Twitter was hem al voor hoor. Linkse deugmensen die behoorlijk woke zijn hebben me mijn favoriete programma afgenomen!quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mijn hemel, er is altijd wel een user die er de links rechts discussie aan de haren bij sleept maar deze is wel extreem hoor
Het gaat hier om een TV-programma. Het is inderdaad niet aan mij om te bepalen of dat TV-programma stopt, maar ook niet aan de rechter. Dat is aan de TV-zender en aan eventuele sponsoren.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zou een rechter moeten bepalen en niet de Arie Boomsma woke mob.
Ach, hij geeft dat letterlijk toe in de uitzending en ze doen er met z'n allen lacherig over. Dat is al kwalijk genoeg. Of dat puur op een ziekelijke wijze opscheppen was of dat hij later toch inzag dat hij de boel beter wat kon afzwakken omdat ie gewoon doodleuk een serieus misdrijf opbiecht zal niemand ooit weten, maar het eerste is al kwalijk genoeg wat mij betreft.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:28 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
O? Volgens mij ontkent Derksen juist penetratie. Geen onbelangrijk onderdeel van verkrachting. Maar dat krijg je vast niet mee van Arie Boomsma
Derksen ontkent verkrachting in alle toonaarden. Dus met welk verhaal komt hij volgens jou?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:34 schreef FYazz het volgende:
[..]![]()
Derksen komt toch zelf met dat verhaal joh. Hou op met woke of sneeuwvlokjes de schuld te geven.
Deugmensquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:32 schreef EinarBoe het volgende:
Wat een jankbal is het ook. Een 75-jarige snowflake.
Ik ken eigenlijk alleen maar mensen die het een vreselijk viswijf vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Glennis was vrij populair.
Oh hoor ik ook bij hoorquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar mensen die het een vreselijk viswijf vinden.
Of dat toentertijd een misdrijf was, is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, hij geeft dat letterlijk toe in de uitzending en ze doen er met z'n allen lacherig over. Dat is al kwalijk genoeg. Of dat puur op een ziekelijke wijze opscheppen was of dat hij later toch inzag dat hij de boel beter wat kon afzwakken omdat ie gewoon doodleuk een serieus misdrijf opbiecht zal niemand ooit weten, maar het eerste is al kwalijk genoeg wat mij betreft.
Ja, maar TV-zenders en sponsoren laten hun oren hangen naar de Arie Boomsma Woke Mob. Dus zij bepalen wat er gebeurt in Hilversum.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat hier om een TV-programma. Het is inderdaad niet aan mij om te bepalen of dat TV-programma stopt, maar ook niet aan de rechter. Dat is aan de TV-zender en aan eventuele sponsoren.
Jouw vermoeden dat het eerste verhaal wel klopt en het tweede niet is natuurlijk in het geheel niet relevant.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, hij geeft dat letterlijk toe in de uitzending en ze doen er met z'n allen lacherig over. Dat is al kwalijk genoeg. Of dat puur op een ziekelijke wijze opscheppen was of dat hij later toch inzag dat hij de boel beter wat kon afzwakken omdat ie gewoon doodleuk een serieus misdrijf opbiecht zal niemand ooit weten, maar het eerste is al kwalijk genoeg wat mij betreft.
Het is nooit anders geweest, hoor. Als ik op mijn werk doodleuk vertel wel eens een bewusteloze vrouw te hebben gepenetreerd met een kaars, dan is de kans groot dat dat gevolgen gaat hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:38 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Jouw vermoeden dat het eerste verhaal wel klopt en het tweede niet is natuurlijk in het geheel niet relevant.
Iemands leven ruïneren deden we volgens mij niet op basis van aannames en vermoedens. Feitelijk ligt er niet bepaald een sluitend verhaal dus zie ik geen grond om Derksen overal maar buiten te flikkeren want dat deugt zo lekker (nee dat wil men al zeker 15 jaar, aldus een getuigenis van een lokale onbenul)
Klopt, en een rechter gaat ook niet over de vraag of het verwerpelijk is dat je in een talkshow een serieus misdrijf verzint en er vervolgens lacherig over doet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat hier om een TV-programma. Het is inderdaad niet aan mij om te bepalen of dat TV-programma stopt, maar ook niet aan de rechter. Dat is aan de TV-zender en aan eventuele sponsoren.
Hij heeft zelf deze ophef (bewust of onbewust) gecreëerd. Ik vind het zeer slap alsook niet logisch om de schuld dan bij woke of sneeuwvlokjes te leggen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:35 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Derksen ontkent verkrachting in alle toonaarden. Dus met welk verhaal komt hij volgens jou?
Initieel had je misschien een punt maar nu 3 dagen verder niet meer.
Dat is ook nog maar afwachten, dat heeft hij al eerder gedaan om vervolgens een paar dagen later zijn keutel weer in te trekken. Maar als hij al geen zin meer had en er liever mee op zou houden, is dit inderdaad een uitgelezen kans.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:37 schreef capricia het volgende:
Voorlopig cancelled hij zichzelf in VI.
In zijn eerste versie impliceerde hij penetratie met zijn bewegingen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:28 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
O? Volgens mij ontkent Derksen juist penetratie. Geen onbelangrijk onderdeel van verkrachting. Maar dat krijg je vast niet mee van Arie Boomsma
Kijk ik acht het niet geloofwaardig. Dat mag ik vinden. Net als anderen het verweer van Derksen voor zoete koek slikken. Maar dat was het punt niet. Je snapt nog steeds niet dat de vraag of Derksen het vermeende delict zou hebben gepleegd het centrale aspect is waar het hier om gaat, maar ik leg je net uit dat het daar nog niet eens zozeer om gaat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:38 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Jouw vermoeden dat het eerste verhaal wel klopt en het tweede niet is natuurlijk in het geheel niet relevant.
Iemands leven ruïneren deden we volgens mij niet op basis van aannames en vermoedens. Feitelijk ligt er niet bepaald een sluitend verhaal dus zie ik geen grond om Derksen overal maar buiten te flikkeren want dat deugt zo lekker (nee dat wil men al zeker 15 jaar, aldus een getuigenis van een lokale onbenul)
Wachten tot de storm weer is gaan liggen, denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is ook nog maar afwachten, dat heeft hij al eerder gedaan om vervolgens een paar dagen later zijn keutel weer in te trekken. Maar als hij al geen zin meer had en er liever mee op zou houden, is dit inderdaad een uitgelezen kans.
Dit is dus niet wat hij zegt. Dat is mijn punt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest, hoor. Als ik op mijn werk doodleuk vertel wel eens een bewusteloze vrouw te hebben gepenetreerd met een kaars, dan is de kans groot dat dat gevolgen gaat hebben.
Nope, was precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is gewoon consequenties verbinden aan acties. Toen Bilal Wahib van de socials geweerd werd en zijn muziek op de radio geboycot werd was het ook kapot maken? Of was dat heel anders?
Jij denkt dat de meerderheid de humor van seksueel misbruik wel in kan zien?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat accepteert hij niet dan? Waar heb je het over?
Het probleem in dit land is dat we onze oren laten hangen naar een vocale minderheid. Het hele land moet in de pas lopen met Arie Boomsma en de grachtengordel elite.
Probleem is, hier valt volgens mij niet veel meer te bewijzen. Alles zal gebaseerd zijn op woord tegen woord. Dat is als de vrouw van het verhaal nog boven water komt en haar verhaal hierover doet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:38 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Impliciet. Dus is het jouw interpretatiequote:Op vrijdag 29 april 2022 09:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In zijn eerste versie impliceerde hij penetratie met zijn bewegingen.
Die versie moet het kritische publiek maar snel vergeten.
Zelfde, maar bij Johan wisten die adverteerders en radiomakers al jaren dat ie lomp was. Komt nu dus een beetje suf over.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is gewoon consequenties verbinden aan acties. Toen Bilal Wahib van de socials geweerd werd en zijn muziek op de radio geboycot werd was het ook kapot maken? Of was dat heel anders?
Dat is wel wat hij zei in het eerste verhaal.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dit is dus niet wat hij zegt. Dat is mijn punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |