Je denkt of je weet?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de studentenclubs van Arie Boomsma, Eva Jinek en de hele deugkliek vergelijkbare dingen zijn gebeurd. Deugen is een verdienmodel geworden.
Het valt (nu) onder art 243 Sr en is strafbaar, wat jij er ook van vindt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:30 schreef deedeetee het volgende:
Dat tegenwoordig veel te veel meteen maar verkrachting genoemd wordt vind ik een slechte zaak.![]()
Geen idee wat die man met die kaars heeft uitgespookt maar ik kan t echt geen verkrachting vinden.
Het klonk mij in de oren als het zoveelste sterk overdreven verhaal dat veel mannen nu eenmaal graag vertellen onder elkaar. Gezien de reactie die het verhaal kreeg dachten de anderen er net zo over.
Omdat ze niet Rutte verving bij het wekelijkse vragenrondje met de pers?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kaag lijkt me niet in de situatie om hierop te reageren
Jolink heeft het over vrouwen die zich aanbieden, maar dat gaat het in het geval van Derksen helemaal niet om. Die lult ook weer een stuk in de ruimte.quote:
Dat doet er toch niet toe? Niemand daar aan tafel wist dat er gister een ander verhaal verteld zou worden toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt gisteren niet gekeken, neem ik aan?
Misschien moet je even luisteren. Want dit ging over iets anders.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oei...als deze man, in zijn huidige staat van zijn, het voor je opneemt, moet je je toch eens achter je oren krabben waar je mee bezig bent
Ze verving Rutte als vice premier. En het werd haar gevraagd door de aanwezige journalisten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kaag lijkt me niet in de situatie om hierop te reageren
Ja, dan kun je alsnog nederig zijn he.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze verbing Rutte als vice premier. En het werd haar gevraagd door de aanwezige journalisten.
Ach. Dat hoeft van mij niet. Ze is wie ze is, en heeft een flink mandaat aan stemmen gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dan kun je alsnog nederig zijn he.
Dat moet dan wel eerst in je DNA zitten wat bij mevroj Kaag wel een issue is.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef theunderdog het volgende:
Ja, dan kun je alsnog nederig zijn he.
Vooruit, dan moet je wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze verving Rutte als vice premier. En het werd haar gevraagd door de aanwezige journalisten.
Mwah, jij hebt er weinig kaars van gegetenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef theunderdog het volgende:
Als Derksen een belangrijk onderdeel was van D66, had Kaag van geen vrouw of kaars geweten.
Jij spoort niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:30 schreef deedeetee het volgende:
Dat tegenwoordig veel te veel meteen maar verkrachting genoemd wordt vind ik een slechte zaak.![]()
Geen idee wat die man met die kaars heeft uitgespookt maar ik kan t echt geen verkrachting vinden.
Het klonk mij in de oren als het zoveelste sterk overdreven verhaal dat veel mannen nu eenmaal graag vertellen onder elkaar. Gezien de reactie die het verhaal kreeg dachten de anderen er net zo over.
Door nu zo te stoppen zal het ook voor altijd aan hem blijven kleven. Dit is hoe hij herinnerd zal worden. Reputatie voor altijd bezoedeld.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Er hing dan wel een spandoek met een of andere tekst in zijn dorp.
1: Ze is zeker wie ze is. Het beschermblok van seksuele roofdieren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach. Dat hoeft van mij niet. Ze is wie ze is, en heeft een flink mandaat aan stemmen gekregen.
Wie vroeg Jolink eigenlijk om commentaar?
Dan kun je beter even je bek houden nadat je een week niet reageert op seksuele schandalen in je eigen partij.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze verving Rutte als vice premier. En het werd haar gevraagd door de aanwezige journalisten.
Ow. Je mening geven mag alleen nog als daarom gevraagd word.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:40 schreef capricia het volgende:
Wie vroeg Jolink eigenlijk om commentaar?
Hallo D66-lid.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, jij hebt er weinig kaars van gegeten
Nee hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Door nu zo te stoppen zal het ook voor altijd aan hem blijven kleven. Dit is hoe hij herinnerd zal worden. Reputatie voor altijd bezoedeld.
Als-ie over 15 jaar overlijdt zullen de mensen denken: Derksen? Oh ja, dat was die smeerlap van die kaars.
Zolang Kaag maar nederig is, toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:47 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ow. Je mening geven mag alleen nog als daarom gevraagd word.
Hah, inderdaad zeg. Alweer, wat een enorme faal van dat mens. Lijkt er inderdaad bijna op alsof ze gewoon echt niet weet hoe dat werkt, dat mens-zijn, met emoties en zo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)t-met-vandaag-inside
Tja, sommige mensen zijn empathisch zo beperkt, dat ze eigenlijk niet doorhebben dat ze in sommige gevallen, beter even geen commentaar kunnen geven.
Dan kun je ook antwoorden met "geen commentaar".quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:38 schreef capricia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |