Is hier beeldmateriaal van?quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of per ongeluk op een schaap wegstuiven en een paar rondjes op de rug van het schaap rijden en er uiteindelijk van af getrokken worden door een klasgenoot die bijna in dr broek piest van het lachen
En dit. Goede samenvattingquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:40 schreef Fogel het volgende:
Vervelen, check
Moe, check
Gaan slapen, ben je gek?
Zit een beetje tv te kijken en ondertussen beetje op internet, maar tis prima zo, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook al
Niks om het tegen te gaan?
Hier niet, ik ben kapot moe. Zelfs zappen is teveel moeite
Precies. Genoeg gedaanquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit een beetje tv te kijken en ondertussen beetje op internet, maar tis prima zo, morgen weer een dag
Nee, helaas niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is hier beeldmateriaal van?
Best wel baas
[..]
En dit. Goede samenvatting
Dat zijn ze jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
Dat schaap was echt wel heel snel ineens
Awesomequote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
Een spin voor @:bitterbal!Een spin met lichtjes!
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Een tekening van een FOK!ster die haar kindje voor het eerst ziet.
"Ey. Jij lijkt op mij! Walgelijkquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Een tekening van een FOK!ster die haar kindje voor het eerst ziet.
Ik was trouwens vorige week in een dierentuin en daar hadden ze een caviaverblijf. Ik moest aan je denken.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ey. Jij lijkt op mij! Walgelijk! "
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:52 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was trouwens vorige week in een dierentuin en daar hadden ze een caviaverblijf. Ik moest aan je denken.
Ja, ik leerde dat je cavia's gewoon in de tuin kan houden want ze graven niet. Best benieuwd hoe ze smaken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Fokkers denken aan mij in hun vrije tijd
Cavia Porcellusquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik leerde dat je cavia's gewoon in de tuin kan houden want ze graven niet. Best benieuwd hoe ze smaken.
En "weet je hoe die in het Latijn heten?"
"Nou?"
"Cavia"
quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik leerde dat je cavia's gewoon in de tuin kan houden want ze graven niet. Best benieuwd hoe ze smaken.
in Peru zijn ze er niet voor niks zo gek opquote:Op vrijdag 29 april 2022 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia Porcellus
Ik denk dat cavia's best oke smaken, maar er zit zo weinig vlees aan.
Kan je beter caviasoep van maken.
Denk ook dat ze niet heel veel keuze hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Peru zijn ze er niet voor niks zo gek op
Maar dat is al voorbijquote:
Ah, die plaatjes van levende cavia's erbij ookquote:
Volgend jaar weer een kans.quote:
Google helpt ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, die plaatjes van levende cavia's erbij ook
Ik zag foto's dat ze in hun geheel gebakken werden, dat is voor mij niet anders dan een vis die als optie in haar geheel gebakken is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia Porcellus
Ik denk dat cavia's best oke smaken, maar er zit zo weinig vlees aan.
Kan je beter caviasoep van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |