Wat ga jij doen dan?quote:
Ben bij de buurtjes gevraagd en weet het dan welweerquote:
Geen zin in dat ze langskomt? Moet kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ben bij de buurtjes gevraagd en weet het dan welweer![]()
morgenavond waarschijnlijk collega vrouw die op visite wilden komen maar denk dat afbel
Ik heb spun nog op mijn nas staanquote:
Nehh, is niks. Ze zeurde al tijdje maar blijf wel nuchter danquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geen zin in dat ze langskomt? Moet kunnen natuurlijk
Oeh! Klinkt interessant!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nehh, is niks. Ze zeurde al tijdje maar blijf wel nuchter dansinds ik verkleed ben geweest op bedrijfsfeest als wolverine is het wolvie voor en wolvie na
lijk wel wat op Hugh Jackman maar dan grijs
Deze film is echt sick,quote:
Ja maar niet waar je dagelijks op de werkvloer mee werkt. Werk al 15j daar f langer. Maar kijk welquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh! Klinkt interessant!maar ze ziet je wel zitten dus, hahaha
Ach ja, het loopt zoals het looptquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:41 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja maar niet waar je dagelijks op de werkvloer mee werkt. Werk al 15j daar f langer. Maar kijk wel
Laters!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:43 schreef Ferrous het volgende:
Chinees is er, eten en naar de burenvast tot later
Eet smakelijk kerel!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:43 schreef Ferrous het volgende:
Leker ite.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:43 schreef Ferrous het volgende:
Welja, op zich wel aardig mens. Doeiiiquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ach ja, het loopt zoals het loopt
kikkerbilletjes en een sateetje naquote:
ONZ / HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
Eten achter de kiezen, boodschappen binnen en nu lekker aan het bier.
Ik verklaar het weekend voor geopend!
[ afbeelding ]
Nu wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ONZ / HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
niemand reageert in mijn weekend topique
Die voorste zijn voor in de kontje.quote:
Dat weet jij wel verdacht goed weer.........quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die voorste zijn voor in de kontje.
Onruststokerquote:
Mag niet meerquote:
Als het je heel leukt lijkt, gewoon reageren. Je kunt het altijd proberen en ervoor gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:09 schreef DJMO het volgende:
https://www.parool.nl/kun(...)-freelance~be0f5141/
Arghh. Rob komt weer ergens mee op de proppenwaarom ben ik nou zo'n angsthaas?
Wat houd je tegen om erop te reageren? Wat is je angst?quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:09 schreef DJMO het volgende:
https://www.parool.nl/kun(...)-freelance~be0f5141/
Arghh. Rob komt weer ergens mee op de proppenwaarom ben ik nou zo'n angsthaas?
Hoe is het ermee op deze vrijdag avond?quote:
Lekker aan de thee, en met jou?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het ermee op deze vrijdag avond?
Redelijk goed, zeker nu ik een lang weekend heb (maandag vrij).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijk goed, zeker nu ik een lang weekend heb (maandag vrij).Aah lekker dat je maandag vrij hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijk goed, zeker nu ik een lang weekend heb (maandag vrij).Dat is dan ook niet echt de moeite waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah lekker dat je maandag vrij hebt!Sowieso gaan we het gewoon rustig aan doen dit weekend. Alleen morgen namiddag/avond eten bij vrienden (koppel) en rest gewoon lekker doen waar we zin in hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Contact met mensenquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat houd je tegen om erop te reageren? Wat is je angst?
Heerlijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso gaan we het gewoon rustig aan doen dit weekend. Alleen morgen namiddag/avond eten bij vrienden (koppel) en rest gewoon lekker doen waar we zin in hebben.
Jij nog plannen voor dit weekend?quote:
Tsja, dat krijg je als je familie in een uithoek van het land woontquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet echt de moeite waard
Misschien is een grotendeels vanuit huis werken situatie mogelijk?quote:
Kon je niet langer blijven dan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je familie in een uithoek van het land woont
Jawel, maar dan was ik nog later thuis geweest. Was gister net voor middernacht thuis en vanmorgen moest ik alweer om 07:30 op werk zijn en dan heb ik afgelopen 2 weken al een slaap gebrek opgepaktquote:
Wandelen in het bos is altijd leuk, zeker als je het kunt delen met een hondquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:18 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee niet echt plannen. Even wandelen in het bos met marley!
Ahzo.. hopelijk slaap je snel weer beterquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, maar dan was ik nog later thuis geweest. Was gister net voor middernacht thuis en vanmorgen moest ik alweer om 07:30 op werk zijn en dan heb ik afgelopen 2 weken al een slaap gebrek opgepakt
Ja dat is echt super fijnquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wandelen in het bos is altijd leuk, zeker als je het kunt delen met een hond
Komt vast goedquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahzo.. hopelijk slaap je snel weer beter![]()
Een hond is echt iets wat ik vaker mis momenteel in mijn leven. Niet dat we nu de ruimte of tijd hebben ervoor, maar lange wandelingen met een viervoeter mis ik wel vaker.quote:
Snap ik, een hond is echt heel fijnquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een hond is echt iets wat ik vaker mis momenteel in mijn leven. Niet dat we nu de ruimte of tijd hebben ervoor, maar lange wandelingen met een viervoeter mis ik wel vaker.
Mjah. Ik twijfel gewoon heel erg (te erg?) aan mezelf. Ik ben al jaren redacteur voor fok, waarvan de laatste 5 jaar als Eindredactie. Maar ik ben bang dat ze daar bij het parool gewoon keihard om lachen want wat stelt fok nou daadwerkelijk voor op media gebied.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is een grotendeels vanuit huis werken situatie mogelijk?
Mijn ouders en beide grootouders hebben altijd honden gehad en ik vond het altijd heerlijk om in de avond stukje (of stukken) met ze te gaan wandelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:29 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Snap ik, een hond is echt heel fijnik ben zo blij dat ze nu bij mij woont !
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ze je bij het Parool gaan afrekenen op je kunde als schrijfster/redacteur.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah. Ik twijfel gewoon heel erg (te erg?) aan mezelf. Ik ben al jaren redacteur voor fok, waarvan de laatste 5 jaar als Eindredactie. Maar ik ben bang dat ze daar bij het parool gewoon keihard om lachen want wat stelt fok nou daadwerkelijk voor op media gebied.
Mijn reactie gelezen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah. Ik twijfel gewoon heel erg (te erg?) aan mezelf. Ik ben al jaren redacteur voor fok, waarvan de laatste 5 jaar als Eindredactie. Maar ik ben bang dat ze daar bij het parool gewoon keihard om lachen want wat stelt fok nou daadwerkelijk voor op media gebied.
This is not helping mequote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ze je bij het Parool gaan afrekenen op je kunde als schrijfster/redacteur.
Je werk voor FOK! gaan ze je op veroordelen, maar dan wel op het feit dat je als vrijwilliger eraan meewerkt en je buiten je betaalde uren aan je passie werkt. In mijn huidige werk zijn genoeg gasten met universitaire studies en briljante breinen die enkel academische studies hebben afgerond zonder daarbuiten in de 'loopgraven' te hebben gewerkt, al is het op vrijwillige basis, die snoeihard worden afgewezen terwijl jongens en meiden die 4/5 jaar in de sport hebben gewerkt als bijbaantjes en bij wijzen van velgen hebben gepoetst met mindere studies wel worden aangenomen. Puur omdat zij passie voor de sport en ervaring op laag niveau hebben.
Dit kan ik niet anders dan beamenquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn ouders en beide grootouders hebben altijd honden gehad en ik vond het altijd heerlijk om in de avond stukje (of stukken) met ze te gaan wandelen.
Zeker als ik me beetje down voelde is er geen betere manier om even met een hond te gaan wandelen of te knuffelen om je weer een beetje beter te laten voelen
Ja had ik ook gezien meis. Maar die faalangst is echt erger dan je je kunt voorstellen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mijn reactie gelezen?
En dan lachen ze maar keihard. Dat hoor je toch niet. Je stuurt eerst een brief met cv he. En dan zien je vanzelf wel of ze je interessant en geschikt vinden om op gesprek te komen.
Wel een heel interessante job,anders had het je niet getriggerd .quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja had ik ook gezien meis. Maar die faalangst is echt erger dan je je kunt voorstellen.
Ja. Het lijkt me op het lijf geschreven, maar ik sta al te lang buiten de maatschappij om nog fatsoenlijk mee te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een heel interessante job,anders had het je niet getriggerd .
Ik val even binnen.
Dat is subjectief.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Het lijkt me op het lijf geschreven, maar ik sta al te lang buiten de maatschappij om nog fatsoenlijk mee te kunnen draaien.
Heel toepasselijk voor mijn stemming.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedenavond!That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:37 schreef 4-elements het volgende:
Heer elements.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedenavond!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mooie tip,ik ga checken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:52 schreef LeonDavinci het volgende:
Hele indrukwekkende film, die volgt 3 menden zo'n 30+ jaar. Vanaf 1986 tot 2020
Ze gebruiken drugs, komen in de problemen, zitten jaren vast etc.
Je ziet ook de kinderen.
Is voor zover ik weet real, geen nagespeelde film en dat is het mooie.
Ik vind het nu al leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:52 schreef LeonDavinci het volgende:
Je ziet ook de kinderen.
Deze ik ook zo mooiquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel toepasselijk voor mijn stemming.
Ach,ik ben verder wel vrolijk.quote:
Ja toch.quote:
Heel indrukwekkend,als je nog eens een tip hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 23:52 schreef LeonDavinci het volgende:
Je ziet ook de kinderen.
Hey Dot.quote:
Het was mooi begreep ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dot.![]()
Ik ga zo liggen,maar moest dit even afkijken.
Zag je die zenuwtrekking bij haar ogen. Heb filmpje niet gekeken maar zag het op tv.quote:
Ha die Lovey, alles fijn achter het gordijn?quote:
Bij de vorige persco was dat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag je die zenuwtrekking bij haar ogen. Heb filmpje niet gekeken maar zag het op tv.
Sinnestrieltsje.quote:
Smakelijkquote:
Jij ook alvast smakelijk eten danquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Ga ik zo ook even halen.
Hej Stokj!quote:Op zaterdag 30 april 2022 09:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Lovey, alles fijn achter het gordijn?
Ik las in een forum hier 4 filmtips. Dus ik die films gisteren kijken. Man man man, als die films in deze tijden gemaakt zouden zijn dan zou er heel wat ophef over zijn geweest.
Welke film wil je wanneer kijken?
welke films danquote:Op zaterdag 30 april 2022 09:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Lovey, alles fijn achter het gordijn?
Ik las in een forum hier 4 filmtips. Dus ik die films gisteren kijken. Man man man, als die films in deze tijden gemaakt zouden zijn dan zou er heel wat ophef over zijn geweest.
Welke film wil je wanneer kijken?
Dit gelezen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:46 schreef Maanvis het volgende:
Hebben jullie al VI ontweningsverschijnselen?
Ik niet, keek t sowieso bijna nooitquote:Op zaterdag 30 april 2022 10:46 schreef Maanvis het volgende:
das wel nicequote:Op zaterdag 30 april 2022 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gelezen?
https://www.bndestem.nl/t(...)ns-teeuwen~a2695248/
Ik heb Life of crime gekeken,aanrader.quote:
met die spellign?quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb Live of crime gekeken,aanrader.
dus met de fquote:
quote:
Nee deze.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:59 schreef Maanvis het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Life_of_Crime_(film) is dat deze of is dit weer een andeere
goed da tik het vroeg dan, had bijna de verkeerde gedownloadedquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee deze.
https://www.hbo.com/movies/life-of-crime-1984-2020
Tot later.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:11 schreef Maanvis het volgende:
download staat aan, ff boodschappen doen
hij staat nog op 0%quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Benjamin is mijn favoriete tiktokker van dit moment
Dit was dus ook mijn eerste gedachte.quote:
Die stem was ook erg.quote:
Yep.En coke later ook.quote:
zag het meteen aan zijn mond en aan de bewegende benen van haarquote:
2 vliegen in 1 klap ja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:49 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)-olie-te-lossen.html als ze 'm nou gewoon lossen en niks betalen en 'm aan de ketting leggen..
Hier gaat het goed. Goed verkouden geweest begin april en dat is bijna echt over. Mijn oor zit verstopt maar dat wordt met de dag wat minder.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hej Stokj!
Gaat prima hier, hoe is t daar?![]()
Ik wilde de film kijken die ik hier had vermeld, maar toch niet gekeken té moe er voor![]()
Ze brachten sommige gebeurtenissen die op tv kwamen som wel grappig over. Zoals voetballers die stuntelen. Of de verslaggever van Geen Stijl ("eerst het debat en dan vragen?")quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:46 schreef Maanvis het volgende:
Zijn wel schokkende films.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zeggen dat het horror en/of thrillers zijn...
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Zijn wel schokkende films.is die serbian met dat ze in een motel gaan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Nee, eerder een loods die zo is ingericht.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is die serbian met dat ze in een motel gaan zitten
misscihen dat ze ook een keer een film kunnen maken over die horrorbunkers met tandartsstoelen enzoquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, eerder een loods die zo is ingericht.
Zo wel een goeie zijn ja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misscihen dat ze ook een keer een film kunnen maken over die horrorbunkers met tandartsstoelen enzo
Ik heb hem ook even aangezet,en nee ik had hem zelf dat hok ingetrapt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:57 schreef Maanvis het volgende:
zou jij gewoon blijven filmen terwijl ie die vrouw slaat FF
20 valium op een dag.quote:
Nou hè?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Zijn wel schokkende films.Ik vind Irriversible en Ichi the killer wel heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zeggen dat het horror en/of thrillers zijn...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja ik ook,zal ook niet de eerste zinquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even aangezet,en nee ik had hem zelf dat hok ingetrapt.
Heer PLY.quote:
Dat kan de stilte hier verklarenquote:
das de kanker, nog erger dan heroine bijna, die benzo'squote:
He maan ouwe druktemakerquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja ik ook,zal ook niet de eerste zin
hoihoiquote:
Op zichquote:
Foshi.quote:
Alleen handig voor FOKiwea ie ontmaagd willen wordenquote:
Maar dan word het hier zo rustigquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Alles in het middenword Tijd dat dts open gaat.
Hier valt aardig punten te pakken andersquote:
SPOILER ALERTquote:
Nou zeg,ik heb hem later aangezet dan jij.quote:
Intolerantie nog meerquote:
Jij kan ook echt alles.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:14 schreef PLY het volgende:
Zit helemaal nog onder de lak, kofferdeksel gespoten vanochtend van zoons auto
ja zo zie je maar hoeveel ik afgeleid benquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou zeg,ik heb hem later aangezet dan jij.
Kun je mijn auto ook meteen even spuiten als je toch bezig bentquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:14 schreef PLY het volgende:
Zit helemaal nog onder de lak, kofferdeksel gespoten vanochtend van zoons auto
Licht grijs kan altijdquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je mijn auto ook meteen even spuiten als je toch bezig bent
Kan je het best 2x doen dan,heel verdund. Met rollen auto moet je de verf tot melkachtig verdunnen, dat weten en doen veel nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb ooit een Volvo gerold in zwart,toen zei iemand dat het slecht gespoten was.
@DJMO neemt gewoon haar phone mee dan.quote:
En dan ook 20.quote:
ja ligt ook aan mg enzoquote:
Ik kreeg ooit een doosje oxa,en na een feestje was dat goed slapen,maar na een paar keer hielp het niet meer.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ligt ook aan mg enzo
ben iig blij dat het voor mij niet werkt
oxa dia en temazepam.. mijn gedachten gaan er tegenin en als ik dan eenmaal slaap.. dan word ik inet meer wakker (niveautje baas belt om 14:00 waarom ik al de hele dag niet reageer)
Dat is correct en tevens juistquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:DJMO neemt gewoon haar phone mee dan.
Raad eens wat Soul heeft gekocht?quote:
Een robot stofzuigerquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Raad eens wat Soul heeft gekocht?
Hij heet Dave.
quote:
Ben jij nieuw hier?quote:
Wat heb ik nu gewonnen?quote:
Deur nummer 1 of deur nummer 2?quote:
Daar lijkt hij zij wel op.quote:
Vast een valstrik. Deur nummer 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vast een valstrik. Deur nummer 1Mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Wat Mickey?quote:
Wat dan wel?quote:
Is een verrassing.quote:
Gelukkig maar dat het bijna over is.. heb je er ook wel langs last van gehad zegquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier gaat het goed. Goed verkouden geweest begin april en dat is bijna echt over. Mijn oor zit verstopt maar dat wordt met de dag wat minder.
Inderdaad, voor een film moet je wel scherp zijn. Ik kan overigens niet wachten totdat ik Louis kan kijken.
Skerp.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:23 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foei @:paul je mag niet baggeren in de trein!
Tiktok linkjequote:
Die mogen ook wel in die categorie ja. Gekke films... heb een paar stukken gekeken ervan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Irriversible en Ichi the killer wel heftig.
Ja, ik had veel eerdere even rust moeten pakken maar ging toch vanuit huis ook door (door de vervelingquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het bijna over is.. heb je er ook wel langs last van gehad zeg![]()
Daarom dus kijk wel even wanneer ik hem ga kijken..
Was misschien wel verstandiger geweest.. maar als je verveelt dat is ook niksquote:Op zaterdag 30 april 2022 17:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik had veel eerdere even rust moeten pakken maar ging toch vanuit huis ook door (door de verveling)
Ja. Ben wel wat films gaan kijken. Vooral Star Trek. Ik kijk uit naar de film Louis. Lijkt me een prachtige filmquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was misschien wel verstandiger geweest.. maar als je verveelt dat is ook niks
Wat voor film is dat?quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja. Ben wel wat films gaan kijken. Vooral Star Trek. Ik kijk uit naar de film Louis. Lijkt me een prachtige film
Een film (documentaire) over Louis van Gaal.quote:
Ik ga die film ook kijken als die te streamen is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Een film (documentaire) over Louis van Gaal.
Kluun zou denk ik hier wel raad mee willen in zijn act
Ik mag Louis wel. Zijn stijl en kijk op dingen. Daarom ben ik benieuwd hoe vol die film over hem is
Ik wacht inderdaad op een stream. Heb geen zin om het in de bioscoop te kijkenquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga die film ook kijken als die te streamen is.
Ah ok, geen film voor mijquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Een film (documentaire) over Louis van Gaal.
Kluun zou denk ik hier wel raad mee willen in zijn act
Ik mag Louis wel. Zijn stijl en kijk op dingen. Daarom ben ik benieuwd hoe vol die film over hem is
Ajaxquote:
Videoland waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wacht inderdaad op een stream. Heb geen zin om het in de bioscoop te kijken
Hier staat Dunkirk aan.quote:
quote:
Gecondoleerd dan maarquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:13 schreef Papabear het volgende:
Of condoleances, is ook goed natuurlijk
quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Was hypothetisch bedoeld, godverdomme![]()
![]()
Dit is niet het FOK! dat ik van vroeger ken. Godverdomme, wat zijn jullie opeens platonisch geworden hierzo!quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Ojee, stront loopt nu langs mijn billen
Hoor wel vaak dat fok van vroeger leuker was ja. Times changes helaasquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit is niet het FOK! dat ik van vroeger ken. Godverdomme, wat zijn jullie opeens platonisch geworden hierzo!
Picard is kut hequote:Op zaterdag 30 april 2022 19:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja. Ben wel wat films gaan kijken. Vooral Star Trek. Ik kijk uit naar de film Louis. Lijkt me een prachtige film
hey had jij verwacht dat spoilert poilertf?quote:
Nee.quote:Op zondag 1 mei 2022 02:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hey had jij verwacht dat spoilert poilertf?
nee ik dacht dat die ene wel als eerste dood zou zijn hoe ze er bij liepquote:
Gefeliciteerd Papabear 😘quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:12 schreef Papabear het volgende:
Nu weer ff gewoon normaal doen en met z'n allen stilstaan bij mijn 50e verjaardag
Lokwinske.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:12 schreef Papabear het volgende:
Nu weer ff gewoon normaal doen en met z'n allen stilstaan bij mijn 50e verjaardag
JIj spoort nietquote:
Ik vraag mij echt af in wat voor verrotte wereld wij leven.quote:
Ik vind hem ook heel goed.quote:Op zondag 1 mei 2022 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af in wat voor verrotte wereld wij leven.
Mag deze man wel. Vrijdag was hij weer haarscherp bij ik dacht Jinek.
Dat is algemeen bekend.quote:
okequote:Op zondag 1 mei 2022 06:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb gisteren wel de meest bizarre livestream ever gezien.
Hahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |