vooral heel koud en het ergste is: nog heel lang heel koud.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat bewolkt, maar ook blauwe lucht. Geen zon nu.
Morgen Heerenveen - Cambuurquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:41 schreef Karzai het volgende:
verder geen grootse plannen vandaag, voetballen kijken vanmiddag
Wat doe je eraan? Het is gelukkig droog.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vooral heel koud en het ergste is: nog heel lang heel koud.
Dat is wel shit danquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een chocolademasker op maar hij ruikt een beetje naar poep.
Ik keek vroeger ook veel Engels voetbal. Tegenwoordig alleen nog AJAX.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:43 schreef Karzai het volgende:
ik ga straks newcastle - liverpool kijken,
ajax speelt ook vandaag tegen zwolle, ik hoop dat ze beter hun best gaan doen dan tegen NEC de vorige keer
ik heb meestal niets te doen zaterdagmiddag, kijk ik een wedstrijdje op ziggoquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik keek vroeger ook veel Engels voetbal. Tegenwoordig alleen nog AJAX.
Zwolle moet lukken, zou je denken.
das ook gewoon domquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nog een boete gekregen van ¤360 wegens ergens geflitst met telefoon in de hand
Zonde manquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nog een boete gekregen van ¤360 wegens ergens geflitst met telefoon in de hand
Zo dat is wel kut, maar waarom doe je dat dan ookquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Gevaarlijk wel. Ik doe het nooit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dat is wel kut, maar waarom doe je dat dan ook
Die had nog een keer of 100 hoger mogen zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo zo, da's een beste bom duiten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Je ziet het nog best wel veel, ook veel jeugd op de fiets met een telefoon in de handquote:
Heel veel idd. Hard aanpakken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je ziet het nog best wel veel, ook veel jeugd op de fiets met een telefoon in de hand
Mwa maar dan moet ze wel ergens staan om te controleren en dat gebeurd nietquote:
Inlijsten en aan de muur hangen, dit zijn tastbare bewijzen van vergeten mannelijkheid.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inlijsten en aan de muur hangen, dit zijn tastbare bewijzen van vergeten mannelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |