SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ja zit er bijquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
@:Bitterbal? doe je er ook een bouwtekening bij? Anders plak ik je verkeerd in elkaar en denkt iedereen dat ik met een ontploft slachthuis aan het varen ben.
De salpicon moet aan de binnenkantquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
@:Bitterbal? doe je er ook een bouwtekening bij? Anders plak ik je verkeerd in elkaar en denkt iedereen dat ik met een ontploft slachthuis aan het varen ben.
Mevrouw, mevrouw, waarom heeft u twee monden en een grote blote bult op uw hoofd?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De salpicon moet aan de binnenkant
Binnenkort te zien in de Efteling..quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is mooi weer dus eerste filmpje gaat worden; US samen met bitterbal in een gouden bikini in een bootje.
Soort Titanic.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Binnenkort te zien in de Efteling..
Uitslapen kan ik toch niet. Hele week vrij en ook op de dagen dat ik kind niet hoef weg te brengen was het voor 0700 dat ik wakker werdquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond vorige week wekker om 08:00 al kut op zaterdag.
RIPquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uitslapen kan ik toch niet. Hele week vrij en ook op de dagen dat ik kind niet hoef weg te brengen was het voor 0700 dat ik wakker werd
Check.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uitslapen kan ik toch niet. Hele week vrij en ook op de dagen dat ik kind niet hoef weg te brengen was het voor 0700 dat ik wakker werd
Ik heb wel wat aan m'n dag 🤷🏼♂️quote:
Ja uitslapen lukt mij ook steeds minder. Dit zijn wel de eerste tekenen dat ik ouder begin te worden. Of ik moet vet laat gaan slapen maar ja is het dan nog uitslapen? Dan heb ik gewoon mijn normale uren alleen later.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel apartquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check.
En de winkel beneden wordt ook weer elke dag om zeven uur bevoorraad, dus de keren dat ik wel doorsliep werd ik daarvan wakker. Terwijl ik ze eerst een hele tijd niet gehoord heb.
Misschien moet ik overdag proberen te slapen danquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slapen is anders een zeer goede dagbesteding
Als ik later ga slapen word ik ook niet eens heel veel later wakker. Toen ik begin van de maand dat feestje had was het 0545 in bed en 0945 er weer uitquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja uitslapen lukt mij ook steeds minder. Dit zijn wel de eerste tekenen dat ik ouder begin te worden. Of ik moet vet laat gaan slapen maar ja is het dan nog uitslapen? Dan heb ik gewoon mijn normale uren alleen later.
Het maakt niet uit hoe laat ik ga slapenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja uitslapen lukt mij ook steeds minder. Dit zijn wel de eerste tekenen dat ik ouder begin te worden. Of ik moet vet laat gaan slapen maar ja is het dan nog uitslapen? Dan heb ik gewoon mijn normale uren alleen later.
Maar nu heb je tijd voor een middagdutje.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Altijd vroeg wakker?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen
Er gaat bij jou slaap ritme toch echt wat fout.... Ik hoop morgen toch echt uit te slapen. Geen kind maar de hockey, geen scouting, geen andere verplichtingen en de verbouwing lag toch stil dit weekend.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh jezus. Nee dan kan ik niet. Als ik wekker uit doe kan ik dan wel gewoon tot 14:00 liggen ofzo maar dan ben ik ook wel wakker. Wat prima is hoor maar heel soms wil je wel eens vies lang slapen maar dat is dus voorbij.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef dud0r het volgende:
Als ik later ga slapen word ik ook niet eens heel veel later wakker. Toen ik begin van de maand dat feestje had was het 0545 in bed en 0945 er weer uit
Wees blij ik heb niet eens de rust om te blijven liggenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezus. Nee dan kan ik niet. Als ik wekker uit doe kan ik, wel gewoon tot 14:00 liggen ofzo maar dan ben ik ook wel wakker. Wat prima is hoor maar heel soms wil je wel eens vies lang slapen maar dat is dus voorbij.
Als ik te lang blijf liggen word ik helemaal suf.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezus. Nee dan kan ik niet. Als ik wekker uit doe kan ik, wel gewoon tot 14:00 liggen ofzo maar dan ben ik ook wel wakker. Wat prima is hoor maar heel soms wil je wel eens vies lang slapen maar dat is dus voorbij.
zelf verzonnen sociale regels zijn bedoeld als leidraad voor simpele zielen die dat schijnbaar nodig hebben en zelf niet kunnen bedenken waar ze happy van wordenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Alleen pubers en huisdieren slapen toch nog na 08:00?
Dat vind ik tegenwoordig niet meer zo lekker, wordt niet uitgerust wakker maar juist verwardquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar nu heb je tijd voor een middagdutje.
Dat wisten we al tochquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Er gaat bij jou slaap ritme toch echt wat fout....
Vandaag was ook maar 14quote:
in afrika gaan de kinderen dood dus ben zelf blij!!!!11!!11!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wees blij ik heb niet eens de rust om te blijven liggen
Vind ik ook. Net even een uurtje gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, als ik al in slaap val. Sommige mensen kunnen gewoon in een paar minuten in slaap vallen en dan een slaapje doen van een kwartier en dan weer fris wakker worden. Rare mensen zijn dat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik tegenwoordig niet meer zo lekker, wordt niet uitgerust wakker maar juist verward
Nou ja deze uiterst simpele ziel heeft teveel belangrijke en/of leuke dingen te doen meestal om uit te slapen, zonde van de tijd dat geslaap allemaal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zelf verzonnen sociale regels zijn bedoeld als leidraad voor simpele zielen die dat schijnbaar nodig hebben en zelf niet kunnen bedenken waar ze happy van worden
Volgens mij val ik in de herhaling hiermee
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik tegenwoordig niet meer zo lekker, wordt niet uitgerust wakker maar juist verward
Zo jaloers op deze mensen!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, als ik al in slaap val. Sommige mensen kunnen gewoon in een paar minuten in slaap vallen en dan een slaapje doen van een kwartier en dan weer fris wakker worden. Rare mensen zijn dat.
Ja en jouw leven geldt voor iedereen, watquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja deze uiterst simpele ziel heeft teveel belangrijke en/of leuke dingen te doen meestal om uit te slapen, zonde van de tijd dat geslaap allemaal.
In Nederland gaan ook kinderen doodquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in afrika gaan de kinderen dood dus ben zelf blij!!!!11!!11!!!!!!!
Denk hetquote:
Globemasters onderweg?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
Er zijn allemaal enge vliegtuigen in de VS opgestegen.Ik moet eens stoppen met die radars te bekijken.
tering, feestje tot 545, dan slaap ik al op het feestjequote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet ik overdag proberen te slapen dan
[..]
Als ik later ga slapen word ik ook niet eens heel veel later wakker. Toen ik begin van de maand dat feestje had was het 0545 in bed en 0945 er weer uit
Nee, 2 stuks Cobra Ball:quote:
3 stuks E6:quote:De RC-135S Cobra Ball (vier exemplaren gebouwd) was speciaal uitgerust voor het verzamelen van elektronische telemetriegegevens van Russische ICBM’s tijdens de vlucht. Er zijn er nu (2006) nog steeds 2 van in gebruik; deze zijn gestationeerd op de vliegbasis Offutt, Nebraska.
1 stuk E-4B:quote:Een E-6B kan voor twee missies worden gebruikt
Zijn oorspronkelijke E-6A US Navy TACAMO-missie.
Inzet als vliegende strategische commandopost, hij is hiervoor uitgerust met een airborne launch control system (ALCS) waarmee alle op het land gestationeerde ICBM's kunnen worden afgevuurd.
Het zullen vast allemaal trainingsvluchten zijn.quote:De Boeing E-4 Nightwatch is een van de vier vliegtuigen van de Amerikaanse luchtmacht (USAF) die zijn gebouwd op basis van het airframe van een commerciële Boeing 747. Deze vier toestellen staan gereed voor hoge Amerikaanse regeringsfunctionarissen als de president, de minister van defensie, de militaire bevelhebbers en hun opvolgers.
De toestellen zijn ingedeeld bij 55th Wing van het 1st Air Command Control Squadron op de vliegbasis Offutt, Nebraska. De vliegers en het onderhoudspersoneel komen van het Air Combat Command (ACC) en de operators van het Strategic Command.
Oorspronkelijk was de E-4 bedoeld als militaire nationale noodcommandopost en overlevingspost tijdens een nucleair conflict; daarom kreeg het al snel de bijnaam doomsday plane.
Na de val van de Sovjet-Unie en met de verminderde dreiging werd de E-4-missie veranderd in die van een nationaal luchtmobiel crisiscentrum.
Better safe than sorry.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, 2 stuks Cobra Ball:
[..]
3 stuks E6:
[..]
1 stuk E-4B:
[..]
Het zullen vast allemaal trainingsvluchten zijn.
Feestje was tot 0600. Ben om 0430 richting huis gegaan anders was ik in de auto in slaap gevallen. Uur rijden. 0545 in bed.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
tering, feestje tot 545, dan slaap ik al op het feestje
Ik heb ook geen idee hoeveel van dat spul normaal in de lucht is voor training, maar het is wel veel tegelijkertijd, heb ik het idee.quote:
uurtje of 1 hou ik het dan voor gezien, zeker als ik terug had moeten rijdenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Feestje was tot 0600. Ben om 0430 richting huis gegaan anders was ik in de auto in slaap gevallen. Uur rijden. 0545 in bed.
Waarschijnlijk denken veel Amerikanen ook zo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:53 schreef UitStraling het volgende:
De Russische staats TV is enger met hun Jim Jones mantra sinds gisteren "Wij gaan naar de hemel en iedereen in het Westen gaat dood"
Is er boven de VS niet continue minimaal een Boeing E-4 Nightwatch in de lucht?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoeveel van dat spul normaal in de lucht is voor training, maar het is wel veel tegelijkertijd, heb ik het idee.
De meeste fok!kers daarentegen staan uiterst genuanceerd en erudiet in deze materiequote:Op vrijdag 29 april 2022 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken veel Amerikanen ook zo.
Die weten niet waar Rusland ligt en wauwelen liever over snacks.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denken veel Amerikanen ook zo.
heb je het nou over thaise snacks?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die weten niet waar Rusland ligt en wauwelen liever over snacks.
Ik heb s avonds oude mannendutje gedaan voor ik ging. Hoewel er weinig slaap was toen ik om 1930 het bed in dook tot 2200. Was om 2345 bij het feestje. Begon om 2300.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
uurtje of 1 hou ik het dan voor gezien, zeker als ik terug had moeten rijden(en afhankelijk wat ik rest v/d dag heb gedaan)
ik kan dat echt niet meer zo goed als vroeger, laat opblijven
als ik thuis ben doe ik het wel, maar dan hoef je niet meer weg he
Geen idee. Toen ik eerder keek, waren er geen te zien, maar ze hebben misschien niet altijd hun transponder aan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is er boven de VS niet continue minimaal een Boeing E-4 Nightwatch in de lucht?
aha dat helpt wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb s avonds oude mannendutje gedaan voor ik ging. Hoewel er weinig slaap was toen ik om 1930 het bed in dook tot 2200. Was om 2345 bij het feestje. Begon om 2300.
Anders houd ik het ook niet vol.
Jeetje ben je bejaard ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
uurtje of 1 hou ik het dan voor gezien, zeker als ik terug had moeten rijden(en afhankelijk wat ik rest v/d dag heb gedaan)
ik kan dat echt niet meer zo goed als vroeger, laat opblijven
als ik thuis ben doe ik het wel, maar dan hoef je niet meer weg he
Zijn we dat niet allemaal hierquote:
Wat lief!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die kinderen gaan dood zodat wij blij kunnen zijn.![]()
Mmmmm, schijnt toch wel uitzonderlijk te zijn, misschien is Biden onderweg dat er zoveel in de lucht is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Toen ik eerder keek, waren er geen te zien, maar ze hebben misschien niet altijd hun transponder aan.
Alsof je daarvoor niet een paar pillen in je mik hadquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:59 schreef Ama het volgende:
Ik was met Thunderdome om 11:00 ofzo pas thuis.
Nope niet eens.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor niet een paar pillen in je mik had
mja, moet je maar kunnen.. dat soort tijden heb ik nooit gekundquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:59 schreef Ama het volgende:
Ik was met Thunderdome om 11:00 ofzo pas thuis.
Ja ik vond het wel knap van mezelf, ja het wakker blijven. Niet drugs gebruiken lukt me prima.quote:
Vroeger kon ik dat ook maar na de 30 werd dat rap minderquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel knap van mezelf, ja het wakker blijven. Niet drugs gebruiken lukt me prima.
nope, nope nope...quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Vroegah, toen ik de hele nacht doorhaalde om de Oscars te kijken.
Dit was nog net voor mijn 30ste.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vroeger kon ik dat ook maar na de 30 werd dat rap minder
Jij bent dan ook een ekte ekte bikkelquote:
En koffie, en de juiste mensen. Hoeft ook niet altijd, alleen bij momenten die het waard zijnquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:01 schreef Ama het volgende:
Tot 06:00 wakker blijven ofzo moet mij nu ook wel lukken nog. Als ik niet heel veel ga blowen.
Maar ik ben dan gewoon de dagen erna helemaal van de legquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:01 schreef Ama het volgende:
Tot 06:00 wakker blijven ofzo moet mij nu ook wel lukken nog. Als ik niet heel veel ga blowen.
In de zeldzame momenten dat ze niet aan het vreten zijn, zullen ze toch wel iets van "Murica, fuck yeah!" roepen en de lord praisen of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die weten niet waar Rusland ligt en wauwelen liever over snacks.
Soms moet je even leven, soms.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:03 schreef mschol het volgende:
ik hoorde van collega dat die recentelijk tot half 6 ofzo opwas en vervolgens met 4 uur slaap weer op werk verscheen, die heb ik voor gek verklaard
Hahahaha ja en dit welquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ben dan gewoon de dagen erna helemaal van de legik snap nu ook niet dat ik festivals heb overleefd. Of lange vluchten. En dan de volgende dag gewoon doorrr.
Hij kan natuurlijk ook elk moment dood neervallen. Dan zal er ook wel het één en ander opstijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmmm, schijnt toch wel uitzonderlijk te zijn, misschien is Biden onderweg dat er zoveel in de lucht is.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat noem ik niet leven, dat noem ik jezelf dood maken
Nope, die is gewoon thuisquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mmmmm, schijnt toch wel uitzonderlijk te zijn, misschien is Biden onderweg dat er zoveel in de lucht is.
CherryLips schijnt daar goed in te zijn! Tenminste, ze meldde gisteren dat ze haar bed had opgemaakt en ze is niet in het dekbedovertrek vast komen te zitten.quote:
Mag ze de mijne ook komen doen. Mijn dekbed zat vanochtend niet meer in de hoekjesquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]
CherryLips schijnt daar goed in te zijn! Tenminste, ze meldde gisteren dat ze haar bed had opgemaakt en ze is niet in het dekbedovertrek vast komen te zitten.
Het is echt vreselijk als je 's nachts wakker wordt en dat merkt. Verder slapen is onmogelijk, maar opstaan en het fiksen ook.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ze de mijne ook komen doen. Mijn dekbed zat vanochtend niet meer in de hoekjes
Alsof dat in Nederland afgaat als er echt iets aan de hand is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wachten op het luchtalarm dan maar.
dan gaat je telefoon, met geluk, af, luchtalarm is dan al wegbezuinigdquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsof dat in Nederland afgaat als er echt iets aan de hand is.
Die Boeing E-3A Sentry in Polen zal ook wel standaard zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:28 schreef Recce het volgende:
[..]
heb het inmiddels zelf maar even gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:18 schreef Recce het volgende:
[..]
CherryLips schijnt daar goed in te zijn! Tenminste, ze meldde gisteren dat ze haar bed had opgemaakt en ze is niet in het dekbedovertrek vast komen te zitten.
Gisteren nogquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:28 schreef Recce het volgende:
[..]
waarom testen we die zooi dan nog elke maandquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gaat je telefoon, met geluk, af, luchtalarm is dan al wegbezuinigd
Nou vreselijk vind ik het niet maar handig is andersquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk als je 's nachts wakker wordt en dat merkt. Verder slapen is onmogelijk, maar opstaan en het fiksen ook.
geen idee..quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom testen we die zooi dan nog elke maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee..
morgen komt deze joekel binnen:
flinke joekelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
Die heb ik wel eens eerder gezien, geloof ik. Wat wel raar is, is dat alle tankvliegtuigen daar weg zijn of hun transponder uit hebben staan. Normaal zie je er wel drie in Polen en Roemenië.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Boeing E-3A Sentry in Polen zal ook wel standaard zijn.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee..
morgen komt deze joekel binnen:
Daarmee maak je wel indruk bij de damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Sluit ramen en deuren!quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gisteren nogwas er ergens een duimnagel ingescheurd
Snap sowieso niet echt waarom bij de meeste stekkerdozen die aansluitingen altijd in een 45 graden hoek zitten, heeft toch geen enkel praktisch nutquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]maar mooie van deze is dat je gewoon die gigantische adapters naast elkaar kan hebben zitten dus nooit maar de helft van de aansluitingen kunnen gebruiken
hopelijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarmee maak je wel indruk bij de dames
Misschien snacks en champagne kopen voor bij het vuurwerk?quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Moet eigenlijk boodschappen doen maar dan wil ik eigenlijk wel weten of het Kremlin gaat lanceren deze avond anders vind ik het ook een beetje een nutteloze exercitie.
ik heb dat ook nooit gesnapt..quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap sowieso niet echt waarom bij de meeste stekkerdozen die aansluitingen altijd in een 45 graden hoek zitten, heeft toch geen enkel praktisch nut
Triggeredquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ze de mijne ook komen doen. Mijn dekbed zat vanochtend niet meer in de hoekjes
Awacs vliegen inderdaad wel standaard rondquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Boeing E-3A Sentry in Polen zal ook wel standaard zijn.
Dan ga je dat doen, ga even gezellig boodschappen doen of ietsquote:
Kom fixen voor me dan. Mag je er gelijk onder gaan liggenquote:
Dan doe je datquote:
Ettokrokettoquote:
Snap ook niet waarom er zo'n irritante beveiliging in moet zitten. Heb al twee adapters gebrokenquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap sowieso niet echt waarom bij de meeste stekkerdozen die aansluitingen altijd in een 45 graden hoek zitten, heeft toch geen enkel praktisch nut
Nergens echt zin inquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga je dat doen, ga even gezellig boodschappen doen of iets
Film kijken, serie kijken, spelletje spelen, bank beroven, huis schoonmaken, grasmaaien, kast in elkaar zetten, bed opmaken, rondjes in de auto rijden?quote:
* Dan maak je maar een zinquote:
Waarom moet hij een zin makenquote:
Dan heeft die tenminste wat te doenquote:
Dan maar in je pyjama in de treinquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:58 schreef Ama het volgende:
Onverwachts toch vanavond nog naar mijn vriend. Zit ik dan in mijn pyjama teringlui te zijn.
Misschien maar ergens een overval plegen dan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Film kijken, serie kijken, spelletje spelen, bank beroven, huis schoonmaken, grasmaaien, kast in elkaar zetten, bed opmaken, rondjes in de auto rijden?
Oke. Moest lachenquote:
Nou zeg…quote:
Ben je weer in bed aan het kokenquote:
Gewoon in je pyjama in de trein yoloquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:58 schreef Ama het volgende:
Onverwachts toch vanavond nog naar mijn vriend. Zit ik dan in mijn pyjama teringlui te zijn.
Het is vooral zo koud ook. Pyjamabroeken enz zijn vaak niet de dikste stoffen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon in je pyjama in de trein yolo
Dikke bontmantel en rendiersloffen aan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is vooral zo koud ook. Pyjamabroeken enz zijn vaak niet de dikste stoffen.
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dikke bontmantel en rendiersloffen aan.
Allebei niet?quote:
Bontkraagjes.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Bont staat ordinaire vrouwen vaak voor geen meter, beetje als een grietje van twaalf op hoge hakken, wat betere vrouwen kan het spectaculair staan.
bont staat niemand goed, dan loop je gewoon voor paalquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Bont staat ordinaire vrouwen vaak voor geen meter, beetje als een grietje van twaalf op hoge hakken, wat betere vrouwen kan het spectaculair staan.
Jou mag ik wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
bont staat niemand goed, dan loop je gewoon voor paal
Slaat nergens op en dat weet je best.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Raar dat de bontpiepers vaak kleine harige beestjes opsluiten in kooitjes.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:37 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Kan je nog wel de sloffen hebbenquote:
quote:
Maar 1 paar sloffen is toch genoeg. Hoewel ik wil nog zomer pantoffels maar verder niet.quote:
Ik heb ook maar 1 paar sloffenquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar 1 paar sloffen is toch genoeg. Hoewel ik wil nog zomer pantoffels maar verder niet.
Naja liefst dus 2 paar. Wat dikkere voor in de winter en dunne slofjes voor in de zomer.quote:
Mensen zonder sloffenquote:
Succes. Hoop dat je niet bevriestquote:
Ik ook niet, hoewel ik in lente/zomer ook veel op blote voeten loop.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
Kan echt niet zonder sloffen hoor. Heb ze denk ik 365 dagen per jaar aan.
Brrrquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ook geen pyjama’s enzo. Ben of in boxershort of goed gekleed.
Lig je niet met lingerie in bedquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Welke pyjama zal ik straks weer eens aantrekken.
Gerrie op het account van US vanmiddag, nou jij op dat van haar, wat is dit voor orgie??quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
Nice. Dr. Pol trekt net ff een levende larve ter grootte van een vingerkootje van achter een oog van een kat.
wat?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gerrie op het account van US vanmiddag, nou jij op dat van haar, wat is dit voor orgie??
Ik heb laatst een paar Pimple Poppers vertaald, was ook genieten. Tig keer nakijken ook.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
Nice. Dr. Pol trekt net ff een levende larve ter grootte van een vingerkootje van achter een oog van een kat.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst een paar Pimple Poppers vertaald, was ook genieten. Tig keer nakijken ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet lezen als je een zwakke maag hebt
Ge-nie- tenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ruikt dat een beetje naar napalm misschien?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst een paar Pimple Poppers vertaald, was ook genieten. Tig keer nakijken ook.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik herinner me dit verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet lezen als je een zwakke maag hebt
Ge-nie- ten
Goedenavond, ook
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Allebei ruikt naar de dood, dus jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ruikt dat een beetje naar napalm misschien?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik herinner me dit verhaal
Goedenavond, ook
Goeie ouwe tijd dat we nog koeien scheerden en schapenverhalen deeldenquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hoe herinner je je 4E
Nou, insert abces- verhaal
Amen
quote:
Lekker naar stal stinken in de trein en onder de witte koeienhaartjes zittenquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd dat we nog koeien scheerden en schapenverhalen deelden
Dus datquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker naar stal stinken in de trein en onder de witte koeienhaartjes zitten
Same. Al ben ik blij dat het weekend is en dat dat een optie isquote:
Hey die heb ik laatst ook gezien volgens mij. Vet zielig.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
Verveel me ook wel een beetjequote:Op vrijdag 29 april 2022 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same. Al ben ik blij dat het weekend is en dat dat een optie is
Ook alquote:
Of per ongeluk op een schaap wegstuiven en een paar rondjes op de rug van het schaap rijden en er uiteindelijk van af getrokken worden door een klasgenoot die bijna in dr broek piest van het lachenquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat
Of gewoon op je bakkes gaan in een koeienstal en zelfs na 4 x douchen het nog ruiken
Is hier beeldmateriaal van?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of per ongeluk op een schaap wegstuiven en een paar rondjes op de rug van het schaap rijden en er uiteindelijk van af getrokken worden door een klasgenoot die bijna in dr broek piest van het lachen
En dit. Goede samenvattingquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:40 schreef Fogel het volgende:
Vervelen, check
Moe, check
Gaan slapen, ben je gek?
Zit een beetje tv te kijken en ondertussen beetje op internet, maar tis prima zo, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook al
Niks om het tegen te gaan?
Hier niet, ik ben kapot moe. Zelfs zappen is teveel moeite
Precies. Genoeg gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit een beetje tv te kijken en ondertussen beetje op internet, maar tis prima zo, morgen weer een dag
Nee, helaas niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is hier beeldmateriaal van?
Best wel baas
[..]
En dit. Goede samenvatting
Dat zijn ze jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
Dat schaap was echt wel heel snel ineens
Awesomequote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
Een spin voor @:bitterbal!Een spin met lichtjes!
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Een tekening van een FOK!ster die haar kindje voor het eerst ziet.
"Ey. Jij lijkt op mij! Walgelijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Een tekening van een FOK!ster die haar kindje voor het eerst ziet.
Ik was trouwens vorige week in een dierentuin en daar hadden ze een caviaverblijf. Ik moest aan je denken.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ey. Jij lijkt op mij! Walgelijk! "
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was trouwens vorige week in een dierentuin en daar hadden ze een caviaverblijf. Ik moest aan je denken.
Ja, ik leerde dat je cavia's gewoon in de tuin kan houden want ze graven niet. Best benieuwd hoe ze smaken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Fokkers denken aan mij in hun vrije tijd
Cavia Porcellusquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik leerde dat je cavia's gewoon in de tuin kan houden want ze graven niet. Best benieuwd hoe ze smaken.
En "weet je hoe die in het Latijn heten?"
"Nou?"
"Cavia"
quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik leerde dat je cavia's gewoon in de tuin kan houden want ze graven niet. Best benieuwd hoe ze smaken.
in Peru zijn ze er niet voor niks zo gek opquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia Porcellus
Ik denk dat cavia's best oke smaken, maar er zit zo weinig vlees aan.
Kan je beter caviasoep van maken.
Denk ook dat ze niet heel veel keuze hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Peru zijn ze er niet voor niks zo gek op
Maar dat is al voorbijquote:
Ah, die plaatjes van levende cavia's erbij ookquote:
Volgend jaar weer een kans.quote:
Google helpt ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, die plaatjes van levende cavia's erbij ook
Ik zag foto's dat ze in hun geheel gebakken werden, dat is voor mij niet anders dan een vis die als optie in haar geheel gebakken is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia Porcellus
Ik denk dat cavia's best oke smaken, maar er zit zo weinig vlees aan.
Kan je beter caviasoep van maken.
Hard sparen dan maarquote:
Ik had eens een collega die in een restaurant geen kip kon eten als er een schilderij of foto van een kip in het restaurant aanwezig was.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Google helpt ook niet.
Ik vind het vooral een beetje naar wanneer de kop er nog aan zit. Bij alle vlees trouwens. Voelt toch anders :$
Mja .. in Spanje en Italie krijg je hele vissen incl. ogen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Google helpt ook niet.
Ik vind het vooral een beetje naar wanneer de kop er nog aan zit. Bij alle vlees trouwens. Voelt toch anders :$
Tja, het is toch vlees wat je met minimale ruimte en voedselkosten kan kweken. Ze noemen het cuy.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Peru zijn ze er niet voor niks zo gek op
In Italië heb ik inderdaad zelf een forel gevangen die in zijn geheel werd klaargemaakt, heerlijk, overheerlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja .. in Spanje en Italie krijg je hele vissen incl. ogen.
Ik eet het met smaak op, maar we zijn het hier niet gewend natuurlijk
quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk ook dat ze niet heel veel keuze hebben.
Het oogt gewoon naar. Zou het wsl alsnog wel eten tho, maar ja.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja .. in Spanje en Italie krijg je hele vissen incl. ogen.
Ik eet het met smaak op, maar we zijn het hier niet gewend natuurlijk
quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wachtend op de slachtbank
Een vriendin van me is zo'n chihuahuavrouw die er helemaal wild van is, "jij weet zo veel, waarom zijn chihuahua's eigenlijk uitgevonden?" Ik zeg dat het waarschijnlijk als statussymbool en als voedseldier gefokt is. Had ik weer ruzie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, die plaatjes van levende cavia's erbij ook
mislukte ratten zijn hetquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een vriendin van me is zo'n chihuahuavrouw die er helemaal wild van is, "jij weet zo veel, waarom zijn chihuahua's eigenlijk uitgevonden?" Ik zeg dat het waarschijnlijk als statussymbool en als voedseldier gefokt is. Had ik weer ruzie.
Tweede vrijdag in october is blijkbaar de officiele: https://rove.me/to/peru/guinea-pig-festivalquote:
Ik krijg altijd zin in barbecue als ik langs een wei met koeien rijd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:12 schreef Koen66 het volgende:
ik vreet alles maar ben zo hypocriet dat ik mijn eten niet levend gekend hioef te hebben
quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een vriendin van me is zo'n chihuahuavrouw die er helemaal wild van is, "jij weet zo veel, waarom zijn chihuahua's eigenlijk uitgevonden?" Ik zeg dat het waarschijnlijk als statussymbool en als voedseldier gefokt is. Had ik weer ruzie.
Ik moet zeggen dat ik dat ook ooit dacht, maar het zijn echt leuke hondjes, duur in de aanschaf maar goedkoop in onderhoud mits er geen gezondheidsproblemen zijn. En Sjonnie op drie hoog doet er beter aan een chihuahua te kopen dan een husky die helemaal gek wordt in een pauperappartement.quote:
Ja, kan ik daar wat aan doen? Je moet boos worden op die Mexicanen. Leuk feitje is wel dat de chihuahua één van de oudste hondenrassen ter wereld is.quote:
Dat koeienhuidpatroon, krijg ik spontaan honger van, en dat heb ik niet vaak.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:15 schreef Dqod het volgende:
Ik heb nu wel ineens zin in een dikke biefstuk. Ben niet blij met jullie, nu
Of een Staffie ...quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat ook ooit dacht, maar het zijn echt leuke hondjes, duur in de aanschaf maar goedkoop in onderhoud mits er geen gezondheidsproblemen zijn. En Sjonnie op drie hoog doet er beter aan een chihuahua te kopen dan een husky die helemaal gek wordt in een pauperappartement.
ik heb sowieso niks met hontenquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat ook ooit dacht, maar het zijn echt leuke hondjes, duur in de aanschaf maar goedkoop in onderhoud mits er geen gezondheidsproblemen zijn. En Sjonnie op drie hoog doet er beter aan een chihuahua te kopen dan een husky die helemaal gek wordt in een pauperappartement.
Lolquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat koeienhuidpatroon, krijg ik spontaan honger van, en dat heb ik niet vaak.
Ja ik kende ooit zo iemand die er drie had in een tweekamerappartement, en opgesloten werden in een kamertje van vier bij vier. En maar klagen dat die honden zich zo misdroegen. Die hebben ruimte en stimulatie nodig, als ze zich gaan vervelen worden ze vervelend.quote:
Loopt er zo’n oss met een gat in zijn kopquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:18 schreef Fogel het volgende:
Nu heb ik ook weer zin in eten.
Gister en vandaag trouwens prima eten gehad, gebraiseerde ossenwangen onder andere.
Ja, maar dat kunnen die baasjes niet bedenken, helaas.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ik kende ooit zo iemand die er drie had in een tweekamerappartement, en opgesloten werden in een kamertje van vier bij vier. En maar klagen dat die honden zich zo misdroegen. Die hebben ruimte en stimulatie nodig, als ze zich gaan vervelen worden ze vervelend.
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Loopt er zo’n oss met een gat in zijn kop
Het waren ook raszuivere asocialen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat kunnen die baasjes niet bedenken, helaas.
Je had ook die scene in die film Babe dat het varkentje erachter komt dat hij daar is om opgegeten te worden, en het was die valse kat die het hem vertelde.quote:
De deur was helemaal kapotgemaakt door die beesten, en één van die honden ging een keer 'te ver'. De man des huizes heeft die wanhopige hond doodgetrapt, en ging weer slapen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat kunnen die baasjes niet bedenken, helaas.
Ik herinner me 't nog heel vaagjesquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je had ook die scene in die film Babe dat het varkentje erachter komt dat hij daar is om opgegeten te worden, en het was die valse kat die het hem vertelde.
Oh ja, van George Orwell, gezien toen ik een jaar of zes was, blijft me nog steeds bij. Net als die serie op Ketnet vroeger, Beestenbos is Boos.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik herinner me 't nog heel vaagjes
Misschien toch eens weer kijken.
Of gewoon direct leveltje pro en Animal Farm opzetten
But some are more equal than othersquote:
Enorm bruut jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, van George Orwell, gezien toen ik een jaar of zes was, blijft me nog steeds bij. Net als die serie op Ketnet vroeger, Beestenbos is Boos.
Gisteren vond je het ook al een leuke vrouw. Heb je beetje een crush?quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Helene (leuke vrouw is dat) gewaarschuwd door de politie.
https://www.nu.nl/media/6(...)l#coral_talk_wrapper
Watership down er tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, van George Orwell, gezien toen ik een jaar of zes was, blijft me nog steeds bij. Net als die serie op Ketnet vroeger, Beestenbos is Boos.
Ja, die serie was ook leuk. Mind blown als 11-jarige dat Opa Buys de stem van Baloe is van Disney's Jungle Book.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
But some are more equal than others
[..]
Enorm bruut ja
BiB keek ik altijd. Kwam altijd voor Oppassen als ik 't me goed herinner
En Scruffy. Ik zag die videoband op een vrijmarkt op Koningsdag en de trauma's kwamen in volle glorie terug.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Watership down er tegenaan gooien.
Die film kan ik echt niet kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Watership down er tegenaan gooien.
Nou of misschien in beeld is binnen een dag niet verandert.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren vond je het ook al een leuke vrouw. Heb je beetje een crush?
Ik zag die als achtjarige of zo, "want tekenfilms zijn voor kinderen". Dachten mijn ouders.quote:
Ja ik ook zo rond die leeftijd, 'Waterschapsheuvel'quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag die als achtjarige of zo, "want tekenfilms zijn voor kinderen". Dachten mijn ouders.
Ja, ik had tijdens mijn tienerjaren ook het boek gelezen, de film is nog de afgezwakte versie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook zo rond die leeftijd, 'Waterschapsheuvel'
En dat boek schijnt nog een kinderboek te zijn geweest ookquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik had tijdens mijn tienerjaren ook het boek gelezen, de film is nog de afgezwakte versie.
Nou ja ik las in mijn jeugd Stephen King en Alleen op de Wereld, dus ja, dat is niet zo gek.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat boek schijnt nog een kinderboek te zijn geweest ook
Is dit knijn ook er op gebaseerdquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja ik las in mijn jeugd Stephen King en Alleen op de Wereld, dus ja, dat is niet zo gek.
En van de makers van Watership Down heb je ook The Plague Dogs.
Cancelen die sloer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Helene (leuke vrouw is dat) gewaarschuwd door de politie.
https://www.nu.nl/media/6(...)l#coral_talk_wrapper
Monthy Pytonquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit knijn ook er op gebaseerd
[ afbeelding ]
De konijnenkinderen sneuvelden al snel in Beestenbos is Boos, en ik zit er als een volwassen kerel om te snikken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit knijn ook er op gebaseerd
[ afbeelding ]
Denk dat als ik nu Platvoet en zijn vriendjes zou kijken ik het ook heel anders zou zien, dat was geloof ik ook niet allemaal even vrolijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De konijnenkinderen sneuvelden al snel in Beestenbos is Boos, en ik zit er als een volwassen kerel om te snikken.
Oh ja, die scene dat die moeder doodgaat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat als ik nu Platvoet en zijn vriendjes zou kijken ik het ook heel anders zou zien, dat was geloof ik ook niet allemaal even vrolijk
quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, die scene dat die moeder doodgaat.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een van die stemactrices is dood. Als kind vermoord door haar vader.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |