SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ja zit er bijquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
@:Bitterbal? doe je er ook een bouwtekening bij? Anders plak ik je verkeerd in elkaar en denkt iedereen dat ik met een ontploft slachthuis aan het varen ben.
De salpicon moet aan de binnenkantquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef UitStraling het volgende:
@:Bitterbal? doe je er ook een bouwtekening bij? Anders plak ik je verkeerd in elkaar en denkt iedereen dat ik met een ontploft slachthuis aan het varen ben.
Mevrouw, mevrouw, waarom heeft u twee monden en een grote blote bult op uw hoofd?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De salpicon moet aan de binnenkant
Binnenkort te zien in de Efteling..quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is mooi weer dus eerste filmpje gaat worden; US samen met bitterbal in een gouden bikini in een bootje.
Soort Titanic.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Binnenkort te zien in de Efteling..
Uitslapen kan ik toch niet. Hele week vrij en ook op de dagen dat ik kind niet hoef weg te brengen was het voor 0700 dat ik wakker werdquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond vorige week wekker om 08:00 al kut op zaterdag.
RIPquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uitslapen kan ik toch niet. Hele week vrij en ook op de dagen dat ik kind niet hoef weg te brengen was het voor 0700 dat ik wakker werd
Check.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uitslapen kan ik toch niet. Hele week vrij en ook op de dagen dat ik kind niet hoef weg te brengen was het voor 0700 dat ik wakker werd
Ik heb wel wat aan m'n dag 🤷🏼♂️quote:
Ja uitslapen lukt mij ook steeds minder. Dit zijn wel de eerste tekenen dat ik ouder begin te worden. Of ik moet vet laat gaan slapen maar ja is het dan nog uitslapen? Dan heb ik gewoon mijn normale uren alleen later.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel apartquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check.
En de winkel beneden wordt ook weer elke dag om zeven uur bevoorraad, dus de keren dat ik wel doorsliep werd ik daarvan wakker. Terwijl ik ze eerst een hele tijd niet gehoord heb.
Misschien moet ik overdag proberen te slapen danquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slapen is anders een zeer goede dagbesteding
Als ik later ga slapen word ik ook niet eens heel veel later wakker. Toen ik begin van de maand dat feestje had was het 0545 in bed en 0945 er weer uitquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja uitslapen lukt mij ook steeds minder. Dit zijn wel de eerste tekenen dat ik ouder begin te worden. Of ik moet vet laat gaan slapen maar ja is het dan nog uitslapen? Dan heb ik gewoon mijn normale uren alleen later.
Het maakt niet uit hoe laat ik ga slapenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja uitslapen lukt mij ook steeds minder. Dit zijn wel de eerste tekenen dat ik ouder begin te worden. Of ik moet vet laat gaan slapen maar ja is het dan nog uitslapen? Dan heb ik gewoon mijn normale uren alleen later.
Maar nu heb je tijd voor een middagdutje.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Altijd vroeg wakker?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen
Er gaat bij jou slaap ritme toch echt wat fout.... Ik hoop morgen toch echt uit te slapen. Geen kind maar de hockey, geen scouting, geen andere verplichtingen en de verbouwing lag toch stil dit weekend.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh jezus. Nee dan kan ik niet. Als ik wekker uit doe kan ik dan wel gewoon tot 14:00 liggen ofzo maar dan ben ik ook wel wakker. Wat prima is hoor maar heel soms wil je wel eens vies lang slapen maar dat is dus voorbij.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef dud0r het volgende:
Als ik later ga slapen word ik ook niet eens heel veel later wakker. Toen ik begin van de maand dat feestje had was het 0545 in bed en 0945 er weer uit
Wees blij ik heb niet eens de rust om te blijven liggenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezus. Nee dan kan ik niet. Als ik wekker uit doe kan ik, wel gewoon tot 14:00 liggen ofzo maar dan ben ik ook wel wakker. Wat prima is hoor maar heel soms wil je wel eens vies lang slapen maar dat is dus voorbij.
Als ik te lang blijf liggen word ik helemaal suf.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezus. Nee dan kan ik niet. Als ik wekker uit doe kan ik, wel gewoon tot 14:00 liggen ofzo maar dan ben ik ook wel wakker. Wat prima is hoor maar heel soms wil je wel eens vies lang slapen maar dat is dus voorbij.
zelf verzonnen sociale regels zijn bedoeld als leidraad voor simpele zielen die dat schijnbaar nodig hebben en zelf niet kunnen bedenken waar ze happy van wordenquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Alleen pubers en huisdieren slapen toch nog na 08:00?
Dat vind ik tegenwoordig niet meer zo lekker, wordt niet uitgerust wakker maar juist verwardquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar nu heb je tijd voor een middagdutje.
Dat wisten we al tochquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Er gaat bij jou slaap ritme toch echt wat fout....
Vandaag was ook maar 14quote:
in afrika gaan de kinderen dood dus ben zelf blij!!!!11!!11!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wees blij ik heb niet eens de rust om te blijven liggen
Vind ik ook. Net even een uurtje gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, als ik al in slaap val. Sommige mensen kunnen gewoon in een paar minuten in slaap vallen en dan een slaapje doen van een kwartier en dan weer fris wakker worden. Rare mensen zijn dat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik tegenwoordig niet meer zo lekker, wordt niet uitgerust wakker maar juist verward
Nou ja deze uiterst simpele ziel heeft teveel belangrijke en/of leuke dingen te doen meestal om uit te slapen, zonde van de tijd dat geslaap allemaal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zelf verzonnen sociale regels zijn bedoeld als leidraad voor simpele zielen die dat schijnbaar nodig hebben en zelf niet kunnen bedenken waar ze happy van worden
Volgens mij val ik in de herhaling hiermee
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik tegenwoordig niet meer zo lekker, wordt niet uitgerust wakker maar juist verward
Zo jaloers op deze mensen!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, als ik al in slaap val. Sommige mensen kunnen gewoon in een paar minuten in slaap vallen en dan een slaapje doen van een kwartier en dan weer fris wakker worden. Rare mensen zijn dat.
Ja en jouw leven geldt voor iedereen, watquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja deze uiterst simpele ziel heeft teveel belangrijke en/of leuke dingen te doen meestal om uit te slapen, zonde van de tijd dat geslaap allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |