Mijn hemel, er is altijd wel een user die er de links rechts discussie aan de haren bij sleept maar deze is wel extreem hoorquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij maken domme rechtse populisten weer flink gebruik van deze rel om alles maar onder woke of cancellen te gooien gewoon omdat het domme gepeupel dat wel denkt te snappen.
Hij bekent zelf schuld en na alle ophef komt hij met een slap lulverhaal op de proppen zetten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:24 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ah, jij hebt bewijs dat je stelling klopt?
Of laat je je vooral leiden door je tere sneeuwvlokjeszieltje die een andere opvatting niet kan handelen. Zeg maar je 2e alinea.
Onschuldig tot schuld bewezen is. Zo hebben we dat afgesproken
Ik houd vast aan het beginsel dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is. Ik adviseer om iedereen te wantrouwen die dat principe niet weet te eerbiedigen. De TT is daar een voorbeeld van.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij maken domme rechtse populisten weer flink gebruik van deze rel om alles maar onder woke of cancellen te gooien gewoon omdat het domme gepeupel dat wel denkt te snappen.
Het is wel zo dat de seksuele moraal vroeger veel lager was. Ben zelf ooit belaagd, als 13-jarige, door een groep jongens van rond de 16 met oneerbare bedoelingen. Gelukkig kwamen er vrienden te hulp. Maar aangifte of zo, dat werd toen helemaal niet gedaan! Dat ze in mijn billen knepen en mijn borsten....ach, er is toch niks gebeurd! En zo keek er zelf ook tegenaan. Ik ben weggekomen, zo zag ik dat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die denken nu: 'wacht even... is het dan niet waar dat iedereen in zijn jeugd zulke dingen gedaan heeft?'
Dat is dat programma he.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is zelf met het verhaal gekomen. Als het nu nog een 50 jaar oude beschuldiging was van de dame in kwestie, dan zou ik het kapot maken erger vinden. Ik denk trouwens ook dat iedereen zou zeggen: "Waarom komt ze er nu pas mee? Waarom 50 jaar wachten?"
Verder is de manier hoe het verteld werd en het gelach erom, veel erger dan de intentie die Johan Derksen had met de anekdote.
O? Volgens mij ontkent Derksen juist penetratie. Geen onbelangrijk onderdeel van verkrachting. Maar dat krijg je vast niet mee van Arie Boomsmaquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij bekent zelf schuld en na alle ophef komt hij met een slap lulverhaal op de proppen zetten.
Die kaars is er helemaal niet in gestoken man idioot en wat heeft Johan jou allemaal aangedaan dan dat je je 15 jaar geleden al zo gekwetst voelde?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Onterecht gecanceld? Als een duizendurenkaars in de kut van een bewusteloze dronken vrouw steken al geen reden meer is tot cancelen; wat dan nog wel?
Buiten dat ben ik van mening dan die bromsnor 15 jaar geleden al gecanceld had mogen worden. Irritante zak hooi dat het is.
Er is niets 'smakeloos' aan. Waar het omgaat is dat het gewoon heel vreemd is om te provoceren, en dan te gaan klagen dat de mensen die je provoceerde je niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een smakeloze kut vergelijking. En volgens mij trekt Derksen zich er niets van aan hoor, maar als je daadwerkelijk gecanceld wordt door figuren die hun kans schoon zien is er weinig wat je er aan kan doen.
Maar goed, dit had hij ook van kijken ver aan hebben kun zien komen.
Als je in het showbiz wereldje actief bent moet je wel. Anders wordt je kaltgestellt en bij Jan Roos, Dennis Schouten, Robert Jensen en Johan Derksen in de hoek gezet.quote:
Jawel, de holocaust erbij halen is per definitie smakeloos.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is niets 'smakeloos' aan. Waar het omgaat is dat het gewoon heel vreemd is om te provoceren, en dan te gaan klagen dat de mensen die je provoceerde je niet leuk vinden.
Ik blijf erbij dat hij dit doelbewust heeft gedaan, omdat hij toch al wilde stoppen.
Welnee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jawel, de holocaust erbij halen is per definitie smakeloos.
Rectificeren heet zoiets, maar dat is volgens hooivorkusers zoals jij niet relevant, want volgens jou had hij 15 jaar geleden al gecanceld mogen worden, want hij is maar irritant.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij bekent zelf schuld en na alle ophef komt hij met een slap lulverhaal op de proppen zetten.
Als je over de scheef gaat, kan je een reactie verwachten idd.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als je in het showbiz wereldje actief bent moet je wel. Anders wordt je kaltgestellt en bij Jan Roos, Dennis Schouten, Robert Jensen en Johan Derksen in de hoek gezet.
Ik heb tijdens corona geleerd dat acties consequenties hebben hier op fok.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:14 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Ontslagen bij verschillende radio stations en niet welkom bij zen muziek tour. Ook oproep om zen boek te boycotten. Lijkt me aardig kapot maken.
Blijf dit soort dingen maar eng vinden.
En hij is er nog steedsquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Rectificeren heet zoiets, maar dat is volgens hooivorkusers zoals jij niet relevant, want volgens jou had hij 15 jaar geleden al gecanceld mogen worden, want hij is maar irritant.
Lachen is niet strafbaar. Fyi.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is zelf met het verhaal gekomen. Als het nu nog een 50 jaar oude beschuldiging was van de dame in kwestie, dan zou ik het kapot maken erger vinden. Ik denk trouwens ook dat iedereen zou zeggen: "Waarom komt ze er nu pas mee? Waarom 50 jaar wachten?"
Verder is de manier hoe het verteld werd en het gelach erom, veel erger dan de intentie die Johan Derksen had met de anekdote.
Ik vermoed ook bewuste sabotage. Hij moet dit hebben kunnen zien aankomen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is niets 'smakeloos' aan. Waar het omgaat is dat het gewoon heel vreemd is om te provoceren, en dan te gaan klagen dat de mensen die je provoceerde je niet leuk vinden.
Ik blijf erbij dat hij dit doelbewust heeft gedaan, omdat hij toch al wilde stoppen.
Dat zou een rechter moeten bepalen en niet de Arie Boomsma woke mob.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je over de scheef gaat, kan je een reactie verwachten idd.
Natuurlijk joh. Het is zo overtreffende trap. Een kaars in een bewusteloze vrouw...quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vermoed ook bewuste sabotage. Hij moet dit hebben kunnen zien aankomen.
Heeft Arie bepaalt dat VI stopt?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zou een rechter moeten bepalen en niet de Arie Boomsma woke mob.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:24 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Onschuldig tot schuld bewezen is. Zo hebben we dat afgesproken
Derksen en boeddhisme?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:14 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Ontslagen bij verschillende radio stations en niet welkom bij zen muziek tour. Ook oproep om zen boek te boycotten. Lijkt me aardig kapot maken.
Blijf dit soort dingen maar eng vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |