SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
daarvoor heb ik LastPassquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet weer steeds allemaal wachtwoordenDie heb ik dan bijgewerkt op m'n telefoon en de volgende dag op de pc ben ik het nieuwe ww weer vergeten
Berenpak01quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik vergeet weer steeds allemaal wachtwoordenDie heb ik dan bijgewerkt op m'n telefoon en de volgende dag op de pc ben ik het nieuwe ww weer vergeten
Oh daarvoor heb ik een handig documentje op mn laptop en mobiel, het heet wachtwoorden en daar sla ik dan al mn wachtwoorden opquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
ja, maar ik ben ook best een boerenpummelquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je foto's van jezelf terug ziet en tot de conclusie komt dat je altijd als een boerenpummel staat oid
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik ben ook best een boerenpummel
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlandsquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie soms ook dat je foto's van jezelf terug ziet en tot de conclusie komt dat je altijd als een boerenpummel staat oid
Ik heb gelukkig niet zo heel veel foto's van mezelfquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
En en en?!quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlands
ojee helemaalbezopenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lag laatst foto's van 10 jaar geleden op Lowlands
Ik zag laatst een oude foto van mezelf en snapte ineens dat er dagelijks mannen aan mijn kont zaten te voelen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
mooi moment om ermee te stoppen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets navragen in een Facebookgroep maar Facebook is dood. Heb het ook eens nodig zeg, jezus.
Valt daar meestal wel mee. Er circuleert nog wel een filmpje van me op een ander festival waar ik teveel heb gedronken. Als ik ooit ga trouwen zal die wel voorbij komen.quote:
Niet? En gelukkig?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zo heel veel foto's van mezelf
Test dat filmpje hier anders alvast even, dan weet je welke reacties je kunt verwachtenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt daar meestal wel mee. Er circuleert nog wel een filmpje van me op een ander festival waar ik teveel heb gedronken. Als ik ooit ga trouwen zal die wel voorbij komen.
Smoefquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Test dat filmpje hier anders alvast even, dan weet je welke reacties je kunt verwachten
Oh daarom staat mijn berichtje er niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet iets navragen in een Facebookgroep maar Facebook is dood. Heb het ook eens nodig zeg, jezus.
Ik heb nog een leuke serie van zowat dertig foto's die een meisje met grote borsten met whisky voor een euro en een polaroidcamera van me gemaakt heeft in een Ierse pub, die kun je bijna op volgorde leggen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt daar meestal wel mee. Er circuleert nog wel een filmpje van me op een ander festival waar ik teveel heb gedronken. Als ik ooit ga trouwen zal die wel voorbij komen.
Op het ritme meehupsen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef Crack_ het volgende:
ZE ZIJN HIER AAN HET HEIJEN EN IK WORD DAAR ZO LEIP VAN
kadoenk kadoenkquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef Crack_ het volgende:
ZE ZIJN HIER AAN HET HEIJEN EN IK WORD DAAR ZO LEIP VAN
Ja maar dit is voor werk, en heb een vraag over bepaalde software die niet werkt want het is vrijdagmiddag. En hier kan ik aan andere gebruikers vragen of zij tips hebben, maar die boel laadt gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mooi moment om ermee te stoppen?
Ik blijf ook steeds dwangmatig op die blauwe f klikken hoor. Geen idee waarom ik dat doe. Er is nooit wat boeiends.
Doe mij de "Grote borsten met whisky".quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke serie van zowat dertig foto's die een meisje met grote borsten met whisky voor een euro en een polaroidcamera van me gemaakt heeft in een Ierse pub, die kun je bijna op volgorde leggen.
Ik probeer foto's altijd een beetje te ontwijken, vooral als ik aan het eten ben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:25 schreef Crack_ het volgende:
het is wel traag als poep en kak en stront en faeces en het brein van een HONT tegelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit is voor werk, en heb een vraag over bepaalde software die niet werkt want het is vrijdagmiddag. En hier kan ik aan andere gebruikers vragen of zij tips hebben, maar die boel laadt gewoon niet.
Er is recentelijk nog een remake van gemaakt door iemand waarbij deze mensen er ook in voorkomen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Test dat filmpje hier anders alvast even, dan weet je welke reacties je kunt verwachten
Zo zijn er ook geen foto's van mij waarbij ik geen glas bier vast hebquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer foto's altijd een beetje te ontwijken, vooral als ik aan het eten ben.
Dus eigenlijk altijd
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is recentelijk nog een remake van gemaakt door iemand waarbij deze mensen er ook in voorkomen.
[ afbeelding ]
Tof dit, denk dat ik hierom buikpijn hebquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is wel traag als poep en kak en stront en faeces en het brein van een HONT tegelijk.
Vind foto's van mezelf niet zo heel boeien om naar te kijken, dus ook geen zin om er foto's van te makenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? En gelukkig?
Why
ik vind foto's echt super leuk voor de herinnering. Kan wel super chagrijnig worden als mensen duizend foto's willen maken voor de perfecte foto, dat is niet wat ik bedoel.
Leuk hip bloesje aantrekken, bovenste knoopje los, wat gel in je haren, je normaalste blik opzetten, beetje joie de vivre, nou en en vrijgevochtenheid uitstralen en ze is helemaal van jouquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe mij de "Grote borsten met whisky".
kots maar in het kwijlpotje, misschien lucht het op.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof dit, denk dat ik hierom buikpijn hebKutsoftware die ik al een tijd niet heb gebruikt kapt ermee.
Oh but whyyyyquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer foto's altijd een beetje te ontwijken, vooral als ik aan het eten ben.
Dus eigenlijk altijd
Hier hebben we niks aanquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is recentelijk nog een remake van gemaakt door iemand waarbij deze mensen er ook in voorkomen.
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar het herinneringen en momenten wel en een foto kan ervoor zorgen dat die herinneringen meteen terug zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind foto's van mezelf niet zo heel boeien om naar te kijken, dus ook geen zin om er foto's van te maken
Bottomless?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:36 schreef Karzai het volgende:
lekkere dingen gehaald, straks weer genieten, 4 uur open ik het buffet
Ik maak eigenlijk alleen foto's van omgevingenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het herinneringen en momenten wel en een foto kan ervoor zorgen dat die herinneringen meteen terug zijn.
Omdat etensfoto's walgelijk zijn. Niemand wil dat zien. Etende mensenquote:
Je moet het ook fotograferen vooordat je saliva het eten bereikt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat etensfoto's walgelijk zijn. Niemand wil dat zien. Etende mensen
Foto's van dikke etende mensen zijn het allerwalgelijkst.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat etensfoto's walgelijk zijn. Niemand wil dat zien. Etende mensen
Ja, dat doe ik dan weer welquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet het ook fotograferen vooordat je saliva het eten bereikt.
Ik ben ook dik, kom vechtenquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto's van dikke etende mensen zijn het allerwalgelijkst.
durf je wel he, tegen demente bejaardenquote:
Waarom moet je foto's maken van mensen die eten, fotos van het eten is al genoeg, of is men gewoon jaloers dat andere (dikke) mensen wel kunnen betalen wat jij ook eten wilt?quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foto's van dikke etende mensen zijn het allerwalgelijkst.
Ik zou dat niet uitstellen tot morgen, krijg je spijt van en een nog hogere bloeddruk.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Moet ook nog boodschappen doen, doe dat maar eerst want dit is echt slecht voor mijn bloeddruk.
Donut tegen je oog.quote:
Je bent wel in een vechtbui vandaag zeg.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent wel in een vechtbui vandaag zeg.
Wat is je nummer? dan weet ik zeker dat ik je niet bel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel genoeg gebeld vandaag.
Mij nie belle.
Ja zoiets hè.quote:
Smoothquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is je nummer? dan weet ik zeker dat ik je niet bel.
Nouja,ik heb zo nu en dan spontaan de neiging om willekeurige nummers te bellen, kan ik deze tenminste al afstrepen.quote:
Oke braboquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Witte asperge dwars door je navel.
Ja, ik moest bellen en ik was niet in de stemmingquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent wel in een vechtbui vandaag zeg.
Mijn nummer is 112quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is je nummer? dan weet ik zeker dat ik je niet bel.
Ik heb net ook gebeld. Had ik ook geen zin in maar toch maar gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke brabo
[..]
Ja, ik moest bellen en ik was niet in de stemming
In mijn telefoon heb je een ander nummerquote:
Is mijn stand-inquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
In mijn telefoon heb je een ander nummer
Ze wisten dat jij het was dus er is weer even hard gelachen op de afdeling daarquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
112 gebeld en gezegd dat ze moeten zoeken naar cavia's in Brabant om de lijkjes van zeshonderd op mysterieuze verdwenen peuters terug te vinden.
Ohnee hoor, ik had een uurtje geleden nog vrolijke aanstootgevende muziek op staan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een EMO pleelist aan staan
Wat valt er onder vrolijke aanstootgevende muziek?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ohnee hoor, ik had een uurtje geleden nog vrolijke aanstootgevende muziek op staan.
Laatste keer: Gooi die spiegel kapot.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:05 schreef UitStraling het volgende:
Mijn collega Klaas praat teveel, Klaas is helaas heel erg slim, Klaas heeft van dat schaamhaar op zijn hoofd, Klaas weet altijd alles maar niets waar een vlot mens wat aan heeft, Klaas wil altijd het laatste woord, Klaas stinkt, Klaas denk dat hij humor heeft maar dat heeft hij niet, Klaas heeft wel een gezin maar niet zo'n erg knap gezin, ik vind Klaas stom.
hebben ze daar geen treinen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef Fogel het volgende:
Van mij mag het aantal vluchten tussen Oslo en Trondheim weer omhoog, gewoon weer ieder half uur ofzo tussen 15-18.
* Fogel moet nog bijna twee uur wachten op een vlucht.
Lekker de trein pakken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef Fogel het volgende:
Van mij mag het aantal vluchten tussen Oslo en Trondheim weer omhoog, gewoon weer ieder half uur ofzo tussen 15-18.
neuh, meer dingen als UGK of Biz Markie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat valt er onder vrolijke aanstootgevende muziek?
Snollebollekes?
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
neuh, meer dingen als UGK of Biz Markie.
welk genre is dat?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die gaan maar een keer of vier/vikf per dag en doet er 6,5u over.quote:
Zit je niet in zo'n luxe faciliteit met eten en drinken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef Fogel het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
112 gebeld en gezegd dat ze moeten zoeken naar cavia's in Brabant om de lijkjes van zeshonderd op mysterieuze verdwenen peuters terug te vinden.
Geen optie. Eerste gaat dan ook pas 1629.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker de trein pakken.
Of een paar halve liters FADØL in de tussentijd.
Dit ken ik niet en het klinkt ook niet echt alsof ik dit erg moet vindenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zit in een lounge ja, maar daardoor kom ik niet sneller thuisquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je niet in zo'n luxe faciliteit met eten en drinken?
Het is maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit ken ik niet en het klinkt ook niet echt alsof ik dit erg moet vinden
Waardeloos geregeld mannetjequote:Op vrijdag 29 april 2022 15:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen optie. Eerste gaat dan ook pas 1629.
Mijn auto staat op het vliegveld, dus ik drink geen alcohol.
Ja echt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |