Ja er zijn uitzonderingen natuurlijk, hier gewoon lekker kalkrijk water uit de kleigrondquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Behalve in die pauperstad aan de maas
Gelul, die auto rijdt bijna automatisch en die auto die ik had belde niet goed via het scherm en dan kies je even een contact om te bellen.quote:
Mja ik vind het water wel beter smaken hier nu we een ontharder hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zijn uitzonderingen natuurlijk, hier gewoon lekker kalkrijk water uit de kleigrond
Gewoon niet bellen in de autoquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelul, die auto rijdt bijna automatisch en die auto die ik had belde niet goed via het scherm en dan kies je even een contact om te bellen.
Ik heb nu een nieuwe auto met een mega iPad achtig scherm waar je alles mee bedient, die zit letterlijk 10 cm vanaf waar je normaal je tel mee bedient alleen nu is het ineens veilig.
Omdat het scherm dan bij de auto hoort en geen mobiel heet.
denk idd dat al die grote schermen in de auto niet perse veiliger zijn dan een telefoon in de hand houden maar goed wie weet passen ze dat aan in de toekomstquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelul, die auto rijdt bijna automatisch en die auto die ik had belde niet goed via het scherm en dan kies je even een contact om te bellen.
Ik heb nu een nieuwe auto met een mega iPad achtig scherm waar je alles mee bedient, die zit letterlijk 10 cm vanaf waar je normaal je tel mee bedient alleen nu is het ineens veilig.
Zo eentje van die ene vent die hele programma's opzet op RTL Z om dat ding te verslijten?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik vind het water wel beter smaken hier nu we een ontharder hebben.
Die Spaceman draaien ze echt veel te vaak op StuBruquote:
Die is de reden waarom ik in het weekend de tv niet meer aan zet..quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje van die ene vent die hele programma's opzet op RTL Z om dat ding te verslijten?
Op wat? Hahaquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Spaceman draaien ze echt veel te vaak op StuBru
Dat klinkt wel als een betere oplossing dat dat vage magneetje van die ventquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die is de reden waarom ik in het weekend de tv niet meer aan zet..
Nee wij hebben hier een industriële installatie in het gebouw. Dikke hydrofoor met oa dus die waterontharder en heractivatiefilter
M'n vader heeft ook zo'n soort iPad naast het stuur zitten, echt idioot. En dan in het dashboard ook nog van alles over de benzine en de auto en de accu. En camera voor achteruit rijden en allemaal piepjes.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:
quote:
Camera achteruit is wel ideaal hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader heeft ook zo'n soort iPad naast het stuur zitten, echt idioot. En dan in het dashboard ook nog van alles over de benzine en de auto en de accu. En camera voor achteruit rijden en allemaal piepjes.
Ik was laatst al helemaal onder de indruk van het knopje dat allebei m'n spiegels inklapte.
35 appartementen he ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een betere oplossing dat dat vage magneetje van die vent
Werkt de Biostabil ook als ontharder?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een betere oplossing dat dat vage magneetje van die vent
Hij zei wel dat het hem afleidde en hij nu steeds minder om zich heen kijkt, terwijl je dat nog wel moet blijven doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Camera achteruit is wel ideaal hoorvoor de rest raak ik dat scherm eigenlijk niet aan tijdens het rijden
Had de pauperontharder ook 35 stuks van zijn brol kunnen slijten dusquote:
Ik heb mijn telefoon er niet eens aan gekoppeld, vind bellen in de auto sowieso kut dus dat doe ik nooit. En ik heb godzijdank een stuur zonder knopjes er opquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zei wel dat het hem afleidde en hij nu steeds minder om zich heen kijkt, terwijl je dat nog wel moet blijven doen.
Alleen een knop van de telefoon zat vlak bij z'n rechterhand als hij die aan het stuur had, dus hij belde steeds per ongeluk m'n zus
je krijgt wel spontaan een ontharde zak van die vent iddquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had de pauperontharder ook 35 stuks van zijn brol kunnen slijten dus
onthaarde ook?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je krijgt wel spontaan een ontharde zak van die vent idd
Want jij moet communiceren met een verkeerstoren om je naar een parkeerplaats te begeleiden?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje zeggen als dat de piloot niet mag communiceren met de verkeerstoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |