Fijn, bedanktquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal ff vragen of ie de jouwe komt ontharen
Ik snap ook niet dat dat laatste niet verboden is eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Als je gewoon handsfree belt met een knopje op je stuur en spraakbesturing zie ik het verschil niet met praten met iemand die naast je zit. Dan zouden gillende kinderen op de achterbank ook verboden moeten worden.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag gewoon handsfree en met mijn baan is het zowat verplicht..
Zachter niet, hij gaat wel hysterisch piepen omdat er aan alle kanten sensoren zittenquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn radio zet zichzelf zachter bij het inparkeren
maar bellen in de auto vind ik wel handig vaak
Komt er op neer dat een magneet twee polen heeft en dat er magnetisme in ons lichaam zit. Bewezen!!!EINZ!!quote:
Wow, een website die al 44 jaar bestaatquote:
Vooral ook mensen die zichzelf veel te belangrijk vindenquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:58 schreef LTVDK het volgende:
Maar mensen zijn sowieso veel te veel met hun mobiel bezig, zie je ook veel met mensen die met een kinderwagen lopen. Helemaal in de telefoon gezogen en met één hand een beetje die kinderwagen voortduwen zonder dat kind ook maar aandacht te geven.
Twee Polen maar? In het gemiddelde 'migrantenhotel' hier zit daar het veelvoudige vanquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt er op neer dat een magneet twee polen heeft en dat er magnetisme in ons lichaam zit. Bewezen!!!EINZ!!
Die bij elk pingeltje op de telefoon gelijk gaan kijken terwijl ze gewoon met iemand in gesprek zijnquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vooral ook mensen die zichzelf veel te belangrijk vinden
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
MI nu van @:ama die weer loopt te koeren dat ze 12 pakken shag heeft gehaald
inb4 'het is niet alleen voor mezelf'quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dit begint nu wel een beetje de verkeerde kant op te gaan
Heel goed CL, zo is het!quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Als je gewoon handsfree belt met een knopje op je stuur en spraakbesturing zie ik het verschil niet met praten met iemand die naast je zit. Dan zouden gillende kinderen op de achterbank ook verboden moeten worden.
Man man manquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inb4 'het is niet alleen voor mezelf'
The level of Kamp is high in this onequote:Op zaterdag 30 april 2022 13:03 schreef Recce het volgende:
Imposant hoofdkantoor:
[ afbeelding ]
Maar er zijn dus echt veel idioten die zo'n ding kopen kennelijk.
Als je zo belangrijk bent dat je heel de autorit moet zitten bellen kun je beter bij je baas een chauffeur regelen, kun je ook gelijk een laptopje erbij openklappen en aan het werk gaanquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel goed CL, zo is het!
Nou zijn er mensen met “andere” banen of bijstand die zich daar geen enkele voorstelling van kunnen maken natuurlijk.
Nah als je veel onderweg bent is het gewoon makkelijker. Als vertegenwoordiger ofzo. Als je anders steeds moet stoppen om te bellen, kom je nooit op je bestemming aan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo belangrijk bent dat je heel de autorit moet zitten bellen kun je beter bij je baas een chauffeur regelen, kun je ook gelijk een laptopje erbij openklappen en aan het werk gaan
dat noem ik overdrevenquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zo belangrijk bent dat je heel de autorit moet zitten bellen kun je beter bij je baas een chauffeur regelen, kun je ook gelijk een laptopje erbij openklappen en aan het werk gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |