quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zit toch met een brok in mijn keel, eerlijk gezegdGa het missen. En jullie. Mijn VBL-vrienden.
Vanwaar dan die overdreven haat? Als je toch nooit kijkt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik keek al nooit. Las er alleen weer over als ze weer eens zogenaamd grappig bedoelde rotzooi uitkraamden.
In de First Dates reeks is het altijd wel gezellig, de meeste mensen uit VBL posten er tegenwoordig ook mee. Alleen jammer dat het momenteel allemaal herhalingen zijn...quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zit toch met een brok in mijn keel, eerlijk gezegdGa het missen. En jullie. Mijn VBL-vrienden.
Typisch "grachtentypje, programma eigenlijk nooit gegezien, wel een mening eroverquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanwaar dan die overdreven haat? Als je toch nooit kijkt.
Waar zie jij haat?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
Vanwaar dan die overdreven haat? Als je toch nooit kijkt.
Er moet in zo'n show altijd één persoon zijn die functioneert als de lijm die de boel bij elkaar houdt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:52 schreef Vatta het volgende:
Maar goed wel positief dat we die kop van Genee even niet meer zien. Waar moet die man nu zogenaamd gaan schitteren. Was altijd de aangever van mensen die echt de show maakten.
Ja geweldig maar dat komt nu dus te vervallen. Wat mij betreft is ie altijd overbodig geweest. Die gasten hebben geen verbinder nodig joh.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er moet in zo'n show altijd één persoon zijn die functioneert als de lijm die de boel bij elkaar houdt.
Wel iemand die het overzicht houdt en de orde kan bewaken, en dat was dus een deel van Wilfred's rol.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja geweldig maar dat komt nu dus te vervallen. Wat mij betreft is ie altijd overbodig geweest. Die gasten hebben geen verbinder nodig joh.
Nu is er helemaal geen reden meer om dat ding aan te zetten. Al die deugshows zit toch niemand op te wachtenquote:
Dit appte ik net naar mijn broertje.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:46 schreef KingRoland het volgende:
Eind van een tijdperk
@:johannes_vermeer
Dat zou helemaal geweldig zijnquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is voetbal inside al aangekondigd voor komend seizoen? Met Derksen, Genee en Gijp.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja geweldig maar dat komt nu dus te vervallen. Wat mij betreft is ie altijd overbodig geweest. Die gasten hebben geen verbinder nodig joh.
Zoals deze bedoel je?quote:
quote:Zit toch met een brok in mijn keel, eerlijk gezegdGa het missen. En jullie. Mijn VBL-vrienden.
ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit appte ik net naar mijn broertje.
Zijn wij toevallig familie van elkaar Roland?
Als je erover wil praten zal ik er zijn voor jequote:Op vrijdag 29 april 2022 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
Heb het er toch erg moeilijk mee. Net een paar traantjes gelaten
Cut4Johanquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
Heb het er toch erg moeilijk mee. Net een paar traantjes gelaten
ik ga vanaf nu d66 stemmenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-heer-derksen-stopt
D66![]()
![]()
je hebt het niet gezien dus? Of is dit een grapquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:17 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Schuldbewust? Volgens twitter deed Derksen er lacherig over
Kaag is niet goedquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
D66![]()
![]()
Er deden mensen lacherig over maar dat was niet en anders nauwelijks Derksen zelfquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
je hebt het niet gezien dus? Of is dit een grap
Derksen's boerderijquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht op de doorstart op Amazon Prime, collab met Jeremy Clarkson.
Dat deed ik altijd al tijdens VIquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lekker speciaal biertje drinken.
Die andere nutteloze talkshows stoppen ook?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:29 schreef freaky40 het volgende:
Mooi zo, eindelijk af van die nutteloze talkshow. Opgeruimd staat netjes, en door.
Het kon ook niet meer, elke keer zichzelf herhalend elke anekdote in recycle modus. Ik ben gestopt met kijken toen het nog VI was en het 2 keer per week werd uitgezonden, daarna geen uitzending meer gezien. Ik denk dat het daarna alleen maar slechter is gegaan met Derksen, dat blijkt nu wel weer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:22 schreef Jian het volgende:
Ach, aan de ene kant is het wellicht wel goed, Derksen werd toch zo langzamerhand lichtelijk dement, aan de andere kant ik haat die Woke- en Cancelgemeenschap
Ik heb het over dit programma, andere talkshows gaan door.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Die andere nutteloze talkshows stoppen ook?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
D66![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |