u helpen, morgen neem ik de telefoon niet meer op.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam volgens mij als 15e op de open Huizendag en kon in de week daarna het huis nog eens bezichtigen. 35k onder de vraagprijs bieden om mee te beginnen
dat verschil met hoe ik een huis moest krijgenquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ook op de Open Huizendag en was in veel huizen de eerste en soms ook de enige die langs was gekomen
Gaat ie lekker, positivo?quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar als je ze kunt delen gaan ze nog langer mee.
De vakanties als single waren leuk, maar je kunt ze niet herleven met iemand anders.
waarom zou je andere nodig hebben om jouw vakanties te herbelevenquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vakanties als single waren leuk, maar je kunt ze niet herleven met iemand anders.
Zo heb ik ooit een huis bezichtigd waarvan de eigenaar beweerde dat de buren “heel rustige mensen zijn die je nooit hoort.”quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Deze mensen konden doorstromen naar een serviceflat dus ze wilden er wel graag vanaf.
Hebben wel lekker lopen liegen over van alles.
Het is niet alsof @liesje1979 en ik binnenkort een dia-avond hebben over dat weekje Mallorca of dat weekendje Litouwen hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou je zgn niks merken van de winkels hieronder, het was hier zooo rustig wonen!quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een huis bezichtigd waarvan de eigenaar beweerde dat de buren “heel rustige mensen zijn die je nooit hoort.” Juist op dat moment zette de buurman in de tuin zijn ghettoblaster aan op standje orkaankracht
Ja en als je een huis wel leuk vond kon je gerust 2 weken later nog een tweede bezoek plannen en daarna nog wekenlang de tijd nemen om te beslissen of je het wel echt wilde kopen. Tegenwoordig moet je haas een overbod van 20% zonder voorwaarden of bouwtechnische keuring doen voordat je ook maar mag bezichtigen. En heb je van die bezichtingsdagen waar je binnen een half uurtje het huis door moet rennen omdat de volgende alweer voor de deur staan te wachtenquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ook op de Open Huizendag en was in veel huizen de eerste en soms ook de enige die langs was gekomen
Voor een proefrit in een auto heb je meer tijd. Al zijn die ook niet meer aan te slepen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als je een huis wel leuk vond kon je gerust 2 weken later nog een tweede bezoek plannen en daarna nog wekenlang de tijd nemen om te beslissen of je het wel echt wilde kopen. Tegenwoordig moet je haas een overbod van 20% zonder voorwaarden of bouwtechnische keuring doen voordat je ook maar mag bezichtigen. En heb je van die bezichtingsdagen waar je binnen een half uurtje het huis door moet rennen omdat de volgende alweer voor de deur staan te wachten
Ik heb er ook vrij lang over gedaan om te beslissen. Vonden die makelaars ook niet leuk maar ja, het is geen kleine aankoop ofzo. Jammer voor ze.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als je een huis wel leuk vond kon je gerust 2 weken later nog een tweede bezoek plannen en daarna nog wekenlang de tijd nemen om te beslissen of je het wel echt wilde kopen. Tegenwoordig moet je haas een overbod van 20% zonder voorwaarden of bouwtechnische keuring doen voordat je ook maar mag bezichtigen. En heb je van die bezichtingsdagen waar je binnen een half uurtje het huis door moet rennen omdat de volgende alweer voor de deur staan te wachten
Snot?quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
okee, aardbeien uit de diepvries doen we niet meer.
Heb er toen ook vrij lang over gedaan, ben in januari gaan kijken en uiteindelijk pas eind juni de sleuteloverdracht, terwijl het een leegstaand huis was.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ook vrij lang over gedaan om te beslissen. Vonden die makelaars ook niet leuk maar ja, het is geen kleine aankoop ofzo. Jammer voor ze.
Die gooi ik in smoothies.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Die kun je eigenlijk alleen gebruiken in een smoothie of iets, zo los eten is het snotterige bendequote:Op zaterdag 30 april 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet goed?quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn volk welquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zou je zgn niks merken van de winkels hieronder, het was hier zooo rustig wonen!
Tussen zeven en twaalf reden de vrachtwagens af en aan met allemaal rekken die onder je raam heen en weer werden gesleurd. Genieten.
Later hoorde ik ook van de buren en omwonenden dag het wel zeurpieten waren en dat ze graag wilden verhuizen vanwege de herrie.
Heb nog gehannes met ze gehad over rouwkaarten die ik niet snel genoeg bij ze had langs gebracht. Heel vervelend volk, terwijl ze toen heel aardig overkwamen.
Ik had er nog volk in wonen dus moest sowieso even wachten. Ik was "flexibel" dus hadden ze mazzel mee. Gelukkig maar want ze hebben de datum twee keer opgeschoven dus in totaal een maand. En toen kwam ik enorm in de knel met een groot vertaalproject dus ik heb niet echt kunnen genieten van het verhuizen en had ook amper tijd om zelf iets te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er toen ook vrij lang over gedaan, ben in januari gaan kijken en uiteindelijk pas eind juni de sleuteloverdracht, terwijl het een leegstaand huis was.
Moest je ook haar computer fixen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb er wel eens 8 maanden over gedaan om een huis te verkopen, kreeg toen wel een klein beetje moordneigingen jegens de nog inwonende ex.
Zulks futiliteiten doe ik met alle liefde.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest je ook haar computer fixen?
Wandelen kan ook zonder zon idd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:26 schreef LTVDK het volgende:
Moet maar eens aan de wandel, op de zon wachten gaat hem ook niet worden vandaag
Lastig altijd met aardbeien. Of ze zijn te hard of net te zacht.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden inderdaad.
smoothie van makenquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we het daar op houden inderdaad.
Wat bewolkt, maar ook blauwe lucht. Geen zon nu.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier scheen die ook maar voor heel even helaas
Blauwe lucht is verstopt hier door de grijze wolken..quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat bewolkt, maar ook blauwe lucht. Geen zon nu.
ja ik had ze met de hand gesneden en dan wordt het zo'n draderig zootjequote:
Helaas.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blauwe lucht is verstopt hier door de grijze wolken..
vooral heel koud en het ergste is: nog heel lang heel koud.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat bewolkt, maar ook blauwe lucht. Geen zon nu.
Morgen Heerenveen - Cambuurquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:41 schreef Karzai het volgende:
verder geen grootse plannen vandaag, voetballen kijken vanmiddag
Wat doe je eraan? Het is gelukkig droog.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vooral heel koud en het ergste is: nog heel lang heel koud.
Dat is wel shit danquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een chocolademasker op maar hij ruikt een beetje naar poep.
Ik keek vroeger ook veel Engels voetbal. Tegenwoordig alleen nog AJAX.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:43 schreef Karzai het volgende:
ik ga straks newcastle - liverpool kijken,
ajax speelt ook vandaag tegen zwolle, ik hoop dat ze beter hun best gaan doen dan tegen NEC de vorige keer
ik heb meestal niets te doen zaterdagmiddag, kijk ik een wedstrijdje op ziggoquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik keek vroeger ook veel Engels voetbal. Tegenwoordig alleen nog AJAX.
Zwolle moet lukken, zou je denken.
das ook gewoon domquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nog een boete gekregen van ¤360 wegens ergens geflitst met telefoon in de hand
Zonde manquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nog een boete gekregen van ¤360 wegens ergens geflitst met telefoon in de hand
Zo dat is wel kut, maar waarom doe je dat dan ookquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Gevaarlijk wel. Ik doe het nooit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dat is wel kut, maar waarom doe je dat dan ook
Die had nog een keer of 100 hoger mogen zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo zo, da's een beste bom duiten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Je ziet het nog best wel veel, ook veel jeugd op de fiets met een telefoon in de handquote:
Heel veel idd. Hard aanpakken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je ziet het nog best wel veel, ook veel jeugd op de fiets met een telefoon in de hand
Mwa maar dan moet ze wel ergens staan om te controleren en dat gebeurd nietquote:
Inlijsten en aan de muur hangen, dit zijn tastbare bewijzen van vergeten mannelijkheid.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inlijsten en aan de muur hangen, dit zijn tastbare bewijzen van vergeten mannelijkheid.
Ja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inlijsten en aan de muur hangen, dit zijn tastbare bewijzen van vergeten mannelijkheid.
Staan camera's wel, die kunnen het registreren.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa maar dan moet ze wel ergens staan om te controleren en dat gebeurd niet
bouwmarkt vragen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek een stukje van dat bleekgele PVC-pijp. Mag geen geld kosten want het hoeft maar een paar cm te zijn. Stukje zaagafval is prima. Heeft iemand toevallig wat liggen?
Nja moet ik daar weer helemaal heenquote:
Ga je pijltjes schieten?quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zoek een stukje van dat bleekgele PVC-pijp. Mag geen geld kosten want het hoeft maar een paar cm te zijn. Stukje zaagafval is prima. Heeft iemand toevallig wat liggen?
Potverdoriequote:Op zaterdag 30 april 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
kajakken is verplaatst naar volgende week ivm weer
Nee een souvenirkabinetje aanleggen van al mijn stages en werkbezoeken bij de drinkwaterijquote:
Troost je, hier is het ook kutkajakweer.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:18 schreef bitterbal het volgende:
kajakken is verplaatst naar volgende week ivm weer
oh perfect weer nu hoor.zonnetje lekker warmquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Troost je, hier is het ook kutkajakweer.
Gewoon van die gele, hoe groot moet het zijn? Ik heb het wel liggen op het werk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een souvenirkabinetje aanleggen van al mijn stages en werkbezoeken bij de drinkwaterijBen in oktober een dagje mee geweest om aansluitingen te saneren en heb toen alleen een stukje nieuwe pijp meegenomen. Moet ook een stukje ouwe pijp bij. Uit het lab heb ik van de week wat flesjes meegenomen. Binnenkort op extern werkbezoek, misschien nog even een speldje of een sleutelhanger scoren of zo
Database erbij, datum, plaats, anekdotes ditdat.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een souvenirkabinetje aanleggen van al mijn stages en werkbezoeken bij de drinkwaterijBen in oktober een dagje mee geweest om aansluitingen te saneren en heb toen alleen een stukje nieuwe pijp meegenomen. Moet ook een stukje ouwe pijp bij. Uit het lab heb ik van de week wat flesjes meegenomen. Binnenkort op extern werkbezoek, misschien nog even een speldje of een sleutelhanger scoren of zo
Database erbij, datum, plaats, anekdotes ditdat.
3-4 cm is perfectquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon van die gele, hoe groot moet het zijn? Ik heb het wel liggen op het werk.
neequote:Op zaterdag 30 april 2022 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dit willen we ook niet[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Wat je niet wilt horen huehuequote:Op zaterdag 30 april 2022 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb hier een stukje boeing A380 liggen. Ook wel een collectors item eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is onderweg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in blijde verwachting
is er iets bijzonders aan Israëlisch briefgeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Lirot en Pruta en zo.quote:
Dat verder niemand ooit zietquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat meer ruimte voor het pronkhoekje te hebben.
Zoals elke andere vierkante centimeter in dit huisquote:
En ook alle beljetten die erin staan in je verzameling?quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Lirot en Pruta en zo.
Er is niet per se iets bijzonders aan maar het is een mooi dik hardcover boek met heel veel kleurtjes en plaatjes en ik had nog geen boek over Israëlisch papiergeld in de kast staan. Altijd leuk om eens wat op te kunnen zoeken. Plan is om de stelling van de zomer uit te breiden van 2 naar 3 tiers (IVAR met smalle planken) om de boeken kwijt te kunnen en wat meer ruimte voor het pronkhoekje te hebben.
ja die moeten er dan ook in ja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ook alle beljetten die erin staan in je verzameling?
Pijlen op de grond net als IKEA.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
verplichte langslooproute als je bij fles op bezoek komt..
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
En dan aan het einde een gift shop waar fles achter de kassa zitquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pijlen op de grond net als IKEA.
Zachtjes achtergrondmuziek aan ‘vluchten kan niet meer…’
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen betalen met vreemd papiergeldquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan aan het einde een gift shop waar fles achter de kassa zit
Met als achtergrondmuziek Boney M - Ma Baker "put your hands in the air and give me all your money"quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan aan het einde een gift shop waar fles achter de kassa zit
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen betalen met vreemd papiergeld
Ik bel man bijt hond meteen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen betalen met vreemd papiergeld
Iedere keer meer van hetzelfde gebruikte vakantietroepquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
win-win situatie, elke keer dat je langskomt is de collectie uitgebreid
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fles is al eens bij man bijt hond geweest he?
En waar moet ik dan wonen??quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je met met twee turbojoeksers en een muur om mensen tegenaan te zetten terug naar huis
NOU DAN ZIT JE ER WEL MOOI EVEN GOED NAAST MENEER DE VERVELENDE VERTELLER!! MET JE ZOUTELOZE STEMquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een souvenirmuur. Beetje zoals die stukjes Berlijnse muur die je kunt kopen
quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vooral heel koud en het ergste is: nog heel lang heel koud.
Ik wist niet dat Boeing ook een A380 had gemaakt?quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb hier een stukje boeing A380 liggen. Ook wel een collectors item eigenlijk
Gisteravond ook nog aantal uurtjes terras gedaan. Was best lekker.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Het is perfect weer voor allerlei buitenactiviteiten! Bijna geen regen de komende tijd, redelijk zonnig, temperaturen gaan richting de 20 graden.
Daarom collectors itemquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Boeing ook een A380 had gemaakt?
Ja nou doe maar dan. Ik blijf me wel even verkneuteren totdat het 28 graden of warmer wordtquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Het is perfect weer voor allerlei buitenactiviteiten! Bijna geen regen de komende tijd, redelijk zonnig, temperaturen gaan richting de 20 graden.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOU DAN ZIT JE ER WEL MOOI EVEN GOED NAAST MENEER DE VERVELENDE VERTELLER!! MET JE ZOUTELOZE STEM
Het was weer even een mooie gelegenheid voor een Ome Henk quotequote:Op zaterdag 30 april 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik vind het soms moeilijk om de onvoorspelbaarheid van jouw reacties te peilen.
Ga maar naar India dan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou doe maar dan. Ik blijf me wel even verkneuteren totdat het 28 graden of warmer wordt
Nee wacht dat is ook weer niet de bedoeling. Maar ik kan me echt wel heel veel lekkerder weer dan dit voorstellen in ieder gevalquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Boeing ook een A380 had gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooow, die klassieker ken ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was weer even een mooie gelegenheid voor een Ome Henk quote![]()
Ik had ook "Ehm, nee" kunnen zeggen
Ja, voor op een terras of op het balkon kan het wel een paar graadjes warmer, maar meestal ben ik aan het wandelen of fietsen als ik buiten ben en dan is het perfect zo.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wacht dat is ook weer niet de bedoeling. Maar ik kan me echt wel heel veel lekkerder weer dan dit voorstellen in ieder geval
Ik ben er niet eens gerust op dat het droog blijft hierquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, voor op een terras of op het balkon kan het wel een paar graadjes warmer, maar meestal ben ik aan het wandelen of fietsen als ik buiten ben en dan is het perfect zo.
nee, kleren en actionzooiquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat maakt het ook tot een collectorsitem.
Dat is wel leuk om te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, zo te zien is het niet meer toegepast in de A350.
Ik zag net ook een wat donkere lucht, maar zo te zien regent het nergens in het oosten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens gerust op dat het droog blijft hier
Weet je wat schattig is? Een konijntje of een kitten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Schattig toch? Al die met de ogen knipperende spinnetjes?
Luna is soms ook schattig.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je wat schattig is? Een konijntje of een kitten.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel leuk om te hebben.
Hmm, zo te zien is het niet meer toegepast in de A350.
Lekker worst knabbelen bij de Hemaquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat is al gebeurd. Rondje maken door de stad of zo
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je wat schattig is? Een konijntje of een kitten.
dat is het broertje van Eskimo Callboy?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
Omg ik ga echt naar Electric Callboy in maart.Ben zo blij nu.
Hahaquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is het broertje van Eskimo Callboy?
ja is goedquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je thuiskomt zetten we ze wel bij jou in de keuken.
Ja wij zitten niet zo in de callboys, sorryquote:
quote:
oh ja zie wel vaker dat katten dat willenquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]Ze heeft een paar dagen geleden bedacht dat ze alleen water wil drinken uit een stromende kraan. Nu gaat ze de hele tijd zeuren dat ik de kraan moet aanzetten.
Mijn hond heeft een tijdje alleen maar buiten water willen drinken in de tuin.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]Ze heeft een paar dagen geleden bedacht dat ze alleen water wil drinken uit een stromende kraan. Nu gaat ze de hele tijd zeuren dat ik de kraan moet aanzetten.
Terecht. Kraanwater is verser dan flessenwaterquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:32 schreef Recce het volgende:
Terecht.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, als ik opsta, heeft de kat een hele wensenlijst van dingen die moeten worden afgewerkt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja zie wel vaker dat katten dat willenveeleisende beestjes zijn het vaak wel ja
Katten willen vaak alleen maar óf heel vers water óf water dat al een maandje heeft staan rijpen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond heeft een tijdje alleen maar buiten water willen drinken in de tuin.
Met wat vis erin zekerquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Katten willen vaak alleen maar óf heel vers water óf water dat al een maandje heeft staan rijpen.
Kraanwater in een bakje is niet goed nu, ook als het net uit de kraan komt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terecht. Kraanwater is verser dan flessenwater
Als je het zo brengt ik ook niet..quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wij zitten niet zo in de callboys, sorry
En ook nog eens vele malen lekkerderquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terecht. Kraanwater is verser dan flessenwater
Ja er zijn uitzonderingen natuurlijk, hier gewoon lekker kalkrijk water uit de kleigrondquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Behalve in die pauperstad aan de maas
Gelul, die auto rijdt bijna automatisch en die auto die ik had belde niet goed via het scherm en dan kies je even een contact om te bellen.quote:
Mja ik vind het water wel beter smaken hier nu we een ontharder hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zijn uitzonderingen natuurlijk, hier gewoon lekker kalkrijk water uit de kleigrond
Gewoon niet bellen in de autoquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelul, die auto rijdt bijna automatisch en die auto die ik had belde niet goed via het scherm en dan kies je even een contact om te bellen.
Ik heb nu een nieuwe auto met een mega iPad achtig scherm waar je alles mee bedient, die zit letterlijk 10 cm vanaf waar je normaal je tel mee bedient alleen nu is het ineens veilig.
Omdat het scherm dan bij de auto hoort en geen mobiel heet.
denk idd dat al die grote schermen in de auto niet perse veiliger zijn dan een telefoon in de hand houden maar goed wie weet passen ze dat aan in de toekomstquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelul, die auto rijdt bijna automatisch en die auto die ik had belde niet goed via het scherm en dan kies je even een contact om te bellen.
Ik heb nu een nieuwe auto met een mega iPad achtig scherm waar je alles mee bedient, die zit letterlijk 10 cm vanaf waar je normaal je tel mee bedient alleen nu is het ineens veilig.
Zo eentje van die ene vent die hele programma's opzet op RTL Z om dat ding te verslijten?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik vind het water wel beter smaken hier nu we een ontharder hebben.
Die Spaceman draaien ze echt veel te vaak op StuBruquote:
Die is de reden waarom ik in het weekend de tv niet meer aan zet..quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje van die ene vent die hele programma's opzet op RTL Z om dat ding te verslijten?
Op wat? Hahaquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Spaceman draaien ze echt veel te vaak op StuBru
Dat klinkt wel als een betere oplossing dat dat vage magneetje van die ventquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die is de reden waarom ik in het weekend de tv niet meer aan zet..
Nee wij hebben hier een industriële installatie in het gebouw. Dikke hydrofoor met oa dus die waterontharder en heractivatiefilter
M'n vader heeft ook zo'n soort iPad naast het stuur zitten, echt idioot. En dan in het dashboard ook nog van alles over de benzine en de auto en de accu. En camera voor achteruit rijden en allemaal piepjes.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:
quote:
Camera achteruit is wel ideaal hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader heeft ook zo'n soort iPad naast het stuur zitten, echt idioot. En dan in het dashboard ook nog van alles over de benzine en de auto en de accu. En camera voor achteruit rijden en allemaal piepjes.
Ik was laatst al helemaal onder de indruk van het knopje dat allebei m'n spiegels inklapte.
35 appartementen he ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een betere oplossing dat dat vage magneetje van die vent
Werkt de Biostabil ook als ontharder?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een betere oplossing dat dat vage magneetje van die vent
Hij zei wel dat het hem afleidde en hij nu steeds minder om zich heen kijkt, terwijl je dat nog wel moet blijven doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Camera achteruit is wel ideaal hoorvoor de rest raak ik dat scherm eigenlijk niet aan tijdens het rijden
Had de pauperontharder ook 35 stuks van zijn brol kunnen slijten dusquote:
Ik heb mijn telefoon er niet eens aan gekoppeld, vind bellen in de auto sowieso kut dus dat doe ik nooit. En ik heb godzijdank een stuur zonder knopjes er opquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zei wel dat het hem afleidde en hij nu steeds minder om zich heen kijkt, terwijl je dat nog wel moet blijven doen.
Alleen een knop van de telefoon zat vlak bij z'n rechterhand als hij die aan het stuur had, dus hij belde steeds per ongeluk m'n zus
je krijgt wel spontaan een ontharde zak van die vent iddquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had de pauperontharder ook 35 stuks van zijn brol kunnen slijten dus
onthaarde ook?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je krijgt wel spontaan een ontharde zak van die vent idd
Want jij moet communiceren met een verkeerstoren om je naar een parkeerplaats te begeleiden?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje zeggen als dat de piloot niet mag communiceren met de verkeerstoren.
Nee ze gaat naar callboy 69 of zoquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat trouwen?
je bent zwanger van een vierling?
Denk dat als je hem een beetje zendtijd aanbiedt op een commerciële zender die dat gerust komt doenquote:
mijn radio zet zichzelf zachter bij het inparkerenquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo iemand die de radio zachter zet als ik moet inparkeren, dus bellen begin ik maar niet aan.
die moeten ook in de kofferbak!quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Als je gewoon handsfree belt met een knopje op je stuur en spraakbesturing zie ik het verschil niet met praten met iemand die naast je zit. Dan zouden gillende kinderen op de achterbank ook verboden moeten worden.
Eskimo Cowboyquote:
Een slimme radioquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn radio zet zichzelf zachter bij het inparkeren
maar bellen in de auto vind ik wel handig vaak
liefst nog in een aanhanger denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk niet dat veel vaders dat vervelend zouden vinden.
Fijn, bedanktquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal ff vragen of ie de jouwe komt ontharen
Ik snap ook niet dat dat laatste niet verboden is eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Als je gewoon handsfree belt met een knopje op je stuur en spraakbesturing zie ik het verschil niet met praten met iemand die naast je zit. Dan zouden gillende kinderen op de achterbank ook verboden moeten worden.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag gewoon handsfree en met mijn baan is het zowat verplicht..
Zachter niet, hij gaat wel hysterisch piepen omdat er aan alle kanten sensoren zittenquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn radio zet zichzelf zachter bij het inparkeren
maar bellen in de auto vind ik wel handig vaak
Komt er op neer dat een magneet twee polen heeft en dat er magnetisme in ons lichaam zit. Bewezen!!!EINZ!!quote:
Wow, een website die al 44 jaar bestaatquote:
Vooral ook mensen die zichzelf veel te belangrijk vindenquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Maar mensen zijn sowieso veel te veel met hun mobiel bezig, zie je ook veel met mensen die met een kinderwagen lopen. Helemaal in de telefoon gezogen en met één hand een beetje die kinderwagen voortduwen zonder dat kind ook maar aandacht te geven.
Twee Polen maar? In het gemiddelde 'migrantenhotel' hier zit daar het veelvoudige vanquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt er op neer dat een magneet twee polen heeft en dat er magnetisme in ons lichaam zit. Bewezen!!!EINZ!!
Die bij elk pingeltje op de telefoon gelijk gaan kijken terwijl ze gewoon met iemand in gesprek zijnquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vooral ook mensen die zichzelf veel te belangrijk vinden
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
MI nu van @:ama die weer loopt te koeren dat ze 12 pakken shag heeft gehaald
inb4 'het is niet alleen voor mezelf'quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dit begint nu wel een beetje de verkeerde kant op te gaan
Heel goed CL, zo is het!quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Man man manquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inb4 'het is niet alleen voor mezelf'
The level of Kamp is high in this onequote:Op zaterdag 30 april 2022 13:03 schreef Recce het volgende:
Imposant hoofdkantoor:
[ afbeelding ]
Maar er zijn dus echt veel idioten die zo'n ding kopen kennelijk.
Als je zo belangrijk bent dat je heel de autorit moet zitten bellen kun je beter bij je baas een chauffeur regelen, kun je ook gelijk een laptopje erbij openklappen en aan het werk gaanquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel goed CL, zo is het!
Nou zijn er mensen met “andere” banen of bijstand die zich daar geen enkele voorstelling van kunnen maken natuurlijk.
Nah als je veel onderweg bent is het gewoon makkelijker. Als vertegenwoordiger ofzo. Als je anders steeds moet stoppen om te bellen, kom je nooit op je bestemming aan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo belangrijk bent dat je heel de autorit moet zitten bellen kun je beter bij je baas een chauffeur regelen, kun je ook gelijk een laptopje erbij openklappen en aan het werk gaan
dat noem ik overdrevenquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo belangrijk bent dat je heel de autorit moet zitten bellen kun je beter bij je baas een chauffeur regelen, kun je ook gelijk een laptopje erbij openklappen en aan het werk gaan
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel goed CL, zo is het!
Nou zijn er mensen met “andere” banen of bijstand die zich daar geen enkele voorstelling van kunnen maken natuurlijk.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vooral ook mensen die zichzelf veel te belangrijk vinden
Het is vandaag nieuwe Maanquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik geef Los zowaar eens gelijk, wat is dit voor iets raars.
Dat is onzin, liever bel ik niet, is geen hobbie, maar de klanten willen je kunnen bereiken als er wat is en als je 4 u/d onderweg bent kan je weleens gebeld worden, wat handsfree geen probleem is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker zinnige discussie ook. Gewoon 360 aftikken, niks aan te doen, volgende keer ff aan denken, klaarquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is onzin, liever bel ik niet, is geen hobbie, maar de klanten willen je kunnen bereiken als er wat is en als je 4 u/d onderweg bent kan je weleens gebeld worden, wat handsfree geen probleem is.
Niet mee eens. Ik denk dat het beter is er nog weken over de roverheid te klagen!quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker zinnige discussie ook. Gewoon 360 aftikken, niks aan te doen, volgende keer ff aan denken, klaar
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Maar mensen zijn sowieso veel te veel met hun mobiel bezig, zie je ook veel met mensen die met een kinderwagen lopen. Helemaal in de telefoon gezogen en met één hand een beetje die kinderwagen voortduwen zonder dat kind ook maar aandacht te geven.
En dan het liefst aan het bellen op speaker met de telefoon een halve meter van hun hoofd afquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:19 schreef Recce het volgende:
Ik vind het wel grappig dat nu ook steeds meer ouderen rondlopen met de telefoon in hun hand. We zijn er echt mee aan het vergroeien.
en dan midden in de loop stil gaan staan als ze gebeld worden, totaal oblivious van wat er om ze heen gebeurt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan het liefst aan het bellen op speaker met de telefoon een halve meter van hun hoofd af
Dat wordt poep ophouden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:26 schreef Karzai het volgende:
plee lijkt verstopt te rakenwater loopt niet meteen weg
Te grote gerrie?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:26 schreef Karzai het volgende:
plee lijkt verstopt te rakenwater loopt niet meteen weg
Maar een plee ermee ontstoppen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:27 schreef Karzai het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook bijna alles op je mobiel
ja precies, je gebruikt hem overal voor. De één fokt!, de ander checkt zijn mail of zijn bankzaken, de derde is boodschappen aan het bestellen, of wat op eBay aan het struinen:quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:27 schreef Karzai het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook bijna alles op je mobiel
En dat weer het liefst onder mijn slaapkamerraam als ik probeer uit te slapen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan het liefst aan het bellen op speaker met de telefoon een halve meter van hun hoofd af
Wat weet jij daarvan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
over eBay gesproken
@:ettovanbelgie vies veel geld uitgegeven
Daar kan best een emmer koud water uit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
En dat weer het liefst onder mijn slaapkamerraam als ik probeer uit te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |