Terecht.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nog een boete gekregen van ¤360 wegens ergens geflitst met telefoon in de hand
Ja, als ik opsta, heeft de kat een hele wensenlijst van dingen die moeten worden afgewerkt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja zie wel vaker dat katten dat willenveeleisende beestjes zijn het vaak wel ja
Katten willen vaak alleen maar óf heel vers water óf water dat al een maandje heeft staan rijpen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond heeft een tijdje alleen maar buiten water willen drinken in de tuin.
Met wat vis erin zekerquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Katten willen vaak alleen maar óf heel vers water óf water dat al een maandje heeft staan rijpen.
Kraanwater in een bakje is niet goed nu, ook als het net uit de kraan komt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terecht. Kraanwater is verser dan flessenwater
Als je het zo brengt ik ook niet..quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wij zitten niet zo in de callboys, sorry
En ook nog eens vele malen lekkerderquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terecht. Kraanwater is verser dan flessenwater
Ja er zijn uitzonderingen natuurlijk, hier gewoon lekker kalkrijk water uit de kleigrondquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Behalve in die pauperstad aan de maas
Gelul, die auto rijdt bijna automatisch en die auto die ik had belde niet goed via het scherm en dan kies je even een contact om te bellen.quote:
Mja ik vind het water wel beter smaken hier nu we een ontharder hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zijn uitzonderingen natuurlijk, hier gewoon lekker kalkrijk water uit de kleigrond
Gewoon niet bellen in de autoquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelul, die auto rijdt bijna automatisch en die auto die ik had belde niet goed via het scherm en dan kies je even een contact om te bellen.
Ik heb nu een nieuwe auto met een mega iPad achtig scherm waar je alles mee bedient, die zit letterlijk 10 cm vanaf waar je normaal je tel mee bedient alleen nu is het ineens veilig.
Omdat het scherm dan bij de auto hoort en geen mobiel heet.
denk idd dat al die grote schermen in de auto niet perse veiliger zijn dan een telefoon in de hand houden maar goed wie weet passen ze dat aan in de toekomstquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelul, die auto rijdt bijna automatisch en die auto die ik had belde niet goed via het scherm en dan kies je even een contact om te bellen.
Ik heb nu een nieuwe auto met een mega iPad achtig scherm waar je alles mee bedient, die zit letterlijk 10 cm vanaf waar je normaal je tel mee bedient alleen nu is het ineens veilig.
Zo eentje van die ene vent die hele programma's opzet op RTL Z om dat ding te verslijten?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik vind het water wel beter smaken hier nu we een ontharder hebben.
Die Spaceman draaien ze echt veel te vaak op StuBruquote:
Die is de reden waarom ik in het weekend de tv niet meer aan zet..quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje van die ene vent die hele programma's opzet op RTL Z om dat ding te verslijten?
Op wat? Hahaquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Spaceman draaien ze echt veel te vaak op StuBru
Dat klinkt wel als een betere oplossing dat dat vage magneetje van die ventquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die is de reden waarom ik in het weekend de tv niet meer aan zet..
Nee wij hebben hier een industriële installatie in het gebouw. Dikke hydrofoor met oa dus die waterontharder en heractivatiefilter
M'n vader heeft ook zo'n soort iPad naast het stuur zitten, echt idioot. En dan in het dashboard ook nog van alles over de benzine en de auto en de accu. En camera voor achteruit rijden en allemaal piepjes.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |