Dat een werkgever een werknemer op non-actief zit vanwege gedragingen of publieke uitlatingen is ook niets nieuws. Cancel culture is meer een vorm van sociaal activisme waarbij mensen een werkgever daartoe aanzetten waarbij het niet zozeer vanuit een werkgever zelf komt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:39 schreef Stepperoller het volgende:
Cancel culture bestond al in de vrije en blije jaren '70 waarin alles mocht
[ afbeelding ]
Ik durf te voorspellen dat anno 2080 er nog steeds gelachen wordt om slechte/foute verhalen / grappen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:41 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat ze anno 2022 lacherig doen over een al dan niet verzonnen verkrachting
Vond het gewoon een leuk stukje historie.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat een werkgever een werknemer op non-actief zit vanwege gedragingen of publieke uitlatingen is ook niets nieuws. Cancel culture is meer een vorm van sociaal activisme waarbij mensen een werkgever daartoe aanzetten waarbij het niet zozeer vanuit een werkgever zelf komt.
Nouja. Cancel culture gaat volgens mij voornamelijk om het willen cancelen van iemand om zijn/haar opinie. Niet om iemand die toegeeft wel eens een kaars in een bewusteloze vrouw te hebben gestoken....quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat een werkgever een werknemer op non-actief zit vanwege gedragingen of publieke uitlatingen is ook niets nieuws. Cancel culture is meer een vorm van sociaal activisme waarbij mensen een werkgever daartoe aanzetten waarbij het niet zozeer vanuit een werkgever zelf komt.
Ik vind het een dikke middelvinger naar alle slachtoffers die door de politie ontraden worden om een aangifte te doen en/of jarenlang op de stapel komen te liggen bij het OM. Het is lachwekkend dat een vijftigjaar oud kroegverhaal nu opeens prioriteit krijgt, alleen maar omdat hoogsensitief Nederland loopt te roepen. Het is alleen maar voor de bühne.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik snap het op zich wel. Iemand bekent op nationale tv een misdrijf met slechts het detail zo dat het verjaard is. Lijkt me normaal om toch even wat door te vragen al lijdt het weinig twijfel dat het ook daadwerkelijk zo lang geleden gebeurde.
Moet zij wetenquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:48 schreef Zipportal het volgende:
Die wappie dochter van Deksen heeft weer eens een tweet verwijderd.
Gewoon.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:48 schreef Zipportal het volgende:
Die wappie dochter van Deksen heeft weer eens een tweet verwijderd.
Gewoon.
Of Waldolala.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien kunnen ze wat oude afleveringen van Sex voor de Buch uitzenden, op het tijdvak van VI.
Dat laatste is ook precies het punt Marieke.quote:
Zou niet doen.quote:
Ooohhh dat heeft hem vast zijn plek in Oranje gekost.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gelul. Dat tijds-argument slaat nergens op.
Derksen werd in 1974 op non-actief gezet bij zijn club, omdat hij in een interview opschepte over zijn bezoek bij de hoeren. Veendam was van mening dat hij de reputatie van de club naar de vernieling had geholpen.
Waldolala zou nu niet meer kunnen denk ik, een kotsende Sjef van Oekel zou bij veel tere zieltjes in het verkeerde keelgat schieten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Of Waldolala.
Ook leuk: https://de.wikipedia.org/wiki/Zwei_himmlische_T%C3%B6chter
Of iets wel of niet kan, bepaal je zelf. Zeggen dat iets niet meer kan, is een vorm van collectief-denken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waldolala zou nu niet meer kunnen denk ik, een kotsende Sjef van Oekel zou bij veel tere zieltjes in het verkeerde keelgat schieten.
Of dezequote:Op vrijdag 29 april 2022 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien kunnen ze wat oude afleveringen van Sex voor de Buch uitzenden, op het tijdvak van VI.
Schreeuw van de Leeuw?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waldolala zou nu niet meer kunnen denk ik, een kotsende Sjef van Oekel zou bij veel tere zieltjes in het verkeerde keelgat schieten.
Was die aubergine aflevering nu van Buch of van Jambers?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:21 schreef theunderdog het volgende:
Soortgelijke programma's als dat van Menno Buch bestaan gewoon nog. De kritiek die hij kreeg kwam voornamelijk uit: 'je maakt misbruik van mensen die niet de consequenties van hun daden kunnen overzien'. Dat kun je letterlijk toepassen op zo ongeveer elke reality soap die nu nog op de televisie is te zien.
Nu verpakt men het alleen wat slimmer. Onder het mom van liefde enzo. Maar uiteindelijk kijk ik first dates vooral om mensen uit te lachen.
Buch. Staat nog op Hamster weet ik van een vriend.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was die aubergine aflevering nu van Buch of van Jambers?
Deed men in dat programma dan ook te lichtzinnig en lacherig over consent?quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Buch. Staat nog op Hamster weet ik van een vriend.
Met die indianenscenebedoel je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |