Ja, maar het is alsnog een verschil of de etterende puist waar dagelijks bakken mensen naar kijken of Polak het roept. Zonder iets aan de ernst van het incident af te doen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het verhaal van Polak is een vorm van verkrachting. Niet een “incidentje”
Tuurlijk wel. Ze zijn nu vrij van Talpa. Er hoeft maar iemand met een zak geld en een camera te komen en daar zijn ze weer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kans is dus groot dat we Johan gewoon nooit meer ergens zien.
Daar zal hij inmiddels vele malen boven zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:21 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik niet over inzitten, Johan heeft niks te klagen met een vermogen van ruim ¤ 1 miljoen.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:23 schreef DKUp het volgende:
Iedere avond herhaling van de Meijlandjes lol![]()
Geen Maxime gifjes?quote:
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:23 schreef NY_Giant het volgende:
Daar zal hij inmiddels vele malen boven zitten.
Je werd verplicht om naar VI te kijken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:31 schreef golfer het volgende:
Mooi zo. Van ouwe viespeuk en het onzekere lachebekje verlost. Hopelijk zien we die proleten nooit meer terug op TV.
Gaat ook wel weer gebeuren ooit.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze zijn nu vrij van Talpa. Er hoeft maar iemand met een zak geld en een camera te komen en daar zijn ze weer.
Ik keek al nooit. Las er alleen weer over als ze weer eens zogenaamd grappig bedoelde rotzooi uitkraamden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:32 schreef superniger het volgende:
Je werd verplicht om naar VI te kijken?
Dat was die van gisteren al.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zit toch met een brok in mijn keel, eerlijk gezegdGa het missen. En jullie. Mijn VBL-vrienden.
Vanwaar dan die overdreven haat? Als je toch nooit kijkt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik keek al nooit. Las er alleen weer over als ze weer eens zogenaamd grappig bedoelde rotzooi uitkraamden.
In de First Dates reeks is het altijd wel gezellig, de meeste mensen uit VBL posten er tegenwoordig ook mee. Alleen jammer dat het momenteel allemaal herhalingen zijn...quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
Zit toch met een brok in mijn keel, eerlijk gezegdGa het missen. En jullie. Mijn VBL-vrienden.
Typisch "grachtentypje, programma eigenlijk nooit gegezien, wel een mening eroverquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanwaar dan die overdreven haat? Als je toch nooit kijkt.
Waar zie jij haat?quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
Vanwaar dan die overdreven haat? Als je toch nooit kijkt.
Er moet in zo'n show altijd één persoon zijn die functioneert als de lijm die de boel bij elkaar houdt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 16:52 schreef Vatta het volgende:
Maar goed wel positief dat we die kop van Genee even niet meer zien. Waar moet die man nu zogenaamd gaan schitteren. Was altijd de aangever van mensen die echt de show maakten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |