Dikke bontmantel en rendiersloffen aan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is vooral zo koud ook. Pyjamabroeken enz zijn vaak niet de dikste stoffen.
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dikke bontmantel en rendiersloffen aan.
Allebei niet?quote:
Bontkraagjes.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Bont staat ordinaire vrouwen vaak voor geen meter, beetje als een grietje van twaalf op hoge hakken, wat betere vrouwen kan het spectaculair staan.
bont staat niemand goed, dan loop je gewoon voor paalquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Bont staat ordinaire vrouwen vaak voor geen meter, beetje als een grietje van twaalf op hoge hakken, wat betere vrouwen kan het spectaculair staan.
Jou mag ik wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
bont staat niemand goed, dan loop je gewoon voor paal
Slaat nergens op en dat weet je best.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Raar dat de bontpiepers vaak kleine harige beestjes opsluiten in kooitjes.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:37 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Kan je nog wel de sloffen hebbenquote:
quote:
Maar 1 paar sloffen is toch genoeg. Hoewel ik wil nog zomer pantoffels maar verder niet.quote:
Ik heb ook maar 1 paar sloffenquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar 1 paar sloffen is toch genoeg. Hoewel ik wil nog zomer pantoffels maar verder niet.
Naja liefst dus 2 paar. Wat dikkere voor in de winter en dunne slofjes voor in de zomer.quote:
Mensen zonder sloffenquote:
Succes. Hoop dat je niet bevriestquote:
Ik ook niet, hoewel ik in lente/zomer ook veel op blote voeten loop.quote:Op vrijdag 29 april 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
Kan echt niet zonder sloffen hoor. Heb ze denk ik 365 dagen per jaar aan.
Brrrquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ook geen pyjama’s enzo. Ben of in boxershort of goed gekleed.
Lig je niet met lingerie in bedquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Welke pyjama zal ik straks weer eens aantrekken.
Gerrie op het account van US vanmiddag, nou jij op dat van haar, wat is dit voor orgie??quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
Nice. Dr. Pol trekt net ff een levende larve ter grootte van een vingerkootje van achter een oog van een kat.
wat?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gerrie op het account van US vanmiddag, nou jij op dat van haar, wat is dit voor orgie??
Ik heb laatst een paar Pimple Poppers vertaald, was ook genieten. Tig keer nakijken ook.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
Nice. Dr. Pol trekt net ff een levende larve ter grootte van een vingerkootje van achter een oog van een kat.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst een paar Pimple Poppers vertaald, was ook genieten. Tig keer nakijken ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet lezen als je een zwakke maag hebt
Ge-nie- tenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ruikt dat een beetje naar napalm misschien?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb laatst een paar Pimple Poppers vertaald, was ook genieten. Tig keer nakijken ook.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik herinner me dit verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet lezen als je een zwakke maag hebt
Ge-nie- ten
Goedenavond, ook
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Allebei ruikt naar de dood, dus jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ruikt dat een beetje naar napalm misschien?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik herinner me dit verhaal
Goedenavond, ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |