SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
daarvoor heb ik LastPassquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet weer steeds allemaal wachtwoordenDie heb ik dan bijgewerkt op m'n telefoon en de volgende dag op de pc ben ik het nieuwe ww weer vergeten
Berenpak01quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet weer steeds allemaal wachtwoordenDie heb ik dan bijgewerkt op m'n telefoon en de volgende dag op de pc ben ik het nieuwe ww weer vergeten
Oh daarvoor heb ik een handig documentje op mn laptop en mobiel, het heet wachtwoorden en daar sla ik dan al mn wachtwoorden opquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
ja, maar ik ben ook best een boerenpummelquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je foto's van jezelf terug ziet en tot de conclusie komt dat je altijd als een boerenpummel staat oid
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik ben ook best een boerenpummel
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlandsquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je foto's van jezelf terug ziet en tot de conclusie komt dat je altijd als een boerenpummel staat oid
Ik heb gelukkig niet zo heel veel foto's van mezelfquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
En en en?!quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlands
ojee helemaalbezopenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlands
Ik zag laatst een oude foto van mezelf en snapte ineens dat er dagelijks mannen aan mijn kont zaten te voelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
mooi moment om ermee te stoppen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets navragen in een Facebookgroep maar Facebook is dood. Heb het ook eens nodig zeg, jezus.
Valt daar meestal wel mee. Er circuleert nog wel een filmpje van me op een ander festival waar ik teveel heb gedronken. Als ik ooit ga trouwen zal die wel voorbij komen.quote:
Niet? En gelukkig?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zo heel veel foto's van mezelf
Test dat filmpje hier anders alvast even, dan weet je welke reacties je kunt verwachtenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt daar meestal wel mee. Er circuleert nog wel een filmpje van me op een ander festival waar ik teveel heb gedronken. Als ik ooit ga trouwen zal die wel voorbij komen.
Smoefquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Test dat filmpje hier anders alvast even, dan weet je welke reacties je kunt verwachten
Oh daarom staat mijn berichtje er niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets navragen in een Facebookgroep maar Facebook is dood. Heb het ook eens nodig zeg, jezus.
Ik heb nog een leuke serie van zowat dertig foto's die een meisje met grote borsten met whisky voor een euro en een polaroidcamera van me gemaakt heeft in een Ierse pub, die kun je bijna op volgorde leggen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt daar meestal wel mee. Er circuleert nog wel een filmpje van me op een ander festival waar ik teveel heb gedronken. Als ik ooit ga trouwen zal die wel voorbij komen.
Op het ritme meehupsen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef Crack_ het volgende:
ZE ZIJN HIER AAN HET HEIJEN EN IK WORD DAAR ZO LEIP VAN
kadoenk kadoenkquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef Crack_ het volgende:
ZE ZIJN HIER AAN HET HEIJEN EN IK WORD DAAR ZO LEIP VAN
Ja maar dit is voor werk, en heb een vraag over bepaalde software die niet werkt want het is vrijdagmiddag. En hier kan ik aan andere gebruikers vragen of zij tips hebben, maar die boel laadt gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mooi moment om ermee te stoppen?
Ik blijf ook steeds dwangmatig op die blauwe f klikken hoor. Geen idee waarom ik dat doe. Er is nooit wat boeiends.
Doe mij de "Grote borsten met whisky".quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke serie van zowat dertig foto's die een meisje met grote borsten met whisky voor een euro en een polaroidcamera van me gemaakt heeft in een Ierse pub, die kun je bijna op volgorde leggen.
Ik probeer foto's altijd een beetje te ontwijken, vooral als ik aan het eten ben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
het is wel traag als poep en kak en stront en faeces en het brein van een HONT tegelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit is voor werk, en heb een vraag over bepaalde software die niet werkt want het is vrijdagmiddag. En hier kan ik aan andere gebruikers vragen of zij tips hebben, maar die boel laadt gewoon niet.
Er is recentelijk nog een remake van gemaakt door iemand waarbij deze mensen er ook in voorkomen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Test dat filmpje hier anders alvast even, dan weet je welke reacties je kunt verwachten
Zo zijn er ook geen foto's van mij waarbij ik geen glas bier vast hebquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer foto's altijd een beetje te ontwijken, vooral als ik aan het eten ben.
Dus eigenlijk altijd
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is recentelijk nog een remake van gemaakt door iemand waarbij deze mensen er ook in voorkomen.
[ afbeelding ]
Tof dit, denk dat ik hierom buikpijn hebquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is wel traag als poep en kak en stront en faeces en het brein van een HONT tegelijk.
Vind foto's van mezelf niet zo heel boeien om naar te kijken, dus ook geen zin om er foto's van te makenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? En gelukkig?
Why
ik vind foto's echt super leuk voor de herinnering. Kan wel super chagrijnig worden als mensen duizend foto's willen maken voor de perfecte foto, dat is niet wat ik bedoel.
Leuk hip bloesje aantrekken, bovenste knoopje los, wat gel in je haren, je normaalste blik opzetten, beetje joie de vivre, nou en en vrijgevochtenheid uitstralen en ze is helemaal van jouquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij de "Grote borsten met whisky".
kots maar in het kwijlpotje, misschien lucht het op.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof dit, denk dat ik hierom buikpijn hebKutsoftware die ik al een tijd niet heb gebruikt kapt ermee.
Oh but whyyyyquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer foto's altijd een beetje te ontwijken, vooral als ik aan het eten ben.
Dus eigenlijk altijd
Hier hebben we niks aanquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is recentelijk nog een remake van gemaakt door iemand waarbij deze mensen er ook in voorkomen.
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar het herinneringen en momenten wel en een foto kan ervoor zorgen dat die herinneringen meteen terug zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind foto's van mezelf niet zo heel boeien om naar te kijken, dus ook geen zin om er foto's van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |