SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
daarvoor heb ik LastPassquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet weer steeds allemaal wachtwoordenDie heb ik dan bijgewerkt op m'n telefoon en de volgende dag op de pc ben ik het nieuwe ww weer vergeten
Berenpak01quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet weer steeds allemaal wachtwoordenDie heb ik dan bijgewerkt op m'n telefoon en de volgende dag op de pc ben ik het nieuwe ww weer vergeten
Oh daarvoor heb ik een handig documentje op mn laptop en mobiel, het heet wachtwoorden en daar sla ik dan al mn wachtwoorden opquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
ja, maar ik ben ook best een boerenpummelquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je foto's van jezelf terug ziet en tot de conclusie komt dat je altijd als een boerenpummel staat oid
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik ben ook best een boerenpummel
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlandsquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je foto's van jezelf terug ziet en tot de conclusie komt dat je altijd als een boerenpummel staat oid
Ik heb gelukkig niet zo heel veel foto's van mezelfquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
En en en?!quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlands
ojee helemaalbezopenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlands
Ik zag laatst een oude foto van mezelf en snapte ineens dat er dagelijks mannen aan mijn kont zaten te voelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
mooi moment om ermee te stoppen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets navragen in een Facebookgroep maar Facebook is dood. Heb het ook eens nodig zeg, jezus.
Valt daar meestal wel mee. Er circuleert nog wel een filmpje van me op een ander festival waar ik teveel heb gedronken. Als ik ooit ga trouwen zal die wel voorbij komen.quote:
Niet? En gelukkig?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zo heel veel foto's van mezelf
Test dat filmpje hier anders alvast even, dan weet je welke reacties je kunt verwachtenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt daar meestal wel mee. Er circuleert nog wel een filmpje van me op een ander festival waar ik teveel heb gedronken. Als ik ooit ga trouwen zal die wel voorbij komen.
Smoefquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Test dat filmpje hier anders alvast even, dan weet je welke reacties je kunt verwachten
Oh daarom staat mijn berichtje er niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets navragen in een Facebookgroep maar Facebook is dood. Heb het ook eens nodig zeg, jezus.
Ik heb nog een leuke serie van zowat dertig foto's die een meisje met grote borsten met whisky voor een euro en een polaroidcamera van me gemaakt heeft in een Ierse pub, die kun je bijna op volgorde leggen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt daar meestal wel mee. Er circuleert nog wel een filmpje van me op een ander festival waar ik teveel heb gedronken. Als ik ooit ga trouwen zal die wel voorbij komen.
Op het ritme meehupsen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef Crack_ het volgende:
ZE ZIJN HIER AAN HET HEIJEN EN IK WORD DAAR ZO LEIP VAN
kadoenk kadoenkquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef Crack_ het volgende:
ZE ZIJN HIER AAN HET HEIJEN EN IK WORD DAAR ZO LEIP VAN
Ja maar dit is voor werk, en heb een vraag over bepaalde software die niet werkt want het is vrijdagmiddag. En hier kan ik aan andere gebruikers vragen of zij tips hebben, maar die boel laadt gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mooi moment om ermee te stoppen?
Ik blijf ook steeds dwangmatig op die blauwe f klikken hoor. Geen idee waarom ik dat doe. Er is nooit wat boeiends.
Doe mij de "Grote borsten met whisky".quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke serie van zowat dertig foto's die een meisje met grote borsten met whisky voor een euro en een polaroidcamera van me gemaakt heeft in een Ierse pub, die kun je bijna op volgorde leggen.
Ik probeer foto's altijd een beetje te ontwijken, vooral als ik aan het eten ben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
het is wel traag als poep en kak en stront en faeces en het brein van een HONT tegelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit is voor werk, en heb een vraag over bepaalde software die niet werkt want het is vrijdagmiddag. En hier kan ik aan andere gebruikers vragen of zij tips hebben, maar die boel laadt gewoon niet.
Er is recentelijk nog een remake van gemaakt door iemand waarbij deze mensen er ook in voorkomen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Test dat filmpje hier anders alvast even, dan weet je welke reacties je kunt verwachten
Zo zijn er ook geen foto's van mij waarbij ik geen glas bier vast hebquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer foto's altijd een beetje te ontwijken, vooral als ik aan het eten ben.
Dus eigenlijk altijd
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is recentelijk nog een remake van gemaakt door iemand waarbij deze mensen er ook in voorkomen.
[ afbeelding ]
Tof dit, denk dat ik hierom buikpijn hebquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is wel traag als poep en kak en stront en faeces en het brein van een HONT tegelijk.
Vind foto's van mezelf niet zo heel boeien om naar te kijken, dus ook geen zin om er foto's van te makenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? En gelukkig?
Why
ik vind foto's echt super leuk voor de herinnering. Kan wel super chagrijnig worden als mensen duizend foto's willen maken voor de perfecte foto, dat is niet wat ik bedoel.
Leuk hip bloesje aantrekken, bovenste knoopje los, wat gel in je haren, je normaalste blik opzetten, beetje joie de vivre, nou en en vrijgevochtenheid uitstralen en ze is helemaal van jouquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij de "Grote borsten met whisky".
kots maar in het kwijlpotje, misschien lucht het op.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof dit, denk dat ik hierom buikpijn hebKutsoftware die ik al een tijd niet heb gebruikt kapt ermee.
Oh but whyyyyquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer foto's altijd een beetje te ontwijken, vooral als ik aan het eten ben.
Dus eigenlijk altijd
Hier hebben we niks aanquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is recentelijk nog een remake van gemaakt door iemand waarbij deze mensen er ook in voorkomen.
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar het herinneringen en momenten wel en een foto kan ervoor zorgen dat die herinneringen meteen terug zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind foto's van mezelf niet zo heel boeien om naar te kijken, dus ook geen zin om er foto's van te maken
Bottomless?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:36 schreef Karzai het volgende:
lekkere dingen gehaald, straks weer genieten, 4 uur open ik het buffet
Ik maak eigenlijk alleen foto's van omgevingenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het herinneringen en momenten wel en een foto kan ervoor zorgen dat die herinneringen meteen terug zijn.
Omdat etensfoto's walgelijk zijn. Niemand wil dat zien. Etende mensenquote:
Je moet het ook fotograferen vooordat je saliva het eten bereikt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat etensfoto's walgelijk zijn. Niemand wil dat zien. Etende mensen
Foto's van dikke etende mensen zijn het allerwalgelijkst.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat etensfoto's walgelijk zijn. Niemand wil dat zien. Etende mensen
Ja, dat doe ik dan weer welquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet het ook fotograferen vooordat je saliva het eten bereikt.
Ik ben ook dik, kom vechtenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto's van dikke etende mensen zijn het allerwalgelijkst.
durf je wel he, tegen demente bejaardenquote:
Waarom moet je foto's maken van mensen die eten, fotos van het eten is al genoeg, of is men gewoon jaloers dat andere (dikke) mensen wel kunnen betalen wat jij ook eten wilt?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto's van dikke etende mensen zijn het allerwalgelijkst.
Ik zou dat niet uitstellen tot morgen, krijg je spijt van en een nog hogere bloeddruk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Moet ook nog boodschappen doen, doe dat maar eerst want dit is echt slecht voor mijn bloeddruk.
Donut tegen je oog.quote:
Je bent wel in een vechtbui vandaag zeg.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent wel in een vechtbui vandaag zeg.
Wat is je nummer? dan weet ik zeker dat ik je niet bel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel genoeg gebeld vandaag.
Mij nie belle.
Ja zoiets hè.quote:
Smoothquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is je nummer? dan weet ik zeker dat ik je niet bel.
Nouja,ik heb zo nu en dan spontaan de neiging om willekeurige nummers te bellen, kan ik deze tenminste al afstrepen.quote:
Oke braboquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Witte asperge dwars door je navel.
Ja, ik moest bellen en ik was niet in de stemmingquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent wel in een vechtbui vandaag zeg.
Mijn nummer is 112quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is je nummer? dan weet ik zeker dat ik je niet bel.
Ik heb net ook gebeld. Had ik ook geen zin in maar toch maar gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke brabo
[..]
Ja, ik moest bellen en ik was niet in de stemming
In mijn telefoon heb je een ander nummerquote:
Is mijn stand-inquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
In mijn telefoon heb je een ander nummer
Ze wisten dat jij het was dus er is weer even hard gelachen op de afdeling daarquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
112 gebeld en gezegd dat ze moeten zoeken naar cavia's in Brabant om de lijkjes van zeshonderd op mysterieuze verdwenen peuters terug te vinden.
Ohnee hoor, ik had een uurtje geleden nog vrolijke aanstootgevende muziek op staan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een EMO pleelist aan staan
Wat valt er onder vrolijke aanstootgevende muziek?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ohnee hoor, ik had een uurtje geleden nog vrolijke aanstootgevende muziek op staan.
Laatste keer: Gooi die spiegel kapot.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:05 schreef UitStraling het volgende:
Mijn collega Klaas praat teveel, Klaas is helaas heel erg slim, Klaas heeft van dat schaamhaar op zijn hoofd, Klaas weet altijd alles maar niets waar een vlot mens wat aan heeft, Klaas wil altijd het laatste woord, Klaas stinkt, Klaas denk dat hij humor heeft maar dat heeft hij niet, Klaas heeft wel een gezin maar niet zo'n erg knap gezin, ik vind Klaas stom.
hebben ze daar geen treinen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef Fogel het volgende:
Van mij mag het aantal vluchten tussen Oslo en Trondheim weer omhoog, gewoon weer ieder half uur ofzo tussen 15-18.
* Fogel moet nog bijna twee uur wachten op een vlucht.
Lekker de trein pakken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef Fogel het volgende:
Van mij mag het aantal vluchten tussen Oslo en Trondheim weer omhoog, gewoon weer ieder half uur ofzo tussen 15-18.
neuh, meer dingen als UGK of Biz Markie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat valt er onder vrolijke aanstootgevende muziek?
Snollebollekes?
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neuh, meer dingen als UGK of Biz Markie.
welk genre is dat?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die gaan maar een keer of vier/vikf per dag en doet er 6,5u over.quote:
Zit je niet in zo'n luxe faciliteit met eten en drinken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef Fogel het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
112 gebeld en gezegd dat ze moeten zoeken naar cavia's in Brabant om de lijkjes van zeshonderd op mysterieuze verdwenen peuters terug te vinden.
Geen optie. Eerste gaat dan ook pas 1629.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker de trein pakken.
Of een paar halve liters FADØL in de tussentijd.
Dit ken ik niet en het klinkt ook niet echt alsof ik dit erg moet vindenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zit in een lounge ja, maar daardoor kom ik niet sneller thuisquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je niet in zo'n luxe faciliteit met eten en drinken?
Het is maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit ken ik niet en het klinkt ook niet echt alsof ik dit erg moet vinden
Waardeloos geregeld mannetjequote:Op vrijdag 29 april 2022 15:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen optie. Eerste gaat dan ook pas 1629.
Mijn auto staat op het vliegveld, dus ik drink geen alcohol.
Ja echt.quote:
Je kunt je wederhelft ook vragen of ze de boel eens wilt scheren....quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Het algoritme van facebook is nu zo ver dat ik behalve alles over vrouwenprobleempjes en landbouwmachines, ook suggesties krijg over kickboksen. Ik denk dat ik de boel daar nu wel ver genoeg in een krakeling gedraaid heb. Wat voor profiel ze van mij ook aangelegd mogen hebben, het heeft in ieder geval niks met de werkelijkheid te maken
Je kunt er van alles van maken inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt je wederhelft ook vragen of ze de boel eens wilt scheren....
Ik bedoel als je daar al landbouwmachines en kickboks trainingen voor nodig hebt.
heb je je weekendborrelplankje al klaar Karzai?quote:
nee 4 uur stipt post ik hem, jij ook?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je je weekendborrelplankje al klaar Karzai?
Oh dan moet ik zowat wel aan de gangquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee 4 uur stipt post ik hem, jij ook?
maakt niet uitquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet ik zowat wel aan de gang![]()
Neuh ik heb niet veel bijzonders geloof ik.
Is dat erg dan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:24 schreef Karzai het volgende:
Wil de kantoorslaven niet teveel op hun pik trappen door het te vroeg te doen
Ik ga niet luisterenquote:
afgunst, maar vervelend jij zat toch in de groenvoorziening? heb ik ook nog een tijdje gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Als ik werk is het niet op kantoor, en aangezien ik al bijna een half jaar in de ZW zit vw het vervangen van een heup zou ik me nog niet kunnen bedenken waarom anderen zich op hun pik getrapt moeten voelen, als ze toch niet met hun werk bezig zijn.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Het algoritme van facebook is nu zo ver dat ik behalve alles over vrouwenprobleempjes en landbouwmachines, ook suggesties krijg over kickboksen. Ik denk dat ik de boel daar nu wel ver genoeg in een krakeling gedraaid heb. Wat voor profiel ze van mij ook aangelegd mogen hebben, het heeft in ieder geval niks met de werkelijkheid te maken
Zit je echt in de ZW of krijg je gewoon 2 jaar lang je loon doorbetaald?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat erg dan?
Als ik werk is het niet op kantoor, en aangezien ik al bijna een half jaar in de ZW zit vw het vervangen van een heup zou ik me nog niet kunnen bedenken waarom anderen zich op hun pik getrapt moeten voelen, als ze toch niet met hun werk bezig zijn.
Neuh, ik had al veel eerder aandrang moeten maken omfotos te laten maken, de heup was deels ingestort, maar vanwege corona, en omdat huisarts/fysio dat vanwege mijn leeftijd veel te vroeg vonden is dat gewoon anderhalf jaar te lang door gegaan met pijnbestrijding dmf therapie en pijnstillers.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
afgunst, maar vervelend jij zat toch in de groenvoorziening? heb ik ook nog een tijdje gedaan
Beterschap!
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Halve pan Chili Con Carne in de plee gemieterd, nu spoelt de plee niet meer door.
Pleur er nog gauw een pan frituurvet achteraan!quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:33 schreef UitStraling het volgende:
Halve pan Chili Con Carne in de plee gemieterd, nu spoelt de plee niet meer door.
kaarsvet!!!quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pleur er nog gauw een pan frituurvet achteraan!
Naar zeg, dat is ook moeilijk te herstellen, dus je bent waarschijnlijk voor langere tijd uitgeschakeld, of je moet een zittend beroep vindenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, ik had al veel eerder aandrang moeten maken omfotos te laten maken, de heup was deels ingestort, maar vanwege corona, en omdat huisarts/fysio dat vanwege mijn leeftijd veel te vroeg vonden is dat gewoon anderhalf jaar te lang door gegaan met pijnbestrijding dmf therapie en pijnstillers.
Neuh, ik nu al beter lopen dan voor de operatie, ik geef het nog 3-4 weken rust, en dan ga ik het gewoon weer proberen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naar zeg, dat is ook moeilijk te herstellen, dus je bent waarschijnlijk voor langer tijd uitgescahkeld, of je moet een zittend beroep vinden
Of een Orka!quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pleur er nog gauw een pan frituurvet achteraan!
Ik zou wel wat lusten ...quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Geen honger meer voor de komende 900 jaar.
Wel middagsnacktijdquote:
Ik zou in de ZW gezeten hebben, als het bedrijf waar ik werk niet om het half jaar met een nieuwe arbo dienst in zee gaat vw te weinig resultaat/te duur, dus idd betalens ze ondanks verminderde tot geen productie gewoon door, ws ook dankzij covid.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je echt in de ZW of krijg je gewoon 2 jaar lang je loon doorbetaald?
Is een verschil
Daar zit frituurvet, kaarsvet en een orka in.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt hier uit de pot komen eten.
En heel veel bonen viel me op.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zit frituurvet, kaarsvet en een orka in.
Met happy ending?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor massage nu en dan weekend
0 mensen gedood.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:46 schreef UitStraling het volgende:
Onvriendelijke vissen om in je plee te hebben, orka's.
Klinkt echt handigquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
gezeten hebben, als het bedrijf waar ik werk niet om het half jaar met een nieuwe arbo dienst in zee gaat vw te weinig resultaat/te duur, dus idd betalens ze ondanks verminderde t
Zeg dat tegen Tilikum.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
0 mensen gedood.
Dat kun je vast niet zeggen over cavia's
Wat kun je zeggen over cavias behalve dat ze leuk staan in een kooitje?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
0 mensen gedood.
Dat kun je vast niet zeggen over cavia's
Poehquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:00 schreef Karzai het volgende:
Beloofd is beloofd, fijn weekend mensen!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net de post uitgepakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn dat nou weer? potjes klei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist dit ook nietquote:
Ja boeiend.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet alle komijnekaas is Leidse kaas.
Die eet niks.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou Etto wel losse komijnpitjes eten?
Nee het buffet van Karzai is wel veilig voor hem idd.quote:
Ze zijn zo schattigggggggggquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat kun je zeggen over cavias behalve dat ze leuk staan in een kooitje?
Wat dat betreft wel de perfecte man om een relatie mee te hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het buffet van Karzai is wel veilig voor hem idd.
wheepquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat kun je zeggen over cavias behalve dat ze leuk staan in een kooitje?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net de post uitgepakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog een zwik van die dingen liggen, mag je zo hebben, maar ze zijn al een jaar of 8 oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
@EttovanBelgie en @Karzai, sitting in a treequote:Op vrijdag 29 april 2022 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel de perfecte man om een relatie mee te hebben.
Gooi maar in de kachelquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zwik van die dingen liggen, mag je zo hebben, maar ze zijn al een jaar of 8 oud
Stofzuiger of bepaalde kamerplanten zijn gevaarlijker voor ze, of op een bank/stoel gaan zitten waar ze hun nestje in 'gebouwd' hebben, het lijkt me ook niet dat dat soort knaagdieren het hier in het 'wild' redden, want als het er al 'teveel' gaan worden zel er wel weer een wet aangenomen worden om de overlast te beperken.quote:
Waarom moeten als je toch alleen bent?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:27 schreef Karzai het volgende:
Wel jammer dat ik dit allemaal alleen moet opeten
beetje treurig alleen achter de computer zo, meer zielen meer vreugdquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waarom moeten als je toch alleen bent?
om na de zomer weer 'in een nieuw format' terug te komen zeker?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:34 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)l-rond-johan-derksen
Vagina Inside.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
om na de zomer weer 'in een nieuw format' terug te komen zeker?
Na het betoog van Derksen zou Candle in the Wind ook wel toepasselijk zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu wel zin om naar de band Candle(m)ass te luisteren....
![]()
![]()
Daahaag Johanquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:34 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)l-rond-johan-derksen
Die Luxemburgers kunnen er niks aan doen dat joop het dagelijkse softporno uurtje verpest heeft.quote:
Ik snap echt niet dat jij zonder een tv kan. Ik heb nu 3 dagen geen tv en dat is toch al 2 dagen te lang eigenlijk.quote:
Ik moet nog belastingaangifte doen. Ook leukquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij zonder een tv kan. Ik heb nu 3 dagen geen tv en dat is toch al 2 dagen te lang eigenlijk.
Niet echt eigenlijk, jij wel?quote:
Ik was blij dat ik na anderhalve week na de operatie niet meer aan bed gebonden was, want dat TV gedoe begon me al na 2 dagen te vervelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij zonder een tv kan. Ik heb nu 3 dagen geen tv en dat is toch al 2 dagen te lang eigenlijk.
hebben we het dan over lineaire tv (de dienst) of over het apparaat?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Apparaatquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben we het dan over lineaire tv (de dienst) of over het apparaat?
Brood met smeersels en wat hapjes. Maar is meer voor komende paar uur.quote:
Oeh heerlijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Brood met smeersels en wat hapjes. Maar is meer voor komende paar uur.
Dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik na anderhalve week na de operatie niet meer aan bed gebonden was, want dat TV gedoe begon me al na 2 dagen te vervelen.
Ik kom er nu aanquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Brood met smeersels en wat hapjes. Maar is meer voor komende paar uur.
Welke?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:39 schreef dud0r het volgende:
Worst![]()
Ze zijn binnen @:ama @:4everblackeyed
viel mee. Heb buiten gegeten en net wat genetflixt. Mijn vrienden zijn naar muy thai gevecht maar geen zin om mee te gaanquote:
Klinkt als een leuke avondquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
viel mee. Heb buiten gegeten en net wat genetflixt. Mijn vrienden zijn naar muy thai gevecht maar geen zin om mee te gaan
ja gewoon chillquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gewoon chillals het goed is gaan we morgen avond kajakken. Maar even kijken hoe het weer is eerst
Nou joepie. Nog 900 eurie naar die hoerenfalers brengen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet nog belastingaangifte doen. Ook leuk
20 euro betalen om een paar opgefokte ventjes elkaar in elkaar te zien beuken, kun je ook gewoon in een willekeurige stad op een zaterdagavond een rondje lopenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:46 schreef bitterbal het volgende:
en ticket was iets van 20 euro. vond ik wat prijzig
zoveel?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou joepie. Nog 900 eurie naar die hoerenfalers brengen. Heerlijk.
Give it to me babyyy, aaaahaa-aaahaaaquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoesten doe je met je keel hoorquote:
ja aandeel eigen vermogen VVE denk ik dat de boosdoener is.quote:
Kajakken is tofquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gewoon chillals het goed is gaan we morgen avond kajakken. Maar even kijken hoe het weer is eerst
ik heb dat nog nooit apart opgegeven eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja aandeel eigen vermogen VVE denk ik dat de boosdoener is.
Dat is echt tof! En goede workout pffquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kajakken is tofWaar doe je dat dan? Op zee?
Klinkt goed maar niet voor mijquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zelf gepaneerde kip en CHampignons
ga je naar de huisarts?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, tikje pijnlijkErger wel dan vanmorgen.
jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kajakken is tofWaar doe je dat dan? Op zee?
Alleen dat. Ik ben niet zo van de aardappels iig..quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt goed maar niet voor mijwat doe je daar bij dan?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt tof! En goede workout pff
Niet? Oh heeerlijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen dat. Ik ben niet zo van de aardappels iig..
Ik krijg nog 1200 van zequote:Op vrijdag 29 april 2022 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik in Kroatië, of kanoën maar ze noemde het kajakken. Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb het jaren geleden op de Donau gedaan. Kajakken dus
Proeverij maar de gewone vervangen door de pitquote:
Kom danquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:49 schreef Goitske het volgende:
Worst? Hoor ik worst?
[..]
Nu wil ik worst ....
Ik stap nu op de fiets!quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Proeverij maar de gewone vervangen door de pit
[..]
Kom dan
Ik had gelukkig mijn eigen bootjequote:Op vrijdag 29 april 2022 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik in Kroatië, of kanoën maar ze noemde het kajakken. Ik weet het niet meer
Zat iig met de zwaarste van die groep en ik was zelf de lichtste dus dat ging fantastisch hahahah
Tot straksquote:
Leuk hoorquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel vlak langs de kust natuurlijk
tüt tüt tüter op mn scüüter betekent wel dat ze tenminste een beetje geintergreerd zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, kan die auto met die Turkse jengelmuziek niet even oplazeren.
ja en mensen van die gym waar ze werktquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk hoorMet je Thaise vriendinnen?
Kreeg van de week de melding eindafrekening en dat ik die volgende week ofzo krijgquote:
Zo zoquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en mensen van die gym waar ze werkt
Sorry ik rijd al doorquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, kan die auto met die Turkse jengelmuziek niet even oplazeren.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? Oh heeerlijk
Nou pak jij de kip, pak ik de champignons
De donauquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb het jaren geleden op de Donau gedaan. Kajakken dus
Kroatiëquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik in Kroatië, of kanoën maar ze noemde het kajakken. Ik weet het niet meer
Zat iig met de zwaarste van die groep en ik was zelf de lichtste dus dat ging fantastisch hahahah
Oh, en was het leuk?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest trouwens vandaag post bezorgen waar vroeger je oude school zat aan de Frankrijkstraat.
[..]
De donau![]()
[..]
Kroatië![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als het nou wat leuke balkanbeats waren
Ik las belastingschnitzelquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:00 schreef mschol het volgende:
zo, belasting shizzel voorlopig even geregeld..
quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de balkan zo verenigd dat men daar dezelfde beats leuk vinden?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als het nou wat leuke balkanbeats waren
Het belastingschnitzelparadijsquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
die is wel blauw en smaakt waarschijnlijk goor
Werken ging wel lekker vandaag. Er zitten tegenwoordig appartementen in dat gebouw, maar dat had ik volgens mij al verteld..quote:
Bewaar je de stukjes?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:10 schreef bitterbal het volgende:
je zou denken dat je na 2 dagen pulken toch wel alle dode huid te pakken zou hebben gehad
Kun je geld mee verdienen hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stuur ik naar jou op als ik terug ben
quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stuur ik naar jou op als ik terug ben
k stuur het samen met een factuurquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je geld mee verdienen hoor.
kijk er naar uit denk ik .....quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik je klaar heb maak ik wel wat leuke filmpjes
Het is mooi weer dus eerste filmpje gaat worden; US samen met bitterbal in een gouden bikini in een bootje.quote:
Helemaal prima. Mag je morgen wel de deur achter je dicht trekken want ik moet er om 0430 uit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:08 schreef Goitske het volgende:
[..]
Blijf ook slapen mijn verlichting doet het niet dus kan niet terug fietsen
hoop dat je goede lijm hebt zodat ik niet half wegvliegquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is mooi weer dus eerste filmpje gaat worden; US samen met bitterbal in een gouden bikini in een bootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |